BVB: Eendracht Aalst - AA Gent - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 BVB: Eendracht Aalst - AA Gent 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Als je tegen een veel betere ploeg speelt, zie je bij ons natuurlijk wel wat er allemaal ontbreekt, nl. alles.

In mijn ogen zijn er 3 die kunnen voetballen, en die technische kwaliteiten hebben. Dat zijn Wantens, Ladriere en Cocchiere. Voor de rest is het soms echt huilen met de pet op.

Een De Neve, Van Den Bergh, Razzi, Dekuyper, daarmee ga je de prijzen niet halen.

De actieradius van De Neve en VDB gisteren zeg. Nen trekker van Transport Verbeken draait rapper dan die twee.

En hopelijk maken ze echt snel werk van een vrije keeper met ervaring, want die twee paspoppen bij ons houden nog geen strandbal tegen.

Tegen Duffel 4 keer binnen het kader, 3 goals. Gisteren 6 keer binnen het kader, 4 goals. Ook gisteren weer die eerste goal. pfff

Hoogtepunt was de prachtige banner bij de aftrap.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Sep 2019, 8:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
nu we van dat bekergedoe af zijn kunnen ze zich volledig op de competitie richten.het zal nodig zijn .en laat ons maar in 4-4-2 spelen.


26 Sep 2019, 9:06
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
El Corredor (Light) schreef:
Als je tegen een veel betere ploeg speelt, zie je bij ons natuurlijk wel wat er allemaal ontbreekt, nl. alles.

In mijn ogen zijn er 3 die kunnen voetballen, en die technische kwaliteiten hebben. Dat zijn Wantens, Ladriere en Cocchiere. Voor de rest is het soms echt huilen met de pet op.

Een De Neve, Van Den Bergh, Razzi, Dekuyper, daarmee ga je de prijzen niet halen.

De actieradius van De Neve en VDB gisteren zeg. Nen trekker van Transport Verbeken draait rapper dan die twee.

En hopelijk maken ze echt snel werk van een vrije keeper met ervaring, want die twee paspoppen bij ons houden nog geen strandbal tegen.

Tegen Duffel 4 keer binnen het kader, 3 goals. Gisteren 6 keer binnen het kader, 4 goals. Ook gisteren weer die eerste goal. pfff

Hoogtepunt was de prachtige banner bij de aftrap.

Ladriere kan misschien wel voetballen, maar die voetbalt dan weer zo traag dat ik altijd denk dat ik naar een vetraagde herhaling zit te kijken. De eerste goal was weer eentje om van te janken, maar voor de rest vond ik De Vriendt redelijk ok gisteren. Geenens is geen grote voetballer, maar ge kunt er wel mee naar de oorlog. Wanneer gaat Mitu eens een goal maken, wat mist die daar weer jongens. Ik durf het bijna niet zeggen, maar Burssens was ook ok gisteren.


26 Sep 2019, 9:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Een georkestreerd rookspektakel vooraf, teasende gezangen naar de bezoekers, een nat veld waarop slidings verplicht waren en een bonneke voor elk lid van de perstribune. Werkelijk alles rook naar een lekker ouderwets bekerpartijtje, alleen werkte het scoreverloop niet mee. AA Gent kwam snel 0-1 voor en hield nadien stand. Makkelijk. 0-4 was de eindscore.

Niet dat we liever Aalst een ronde verder zagen bekeren, dat niet. Maar in zo’n eerste bekerronde waarin de eersteklassers hun intrede doen, hoop je toch altijd op wat spanning. Op hoe de amateurclub als een zelfverklaarde David de bezoekende Goliath op z’n minst wat kan kietelen. Zeker Aalst had gehoopt op zo’n scenario. Ooit een trotse eersteklasser snakte zeker het oudere deel van het publiek naar een bescheiden succesje. En al zeker tegen AA Gent, een gewezen erfvijand van de Ajuinen.

Maar helaas, heel veel weerwerk kon de thuisploeg niet bieden. Gents trainer Jess Thorup had op Vadis Odjidja na dan wel een volledig B-elftal de wei ingestuurd, de Buffalo’s hadden negen minuten nodig om de eerste Aalsterse dromers al terug naar de aarde te brengen. Een diepe bal van Brecht Dejaegere werd slecht ingeschat door verdediging en doelman van de thuisploeg waarna Giorgi Kvilitaia kon profiteren. 0-1. Het was nochtans niet dat Gent tot dat moment Aalst al helemaal overrompeld had. Thorup behield zijn ruit, maar het elftal dat deze moest invullen kon niet verstoppen dat het best wel wat ervaring mist in deze formatie. Een van de grootste krachten van dit Gent – de aanwezigheid in de zestien – viel gisteren bijvoorbeeld best tegen.

Even een snel rapport van de nieuwkomers voor rust schetsen? Onderscheiding: Alessio Castro-Montes en de eerder vernoemde Kvilitaia en Dejaegere. Voldoening: Timothy Derijck, Dylan Bronn en Roman Bezus. Enkele tekorten: Jean-Luc Dompé, Yuya Kubo en zeker Milad Mohammadi, die de eerste twintig minuten absoluut niet in zijn sas was. Colin Coosemans raakte voor rust de bal geen enkele keer aan met zijn handen en moet het helaas stellen zonder quotering. Volgende keer beter.

Zelfs Bengaals vuur bij de amateurs

Het is dat rapport dat Thorup trouwens het meest zal bijblijven. De Gentse coach had dinsdag nog een relatief vurige oproep gedaan naar zijn B-spelers om zich tegen Aalst in de kijker te spelen. “De spelers die een kans zullen krijgen, moeten tonen dat ze klaar zijn voor het moment dat ik op hen wil of moet rekenen”, klonk het toen. Dat Castro-Montes en Dejaegere hun stinkende best deden en niveau haalden, zal de trainer geplezierd hebben. Dat Mohammadi duidelijk niet klaar is voor een rol als betrouwbare back-up van Nana Asare, zal dan weer een doorn in het oog van de Deen zijn.

O ja, na rust hielden de Aalsterse fans hun gezangen trouwens nog lang aan. De 0-2 bleef nog even uit en hoewel Eendracht slechts één enkele echte kans creëerde, was er hier en daar nog – nja, noem het maar – dreiging. Tot het uur. Tot Kvilitaia een tweede maakte. Bengaals vuur werd vanuit de spionkop ontstoken en op het veld gegooid, nota bene richting een eigen speler. Zo hadden de lokale stoere jongetjes ook weer hun momentje gehad. Zelfs in amateur is het kennelijk moeilijk om je negentig minuten te gedragen en anderen hun veiligheid in gevaar te brengen.

Soit, Kubo maakte er nog 0-3 van – slecht spelen, maar wel weer z’n goaltje –, Louis Verstraete viel goed in en de debuterende Dylan Mbayo pikte finaal nog zijn goaltje mee. Het zullen de twee laatste notities geweest zijn in het rapportenboek van Thorup. Op naar KV Kortrijk.hnb.


26 Sep 2019, 9:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Tekort op alle vlakken. En Julien in het doel...tja, vertrouwen kan je daar als verdediger toch niet in hebben. Mitu mist daar wel weer mooi een dot van een kans. Voor de rest heeft het Gent weinig moeite gekost. En hebben we een zeer middelmatig elftal.
En hou dat vuurwerk en allerlei anders aub thuis of dan tenminste in de tribunes.
Langs de andere kant, hoe hoger de boete hoe rapper de Grote Leider het misschien afbolt. Erg dat een mens zo moet denken, maar het is niet anders. Gisteren zagen we hoe het kan zijn, veel volk, sfeer en een mooie tegenstander. Om dit elke 14 dagen mee te maken, daar zijn we nog lichtjaren van verwijderd. Van de stad moeten we geen hulp verwachten, en dat ligt aan 1 man. Enfin, 1 man aan elke kant dan. Maar dat is al voldoende aangehaald.
Och ja, zondag proberen op Geel iets te halen lijkt me het belangrijkste nu. :EA:


26 Sep 2019, 9:37
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Moses Chunga schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Als je tegen een veel betere ploeg speelt, zie je bij ons natuurlijk wel wat er allemaal ontbreekt, nl. alles.

In mijn ogen zijn er 3 die kunnen voetballen, en die technische kwaliteiten hebben. Dat zijn Wantens, Ladriere en Cocchiere. Voor de rest is het soms echt huilen met de pet op.

Een De Neve, Van Den Bergh, Razzi, Dekuyper, daarmee ga je de prijzen niet halen.

De actieradius van De Neve en VDB gisteren zeg. Nen trekker van Transport Verbeken draait rapper dan die twee.

En hopelijk maken ze echt snel werk van een vrije keeper met ervaring, want die twee paspoppen bij ons houden nog geen strandbal tegen.

Tegen Duffel 4 keer binnen het kader, 3 goals. Gisteren 6 keer binnen het kader, 4 goals. Ook gisteren weer die eerste goal. pfff

Hoogtepunt was de prachtige banner bij de aftrap.

Ladriere kan misschien wel voetballen, maar die voetbalt dan weer zo traag dat ik altijd denk dat ik naar een vetraagde herhaling zit te kijken. De eerste goal was weer eentje om van te janken, maar voor de rest vond ik De Vriendt redelijk ok gisteren. Geenens is geen grote voetballer, maar ge kunt er wel mee naar de oorlog. Wanneer gaat Mitu eens een goal maken, wat mist die daar weer jongens. Ik durf het bijna niet zeggen, maar [b]Burssens was ook ok gisteren[/b].


Laat hem wel HEEL simpel een bal door de benen spelen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Sep 2019, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Mij viel het vooral op dat een omzetting van veldbezetting meteen een grote impact had op de prestaties van de individuele spelers: kerels zoals Ryckaert en Burssens leken zich meer op hun gemak te voelen doordat ze zich vooral op hun verdedigende taken kunnen concentreren in een viermansverdediging, terwijl Razzi op rechtsback en VDB op het midden plots ook meer aan de bal kwamen en verondersteld werden om mee te helpen opbouwen en dat lag hen merkelijk minder.

Ik zag ook het onevenwicht tussen de flanken waar Mitu wel als rechtsmidden speelde, terwijl op links er eigenlijk met een gat werd gespeeld omdat Dekuyper meer naar binnen speelde en Wantens nog steeds de hele flank moest proberen te doen. En dat legde voor mij een ander probleem bloot: in een systeem waar Ladrière rond Cocchiere zwerft, moeten de ballen van de flank komen om Ignazio in stelling te brengen want met de rug naar doel mist Ignazio de pure kracht zoals een Mbaye om alleen voorin steeds de man op (2)man gevechten aan te gaan. Mitch schipperde dus vooral tussen flank en centraal om Ignazio daar bij te staan maar tot echt veel sprankelend voetbal leidde dat niet. Bovendien missen ze beide die explosiviteit en de snelheid om diep gestuurd te worden. Welke veldbezetting je ook hanteert - het zal pro's en contra's hebben maar ik zou alvast opteren voor een opstelling waar Cocchiere veel in en rond de zestien mag vertoeven met zijn gezicht op doel want daar ligt zijn kwaliteit.


26 Sep 2019, 14:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
het zijn telkens dezelfde lichtpunten in deze ploeg voor mij. Falko die met heel veel verbetenheid en vechtlust heel wat werk verzet en doet wat hij kan. Wantens die een hele flank bestrijkt en voor de weinig dreiging kan zorgen of tenminste een bal voor doel krijgen en Mitu die er ook nog in slaagt om de bal in de voorste linie te brengen. Als het van hen niet komt is er niet veel te zien. verder heb ik vooral veel spelers gezien voor wie het niet één maar twee of meer stappen te snel ging.

Het plezier zat hem gisteren in de warme sfeer van de oude dagen. een nostalgische avond waarin we even mochten gewaar worden waar we vroeger zo aan gewend waren. Dat was gewoon schitterend!!! Chapeau ook voor de sfeeractie!, maar op het veld was het toch eerder teleurstellend.


26 Sep 2019, 15:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Je hebt nu een afwerker die zoals aangegeven in en rond de zestien moet kunnen blijven, maar deze mist hiervoor duidelijk een snel technisch begaafde speler naast hem.
Mitu ja die jongen doet zijn best maar veel rendement brengt het niet op, heeft nu al een karrevracht aan kansen om zeep geholpen mag nog starten door gebrek aan beter, arm Eendracht.
Zoals ik op de beelden zag blijft het geklungel ook achteraan duren, is BVR niet verantwoordelijk voor de transfers?
Ik zie teveel gelijkenissen met afgelopen seizoen dat dramatisch is afgelopen, voor mijn part mag hij zo snel mogelijk beschikken het liefst van al samen met de fantast PLJ.
Sorry dit was ik nog vergeten al mijn respect voor al diegene die zich hebben ingezet voor de actie, ik was er door omstandigheden niet maar op de beelden te zien amaai "'t is gewoein de max". :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Sep 2019, 17:39
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2014, 10:34
Berichten: 11
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Als Gent tegen Barcelona zou spelen, zouden de spelers er ook beduidend minder voorkomen...
Laat ons realistisch blijven en de spelers van Aalst niet vergelijken met het voetbal dat we hier ooit gewend waren. Times changes...
Ik heb genoten van de sfeer, de inzet, de soms mooie combinaties en verwachtte niet een topper in 1e klasse te zien. Ik ben supporter van aalst in 2e amateur.. hopelijk ooit terug hoger maar als het fout loopt ook lager.
Pluim.voor alle sfeermakers rond het plein en nu duimen voor zaterdag op Geel!


26 Sep 2019, 20:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Best opvallend, dat charmeoffensief van Aan Gent in de voor en nasleep van deze wedstrijd, tot paus advertising op facebook toe zelfs...
Dacht dat er in België geen visie zou geweest zijn op dat vlak

_________________
If you never try, you'll never know


26 Sep 2019, 22:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Het is erg om vast te stellen dat een sfeeractie waar zo hard aan gewerkt is toch wordt ontsierd door 1 idioot die bengaals op 't veld moet gooien (ik vind trouwens dat ze gewoon géén bengaals moeten afsteken maar bref) en dan nog bijna Falco raakt ook. Na de match ook weer opstootje in de bredestraat (met diezelfde idioten). De 2e helft heb ik niet meer gezien omdat ik een supporter met brandwonden naar het OLV heb gevoerd

_________________
www.spionkoplede.com


27 Sep 2019, 9:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Hopelijk lezen die domme kl.. ten dat hier op het forum en passen ze hun gedrag aan of beter nog dat ze wegblijven die idioten (allez in de veronderstelling dat ze kunnen lezen en geen analfabeten zijn)!


27 Sep 2019, 10:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
wevege schreef:
Hopelijk lezen die domme kl.. ten dat hier op het forum en passen ze hun gedrag aan of beter nog dat ze wegblijven die idioten (allez in de veronderstelling dat ze kunnen lezen en geen analfabeten zijn)!


Nu vraag je wel heel veel hoor

_________________
www.spionkoplede.com


27 Sep 2019, 10:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: BVB: Eendracht Aalst - AA Gent
Mariner schreef:
Het is erg om vast te stellen dat een sfeeractie waar zo hard aan gewerkt is toch wordt ontsierd door 1 idioot die bengaals op 't veld moet gooien (ik vind trouwens dat ze gewoon géén bengaals moeten afsteken maar bref) en dan nog bijna Falco raakt ook. Na de match ook weer opstootje in de bredestraat (met diezelfde idioten). De 2e helft heb ik niet meer gezien omdat ik een supporter met brandwonden naar het OLV heb gevoerd


A en dus de reden van de machtsontplooiing van de blauwe brigade...

@ Bartvde: Ik denk niet dat de mensen hier verwachtten dat we Gent naar huis gingen spelen, maar ik denk wel dat er hoop was dat we iets meer weerwerk gingen kunnen bieden, zoals vorig seizoen tegen Charleroi bijvoorbeeld. En dat Gent het zo makkelijk had, lag maar deels aan hun intrinsieke sterkte, maar vooral ook aan gebrek aan kwaliteit bij EA... En dat gebrek zie je momenteel ook in de wedstrijden tegen mindere goden als Duffel, Cappellen en Wijgmaal om maar die te noemen.


27 Sep 2019, 10:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst