Eendracht Aalst - RWDM - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Eendracht Aalst - RWDM 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Bon.

Aantal deftige aanvallen: 0
Aantal schoten tussen de palen: 0
Aantal doelkansen: 0
Aantal gevaarlijke acties: 0

Hier zit nog 0,0 geloof in de groep. Geen grinta. Niks. In de hoofden zijn ze al gedegradeerd.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Feb 2019, 18:31
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Brengt Godverdomme De Rock verdrom!! :boks: :boks: :boks:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


24 Feb 2019, 18:44
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Wat een draak van een wedstrijd zeg van onze kant...

90 minuten geen bal tussen de palen, laat staan een bal op doel. Pottekesgestamp van de bovenste plank. Geen enkele kans zeg.

Echt triestig om naar te zien.

De sportieve cel mag zich op de borst kloppen met hun "versterkingen". Die Vekemans zeg :wow: :wow:

En in een match die we absoluut moeten winnen, rekt onze keeper al tijd in de eerste helft...lol

Vrijdag is het andermaal van moeten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Feb 2019, 19:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Er zal meer dan een mirakel moeten gebeuren om ons te redden, nul op de ganse lijn nog geen deftige kans, 't is gebeurt mijn gedacht game over.
Geen bezieling niets, het gaat niet lukken als Mbaye het alleen zal moeten doen, er mag nog een voorval geweest zijn met Klaas geef hem dan een boete en laat hem spelen, ik,vraag mij af wie hier anders voor doelpunten kan zorgen.
Mor ja nen trainer die peist dat hij met schoolgastjes bezig is en hem moet laten gelden, jongens toch BVR keer vlug terug naar de beloften van Gent a.u.b. (n)
Ik moest verdomme een ereteken krijgen voor moed en opoffering om naar zo ne klotenvoetbal blijven te kijken, nee 't ziet er heel slecht uit ver ons ploegsken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Feb 2019, 19:27
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Dikke pluim ook voor de politie vandaag. Topactie


24 Feb 2019, 19:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
De voetbalmatch tussen Eendracht Aalst en RWDM vanmiddag in de eerste amateurliga mondde uit in rellen tussen supporters. Na de match kwam het tot een confrontatie waarbij Aalst enkele supporters van Molenbeek jende. Die laatste lieten dat niet gebeuren en kwamen terug het stadion binnen waarop er rellen uitbraken. Of er mensen zijn opgepakt op dit moment is niet duidelijk.

Tijdens de match tussen beide voetbalploegen was er nog geen enkel probleem op het veld. Toen de supporters van RWDM vertrokken, werden ze vanop de tribune bekogeld met bier door Aalsterse supporters. Het bleef nog relatief rustig, maar plots keerden de supporters van Molenbeek zich om en gingen ze terug het stadion binnen. Hierop braken er rellen uit en werd er met stenen en hout gegooid naar elkaar.

De politie riep meteen versterking op die ter plaatse sneldde om de relschoppers uit elkaar te krijgen. Het is niet bekend of er iemand gewond raakte bij de rellen.

In het stadion zelf is er geen schade aangericht door de rellen. Na een tijdje keerde de rust weer aan het stadion en vertrokken alle supporters naar huis.


24 Feb 2019, 19:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Wat ik vandaag gezien heb na de match politie aalst gewoon schandalig spotters zijn gewoon protters en daarmee is alles gezegd


24 Feb 2019, 20:18
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik heb er geen zin meer in.
Een ploeg die niet ken overtuigen
en sup die denken dat voetbaal oorlog is. ik ben ook 14 min van de tribune gebleven om de actie te steunen.. maar bij het werpen van het bengaals vuur zijde mij helemaal kwijt geraakt. gvrd ik ben spisssssssssssssssssst en zl waarschijnlijk wel wat bagger over mee heen krijgen, maar het kan mij geen kloten schelen.
welke pipo gaat er hier wet miljoenen uit zijne zak trekken.


24 Feb 2019, 20:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
witzwet schreef:
Bon.

Aantal deftige aanvallen: 0
Aantal schoten tussen de palen: 0
Aantal doelkansen: 0
Aantal gevaarlijke acties: 0

Hier zit nog 0,0 geloof in de groep. Geen grinta. Niks. In de hoofden zijn ze al gedegradeerd.


Eigenlijk zijn we met 1 punt nog goe beloond.
0 schoten tussen de palen... hoe ge dat klaarspeelt in een thuiswedstrijd "op leven en dood".
Trek er de stekker maar uit...
0,00 % kans dat dit nog goedkomt.
Met deze stoethaspels in t bestuur is er ook geen enkele hoop voor een volgend seizoen in 2e amateur. Maar bon als er maar champagne gin en schijtmuziek in t restaurant is... da ist belangrijskte. Sukkels


24 Feb 2019, 20:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Wat hebben de flikken en deze spelersgroep gemeen? Ze hebben beiden geen flauw idee waar ze moeten lopen.


24 Feb 2019, 21:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Eendracht Aalst - RWDM
waly 2 schreef:
De voetbalmatch tussen Eendracht Aalst en RWDM vanmiddag in de eerste amateurliga mondde uit in rellen tussen supporters. Na de match kwam het tot een confrontatie waarbij Aalst enkele supporters van Molenbeek jende. Die laatste lieten dat niet gebeuren en kwamen terug het stadion binnen waarop er rellen uitbraken. Of er mensen zijn opgepakt op dit moment is niet duidelijk.

Tijdens de match tussen beide voetbalploegen was er nog geen enkel probleem op het veld. Toen de supporters van RWDM vertrokken, werden ze vanop de tribune bekogeld met bier door Aalsterse supporters. Het bleef nog relatief rustig, maar plots keerden de supporters van Molenbeek zich om en gingen ze terug het stadion binnen. Hierop braken er rellen uit en werd er met stenen en hout gegooid naar elkaar.

De politie riep meteen versterking op die ter plaatse sneldde om de relschoppers uit elkaar te krijgen. Het is niet bekend of er iemand gewond raakte bij de rellen.

In het stadion zelf is er geen schade aangericht door de rellen. Na een tijdje keerde de rust weer aan het stadion en vertrokken alle supporters naar huis.
Van waar komt dat bericht? Volgens wat ik gezien heb zijn die van RWDM begonnen. Hoe kunnen supporters van ons van in de K die van RWDM met bier bekogelen? Dan moet ge ver kunnen gooien. Die van RWDM gingen niet naar hun bus, maar probeerden bij ons binnen te komen en zijn met stenen beginnen gooien waarbij een kind en een mevrouw in een rolstoel bijna geraakt werden. En dan pas zijn er van ons ook begonnen. Volgens mij worden we hier dus ten onrechte beschuldigd van uitlokkers.

Politie toch ook in de fout volgens mij. Blijven gewoon aan onze kant staan ipv die van rwdm op hun bus te drijven. Met waterkanon alleen was dat onmogelijk. Gewoon schrik


24 Feb 2019, 21:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Laat ons allen hopen dat ze er zo snel mogelijk de stekker uittrekken :rolandjen:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Feb 2019, 21:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Komt van HLN.


24 Feb 2019, 21:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
FIlip De Sutter heeft vandaag bewezen hoe je een wedstrijd moet coördineren :plat: blijkbaar kan hij enkel maar de eigen supps kloten en als het er echt op aan komt is het blijkbaar maar heel zwakjes,kerel hou de eer aan u zelf en bol het af samen met het andere ongedierte,we gaan jullie echt niet missen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Feb 2019, 21:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Bakkie schreef:
FIlip De Sutter heeft vandaag bewezen hoe je een wedstrijd moet coördineren :plat: blijkbaar kan hij enkel maar de eigen supps kloten en als het er echt op aan komt is het blijkbaar maar heel zwakjes,kerel hou de eer aan u zelf en bol het af samen met het andere ongedierte,we gaan jullie echt niet missen.


Dat is inderdaad een incompetente, achterlijke klootzak die denkt dat de wereld aan zijn kloten hangt.


24 Feb 2019, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst