EA - Dessel (27/04/2019) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Dessel (27/04/2019) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht EA - Dessel (27/04/2019)
Alles of niets! :EA:


14 Apr 2019, 13:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
filip.dhose schreef:
Alles of niets! :EA:


Goh, verliezen dan wordt het niets natuurlijk. Maar bij winst moet je steeds barrage spelen, want ik zie eerlijk gezegd Oudenaarde nooit verliezen tegen RWDM (die trouwens enkele uit de jeugd zal laten meespelen, dus dan weet ge ook al hoe laat het is).

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Apr 2019, 16:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Wemmen ons lot nog deels in eigen handen, da 's toch al iets. Hadden Geel en Oudenaarde ook gewonnen, kon je er volledig een kruis overmaken. Nu hebben we nog een (water)kansje om rechtstreeks erin te blijven. Via eindronde zal heel moeilijk worden tegen goed draaiende ploegen uit 2de amateur.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Apr 2019, 9:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Bij verlies afterparty in het clubrestaurant! Ons bestuur gaan feliciteren met hun schitterend seizoen ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Apr 2019, 12:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
hansken schreef:
Bij verlies afterparty in het clubrestaurant! Ons bestuur gaan feliciteren met hun schitterend seizoen ;)


Of zoals ze eerder deze week in Parijs zegden: the roof, the roof, the roof is on fire...


19 Apr 2019, 13:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
hansken schreef:
Bij verlies afterparty in het clubrestaurant! Ons bestuur gaan feliciteren met hun schitterend seizoen ;)


Ik hoop het dat de supporters van zich laten horen dan. De champagne mag dan heel zuur smaken. Een stevig protest aan de poorten van de koepel. Bij een achterstand met meer dan 2 goals mogen ze van mijn part een anderlechtje doen. Wij zijn toch al de oorzaak van alle ellende. Zelfs de "vertraging" voor een nieuw stadion wordt ook al in de schoenen van de supporters geschoven. :kots:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Apr 2019, 12:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Lang geleden dat ik nog eens een wedstrijd ga meepikken, al is het maar om te zien wat er gaat gebeuren bij een nederlaag. In dat geval zou het wel nog eens heel lang kunnen duren voordat ze me nog eens in het PC stadion mogen verwelkomen.

Stiekem hoop ik op een verlengd verblijf in eerste amateur maar dat gaat niets veranderen aan het beleid/bestuur, vandaar ergens de hoop om te degraderen. Klinkt mss raar maar dan dringen grondige wijzigingen in het bestuur zich op.


21 Apr 2019, 19:57
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
De Segers schreef:
Lang geleden dat ik nog eens een wedstrijd ga meepikken, al is het maar om te zien wat er gaat gebeuren bij een nederlaag. In dat geval zou het wel nog eens heel lang kunnen duren voordat ze me nog eens in het PC stadion mogen verwelkomen.

Stiekem hoop ik op een verlengd verblijf in eerste amateur maar dat gaat niets veranderen aan het beleid/bestuur, vandaar ergens de hoop om te degraderen. Klinkt mss raar maar dan dringen grondige wijzigingen in het bestuur zich op.


Heb al veel gelezen ivm het bestuur en veel correcte dingen over de kritiek erover ook.
Maar de hoop om te degraderen en zo van het bestuur vanaf te geraken is er wel over hoor.
Degraderen een must?
.
Degraderen?
Waar is je supportershart dan?
Het was "lang geleden" dat je er nog eens was zeg je, wel, hou het misschien zo... aan ramptoeristen hebben we als échte Iendrachters geen boodschap.

Nogmaals: veel wat het bestuur doet is absoluut niet correct.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


22 Apr 2019, 12:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
JohanD schreef:
De Segers schreef:
Lang geleden dat ik nog eens een wedstrijd ga meepikken, al is het maar om te zien wat er gaat gebeuren bij een nederlaag. In dat geval zou het wel nog eens heel lang kunnen duren voordat ze me nog eens in het PC stadion mogen verwelkomen.

Stiekem hoop ik op een verlengd verblijf in eerste amateur maar dat gaat niets veranderen aan het beleid/bestuur, vandaar ergens de hoop om te degraderen. Klinkt mss raar maar dan dringen grondige wijzigingen in het bestuur zich op.


Heb al veel gelezen ivm het bestuur en veel correcte dingen over de kritiek erover ook.
Maar de hoop om te degraderen en zo van het bestuur vanaf te geraken is er wel over hoor.
Degraderen een must?
.
Degraderen?
Waar is je supportershart dan?
Het was "lang geleden" dat je er nog eens was zeg je, wel, hou het misschien zo... aan ramptoeristen hebben we als échte Iendrachters geen boodschap.

Nogmaals: veel wat het bestuur doet is absoluut niet correct.


(y) :EA:

Ik ben Iendrachter en sta 100% achter de ploeg

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Apr 2019, 19:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Klopt. Frank DR was misschien ook een snertbestuurder, maar die zat wel degelijk in met de club en met de supporters! En dan dat interview, man, man, man...misschien de VZW inschakelen om de 'uitgestoken hand' aan te nemen? O nee, die waren zeker niet nodig :fuck:


23 Apr 2019, 9:54
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
iendrachter schreef:
JohanD schreef:
De Segers schreef:
Lang geleden dat ik nog eens een wedstrijd ga meepikken, al is het maar om te zien wat er gaat gebeuren bij een nederlaag. In dat geval zou het wel nog eens heel lang kunnen duren voordat ze me nog eens in het PC stadion mogen verwelkomen.

Stiekem hoop ik op een verlengd verblijf in eerste amateur maar dat gaat niets veranderen aan het beleid/bestuur, vandaar ergens de hoop om te degraderen. Klinkt mss raar maar dan dringen grondige wijzigingen in het bestuur zich op.


Heb al veel gelezen ivm het bestuur en veel correcte dingen over de kritiek erover ook.
Maar de hoop om te degraderen en zo van het bestuur vanaf te geraken is er wel over hoor.
Degraderen een must?
.
Degraderen?
Waar is je supportershart dan?
Het was "lang geleden" dat je er nog eens was zeg je, wel, hou het misschien zo... aan ramptoeristen hebben we als échte Iendrachters geen boodschap.

Nogmaals: veel wat het bestuur doet is absoluut niet correct.


De reden waarom veel supporters een degradatie niet erg zouden vinden is gewoon om van dat wanbeleid af te geraken, dat is de enige manier of denk je dat PLJ maandelijks gaat blijven bijpassen als er steeds minder inkomsten zijn?
Dit seizoen had je matchen tegen RWDM,Lierse,Luik en Dender wat toch voor wat inkomsten zal gezorgd hebben, volgend seizoen heb je werkelijk geen enkele mooie affiche bij degradatie.
Dus minder abonnementen,minder sponsoring,minder supporters, dat blijft niet duren....
Ik mis zelden een match maar de laatste weken doe ik dat met veel plezier, het is pas vanaf dit bestuur weg is dat er terug aan de toekomst kan gewerkt worden.
Ze liggen werkelijk met iedereen overhoop, supporters,sponsors,stadsbestuur en zelfs clubs uit de reeks waar ze hun zich na de match in het restaurant niet konden gedragen.
En als bij iedere supporter het kookpunt ver bereikt is gaat DA nog eens wat olie op het vuur gieten in zijn interview op TV Oost :crazy: .
Deze mensen zijn totaal niet geschikt om een voetbalclub te leiden, daarvoor heb je niet enkel geld nodig,
zie naar Anderlecht en Coucke.
Wat hebben we vroeger zitten klagen over FDR, maar die had tenminste wel respect voor de supporters.


Niet zeker dat er met een mogelijke degradatie een "nieuw bestuur" komt.
Remember dat we met deze ook al ooit een klasse lager speelden en zelfs onverwacht promoveerden.
De positie waar we nu spelen is voor hen blijkbaar bijzaak..., gelijk welke reeks,ze blijven wellicht toch op post.
Jammer dat er niemand anders zich geroepen voelt om de touwtjes in hun plaats in handen te nemen.
Anderzijds: can you blame them?
Wie steekt er zijn geld in onze put?

Feit: we hebben al zovele besturen overleefd.
En we gaan nog altijd zien.
Niet voor dit bestuur ,het vorige of die daarvoor...
Maar omdat we Iendrachters zijn.
Vroeger, nu en later.

We steunen de ploeg, geen bestuur, noch enige individuele spelers.
Dat zijn toch allemaal passanten.
Die uitspraken op TV Oost en in de pers zijn egotripperij van de ergste soort.
Maar dat zijn dan ook geen supporters met een wit/zwart hart, maar zoals eerder gezegd passanten, met een bepaalde visie in hun ogen, en daar mag niemand van afwijken volgens hen.
Triestig, zeer triestig.

Ik ben niet akkoord met wat het bestuur noch de ploeg doet.
Maar hopen dat ze degraderen, komoon ein zeg, as Iendtrachter in ons 100 jorig bestoon, da kendje toh ni wensjen ein...

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


23 Apr 2019, 17:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: EA - Dessel (27/04/2019)
JohanD schreef:
iendrachter schreef:
JohanD schreef:

Heb al veel gelezen ivm het bestuur en veel correcte dingen over de kritiek erover ook.
Maar de hoop om te degraderen en zo van het bestuur vanaf te geraken is er wel over hoor.
Degraderen een must?
.
Degraderen?
Waar is je supportershart dan?
Het was "lang geleden" dat je er nog eens was zeg je, wel, hou het misschien zo... aan ramptoeristen hebben we als échte Iendrachters geen boodschap.

Nogmaals: veel wat het bestuur doet is absoluut niet correct.


De reden waarom veel supporters een degradatie niet erg zouden vinden is gewoon om van dat wanbeleid af te geraken, dat is de enige manier of denk je dat PLJ maandelijks gaat blijven bijpassen als er steeds minder inkomsten zijn?
Dit seizoen had je matchen tegen RWDM,Lierse,Luik en Dender wat toch voor wat inkomsten zal gezorgd hebben, volgend seizoen heb je werkelijk geen enkele mooie affiche bij degradatie.
Dus minder abonnementen,minder sponsoring,minder supporters, dat blijft niet duren....
Ik mis zelden een match maar de laatste weken doe ik dat met veel plezier, het is pas vanaf dit bestuur weg is dat er terug aan de toekomst kan gewerkt worden.
Ze liggen werkelijk met iedereen overhoop, supporters,sponsors,stadsbestuur en zelfs clubs uit de reeks waar ze hun zich na de match in het restaurant niet konden gedragen.
En als bij iedere supporter het kookpunt ver bereikt is gaat DA nog eens wat olie op het vuur gieten in zijn interview op TV Oost :crazy: .
Deze mensen zijn totaal niet geschikt om een voetbalclub te leiden, daarvoor heb je niet enkel geld nodig,
zie naar Anderlecht en Coucke.
Wat hebben we vroeger zitten klagen over FDR, maar die had tenminste wel respect voor de supporters.


Niet zeker dat er met een mogelijke degradatie een "nieuw bestuur" komt.
Remember dat we met deze ook al ooit een klasse lager speelden en zelfs onverwacht promoveerden.
De positie waar we nu spelen is voor hen blijkbaar bijzaak..., gelijk welke reeks,ze blijven wellicht toch op post.
Jammer dat er niemand anders zich geroepen voelt om de touwtjes in hun plaats in handen te nemen.
Anderzijds: can you blame them?
Wie steekt er zijn geld in onze put?

Feit: we hebben al zovele besturen overleefd.
En we gaan nog altijd zien.
Niet voor dit bestuur ,het vorige of die daarvoor...
Maar omdat we Iendrachters zijn.
Vroeger, nu en later.

We steunen de ploeg, geen bestuur, noch enige individuele spelers.
Dat zijn toch allemaal passanten.
Die uitspraken op TV Oost en in de pers zijn egotripperij van de ergste soort.
Maar dat zijn dan ook geen supporters met een wit/zwart hart, maar zoals eerder gezegd passanten, met een bepaalde visie in hun ogen, en daar mag niemand van afwijken volgens hen.
Triestig, zeer triestig.

Ik ben niet akkoord met wat het bestuur noch de ploeg doet.
Maar hopen dat ze degraderen, komoon ein zeg, as Iendtrachter in ons 100 jorig bestoon, da kendje toh ni wensjen ein...
Mooi gezegd. Als supporter kan je nooit hopen op een degradatie.

En ik zie het bestuur bij een degradatie ook niet zomaar vertrekken. Ik denk niet dat PLJ dat de supporters gunt. Als hij ooit vertrekt, zal hij een deel van zijn geld terugwillen


23 Apr 2019, 19:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RE: Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Smetje schreef:
Mooi gezegd. Als supporter kan je nooit hopen op een degradatie.

En ik zie het bestuur bij een degradatie ook niet zomaar vertrekken. Ik denk niet dat PLJ dat de supporters gunt. Als hij ooit vertrekt, zal hij een deel van zijn geld terugwillen


Er bestaat natuurlijk ook zoiets als "cut your losses": als je elke maand een bedrag van X EUR op tafel moet leggen om rond te komen, komt ook wel eens het moment dat trop teveel is...

Over het topic zelf rond al dan niet degradatie: persoonlijk denk ik dat een degradatie de genadeslag zou betekenen voor de club... Zelfs al zou je een nieuwe mecenas vinden, de cijfertjes zijn nog een pak roder dan dat ze al waren onder FDR wat naast het non-sportieve ook een sportieve terugkeer, zelfs nog maar naar eerste amateur, helemaal niet evident zou maken... Knokke zal alle zeilen bijzetten volgend seizoen en in elke reeks van Tweede Amateur zitten intussen genoeg clubs met een degelijke accommodatie die klaar zijn om de stap te wagen. Mandel zal dit seizoen zijn tanden stukbijten op Winkel, maar hebben een gloednieuw stadion en een meer dan stevige ploeg en dito omkadering. Patro heeft voorlopig geen licentie maar zit ook geld nu. En dan tel ik de andere zakkers uit Eerste amateur nog niet mee.

Bovendien zou die nieuwe mecenas ongeveer elke brug met ongeveer alle "stakeholders" opnieuw moeten opbouwen, onder een zeer negatief gesternte (zowel qua supportersaantal als accommodatie als algemene teneur). Lijkt me al werk genoeg dat we dat in dezelfde reeks kunnen doen...

En zelfs dan ben je afhankelijk van waar het spelletje om draait: presteren op die groene rechthoek en itt de kampioenenmatch toen Dessel niks te winnen of te verliezen had, spelen die ook voor lijfsbehoud nu...


23 Apr 2019, 19:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RE: Re: EA - Dessel (27/04/2019)
DT schreef:
Smetje schreef:
Mooi gezegd. Als supporter kan je nooit hopen op een degradatie.

En ik zie het bestuur bij een degradatie ook niet zomaar vertrekken. Ik denk niet dat PLJ dat de supporters gunt. Als hij ooit vertrekt, zal hij een deel van zijn geld terugwillen


Er bestaat natuurlijk ook zoiets als "cut your losses": als je elke maand een bedrag van X EUR op tafel moet leggen om rond te komen, komt ook wel eens het moment dat trop teveel is...

Over het topic zelf rond al dan niet degradatie: persoonlijk denk ik dat een degradatie de genadeslag zou betekenen voor de club... Zelfs al zou je een nieuwe mecenas vinden, de cijfertjes zijn nog een pak roder dan dat ze al waren onder FDR wat naast het non-sportieve ook een sportieve terugkeer, zelfs nog maar naar eerste amateur, helemaal niet evident zou maken... Knokke zal alle zeilen bijzetten volgend seizoen en in elke reeks van Tweede Amateur zitten intussen genoeg clubs met een degelijke accommodatie die klaar zijn om de stap te wagen. Mandel zal dit seizoen zijn tanden stukbijten op Winkel, maar hebben een gloednieuw stadion en een meer dan stevige ploeg en dito omkadering. Patro heeft voorlopig geen licentie maar zit ook geld nu. En dan tel ik de andere zakkers uit Eerste amateur nog niet mee.

Bovendien zou die nieuwe mecenas ongeveer elke brug met ongeveer alle "stakeholders" opnieuw moeten opbouwen, onder een zeer negatief gesternte (zowel qua supportersaantal als accommodatie als algemene teneur). Lijkt me al werk genoeg dat we dat in dezelfde reeks kunnen doen...

En zelfs dan ben je afhankelijk van waar het spelletje om draait: presteren op die groene rechthoek en itt de kampioenenmatch toen Dessel niks te winnen of te verliezen had, spelen die ook voor lijfsbehoud nu...

Dat denk ik niet. Veel clubs miskijken zich op de financiële implicaties van een verblijf in Amateur 1, zeker in vergelijking met Amateur 2. In Amateur 2 heb je geen enkele verplichting: geen eisen qua stadion (minimum aantal zit- en staanplaatsen), veel minder strenge normen qua verlichting, geen verplichting om 7 deeltijds betaalde sporters in dienst te hebben - allez, officieel dan toch niet ;) - enzovoort.
Amateur 1 is eigenlijk een reeks waar je zo snel mogelijk uit moet, en ik ben van mening dat deze reeks op termijn een verplichte passagereeks zal worden voor clubs met ambitie voor 1B. Het is voor clubjes als Knokke of Dessel eigenlijk veel interessanter om de top in Amateur 2 te spelen dan te vechten tegen de degradatie in Amateur 1.
Eigenlijk zouden ze bij de voetbalbond de adviezen van sporteconoom Trudo Dejonghe moeten opvolgen: in het amateurvoetbal (ook in Amateur 1) mag er eigenlijk GEEN ENKELE licentienorm opgelegd worden, want het gaat om AMATEURvoetbal. Clubs die ambitie hebben voor 1B zullen zichzelf wel een aantal "normen" opleggen, omdat anders de kloof met 1B te groot wordt.
En tenslotte terloops nog dit: door de oprichting van een nationale (Belgische) reeks Amateur 1 is de KBVB in overtreding met de wetten van ons landje, want amateursport is een gemeenschapsbevoegdheid, dus eigenlijk en idealiter zouden er 3 reeksen Amateur 1 moeten zijn (NL, FR en DE) ZONDER enige licentienorm. De 3 kampioenen van de gemeenschappen kunnen dan een minicompetitie organiseren die de stijger naar 1B aanduidt (vooropgesteld dat die een proflicentie verkrijgt). Als er voldoende druk uitgeoefend wordt, dan zal den belgicistischen bond hiervoor moeten zwichten; ze hebben uiteindelijk ook - na lange tegenwerking - de Brabantse provinciale reeksen moeten splitsen in een Vlaams-Brabantse (+ NL-talige Brusselse ploegen) reeks en een Waals-Brabantse (+ FR-talige Brusselse ploegen) reeks.


23 Apr 2019, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RE: Re: EA - Dessel (27/04/2019)
DT schreef:
Smetje schreef:
Mooi gezegd. Als supporter kan je nooit hopen op een degradatie.

En ik zie het bestuur bij een degradatie ook niet zomaar vertrekken. Ik denk niet dat PLJ dat de supporters gunt. Als hij ooit vertrekt, zal hij een deel van zijn geld terugwillen


Er bestaat natuurlijk ook zoiets als "cut your losses": als je elke maand een bedrag van X EUR op tafel moet leggen om rond te komen, komt ook wel eens het moment dat trop teveel is...
Of zelfs gewoon dat het op is, ook bij PLJ zal de geldkraan wel eindig zijn. Ik vrees toch een beetje dat die net als FDR er ondertussen toch ook zodanig diep inzit dat de realiteit hem aan het voorbij gaan is.
En als je de rest van dat bestuur nog als je enige klankbord gebruikt, tsja....

Met de logica van Smetje hadden we trouwens nog altijd met Garré op ons dak gezeten.
Ondertussen is die al weg, heb je GDR gehad, DDB, FDR en nu PLJ (we spreken niet over al wat daar zelfs nog tussen geweven zat)
De rode draad is dat bij alleen de geldtoevoer eindig was.

De enige variabele - denk ik - t.o.v voorgangers is dat ik er van overtuigd ben dat van deze bende er meerdere niet slecht mee zullen gevaren hebben!
De vraag is, hebben ze dat van elkaar wel door ? En wie zal er nadien dan voor opdraaien en de rekening gepresenteerd krijgen?
Die Moerman bijvoorbeeld, hopelijk was het die mens veel waard om af en toe eens de aftrap te kunnen geven...

Chronisch verlieslatend, van kwaad naar erger en geen enkele kans op beterschap.
Iedereen die 5 minuten de moed heeft om zijn emotionele "supporter zijn" in te wisselen voor een rationele kijk op de zaken zal dit wel toegeven...

_________________
If you never try, you'll never know


23 Apr 2019, 21:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst