EA - Boom - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Boom 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
Moses Chunga schreef:
Smetje schreef:
Ik heb gereageerd op fb door te stellen dat supporters die de actie niet wilden steunen gewoon doorgelaten werden naar de tribune en dat niemand uit de K weerhouden werd tegen zijn wil.

Ook de vraag gesteld of Flippo tot die sportieve staf behoort die beslist over selectie/opstelling. Maar antwoord zal wel niet komen.


Dat is toch niet helemaal waar. Er is niemand met geweld uit de K gehouden, dat is wel waar. Het is een beetje zoals bij een stakingspiket. Je mag door, maar je doet het beter niet.

Let wel, ik was akkoord met de actie en ben mij nog een pintje gaan halen.


Ik heb mensen zien doorgaan en dat was voor wat ik zag toch zonder veel discussie


01 Mar 2019, 17:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Boom
Bang voor protestactie in het restaurant...daar draait het om. Bang om als Garé te worden buiten gedragen. Niets meer, niets minder.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Mar 2019, 18:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Boom
Mededeling van het bestuur en hoofdsponsors?

_________________
If you never try, you'll never know


01 Mar 2019, 20:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Boom
0-1 achter bij de rust.
We zullen zeker heel goed gespeeld hebben hé BVR?
Hoe lang mag die nog blijven met 2 op 21??
Allez volgend seizoen kunnen we TDC en zijn Dikkelvenne aanmoedigen op den Iendracht!
Dank u PLJ, DA, Flippo en SVDB we zijn zeeeeeeer goed bezig oeik al zeggen ze van nie!


01 Mar 2019, 22:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: EA - Boom
wevege schreef:
0-1 achter bij de rust.
We zullen zeker heel goed gespeeld hebben hé BVR?
Hoe lang mag die nog blijven met 2 op 21??
Allez volgend seizoen kunnen we TDC en zijn Dikkelvenne aanmoedigen op den Iendracht!
Dank u PLJ, DA, Flippo en SVDB we zijn zeeeeeeer goed bezig oeik al zeggen ze van nie!

2-1 gewonnen op karakter!!! :EA:


01 Mar 2019, 23:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Boom
wevege schreef:
0-1 achter bij de rust.
We zullen zeker heel goed gespeeld hebben hé BVR?
Hoe lang mag die nog blijven met 2 op 21??
Allez volgend seizoen kunnen we TDC en zijn Dikkelvenne aanmoedigen op den Iendracht!
Dank u PLJ, DA, Flippo en SVDB we zijn zeeeeeeer goed bezig oeik al zeggen ze van nie!


wadestjong, 2-1 :D :lol: (y)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


01 Mar 2019, 23:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Boom
Wat n beresterke match van Mitu!!!! Respect!


02 Mar 2019, 2:37
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Boom
Eindelijk nog eens een overwinning. Mooi was het niet, maar goed, dat is even bijzaak.

Het was vooral onder impuls van een heel sterke Mitu en Annys dat de match in ons voordeel kantelde.

22 transfers, een resem centrale middenvelders, en je moet De Koker zetten, schrijnend eigenlijk.

Jongen kan niet voetballen en er ontbreekt ook het nodige voetbalverstand. Mag net als Lievens, geen minuut meer in ons shirt spelen.

In een match als deze had ik altijd met De Rock gestart ipv Vekemans, want daar komt nul gevaar uit.

Of het lek nu boven is, eerlijk gezegd, ik durf er mijn geld niet op verwedden...

Amper kansen bij elkaar gevoetbald. Het is allemaal o zo krampachtig.

Maar om positief te eindigen, de mentaliteit en wil om te winnen zat de tweede helft dan wel goed.

Het worden nog 7 finales!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Mar 2019, 9:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Boom
De eerste helft was niet goed maar de tweede een pak beter. De vrije trappen en corners van Arne zijn een wapen aan het worden.
De inbreng van Anys bracht ons meer ervaring, kracht en gestalte. Hopelijk blijft hij nu gespaard van blessures.
Als op Geel MBaye en Bounou mogen spelen zou ik Sterkx uit de ploeg laten en Arne centraal zetten met Anys in de rug en Mitu en Bounou op de flanken. Voorin dan MBaye en Binst.
Op Geel winnen en het vertrouwen komt terug!


02 Mar 2019, 10:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Boom
Hoekschoppen van Arne zijn een verademing. Mooie vrije trap ook. Daaraan zie je hoe belangrijk zo n stilstaande fases is als wapen. Voor die vrije trap amper iets kunnen klaarmaken dat op iets trekt, daarna loopt het minder stroef en plots toch beduidend meer voetbal.

De zoveelste klet van een arbiter overigens ook dat is schrijnend dit jaar. Liet zich constant vangen aan de uitgekooktere spelers van Boom. Hadden wij ook wat beter kunnen uitspelen in de zestien. Die ref floot nagenoeg alles.
5 gele kaarten voor ons dacht ik. Minstens 3 veel te licht gegeven. Wat een eikel ook.

Deed enorm deugd om na lange tijd met het gevoel van een overwinning naar huis te keren.

Er is weer n beetje hoop. Dus naar Geel dan maar... hopelijk gaat ploeg verder op het elan van die tweede helft.
Benieuwd naar de opstelling volgende week... geen sinecure.


02 Mar 2019, 10:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Boom
Davy schreef:
Hoekschoppen van Arne zijn een verademing. Mooie vrije trap ook. Daaraan zie je hoe belangrijk zo n stilstaande fases is als wapen. Voor die vrije trap amper iets kunnen klaarmaken dat op iets trekt, daarna loopt het minder stroef en plots toch beduidend meer voetbal.

De zoveelste klet van een arbiter overigens ook dat is schrijnend dit jaar. Liet zich constant vangen aan de uitgekooktere spelers van Boom. Hadden wij ook wat beter kunnen uitspelen in de zestien. Die ref floot nagenoeg alles.
5 gele kaarten voor ons dacht ik. Minstens 3 veel te licht gegeven. Wat een eikel ook.

Deed enorm deugd om na lange tijd met het gevoel van een overwinning naar huis te keren.

Er is weer n beetje hoop. Dus naar Geel dan maar... hopelijk gaat ploeg verder op het elan van die tweede helft.
Benieuwd naar de opstelling volgende week... geen sinecure.

Voor mij moet je aan de ploeg van de 2de helft niet veel veranderen: Mbaye i.p.v. Vekemans, en dat is het.
Dit is inderdaad de zege van de hoop. Hadden we gisteren niet gewonnen, dan was het 'over and out'. Nu kan de ploeg vertrouwen tanken en schwung in het spel krijgen. Als we volgende week op Geel gaan winnen, dan staan we gegarandeerd op een veilige plaats. En dan mogen we die niet meer loslaten! Het kan verkeren, zei Bredero.


02 Mar 2019, 10:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Boom
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning op basis van een betere 2de helft.
De inbreng van Annys op het middenveld de 2de helft deed de match kantelen, 1ste helft kregen we daar geen voet aan de grond, hij kan naast fouten maken ook voetballen en een pas geven.
Wel ongelofelijk wat we na de 2-1 nog laten liggen hebben, en dan wordt Lievens nog ingebracht ook,
een heel domme zet vond ik.
Zeer goede match van onze offensieve en defensieve flanken, iedereen speelde met veel inzet.
Dat je toch weer 90 minuten met die Vekemans blijft spelen snap ik niet,brengt werkelijk niks bij.
Nu moet er op Geel absoluut gewonnen worden, met een terugkeer van Mbaye en Bounou in de ploeg moet dat lukken, en Annys in de basis en Sterckx,De Koker en Vekemans uit de ploeg.
Het wordt uiteraard nog zeer moeilijk, maar niet onmogelijk.
Die ref waar hadden ze die trouwens weer gehaald?

Maar allez jong, ga je Sterckx uit de ploeg zetten voor Bounou? Mehdi is eerst en vooral een pure flank. En ten tweede: hij heeft een mooie actie in huis, maar zijn laatste pass is heel vaak slecht, waardoor zijn efficiëntie enorm daalt. Bob Cousin heeft dat treffend gezegd: "Il manque de la finesse dans la finition."


02 Mar 2019, 10:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Boom
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning op basis van een betere 2de helft.
De inbreng van Annys op het middenveld de 2de helft deed de match kantelen, 1ste helft kregen we daar geen voet aan de grond, hij kan naast fouten maken ook voetballen en een pas geven.
Wel ongelofelijk wat we na de 2-1 nog laten liggen hebben, en dan wordt Lievens nog ingebracht ook,
een heel domme zet vond ik.
Zeer goede match van onze offensieve en defensieve flanken, iedereen speelde met veel inzet.
Dat je toch weer 90 minuten met die Vekemans blijft spelen snap ik niet,brengt werkelijk niks bij.
Nu moet er op Geel absoluut gewonnen worden, met een terugkeer van Mbaye en Bounou in de ploeg moet dat lukken, en Annys in de basis en Sterckx,De Koker en Vekemans uit de ploeg.
Het wordt uiteraard nog zeer moeilijk, maar niet onmogelijk.
Die ref waar hadden ze die trouwens weer gehaald?

Maar allez jong, ga je Sterckx uit de ploeg zetten voor Bounou? Mehdi is eerst en vooral een pure flank. En ten tweede: hij heeft een mooie actie in huis, maar zijn laatste pass is heel vaak slecht, waardoor zijn efficiëntie enorm daalt. Bob Cousin heeft dat treffend gezegd: "Il manque de la finesse dans la finition."
Ik zou geen seconde twijfelen. Bounou heeft een actie, kan een man voorbij, is dreigend. Sterckx is provinciaal kampioen verstoppertje. Wat een rare visie heb jij toch op voetbal, figuren als Bogaerts en Lievens hemel je op en spelers die wel (een beetje) kunnen voetballen zijn niet goed genoeg.


02 Mar 2019, 12:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Boom
AlostanA schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Verdiende overwinning op basis van een betere 2de helft.
De inbreng van Annys op het middenveld de 2de helft deed de match kantelen, 1ste helft kregen we daar geen voet aan de grond, hij kan naast fouten maken ook voetballen en een pas geven.
Wel ongelofelijk wat we na de 2-1 nog laten liggen hebben, en dan wordt Lievens nog ingebracht ook,
een heel domme zet vond ik.
Zeer goede match van onze offensieve en defensieve flanken, iedereen speelde met veel inzet.
Dat je toch weer 90 minuten met die Vekemans blijft spelen snap ik niet,brengt werkelijk niks bij.
Nu moet er op Geel absoluut gewonnen worden, met een terugkeer van Mbaye en Bounou in de ploeg moet dat lukken, en Annys in de basis en Sterckx,De Koker en Vekemans uit de ploeg.
Het wordt uiteraard nog zeer moeilijk, maar niet onmogelijk.
Die ref waar hadden ze die trouwens weer gehaald?

Maar allez jong, ga je Sterckx uit de ploeg zetten voor Bounou? Mehdi is eerst en vooral een pure flank. En ten tweede: hij heeft een mooie actie in huis, maar zijn laatste pass is heel vaak slecht, waardoor zijn efficiëntie enorm daalt. Bob Cousin heeft dat treffend gezegd: "Il manque de la finesse dans la finition."
Ik zou geen seconde twijfelen. Bounou heeft een actie, kan een man voorbij, is dreigend. Sterckx is provinciaal kampioen verstoppertje. Wat een rare visie heb jij toch op voetbal, figuren als Bogaerts en Lievens hemel je op en spelers die wel (een beetje) kunnen voetballen zijn niet goed genoeg.

Ik heb Lievens nog nooit opgehemeld. Wel vind ik dat hij een nuttige speler kan zijn, als je hem gebruikt voor wat hij best kan: pure mandekker die een bal recupereert en hem dan inlevert bij een sterke VM.
Sterckx is zo'n typische speler die zelden opvalt, maar waarvan de medespelers zelf zeggen dat je pas beseft wat zijn waarde is wanneer hij er niet bijloopt.
En Bounou, ik blijf erbij - en Bob Cousin zei het ook - dat zijn efficiëntie zeer laag is in verhouding tot zijn technisch potentieel.


02 Mar 2019, 12:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Boom
filip.dhose schreef:
AlostanA schreef:
filip.dhose schreef:
Maar allez jong, ga je Sterckx uit de ploeg zetten voor Bounou? Mehdi is eerst en vooral een pure flank. En ten tweede: hij heeft een mooie actie in huis, maar zijn laatste pass is heel vaak slecht, waardoor zijn efficiëntie enorm daalt. Bob Cousin heeft dat treffend gezegd: "Il manque de la finesse dans la finition."
Ik zou geen seconde twijfelen. Bounou heeft een actie, kan een man voorbij, is dreigend. Sterckx is provinciaal kampioen verstoppertje. Wat een rare visie heb jij toch op voetbal, figuren als Bogaerts en Lievens hemel je op en spelers die wel (een beetje) kunnen voetballen zijn niet goed genoeg.

Ik heb Lievens nog nooit opgehemeld. Wel vind ik dat hij een nuttige speler kan zijn, als je hem gebruikt voor wat hij best kan: pure mandekker die een bal recupereert en hem dan inlevert bij een sterke VM.
Sterckx is zo'n typische speler die zelden opvalt, maar waarvan de medespelers zelf zeggen dat je pas beseft wat zijn waarde is wanneer hij er niet bijloopt.
En Bounou, ik blijf erbij - en Bob Cousin zei het ook - dat zijn efficiëntie zeer laag is in verhouding tot zijn technisch potentieel.


Dat is een beetje zoals Klaas ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Mar 2019, 12:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst