Iendracht Oilsjt - Berchem sport - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Iendracht Oilsjt - Berchem sport 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
0-1 gewonnen.nu bvr buiten.


17 Nov 2019, 17:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Match niet gezien, maar nog eens de 0 gehouden. Als Fabio geen fouten gemaakt heeft, hem gewoon laten staan.


17 Nov 2019, 18:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Smetje schreef:
Match niet gezien, maar nog eens de 0 gehouden. Als Fabio geen fouten gemaakt heeft, hem gewoon laten staan.



Zelfde wedstrijd dan vorige week maar nu win je ze. Het was weer niet goed...

Fabio ging vlotjes onder de eerste corner maar had de 2e helft wel een heel goede redding in huis. Lijkt me wel kwetsbaar op hoge ballen. Maar deed het niet slecht.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Nov 2019, 18:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Blijkbaar gevleide overwinning. Gelijkspel was billijker geweest. Nog steeds geen overtuigend spelbeeld zoals in de eerste matchen tegen Hasselt en co.

Gewonnen of niet, BVR moet nog altijd buiten!!!!!!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Nov 2019, 18:19
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
tsjoep schreef:
deurwaarder op de zandberg is helemaal juist.... , onze club is palliatief , geen enkel nut meer om nog verder te doen , sportief is ons seizoen al om zeep dus eerlijk gezegd hoop ik op een dikke pille zodat Patrickske en Bartje nog meer strxnt over hun heen zullen krijgen ...maar ik lig er niet meer wakker van , respect voor diegene die nog de moed hebben om te gaan zien ....

Graag de naam van de deurwaarder?????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


17 Nov 2019, 21:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
"De bal rolde voor ons vandaag" gelijk da ze zeggen. Had evengoed anders kunnen uitdraaien. Maar we winnen en dat was eigenlijk het enige dat vandaag belangrijk was.


17 Nov 2019, 21:13
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2014, 10:34
Berichten: 11
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
https://atv.be/programmas/scoren-op-zon ... inen-88359

En toch zijn we met velen ook blij met de winst van onze ploeg.
Hopelijk as zondag positief vervolgd!


17 Nov 2019, 21:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Doelpunt in klasse De Neve stijl, op handen en voeten!


17 Nov 2019, 21:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Content voor Fabio, bij een andere club had die al veel eerder zen kans gekregen (maar hier spelen er andere factoren een grotere rol dan prestaties) hopelijk krijgt hij terug zijn kans, iets anders zou onbegrijpelijk zijn na al die kansen die de andere 2al hebben gekregen. Maar hij moet hem nog steeds bewijzen natuurlijk, één zwaluw maakt de lente niet ;)

Ongelooflijk als je kijkt naar de stand, hoe kort alles op elkaar staat! Met ne goeien trainer sta je toch los op kop??

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Nov 2019, 0:12
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Toch wel een dikke pluim voor de inzet van Falko en Fabio. Pure emotie en passie. Ben benieuwd naar volgende week. Sfeer zal er niet zijn, deze week deelde de club opnieuw een stadionverbod uit van 6 maanden. Nog eens herhalen, wel van de club, niet van de politie. Zolang ze de sfeermakers buiten pesten, zullen én moeten ze de gevolgen dragen.


18 Nov 2019, 9:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
hansken schreef:
Content voor Fabio, bij een andere club had die al veel eerder zen kans gekregen (maar hier spelen er andere factoren een grotere rol dan prestaties) hopelijk krijgt hij terug zijn kans, iets anders zou onbegrijpelijk zijn na al die kansen die de andere 2al hebben gekregen. Maar hij moet hem nog steeds bewijzen natuurlijk, één zwaluw maakt de lente niet ;)

Ongelooflijk als je kijkt naar de stand, hoe kort alles op elkaar staat! Met ne goeien trainer sta je toch los op kop??



Inderdaad, echt getest werd hij nu ook niet. Heeft weinig body en gestalte, maar lijkt me wel rustiger in het doel. En het leek hem eigenlijk allemaal weinig te schelen. Wat toch een pluspunt is.

Maar een thuismatch is nog iets anders dan een uitwedstrijd. Maar mag zijn kans volgende week krijgen, zeker als je ziet wat de andere 2 al hebben uitgestoken dit seizoen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Nov 2019, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Gisteren twee keer ongezond geweest eerst red Fabio het vel van BVR en s’avonds dieje vetzak van nen omroeper op den tv :kots:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Nov 2019, 18:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Flauwe wedstrijd die geen winnaar verdiende,al was er wel veel inzet vond ik.
Waarom Burssens de voorkeur krijgt op Mertens begrijp ik niet,ging terug een paar keer in de fout ,en lijkt me veel te zwaar te staan
En Van den eynde is altijd het slachtoffer bij verlies ,al speelde hij toch al een paar sterke wedstrijden
Verder vond ik Wantens en Cocchiere sterk spelen.


18 Nov 2019, 18:49
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Allesweter schreef:
Flauwe wedstrijd die geen winnaar verdiende,al was er wel veel inzet vond ik.
Waarom Burssens de voorkeur krijgt op Mertens begrijp ik niet,ging terug een paar keer in de fout ,en lijkt me veel te zwaar te staan
En Van den eynde is altijd het slachtoffer bij verlies ,al speelde hij toch al een paar sterke wedstrijden
Verder vond ik Wantens en Cocchiere sterk spelen.


Deels akkoord. Inderdaad heel fletse wedstrijd tussen twee vergane gloriën, met amper kansen.

Ben nu ook geen Burssens fan (door welgekende reden) maar redde toch tot 2 keer de meubelen na mistasten van Rijckaert. Jammer dat Van Den Eynde altijd op de bank zit na verlies, vind dat eigenlijk puur technisch onze beste voetballer (strakke bal, goed shot, vista).

Wantens vond ik minder uit de verf komen in Berchem en Cocchiere speelde weer als een drol eigenlijk, wel breed gesticulerend, maar gaat geen duel aan, en ontbreekt hem ook aan over mijn lijk mentaliteit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Nov 2019, 9:44
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Allesweter schreef:
Flauwe wedstrijd die geen winnaar verdiende,al was er wel veel inzet vond ik.
Waarom Burssens de voorkeur krijgt op Mertens begrijp ik niet,ging terug een paar keer in de fout ,en lijkt me veel te zwaar te staan
En Van den eynde is altijd het slachtoffer bij verlies ,al speelde hij toch al een paar sterke wedstrijden
Verder vond ik Wantens en Cocchiere sterk spelen.


Deels akkoord. Inderdaad heel fletse wedstrijd tussen twee vergane gloriën, met amper kansen.

Ben nu ook geen Burssens fan (door welgekende reden) maar redde toch tot 2 keer de meubelen na mistasten van Rijckaert. Jammer dat Van Den Eynde altijd op de bank zit na verlies, vind dat eigenlijk puur technisch onze beste voetballer (strakke bal, goed shot, vista).

Wantens vond ik minder uit de verf komen in Berchem en Cocchiere speelde weer als een drol eigenlijk, wel breed gesticulerend, maar gaat geen duel aan, en ontbreekt hem ook aan over mijn lijk mentaliteit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Nov 2019, 9:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst