EA - Tienen - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Tienen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Tienen
hansken schreef:
Alsof het nog niet genoeg is, fabio zich geblesseerd (hand). Moet morgen nog naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar de kans is vrij groot dat hij enkele weken uit is.


Spijtig voor die jongen nu hij zijn kans kreeg en volgens mijn bronnen het zeker niet slecht deed, ik vrees ervoor dat we de komende twee matchen niet veel punten gaan pakken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Nov 2019, 14:30
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Tienen
Hugo schreef:
hansken schreef:
Alsof het nog niet genoeg is, fabio zich geblesseerd (hand). Moet morgen nog naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar de kans is vrij groot dat hij enkele weken uit is.


Spijtig voor die jongen nu hij zijn kans kreeg en volgens mijn bronnen het zeker niet slecht deed, ik vrees ervoor dat we de komende twee matchen niet veel punten gaan pakken.


Hij stond er de eerste goal van Tienen toch ook schoon op te kijken.


27 Nov 2019, 9:30
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Tienen
[/quote]
Dat arrogante en patserige gedoe met maatpakken, dassen en tailleurs snap ik toch ook niet goed eerlijk gezegd..
Dergelijk soort geblaat in eerste klasse als statussymboliek tot daar toe, maar in 4e klasse is het ronduit belachelijk... :cool:[/quote]

Als ik PLJ zie lopen, ben ik altijd geneigd om hem 50 cent te geven, precies ne clochard. Dat van die maatpakken, valt nogal mee dus.


27 Nov 2019, 9:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Tienen
Moses Chunga schreef:
Hugo schreef:
hansken schreef:
Alsof het nog niet genoeg is, fabio zich geblesseerd (hand). Moet morgen nog naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar de kans is vrij groot dat hij enkele weken uit is.


Spijtig voor die jongen nu hij zijn kans kreeg en volgens mijn bronnen het zeker niet slecht deed, ik vrees ervoor dat we de komende twee matchen niet veel punten gaan pakken.


Hij stond er de eerste goal van Tienen toch ook schoon op te kijken.


compleet belachelijk! Kon hij niks aan doen, bal die ze zo inspelen, kan je niks aan doen als keeper. perfecte aanval, wat overigens het laatste was wat ze klaarspeelde Tienen.

Vond Fabio best wel attent keepen, twijfelt niet, deftige voeten, maar was kansloos bij de 3 tegendoelpunten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


27 Nov 2019, 10:07
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: EA - Tienen
El Corredor (Light) schreef:
Moses Chunga schreef:
Hugo schreef:

Spijtig voor die jongen nu hij zijn kans kreeg en volgens mijn bronnen het zeker niet slecht deed, ik vrees ervoor dat we de komende twee matchen niet veel punten gaan pakken.


Hij stond er de eerste goal van Tienen toch ook schoon op te kijken.


compleet belachelijk! Kon hij niks aan doen, bal die ze zo inspelen, kan je niks aan doen als keeper. perfecte aanval, wat overigens het laatste was wat ze klaarspeelde Tienen.

Vond Fabio best wel attent keepen, twijfelt niet, deftige voeten, maar was kansloos bij de 3 tegendoelpunten.

Laat dat inderdaad duidelijk zijn. Mocht er 1 van die 3 goalen niet zijn binnen gegaan, dan zou het een blamage voor die aanvaller geweest zijn.


27 Nov 2019, 10:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Tienen
iendrachter schreef:
3 doelpunten waar de keeper niks kon aan doen.
De verdediging des te meer, Burssens is ne krabber maar het niveau dat Ryckaert dit seizoen haalt is al even slecht.
Is ook bij veel tegendoelpunten betrokken en mag gerust eens op de bank zitten, maar dan moet BVR Mertens laten spelen en die haalt zelf de bank niet meer.
Volgende matchen tegen Londerzeel en Bocholt sowieso 0/6, maar iedereen maakt wel eens een slechte periode mee in zijn carrière :lol:.
Na de heenronde sta je volgens mij bij de laatste 3.
Allemaal pech volgens onze trainer :crazy:.


en mertens niet?rijckaert op de bank?dan speel je zonder verdedigers want de rest zijn sukkelaars.


27 Nov 2019, 11:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Tienen
mertens was te zwak op back links,daarom zetten ze hem maar centraal en is hij nog zwakker.


27 Nov 2019, 12:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Tienen
Moses Chunga schreef:
Hugo schreef:
hansken schreef:
Alsof het nog niet genoeg is, fabio zich geblesseerd (hand). Moet morgen nog naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar de kans is vrij groot dat hij enkele weken uit is.


Spijtig voor die jongen nu hij zijn kans kreeg en volgens mijn bronnen het zeker niet slecht deed, ik vrees ervoor dat we de komende twee matchen niet veel punten gaan pakken.


Hij stond er de eerste goal van Tienen toch ook schoon op te kijken.


Wat? :crazy:

Dat ze bij dieje counter eens een fout maken aan de middenlijn wanneer hun spits die bal aanneemt en die tegengoal komt er nooit. Was een perfecte voorzet tussen verdediging en keeper, daar kon hij niets aan doen. Net zoals bij die andere 2 doelpunten. Ik vind hem op corners wel nog wat onzeker, maar voor de rest straalt hij toch veel meer rust uit dan bvb julien? Je kan er ook een terugspeelbal naar spelen zonder een hartinfarct te krijgen, en heeft een deftige pas in de voeten.

Wie is eigenlijk de vierde doelman? Nu zowel Fabio als Zeb in de lappenmand liggen veronderstel ik dat het een jongen van 16-17 jaar zal zijn die op de bank gaat zitten in Londerzeel.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Nov 2019, 17:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Tienen
Bij de wedstrijd op Berchem was er geen reservekeeper op de bank, allemaal veldspelers!

Zal volgende zondag waarschijnlijk hetzelfde zijn


27 Nov 2019, 19:04
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Tienen
waly 2 schreef:
mertens was te zwak op back links,daarom zetten ze hem maar centraal en is hij nog zwakker.


De proot van iemand die gien verstand eeft van voewbaal.
Mertens is den ienegsten da ém smetj vanachter!

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


27 Nov 2019, 19:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Tienen
Voor de rest nog geen beweging op trainersvlak blijkbaar. Pff, het kan mij eigenlijk maar weinig schelen momenteel :( .

Maar de belangrijkste zaken eerst: wie wordt de volgende Vlaamse ster die komt optreden in de VIP :banana: :drank: :banana: :drank: :banana: ?


27 Nov 2019, 20:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Tienen
luque schreef:
Voor de rest nog geen beweging op trainersvlak blijkbaar. Pff, het kan mij eigenlijk maar weinig schelen momenteel :( .

Maar de belangrijkste zaken eerst: wie wordt de volgende Vlaamse ster die komt optreden in de VIP :banana: :drank: :banana: :drank: :banana: ?


In februari, Willy Sommers en Christophe. Want dan krijgen de vrouwen hun bal. (En dat is gene zever)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Nov 2019, 20:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Tienen
Over het sportieve: er is veel te veel chaos. Geen communicatie, geen afspraken, laat staan een systeem. Er valt geen enkele lijn in te trekken. Bizarre keuzes qua veldbezetting. Aankopen in functie van een 4 4 2 maar nu wel een 4 3 3. Gevolg: iedereen doet maar wat en als het dan niet loopt zoals gehoopt begint iedereen dan maar wat voor zijn eigen te spelen ipv dat er als ploeg wordt samen gespeeld. Er is wel inzet, maar geen enkele samenhang, niets... spelers als een rijckaert en cocchiere die intrinsiek een meerwaarde moeten kunnen zijn, speelden zondag werkelijk als een dweil de ene wil jet te mooi oplossen met balverlies tot gevolg de andere quasi hele match onzichtbaar en lopen achter een ongrijpbare bal. Puur individueel vond ik sommige spelers niet eens slecht de zondag. Zo speelde Wantens een zeer goeie tweede helft, had Mitu de bovenhand op zij flank, De Coninck onvermoeibaar. Keeper viel niets te verwijten. Maar als ploeg....nul noppes, niks klaar gekregen.

Over het bestuurlijke kunnen we kort zijn : compleet hopeloos, waardoor de vorige paragraaf eigenlijk ook gewoon overbodig is :)


27 Nov 2019, 21:27
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Tienen
Davy schreef:
Over het sportieve: er is veel te veel chaos. Geen communicatie, geen afspraken, laat staan een systeem. Er valt geen enkele lijn in te trekken. Bizarre keuzes qua veldbezetting. Aankopen in functie van een 4 4 2 maar nu wel een 4 3 3. Gevolg: iedereen doet maar wat en als het dan niet loopt zoals gehoopt begint iedereen dan maar wat voor zijn eigen te spelen ipv dat er als ploeg wordt samen gespeeld. Er is wel inzet, maar geen enkele samenhang, niets... spelers als een rijckaert en cocchiere die intrinsiek een meerwaarde moeten kunnen zijn, speelden zondag werkelijk als een dweil de ene wil jet te mooi oplossen met balverlies tot gevolg de andere quasi hele match onzichtbaar en lopen achter een ongrijpbare bal. Puur individueel vond ik sommige spelers niet eens slecht de zondag. Zo speelde Wantens een zeer goeie tweede helft, had Mitu de bovenhand op zij flank, De Coninck onvermoeibaar. Keeper viel niets te verwijten. Maar als ploeg....nul noppes, niks klaar gekregen.

Over het bestuurlijke kunnen we kort zijn : compleet hopeloos, waardoor de vorige paragraaf eigenlijk ook gewoon overbodig is :)


Dus kort samengevat...hopeloos ;)


27 Nov 2019, 22:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Tienen
Op zondag 1 december 2019 neemt SK het op tegen Eendracht Aalst.
Deze wedstrijd wordt bestempeld als risicowedstrijd waarvoor dan ook een aantal richtlijnen (zie hieronder) tellen.
Wij vragen aan iedereen die de wedstrijd bijwoont om zich aan deze richtlijnen te houden.

Het stratenplan treedt in werking vanaf 13.00 uur en er zal éénrichtingsverkeer zijn vanaf de Brusselsestraat in de richting Wolvertem (het infobord met de melding zal zich op het kruispunt Polderstraat / Brusselsestraat bevinden)
Het verkeer komende vanuit de richting van Wolvertem zal afgeleid worden via de Kaaskantmolenstraat
Wie met de wagen naar het stadion komt zal moeten parkeren op de rijbaan en de instructies dienen te volgen van de aanwezige politiemensen
De rijbaan dient vrijgemaakt te worden vanaf 17.30 uur
Er wordt gewerkt met gescheiden ingangen : supporters van de bezoekers betreden het stadion via de hoofdingang aan de Brusselsestraat, SK supporters komen binnen langs het Hoogveld
Genodigden komen binnen langs het Hoogveld
Bezoekers kunnen iets drinken in de grote kantine, SK supporters dienen hiervoor in de VIP-ruimte te zijn
Vanaf 18.00 uur kan IEDEREEN opnieuw in de grote kantine terecht
Dranken zullen geschonken worden in plastic bekers


01 Dec 2019, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst