Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
De boot in tegen... Spouwen-Moperdinges :hmm: . Nu beginnen we al te verliezen van ploegskes waarvan werkelijk niemand op een blinde kaart kan aanduiden waar deze zich bevindt.
Het begint er meer en meer op te lijken dat ik en mijn schoonbroer na de Desselwedstrijd van vorig seizoen de juiste keuze hebben gemaakt om, sinds mensenheugenis en tot nader order, weg te blijven aan de Bredestraat.

Ah ja, ik ben alvast één van de vijftien azijnzjiekers waarvan sprake door PLJ :D .


20 Okt 2019, 19:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
luque schreef:
De boot in tegen... Spouwen-Moperdinges :hmm: . Nu beginnen we al te verliezen van ploegskes waarvan werkelijk niemand op een blinde kaart kan aanduiden waar deze zich bevindt.
Het begint er meer en meer op te lijken dat ik en mijn schoonbroer na de Desselwedstrijd van vorig seizoen de juiste keuze hebben gemaakt om, sinds mensenheugenis en tot nader order, weg te blijven aan de Bredestraat.

Ah ja, ik ben alvast één van de vijftien azijnzjiekers waarvan sprake door PLJ :D .


:lol: :lol: dat zijn er dan al minstens 4 op een half uurke :D
Aan al diegenen die zich ook graag tot de club van azijnzjiekers rekenen - reageer op deze post met een vlotte " me too" !
Ik zal het voorbeeld geven se :

@mamananeto : me too ! :EA:


20 Okt 2019, 20:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Ik heb vorig seizoen al geen abonnementen meer genomen. Ik was hoopvol na de promotie naar 1° amateur maar na dat 1° seizoen in 1° amateur is het serieus bergaf gegaan.
Daarom vind ik dit zo triest en vrees dat dit niet meer goed komt.
Er zal heel veel moeten veranderen voor mij, sportieve successen, ander stadion, opnieuw heerlijke ambiance, bestuur en supporters op één lijn en gesteund door een stadsbestuur zoals destijds met Annie Demaght.
Maar daar kan ik alleen maar van dromen vrees ik, zal dus ook bij die 15 behoren want voerbal moet een feest zijn en dat is het niet meer want als het gaat over 't Heilig Hert dan bloedt mijn hert!


20 Okt 2019, 20:29
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Ik vraag me echt af of je 15man kan vinden die wel achter het beleid staan.


20 Okt 2019, 20:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Deel van de 15 anti-PLJ : metoo


20 Okt 2019, 20:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Dit was een slechte match die geen winnaar verdiende. Wij krijgen één kans met de kopbal van Cocchiere tegen de lat en net voor de fatale tegentreffer hadden we volgens mij een penalty moeten krijgen. Dat net daarop een counter volgt die voor de 1-0 zorgt, is natuurlijk zuur.
Maar we moeten ook eerlijk zijn. Ik vond Spouwen-Mopertingen geen goede ploeg. Wel veel inzet maar daar bleef het bij. Als ge voor de titel wilt spelen, moet je daar gewoon veel meer kunnen tegen brengen. Eindronde zal volgens mij het hoogst haalbare zijn.
Verder is het mij ook een raadsel waarom onze trainer weer voor dat systeem met 3 vanachter koos :wadde:


20 Okt 2019, 21:22
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Ik word er zo moedeloos van, maar ik blijf supporter. Wat moet ge anders doen? En ba ja , ik ga nog kijken ook. Ik kan er ook niet aan doen hé, het zit te diep. Supporter zijn van EA is het vreselijkste en tegelijk mooiste wat een voetballiefhebber kan overkomen.


20 Okt 2019, 21:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
fromfathertoson schreef:
Ik vraag me echt af of je 15man kan vinden die wel achter het beleid staan.


Ge moogt gerust zijn, hij is er twee nullen vergeten achter te plaatsen want er komt zeker 1500 man minder kijken dan voor zijn voorzitterschap. De beste uitgaande transfers voor deze club zouden PLJ en zijn maatje BVR zijn maar ja....

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Okt 2019, 8:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Komaan, je gaat die fantastische trainer die vorig seizoen degradeerde (en minder punten haalde dan zijn voorganger) toch niet laten oprotten? Wat zou die man nu denken na gisteren? Niet veel, vrees ik...


21 Okt 2019, 9:35
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Een zoveelste dieptepunt voor de slapende reus. Spouwen-Mopertinge, begot!

De reus slaapt ondertussen al 18 jaar... maar Doornroosje heeft er ook 100 jaar over gedaan, dus er is hoop! :zzz:


21 Okt 2019, 17:33
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
allesaaneen schreef:
Een zoveelste dieptepunt voor de slapende reus. Spouwen-Mopertinge, begot!

De reus slaapt ondertussen al 18 jaar... maar Doornroosje heeft er ook 100 jaar over gedaan, dus er is hoop! :zzz:


D(oornro)osje? ;) :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Okt 2019, 18:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst