BVB: Eendracht Aalst - AA Gent | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 BVB: Eendracht Aalst - AA Gent 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Ik zou alvast een oproep willen doen, om OP TIJD de plaats in te nemen in vak K. Enkele eendrachters zijn al 2 weken in de weer om alweer een prachtige sfeeractie in elkaar te steken! Hiervoor moet de K bomvol staan wanneer de spelers het veld betreden! Meer info zal op een flyer staan die zal uitgedeeld worden aan de ingang van vak K.

Komaan iendrachters, op naar een memorabele avond in ons PC-stadion!! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Sep 2019, 18:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
de professionalisering binnen de club zet zit voort, het gaat vooruit met rasse schreden.

Ben vanavond naar de voorverkoop geweest.

Na 1u20 min aanschuiven aub kreeg ik te horen dat de K uitverkocht is.

_________________
WOEF


20 Sep 2019, 21:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
rataplan schreef:
de professionalisering binnen de club zet zit voort, het gaat vooruit met rasse schreden.

Ben vanavond naar de voorverkoop geweest.

Na 1u20 min aanschuiven aub kreeg ik te horen dat de K uitverkocht is.


:lol: :lol: Héél erg voor u maar zo typisch Iendracht dat ik dit gewoon grappig vind :D


20 Sep 2019, 22:05
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
rataplan schreef:
de professionalisering binnen de club zet zit voort, het gaat vooruit met rasse schreden.

Ben vanavond naar de voorverkoop geweest.

Na 1u20 min aanschuiven aub kreeg ik te horen dat de K uitverkocht is.


Dàt en veel volk, hou daar ook rekening mee dat er een pak "figuranten" aanwezig zullen zijn

Benieuwd hoeveel er tegen Duffel zullen gaan... :EA:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


21 Sep 2019, 9:59
Duivelke

Lid geworden op: 29 Mei 2017, 16:02
Berichten: 21
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Logisch dat dit direct is uitverkocht,iedereen tracht naar deze matchen,nostalgie voor vele van ons.
Dat we wss een pandoering gaan krijgen pakken we er met plezier bij ,maar de sfeer vd oude dagen,daar trachten iendrachters naar,daarom hebben er velen afgehaakt.
Volk gaan we altijd hebben,als we ooit in 1 B geraken zal ons stadion te klein zijn, het groeipotentieel qua supporters is er zeker,nu nog de rest voorzitter.1 ding is echter belangrijk aal tesaumen,en niet alleen de sups!


21 Sep 2019, 10:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
DML schreef:
Logisch dat dit direct is uitverkocht,iedereen tracht naar deze matchen,nostalgie voor vele van ons.
Dat we wss een pandoering gaan krijgen pakken we er met plezier bij ,maar de sfeer vd oude dagen,daar trachten iendrachters naar,daarom hebben er velen afgehaakt.
Volk gaan we altijd hebben,als we ooit in 1 B geraken zal ons stadion te klein zijn, het groeipotentieel qua supporters is er zeker,nu nog de rest voorzitter.1 ding is echter belangrijk aal tesaumen,en niet alleen de sups!

Ja als er 2000 man meer had binnen gemogen het had ook nog vol gezeten voor deze match
Veel van mijn vrienden die hadden afgehaakt dit seizoen door de degradatie en nu terug kwamen kijken tegen Gent en zondag na de match tegen Duffel achter hun ticket gingen gaan pakken er dus naast,anders hadden ze de smaak misschien opnieuw te pakken en waren weer vertrokken
Spijtig een gemiste kans om opnieuw sup bij te winnen


21 Sep 2019, 13:45
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
mamananeto schreef:
rataplan schreef:
de professionalisering binnen de club zet zit voort, het gaat vooruit met rasse schreden.

Ben vanavond naar de voorverkoop geweest.

Na 1u20 min aanschuiven aub kreeg ik te horen dat de K uitverkocht is.


:lol: :lol: Héél erg voor u maar zo typisch Iendracht dat ik dit gewoon grappig vind :D




Idd... al wie Eendracht Aalst anno 2019 'een grote club' noemt, moest gisterenavond op de Zandberg zijn...

'T was dan ook den eerste keer dat er tickets in voorverkoop werden verkocht. Zoals het elk jaar weer den eerste keer is dat er abonnementen worden verkocht... Bende amateurs :EA:


21 Sep 2019, 22:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
rataplan schreef:
de professionalisering binnen de club zet zit voort, het gaat vooruit met rasse schreden.

Ben vanavond naar de voorverkoop geweest.

Na 1u20 min aanschuiven aub kreeg ik te horen dat de K uitverkocht is.


Dan heb jij nog geluk gehad. Ik was er van 18.30u en werd op audiëntie ontvangen om 19.50u. Dan eerst een uitleg van 5 minuten over hoe de organisatie eigenlijk in het honderd aan het lopen was en -noodgedwongen- 9 zitplaatsen besteld. Besteld? Ze moesten de kaarten nog 'efkes' laten drukken en gingen mijn naam afroepen in de kantine. Ging hooguit een kwartiertje duren. Hoe kan je nu niet voldoende kaarten hebben tijdens een voorverkoop :? :?
In een notedop, ik wandelde rot gefrustreerd om 21.30u(!) terug buiten met mijn kaarten. Net daarvoor was ik uit colère langs de uitgang (terug naar de ticketverkoop) binnen gegaan en mijn gedacht daar eens gezegd. Ze waren mijn naam vergeten af te roepen... Ik heb dus langer op mijn kaarten gewacht dan dat de match gaat duren. Had mijn vrijdagavond wel iets anders ingepland :crazy:


22 Sep 2019, 8:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Dikke amateurs zijn het (nog steeds) op dat vlak

Ge hebt zoveel vrijwilligers, zet u aan 1 lange tafel, 2 mensen die voor vak K verkopen, 2mensen voor bovenkant zittribune & 2 mensen onderkant zittribune. En druk de dagen voordien alle tickets af in ene keer zodat ge enkel nog moet verkopen. How hard can it be?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


22 Sep 2019, 13:23
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
hansken schreef:
Dikke amateurs zijn het (nog steeds) op dat vlak

Ge hebt zoveel vrijwilligers, zet u aan 1 lange tafel, 2 mensen die voor vak K verkopen, 2mensen voor bovenkant zittribune & 2 mensen onderkant zittribune. En druk de dagen voordien alle tickets af in ene keer zodat ge enkel nog moet verkopen. How hard can it be?


Ja Hansken we zijn nog steeds een profclub in wording. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2019, 13:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Ik heb er ook naast gepakt omdat ik geen abonnement meer heb sinds enkele seizoenen. Als je dan hoort dat sommige abonnees 10 tickets gekocht hebben om volk mee te pakken dat enkel eens komt zien omdat het tegen Gent is, jammer.


23 Sep 2019, 13:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
https://www.hln.be/in-de-buurt/aalst/ze ... UxJ5wX9FOo


23 Sep 2019, 14:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Zienaa schreef:
Ik heb er ook naast gepakt omdat ik geen abonnement meer heb sinds enkele seizoenen. Als je dan hoort dat sommige abonnees 10 tickets gekocht hebben om volk mee te pakken dat enkel eens komt zien omdat het tegen Gent is, jammer.


En klopt dat dan? Want ik ken iemand die voor 4 abonnees om tickets ging. Helaas had hij alleen zijn abonnement op zak en dacht hij dat er wel een pc bestand zou bestaan met de namen van de andere abonnees in. Maar op het secetariaat hadden ze 'geen tijd' om een naam in te tikken, dus keerde de man huiswaarts met 1x4 tickets ipv 4x4. Dat zijn dus al jaren abonnees die de match van het jaar niet gaan kunnen zien door de onkunde van het bestuur.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Sep 2019, 20:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
witzwet schreef:
Zienaa schreef:
Ik heb er ook naast gepakt omdat ik geen abonnement meer heb sinds enkele seizoenen. Als je dan hoort dat sommige abonnees 10 tickets gekocht hebben om volk mee te pakken dat enkel eens komt zien omdat het tegen Gent is, jammer.


En klopt dat dan? Want ik ken iemand die voor 4 abonnees om tickets ging. Helaas had hij alleen zijn abonnement op zak en dacht hij dat er wel een pc bestand zou bestaan met de namen van de andere abonnees in. Maar op het secetariaat hadden ze 'geen tijd' om een naam in te tikken, dus keerde de man huiswaarts met 1x4 tickets ipv 4x4. Dat zijn dus al jaren abonnees die de match van het jaar niet gaan kunnen zien door de onkunde van het bestuur.
Was aangekondigd dat je je abo dan aan iemand anders kon meegeven.

Anders kan iedereen de naam van een abonnementshouder zeggen.

Ze hadden de open vvk beter gekoppeld aan match tegen Duffel. 1 inkomticket voor Duffel kopen, 1 bekerticket bij kunnen kopen. Zo hadden de vaste toeschouwers zonder abo meer kans en was het commercieel misschien ook een voltreffer met meer volk tegen Duffel. En na de match dan een gewone vvk voor wie niet kwam kijken tegen Duffel of meer ticlets wou.


23 Sep 2019, 21:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Een beetje geduld jongens ze betalen leergeld om binnen 3 daarna 5 jaar als profclub hogerop te spelen, ik ben zondag nog eens gaan kijken ik denk eerder dat ze aan het solliciteren zijn naar een stekje bij de profclubs in 3de amateur onder de deskundige leiding van BVR. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Sep 2019, 8:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst