KFC Duffel - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 KFC Duffel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht KFC Duffel - Eendracht Aalst
Ja jongens als ik de reactie hoor van Bart Van Radeloosheid dan zal het zondag weer niet gemakkelijk worden want er ligt een piste rond het veld. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Jan 2020, 10:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
ze zouden beter gewoon op die piste gaan lopen want voetballen kunnen ze niet...


13 Jan 2020, 11:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Ja jongens als ik de reactie hoor van Bart Van Radeloosheid dan zal het zondag weer niet gemakkelijk worden want er ligt een piste rond het veld. :lol:

Jongens toch die piste rond het veld gaat hun spel afremmen
Hij heeft al iets gevonden voor moesten ze verliezen
Ik zeg met ne deftige trainer doen we altijd mee voor promotie
Er moet echt niets meer van geld zijn want anders had hij toch allang buiten gelegen zeker


13 Jan 2020, 19:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Hopelijk geen scenario zoals in de heenmatch...

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Jan 2020, 17:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Hopelijk geen scenario zoals in de heenmatch...

En opletten van Wannes Van Tricht kan tegen ons altijd iets meer als dat hij hier heeft laten zien


17 Jan 2020, 18:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Ballekestamp op halle gaan zien
Ik heb er weer een tijdje mijn goesting van.

Ik ken het scenario al de zondag
-troosteloos pleintje
-alle eigen kansen de nek omgewrongen
-80% blind de bal naar voor jassen wegens geen creariviteit geen systeem en ook gebrek aan talent
-flaterke vanachter
-excuses over de afmetingen van het veld, de kwaliteit en de smaak van het gras etc etc

Neenee been there done that . Ik wacht effe af voor ik me nog eens laat vangen


17 Jan 2020, 21:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
jammen schreef:
Hopelijk geen scenario zoals in de heenmatch...

En opletten van Wannes Van Tricht kan tegen ons altijd iets meer als dat hij hier heeft laten zien


Ik zie ze ginder wel verliezen, een echte counterploeg met snelle wendbare flankspelers en bij ons wrs terug 3 man achterin, of gaat BVR hem aanpassen aan de tegenstander en het veld met piste :lol: ?
Wanneer gaat PLJ uit zijn winterslaap komen en die knoeier buiten smijten?
Nog nooit een trainer zoveel krediet weten krijgen in de 25 jaar dat ik kom kijken.
Zijn toptransfers Cocchiere en Ladrière bakken er niks van, laat die dan vertrekken ipv de bank warm te houden, weggesmeten geld....


Ik denk dat we vergeten dat we een ploeg zijn in 2de amateur, zonder marge, ambitie en afhangen van de grillen van 1 ego-tripper. Beide heren spelen hier zonder vertrouwen en als het mis gaat zijn zij de eerste die uit de ploeg vallen.
Krijg je nog erbij dat Ladrière dan nog niet eens op zijn positie mag spelen. Fabris werd hier ook al naar huis geschreven de week nadat hij op Cappellen één van de betere was. Beide heren kunnen weldegelijk voetballen naar de normen van 2de amateur (niet meer, niet minder), maar met een oetlul die graag van spelers wisselt, maar wel altijd dezelfde slachtoffers zoekt, kan je gewoon geen vertrouwen winnen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Jan 2020, 21:36
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
En opletten van Wannes Van Tricht kan tegen ons altijd iets meer als dat hij hier heeft laten zien


Ik zie ze ginder wel verliezen, een echte counterploeg met snelle wendbare flankspelers en bij ons wrs terug 3 man achterin, of gaat BVR hem aanpassen aan de tegenstander en het veld met piste :lol: ?
Wanneer gaat PLJ uit zijn winterslaap komen en die knoeier buiten smijten?
Nog nooit een trainer zoveel krediet weten krijgen in de 25 jaar dat ik kom kijken.
Zijn toptransfers Cocchiere en Ladrière bakken er niks van, laat die dan vertrekken ipv de bank warm te houden, weggesmeten geld....


Ik denk dat we vergeten dat we een ploeg zijn in 2de amateur, zonder marge, ambitie en afhangen van de grillen van 1 ego-tripper. Beide heren spelen hier zonder vertrouwen en als het mis gaat zijn zij de eerste die uit de ploeg vallen.
Krijg je nog erbij dat Ladrière dan nog niet eens op zijn positie mag spelen. Fabris werd hier ook al naar huis geschreven de week nadat hij op Cappellen één van de betere was. Beide heren kunnen weldegelijk voetballen naar de normen van 2de amateur (niet meer, niet minder), maar met een oetlul die graag van spelers wisselt, maar wel altijd dezelfde slachtoffers zoekt, kan je gewoon geen vertrouwen winnen.


Vorige week stond Fabris met zijn armen molenwiekend te gebaren naar de trainer, zovan: wat gaan we doen aan het feit dat ze hier steeds met 3man in de aanval kunnen gaan?! En onze "trainer" die stond erbij en keek ernaar. Hij kan gewoon door een wissel of een verschuiving geen match doen kantelen...zijn opstelling trekt op niks, net als zijn wissels. Ik was (toegegeven) ooit fan, maar nu schaam ik mij haast als ik dit moet vertellen.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Jan 2020, 14:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Geen live vandaag op de site?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Jan 2020, 15:54
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03
Berichten: 133
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Geen live vandaag op de site?



1 - 2 :EA: :banana:


19 Jan 2020, 17:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
2 wereldgoalen van ons.


19 Jan 2020, 18:03
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Duffel in zware financiële problemen: ofwel algemeen forfait ofwel zo goed als gratis spelen
19 januari 2020 | 16:38
Voetbalclub Duffel kampt met grote financiële problemen en mogelijk dreigt een forfait voor de rest van het seizoen. De match tegen Aalst vanmiddag moest een hoogtepunt worden, maar de spelers werden na de wedstrijd bij elkaar geroepen. De club kampt met een tekort aan liquide middelen door sponsorproblemen en problemen met de btw. Het seizoen kan alleen verder worden uitgedaan als de spelers voor een fractie van hun loon willen spelen. Amper een paar dagen na Vosselaar dat om financieel gezond te blijven een stap terug wil zetten, dus alweer een club die niet verder kan in t weede amateur. Straks meer info in Sport op Zondag.


Btw controleke gehad precies... :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Jan 2020, 20:22
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Twee mooie doelpunten zeker het pareltje van Fabris was vorige week ook al het enige lichtpunt v.d. ploeg, hoe was het spelniveau en hebben we al wat meer kansen afgedwongen?
Volgende week in ieder geval zonder De Neve, Van Den Eynde en Dekuyper, hopelijk zijn ze nu eens vertrokken om een reeksje neer te zetten. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Jan 2020, 10:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Komend weekend geen match.

Stand tweede periode:
1. Londerzeel 18 ptn
2. Tienen 17 ptn
3. EA 17 ptn

Volgende match is de laatste van tweede periode. Nog een kansje voor ons dus op de tweede periode.

Programma volgende speeldag:
Berchem - Londerzeel
Tienen - Hasselt
EA - Geel

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


20 Jan 2020, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Kan nog, maar op de eindronde moeten we niet rekenen.
Kampioen spelen en daarmee gedaan. Dat zou al een lichtpunt zijn.


20 Jan 2020, 12:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst