E. Aalst - KSK Deinze - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - KSK Deinze 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Moses Chunga schreef:
mamananeto schreef:
Moses Chunga schreef:

Ik probeer alles altijd optimistisch te bekijken, maar iets halen tegen Deinze lijkt mij toch volstrekt onhaalbaar na wat ik de laatste weken gezien heb. Met deze kern kunnen we het gewoon niet, die is in zijn geheel gewoon te zwak. Dan moeten we het nu nog doen zonder de ervaring van Anijs en Hoevel.

Dat wil dus zeggen dat we tegen Seraing en Dessel MOETEN winnen en we weten allemaal hoe het dan afloopt.

Besluit:: zelfs ik zie het eigenlijk niet meer zitten en dat wil wat zeggen.


Dat van die veel te zwakke kern wist zowat héél Aalst en zeer ruime omgeving behalve natuurlijk de experten in het bestuur en de sportieve staf - onze zogezegde " Top 5 material bende " :D
Maar opgepast : wonderen zijn de wereld niet uit - dus wie weet scoort Mitch Dekuyper zaterdag plots 3 maal op perfecte centers van Lalou Lievens.. :kiss:
Probleem is dan natuurlijk wel dat die kliek tegelijk ook eens de nul zou moeten houden en dat... awel dat zie ik ook eerlijkgezegd niet meer zitten... :crazy: :crazy:



Na de oefenmatch tegen Dendermonde (1ste prov) en de bekermatch tegen Hasselt (2de am) zag iedereen dat het veel te weinig was. Dat is dan ook gebleken in de competitie waar we GEEN ENKELE match hebben overtuigd. Soms met de nodige meeval gewonnen, maar nooit kunnen zeggen dat het echt logisch was. Dan weet ge het wel zeker voor de komende drie matchen. Ik hoop dat er wonderen bestaan hé, maar ik vrees ervoor.


Dat in combinatie met:
-TDC buitenzwieren terwijl iederen wist dat dit het beste is wat we sowieso konden krijgen
-Dan trainers aanstellen die bv spelers die goed invallen de week nadien zelfs niet in de kern zetten (ponnet, bounou,...)

zucht


03 Apr 2019, 14:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
En daar het onverkwikkelijke verhaal van Klaas nog bij...een wonder dat het zo kalm gebleven is eigenlijk.


03 Apr 2019, 16:16
Duivelke

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 19:48
Berichten: 30
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Beste Eendrachters,

De familie van Guy Den Ajoin, die deze week overleden is, wil jullie vragen om de boycot niet uit te voeren ofwel om het protest op een andere manier duidelijk te maken (bijvoorbeeld rug naar het plein). Men zou graag tijdens de match Guy het applaus geven dat hij verdient en dit met zoveel mogelijk supporters. De volledige familie zal zaterdag namelijk aanwezig zijn. Hopelijk kunnen jullie deze wens mogelijk maken.

Kevin Saegerman
op vraag van Nicole, zijn zus


04 Apr 2019, 19:54
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Met alle respect maar dat nu nog afblazen is niet meer mogelijk. Het is ondertussen in verschillende media verschenen. De boycot nu niet uitvoeren en op een later tijdstip is niet mogelijk, als het kalf dan helemaal verdronken is komt er de laatste wedstrijd al zeker geen volk. Met de rug naar het veld staan is een actie waarmee je het bestuur niet raakt, dat hebben voorgaande acties uitgewezen.

Iedereen doet ermee wat hij/zij wil. Ik heb voor zaterdag reeds een etentje geboekt met het gezien en vrienden en mis daarmee voor het eerst vrijwillig een match in jaren.


04 Apr 2019, 20:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
fromfathertoson schreef:
Met alle respect maar dat nu nog afblazen is niet meer mogelijk. Het is ondertussen in verschillende media verschenen. De boycot nu niet uitvoeren en op een later tijdstip is niet mogelijk, als het kalf dan helemaal verdronken is komt er de laatste wedstrijd al zeker geen volk. Met de rug naar het veld staan is een actie waarmee je het bestuur niet raakt, dat hebben voorgaande acties uitgewezen.

Iedereen doet ermee wat hij/zij wil. Ik heb voor zaterdag reeds een etentje geboekt met het gezien en vrienden en mis daarmee voor het eerst vrijwillig een match in jaren.


Hier ook. Met alle respect en zoals reeds eerder gezegd, het overlijden van Guy is pijnlijk - die boycot is iets totaal anders.
Neem maar aan dat alle afwezigen Guy wel op hun eigen manier in het hart zullen verderdragen.. (y) :EA:


04 Apr 2019, 20:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
mamananeto schreef:
fromfathertoson schreef:
Met alle respect maar dat nu nog afblazen is niet meer mogelijk. Het is ondertussen in verschillende media verschenen. De boycot nu niet uitvoeren en op een later tijdstip is niet mogelijk, als het kalf dan helemaal verdronken is komt er de laatste wedstrijd al zeker geen volk. Met de rug naar het veld staan is een actie waarmee je het bestuur niet raakt, dat hebben voorgaande acties uitgewezen.

Iedereen doet ermee wat hij/zij wil. Ik heb voor zaterdag reeds een etentje geboekt met het gezien en vrienden en mis daarmee voor het eerst vrijwillig een match in jaren.


Hier ook. Met alle respect en zoals reeds eerder gezegd, het overlijden van Guy is pijnlijk - die boycot is iets totaal anders.
Neem maar aan dat alle afwezigen Guy wel op hun eigen manier in het hart zullen verderdragen.. (y) :EA:


Absoluut, het overlijden van Guy is zo ontzettend jammer, en hij verdient alle respect, maar hiervoor de boycot aflassen vind ik geen goed idee.


04 Apr 2019, 20:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Boycot gaat gewoon door en ik hoop uit de grond van men hart dat er geen kat komt .... Guy zal wel een gepaste eerbetoon krijgen van ons allemaal later .. want dat verdiend deze echte iendrachter wel .


04 Apr 2019, 20:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Wij hebben ook al andere plannen gemaakt en komen niet naar de match. In de half lege K kan misschien een spandoek gehangen worden en in minuut 63 applaudiseren kunnen we nog doen op Seraing en tegen Dessel.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Apr 2019, 8:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
De spelers kunnen hem op een gepaste manier eren door hun truitje nat te maken en er hunne kop eens voor te leggen.
Ik zal Guy maandag wel op een gepaste manier eren door naar zijn uitvaart te gaan ...

Die boycot staat volledig los van dit zware verlies en geniet dan ook mijn steun.


05 Apr 2019, 10:49
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ook hier alle respect maar de boycot moet doorgaan! Er zal op gepaste wijze afscheid worden genomen maandag en op Seraing.

Trouwens onbegrijpelijk dat sommigen dan nog durven oproepen om toch te gaan, terwijl degene juist de supporters zou moeten verdedigen!


05 Apr 2019, 15:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Nu je het zegt, wat denkt onze fantastische supportersverantwoordelijke van de boycot?

De jubileumsjaal is er alvast. 'Proficiat met de degradatie' kon er net niet meer bij :x


05 Apr 2019, 16:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
tympanum2 schreef:
Nu je het zegt, wat denkt onze fantastische supportersverantwoordelijke van de boycot?

De jubileumsjaal is er alvast. 'Proficiat met de degradatie' kon er net niet meer bij :x


Hij is tegen ;-) , kan niet anders als marionet van PLJ he....


05 Apr 2019, 16:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Een afgevaardigde waar geen enkele supp achterstaat,mor de jongen beseft het niet :hmm: zijn taak is om de supps en bestuur samen te brengen en een oplossing te zoeken om er uit te geraken,de laatste weken is het altijd al iets geweest :hmm: Lierse,Vlaamse leeuwen,megafoons,RWDM en het vreedzame restaurant bezoek en de heksenjacht tegen de eigen achterban en dan moet je lezen dat ze rekenen op de twaalfde man :plat:
Nog een geluk dat het voetvolk niets te maken had met het champagne incident in de presidents club, gaan ze daar ook brieven voor sturen en ze een stadion verbod geven :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Apr 2019, 19:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Apr 2019, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Hugo schreef:
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.


Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind :D denk niet dat iemand u het kwalijk gaat nemen,misschien kan je afspreken met pattaboem dieje mens zal ook wel gaan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Apr 2019, 19:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst