E. Aalst - KSK Deinze - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - KSK Deinze 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
mamananeto schreef:
tigers schreef:
Na het verlies van Dessel en Oudenaarde hebben we het lot in eigen handen. Volgende week vollen bak in Seraing.


En net daarom - alsook als statement naar vette Patrick en co : One mission : met meer volk naar Seraing dan wat er vandaag in 't Pierre C zat ! :EA:


Denk dat ik volgende week mijn eerste en laatste verplaatsing van dit seizoen ga doen :-0, Dender moeten missen door overlijden van mijn moeder.


07 Apr 2019, 8:11
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Oef we leven nog, maar hoeveel kansen heb je nodig om te kunnen scoren?
Dienen 11 van Deinze ne klasbak, Sterckx speelde gisterenavond ook zijn beste match voor den Iendracht, Jilke zonder twijfel man van het seizoen.
Inzet, strijd en passie leverden een dik verdiende overwinning op, nu nog 2 keer winnen en zien waar we uitkomen. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Apr 2019, 9:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Bakkie schreef:
Hugo schreef:
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.


Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind :D denk niet dat iemand u het kwalijk gaat nemen,misschien kan je afspreken met pattaboem dieje mens zal ook wel gaan.

---
Ik ben al 55 jaar lang een supporter in hart en nieren van onzen eendracht: Dus van de ploeg !
Ik ben geen supporter van de vele besturen die we in die periode hebben gehad.
Als men niet akkoord gaat met de bestuurspolitiek van een bepaald bestuur, kan men dit op alle mogelijke manieren tonen of uitschreeuwen op het terrein; Namelijk in hun aanwezigheid .
Maar men ondermijnt niet de mentale weerbaarheid van het elftal, door afwezigheid .
Zo helpen gefrusteerde leeghoofden (die zichzelf uitroepen als 'supporter van de ploeg' )
door hun afwezigheden zelf mee, aan de degradatie...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


Laatst gewijzigd door pattaboem op 07 Apr 2019, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Apr 2019, 10:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Hugo schreef:
Oef we leven nog, maar hoeveel kansen heb je nodig om te kunnen scoren?
Dienen 11 van Deinze ne klasbak, Sterckx speelde gisterenavond ook zijn beste match voor den Iendracht, Jilke zonder twijfel man van het seizoen.
Inzet, strijd en passie leverden een dik verdiende overwinning op, nu nog 2 keer winnen en zien waar we uitkomen. :EA:

Mitu, man, man, man!
Toegegeven, hij speelt in de eerste helft prima Mbaye aan, die centraal voor doel altijd moet scoren.
Maar in het algemeen: die laatste pass van Mitu en zijn afwerking, wat een miserie.
Ik snap echt niet waarom die altijd mag blijven staan. Velen worden gecharmeerd en verblind door zijn splijtende acties. Ja, hij doet de tegenstander vaak pijn, maar zijn efficiëntie is o zo laag (3 goals + een drietal assists).
PS: die 11 van Deinze is Youssef Challouk.


07 Apr 2019, 10:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
Oef we leven nog, maar hoeveel kansen heb je nodig om te kunnen scoren?
Dienen 11 van Deinze ne klasbak, Sterckx speelde gisterenavond ook zijn beste match voor den Iendracht, Jilke zonder twijfel man van het seizoen.
Inzet, strijd en passie leverden een dik verdiende overwinning op, nu nog 2 keer winnen en zien waar we uitkomen. :EA:

Mitu, man, man, man!
Toegegeven, hij speelt in de eerste helft prima Mbaye aan, die centraal voor doel altijd moet scoren.
Maar in het algemeen: die laatste pass van Mitu en zijn afwerking, wat een miserie.
Ik snap echt niet waarom die altijd mag blijven staan. Velen worden gecharmeerd en verblind door zijn splijtende acties. Ja, hij doet de tegenstander vaak pijn, maar zijn efficiëntie is o zo laag (3 goals + een drietal assists).
PS: die 11 van Deinze is Youssef Challouk.

---
We hebben nu eenmaal geen top-elftal die reële kansen gemakkelijk afmaken.
Maar ook Deinze, 'dé titelkandidaat' bij uitstek ; maakten hun geboden kansen niet af.(mét een Tarfi, in de rangen)
Als we het behoud op de valreep nog realiseren; zal men (alweer eens) lessen kunnen trekken uit dit 'bibber'seizoen. En ditmaal zullen échte versterkingen nodig zijn... zonder enig verhaal !

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Apr 2019, 11:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
Hugo schreef:
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.


Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind :D denk niet dat iemand u het kwalijk gaat nemen,misschien kan je afspreken met pattaboem dieje mens zal ook wel gaan.

---
Ik ben al 55 jaar lang een supporter in hart en nieren van onzen eendracht: Dus van de ploeg !
Ik ben geen supporter van de vele besturen die we in die periode hebben gehad.
Als men niet akkoord gaat met de bestuurspolitiek van een bepaald bestuur, kan men dit op alle mogelijke manieren tonen of uitschreeuwen op het terrein; Namelijk in hun aanwezigheid .
Maar men ondermijnt niet de mentale weerbaarheid van het elftal, door afwezigheid .
Zo helpen gefrusteerde leeghoofden (die zichzelf uitroepen als 'supporter van de ploeg' )
door hun afwezigheden zelf mee, aan de degradatie...


Ik denk dat de "leeghoofden" net wel voor de overwinning gezorgd hebben door thuis te blijven.
Met veel volk en sfeer is het telkens een ramp en gisteren kon alles zonder de druk van de "leeghoofden".
Job well done dus , het was op voorhand te voorspellen dat ze gisteren wel ging winnen.
Respect voor diegenen die de boycot meegedaan hebben . Voor de rest is 1 ding duidelijk : de EENDRACHT onder de supporters is voorgoed verdwenen.

Getekend,
Een van de leeghoofden die uit symphatie met de belachelijke sv's wel thuisgebleven is.


07 Apr 2019, 11:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Als de gedegouteerden wegblijven...


07 Apr 2019, 16:19
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
De afgelopen jaren kan je inderdaad een pak meer voorbeelden aanhalen waar de ploeg een gouden zaak kon doen maar het onder het oog van een aardig gevuld stadion volledig liet afweten dan vise versa. Maar nog niet heel lang geleden werd de promotie afgedwongen in een hels Luik en ook de carnavalsmatch werd zo waar gewonnen dit jaar.

Ook gisteren was er de 2e helft een bescheiden maar sympathiek sfeertje. Wij hebben met onze companie namelijk onze vrijkaarten die je bij een abonnement kreeg dit jaar opgebruikt en plaats genomen ik vak E, het vak van den Ajoin, in plaats van de K om zo enerzijds toch de boycot te steunen en ons bestuur gene frank te gunnen en anderzijds het eerbetoon voor Guy niet te missen.

Ik denk dat wij niet de enigen waren die voor deze optie gekozen hebben, want de zittribune deed - zeker eens bleek dat er vandaag meer in zat - verschillende keren mee met de bescheiden gezangen vanuit de K, waaronder één keer een mooie old school uitgave van ons clublied waar het haar op mijn armen toch van recht kwam.

Hopelijk waren er dus gisteren voornamelijk abo's aanwezig die het hen niet konden laten en viel de recette serieus tegen zodoende dat de bal in de bestuurskamer eindelijk eens aan het rollen gaat. Want hoe we het draaien of keren, zolang we genen andere zot vinden die in onze club wilt investeren zullen we het er mee moeten doen.

Soit, volgende week alles opengooien in Seraing! :EA:


07 Apr 2019, 17:47
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
In principe zijn we met 6/6 altijd gered, maar met 4/6 niet. Geel zal 6/6 halen. Ze mogen de laatste match tegen dndr, die zullen wel een off day hebben.


07 Apr 2019, 19:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Je hebt het niet meer in eigen handen. Zelfs al haal je 6 op 6, dan nog is het bang afwachten.
Met dank aan de onvoorstelbare ellende die dit klotebestuur veroorzaakte. Als we het redden zullen deze incompetenten zichzelf weer op de borst kloppen. :fuck:


08 Apr 2019, 9:57
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
tympanum2 schreef:
Je hebt het niet meer in eigen handen. Zelfs al haal je 6 op 6, dan nog is het bang afwachten.
Met dank aan de onvoorstelbare ellende die dit klotebestuur veroorzaakte. Als we het redden zullen deze incompetenten zichzelf weer op de borst kloppen. :fuck:

Met 6/6 moet het toch al wreed tegenzitten. Dan moet Oudenaarde ook 6/6 halen tegen oa Deinze (uit). Met alles minder dan 6/6 is het bibberen.


08 Apr 2019, 10:54
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Neutralboy schreef:
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:

Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind :D denk niet dat iemand u het kwalijk gaat nemen,misschien kan je afspreken met pattaboem dieje mens zal ook wel gaan.

---
Ik ben al 55 jaar lang een supporter in hart en nieren van onzen eendracht: Dus van de ploeg !
Ik ben geen supporter van de vele besturen die we in die periode hebben gehad.
Als men niet akkoord gaat met de bestuurspolitiek van een bepaald bestuur, kan men dit op alle mogelijke manieren tonen of uitschreeuwen op het terrein; Namelijk in hun aanwezigheid .
Maar men ondermijnt niet de mentale weerbaarheid van het elftal, door afwezigheid .
Zo helpen gefrusteerde leeghoofden (die zichzelf uitroepen als 'supporter van de ploeg' )
door hun afwezigheden zelf mee, aan de degradatie...


Ik denk dat de "leeghoofden" net wel voor de overwinning gezorgd hebben door thuis te blijven.
Met veel volk en sfeer is het telkens een ramp en gisteren kon alles zonder de druk van de "leeghoofden".
Job well done dus , het was op voorhand te voorspellen dat ze gisteren wel ging winnen.
Respect voor diegenen die de boycot meegedaan hebben . Voor de rest is 1 ding duidelijk : de EENDRACHT onder de supporters is voorgoed verdwenen.

Getekend,
Een van de leeghoofden die uit symphatie met de belachelijke sv's wel thuisgebleven is.



Verdeel en heers is ook een tactiek van ons beleid hé...Nu ja, mits ik ook een leeghoofd ben (die normaliter in 30 jaar EA eens bewust thuis blijft...). Ssssttt, wij weten dat niet jong. De Pattaboem en de Waly's dat zijn de mannen met verstand, met kloten aan hun lijf.

Ze moeten lessen trekken uit hun bibberseizoen, zegt de pattaboem....echte versterkingen zegt em...2.5 miljoen euro poef (dat is 100 miljoen BEF hé ouwe) en interesse in Steve Bael. Jep, ze gaan uit hun fouten leren. Maar goed, de man die supporter is van de ploeg, zegt em...dus neemt hij de rest er maar bij (we hebben altijd al slechte besturen gehad, dus who cares).

Awel, die leeghoofden niet. Die leeghoofden begrijpen dat de fundamenten waarop je (een ploeg) bouwt rot zijn. En dat hebben ze met de boycot willen aantonen. Maar, onze pattaboem, koopt liever een chic penthouse in een blok dat alle seconden kan instorten, want hij ziet duidelijk niet verder dan zijn neus lang is. Mag ik mij dan eens afvragen wie hier het leeghoofd is? :fuck:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Apr 2019, 11:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
wij ,die naar ons PLOEG gaan kijken zijn blinde mollen ,debielen en moesten allemaal de kogel krijgen.maar hier of daar een stamnummer overnemen zodat ons ploeg verdwijnt is wel normaal?pif poef paf en we hebben een nieuw eendracht aalst?denk het niet.van de 100 jaar dat we bestaan kom ik er 50 kijken,dus zal ik wel beslissen wanneer ik ga zien of niet.


08 Apr 2019, 12:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
iendrachter schreef:
Steve Bael gaat (gelukkig) naar Ninove.


Ninove gaat een goede ploeg hebben om de kop te spelen in 3° amateur. ze hebben ook al Junior Van damme van Lebbeke gehaald. Voor de rest zijn ze de betere jeugdspelers van Dender aan 't afpakken.
We zullen onze tenen moeten uitkuisen of de Ninovieters springen over onze kop. En hun terrein is magniefiek met hun kunstgras.


08 Apr 2019, 13:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Zeg mennekes hou nu aub op met kreften over die boycot he zeg..
Neem van mij aan dat zowat iedereen die hier op dit forum zit een soort van die hard supporter is.. :hmm:
Wat WEL aan de orde van de dag is zijn de twee volgende matchen, met om te beginnnen die op Seraing..
Als er hier zijn die zich druk willen maken - doe het dan daarover..
Wat een godverdomde stress te weten dat ge daar in Luik moet gaan spelen om te winnen.....Begint er maar aan....


08 Apr 2019, 13:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst