EA - Boom - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Boom 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Boom
luque schreef:
Moses Chunga schreef:
luque schreef:
Op de officiële website staat (nog) geen selectie. Dat De Rock weer niet in de kern zou zitten, van waar komt dat nieuws dan => bron?


Van hem zelf


Wat heeft Klaas dan wel gedaan dat hij zo lang uit de kern gehouden wordt? Als je ziet dat elders op pakweg een vechtpartij op training met een ploegmaat een boete en een weekske schorsing volstaan? Heeft Klaas al de vrouwen van de bestuursleden gepoept misschien? Dit is toch niet meer normaal jongens?! We zitten in volle degradatiestrijd hé :stom:


Dit is gewoon onbegrijpelijk, je zou beginnen geloven dat ze willen degraderen had ik dit op voorhand geweten was ik gewoon thuis gebleven. :fuck:
Onze topschutter en gouden schoen van de laatste 2 seizoenen wordt hier bij het huisvuil geplaatst en ze hebben verdorie niets beter als alternatief.
't Is nog eirger dan ne crimineel hoe ze me deine jongen omgoan, en wa ver ne pasjakroet goan ze na weir in zen plosj opstellen?
Zekken stoeiten gebeiren allien in Oilsjt. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Mar 2019, 9:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Boom
Hugo schreef:
luque schreef:
Moses Chunga schreef:

Van hem zelf


Wat heeft Klaas dan wel gedaan dat hij zo lang uit de kern gehouden wordt? Als je ziet dat elders op pakweg een vechtpartij op training met een ploegmaat een boete en een weekske schorsing volstaan? Heeft Klaas al de vrouwen van de bestuursleden gepoept misschien? Dit is toch niet meer normaal jongens?! We zitten in volle degradatiestrijd hé :stom:


Dit is gewoon onbegrijpelijk, je zou beginnen geloven dat ze willen degraderen had ik dit op voorhand geweten was ik gewoon thuis gebleven. :fuck:
Onze topschutter en gouden schoen van de laatste 2 seizoenen wordt hier bij het huisvuil geplaatst en ze hebben verdorie niets beter als alternatief.
't Is nog eirger dan ne crimineel hoe ze me deine jongen omgoan, en wa ver ne pasjakroet goan ze na weir in zen plosj opstellen?
Zekken stoeiten gebeiren allien in Oilsjt. :kots:


Ondertussen al een schoon lijstje van deftige spelers/staf die weg moesten, hoewel iedereen zag dat we die nodig hebben:
De Rock
VDN
TDC
J Geenens
Ponnet
Baras


01 Mar 2019, 10:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: EA - Boom
als ik denk aan wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is, heb ik echt geen goesting meer om nog te komen. Zouden we de volgende thuismatch gewoon nekeer ni wegblijven of zou het hen echt geen kl.ten kunnen schelen ? Wenkende degradatie, terugval van supporters, stadionproblemen, het politie- en spottersdebacle tegen Rwdm, blunders op sportief en bestuurlijk vlak... kan het nog wel erger worden ? Ik vraag mij af of ik daar nog wel zin in heb, het antwoord ligt voor mij althans voor de hand hoor.

_________________
Iendracht 4ever.


01 Mar 2019, 10:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA - Boom
Vandaag ook gehoord dat het POTENZAGER FLIPPO was die zijn veto stelde tegen de selectie van Klaas. BVR zou het ook beter afbollen, en die "sportieve cel" naar de kl.... sturen! Ook vorige week zou de trainer Klaas op het blad hebben willen zetten, maar is toen ook terug gefloten...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Mar 2019, 10:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
Had BVR niet gezegd dat Klaas zijn straf uitgezeten had? Totaal onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet in de kern zit. Had er in eerste instantie zelfs nooit moeten uitgegaan zijn.

Nooit een reden gehoord ook, alleen geruchten dat hij zich boven de groep plaats ofzo. Maar als Klaas zou vragen om centraal in de spits te spelen ipv op de flank, noem ik dat niet boven de groep plaatsen.Dat is gewoon beter voor de groep omdat hij dan op zijn best is en zijn goals zal scoren.


01 Mar 2019, 10:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: EA - Boom
Heb al goesting om thuis te blijven vanavond :x

_________________
www.spionkoplede.com


01 Mar 2019, 10:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: EA - Boom
Smetje schreef:
Had BVR niet gezegd dat Klaas zijn straf uitgezeten had? Totaal onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet in de kern zit. Had er in eerste instantie zelfs nooit moeten uitgegaan zijn.

Nooit een reden gehoord ook, alleen geruchten dat hij zich boven de groep plaats ofzo. Maar als Klaas zou vragen om centraal in de spits te spelen ipv op de flank, noem ik dat niet boven de groep plaatsen.Dat is gewoon beter voor de groep omdat hij dan op zijn best is en zijn goals zal scoren.

Klaas zou een transfer naar sint-eloois-winkel geweigerd hebben.


01 Mar 2019, 10:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Boom
luque schreef:
Moses Chunga schreef:
luque schreef:
Op de officiële website staat (nog) geen selectie. Dat De Rock weer niet in de kern zou zitten, van waar komt dat nieuws dan => bron?


Van hem zelf


Wat heeft Klaas dan wel gedaan dat hij zo lang uit de kern gehouden wordt? Als je ziet dat elders op pakweg een vechtpartij op training met een ploegmaat een boete en een weekske schorsing volstaan? Heeft Klaas al de vrouwen van de bestuursleden gepoept misschien? Dit is toch niet meer normaal jongens?! We zitten in volle degradatiestrijd hé :stom:


Als het dat zou zijn, zou onze voorzitter al lang geschorst zijn.


01 Mar 2019, 10:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
champagne schreef:
Smetje schreef:
Had BVR niet gezegd dat Klaas zijn straf uitgezeten had? Totaal onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet in de kern zit. Had er in eerste instantie zelfs nooit moeten uitgegaan zijn.

Nooit een reden gehoord ook, alleen geruchten dat hij zich boven de groep plaats ofzo. Maar als Klaas zou vragen om centraal in de spits te spelen ipv op de flank, noem ik dat niet boven de groep plaatsen.Dat is gewoon beter voor de groep omdat hij dan op zijn best is en zijn goals zal scoren.

Klaas zou een transfer naar sint-eloois-winkel geweigerd hebben.


Dat is toch zijn goed recht. Hij heeft nog een lopend contract. Club kan hem niet dwingen om te vertrekken.


01 Mar 2019, 11:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: EA - Boom
iendrachter schreef:
Logisch toch dat De Rock niet naar Winkel wou, ben je daar zelf al is geweest?
Kan na het seizoen wrs bij zo goed als elke 1ste amateur club tekenen dus zeer begrijpelijke beslissing.
Ik zou vanavond spelen met volgende 11 :lol:

Devriendt

Loman-Lievens-Kibassa-Heymans

Bolingoli-De Neve-Gilis-Muzembo

Vekemans-Laporta


en flippo als coach

_________________
Iendracht 4ever.


01 Mar 2019, 11:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
kreezie nonkeltje schreef:
iendrachter schreef:
Logisch toch dat De Rock niet naar Winkel wou, ben je daar zelf al is geweest?
Kan na het seizoen wrs bij zo goed als elke 1ste amateur club tekenen dus zeer begrijpelijke beslissing.
Ik zou vanavond spelen met volgende 11 :lol:

Devriendt

Loman-Lievens-Kibassa-Heymans

Bolingoli-De Neve-Gilis-Muzembo

Vekemans-Laporta


en flippo als coach


Is Kibassa geen toekomstig international volgens Flippo ? :lol:


01 Mar 2019, 11:59
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: EA - Boom
ik bespaar mezelf een hoop frustraties met vanavond niet te komen wegens volgende redenen

1 - vermoedelijk enkele (zatte) biergooiers vanuit de K (wat ook zondag het geval was nadat werd afgeroepen om niks meer op het plein te gooien. Volgens mij kwamen we daar heel goed weg en kon de ref de match afblazen). Blijf gewoon thuis als het is om u zat te komen drinken, of kom dan ook kijken op andere wedstrijddagen maar gebruik uw verstand en bezorg ons geen slechtere naam dan dat we al hebben

2 - als der veel volk komt zien ist altijd mis en verliezen we (Dender, La Lou, Luik, Carnaval,....)

3 - geen Klaas in de selectie / op het veld, geen Segers in de tribune

4 - Dan nog te zwijgen over het bestuur.

ver de rest, ne goeien carnaval ver iederiejn


01 Mar 2019, 12:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
Citeer:
MEDEDELING VAN HET CLUBBESTUUR EN HOOFDSPONSORS

VRIJDAG 01 MAART 2019 - 14u27


In naam van het clubbestuur en de hoofdsponsors delen wij u het volgende mee:

* Na grondige analyse van alle elementen, waarbij niet over één nacht ijs is gegaan, zijn de voetbalcel en de politie tot de objectieve bevinding gekomen dat de rellen van afgelopen zondag wel degelijk geïnitieerd en uitgelokt zijn door RWDM-supporters en meer in het bijzonder de MCF. De schade werd intussen geïnventariseerd met alle betrokken partijen en zal verhaald worden. De schuldigen worden opgelijst en zullen gestraft worden. We doen dus niet mee aan een beschadigingsoperatie van onze supporters.


*Het ongevraagd betreden van het restaurant en weerhouden van supporters om tijdens het eerste kwartier van de match in vak K te supporteren kan niet. Men mag ontevreden zijn met de (sportieve of andere) gang van zaken maar men kaart dit aan via dialoog en niet via intimidatie. Er is een maandelijks supportersforum en daar kunnen de verschillende elementen van ontevredenheid aan bod komen.


* Het komt enkel de sportieve staf toe om te beslissen wie er al dan niet speelt. Het bestuur heeft zich in die drie jaar nog nooit ingelaten met de selectie van de wedstrijdkern en zal dat nu ook niet doen. We erkennen het historisch belang en de bijdrage van onze topschutter voor onze club maar het is aan de T1 samen met zijn secondanten om selectiekeuzes te maken. Deze keuzes moeten erop gericht zijn om met de grootst mogelijke kans de strijd om het behoud succesvol af te sluiten.


* Op vandaag ligt er in de Raad van Bestuur geen enkel dossier voor dat Eendracht Aalst zou linken met een fusie. Deze geruchten, die er enkel op gericht zijn om de club te destabiliseren, mogen dus eindelijk stoppen.

Inherent aan de mooie voetbalsport verloopt het parcours van een club niet alleen over rozen. De kunst is dan om niet te vervallen in negativiteit en frustratie. Daar gaat immers veel energie inkruipen die beter anders kan aangewend worden.

Laat ons dan ook iendrachtig achter onze ploeg gaan staan en onze carnaval goed inzetten.


01 Mar 2019, 15:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Boom
Ik heb gereageerd op fb door te stellen dat supporters die de actie niet wilden steunen gewoon doorgelaten werden naar de tribune en dat niemand uit de K weerhouden werd tegen zijn wil.

Ook de vraag gesteld of Flippo tot die sportieve staf behoort die beslist over selectie/opstelling. Maar antwoord zal wel niet komen.


01 Mar 2019, 15:53
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Boom
Smetje schreef:
Ik heb gereageerd op fb door te stellen dat supporters die de actie niet wilden steunen gewoon doorgelaten werden naar de tribune en dat niemand uit de K weerhouden werd tegen zijn wil.

Ook de vraag gesteld of Flippo tot die sportieve staf behoort die beslist over selectie/opstelling. Maar antwoord zal wel niet komen.


Dat is toch niet helemaal waar. Er is niemand met geweld uit de K gehouden, dat is wel waar. Het is een beetje zoals bij een stakingspiket. Je mag door, maar je doet het beter niet.

Let wel, ik was akkoord met de actie en ben mij nog een pintje gaan halen.


01 Mar 2019, 16:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst