Diegem - EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Diegem - EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Diegem - EA
onze trainer was na de pauze 5 minuten voor de spelers terug op de bank...ge zag de eerste helft dat het ging verkeerd lopen en toch verander je niets in de 2e helft.


09 Mar 2020, 12:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - EA
Davy schreef:
hoe kan je nu automatismen kweken, een systeem in je ploeg slijpen als je elke week andere experimenten opvoert en nodeloos spelers zit te vervangen.


Begrijpelijke reactie inderdaad. Je wint uw laatste match met de vingers in de neus (ok tegen een heel zwakke ploeg) dus verwacht je normaliter enkel logische wissels (Geenens erin voor Razzi; Cocchiere voor de geblesseerde Dekuyper) maar neen, ook Burssens en Copado moeten er weer bij waardoor je weer 4 wissels doorvoert tov een vorige (gewonnen) match... De Coninck vond ik tegen Spouwen overigens zeker geen slechte match spelen op een positie die helemaal de zijne niet was... Da roteren is natuurlijk wel belangrijk hé gezien de verschillende competities waarin de ploeg nog actief is... Soit, ik denk eerder dat er kost wat kost met een 3-5-2 gespeeld moet worden voor de een of ander bizarre reden - buiten Wantens is er niemand in deze spelersgroep die daar enig voordeel bij haalt... Op rechts heb je niemand in dit systeem met een Wantens-profiel dus is het altijd behelpen, je offert er bovendien eigenlijk iemand op je beide flanken voor op, je blokkeert er de grootste kwaliteit van De Neve mee (infiltreren vanuit het middenveld in de ruimte voorin) en uw achterlinie is er te statisch/te traag voor, ongeacht wie je er ook plaatst.

Volgende week alvast weer een nieuwe naam in de basis gezien de schorsing van Ryckaert...


09 Mar 2020, 13:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Diegem - EA
Idd. Bij Diegem waren het geen killers he, maar die mannen die wisten mekaar verdomd goe staan, blindelings. En dat was het grote verschil gisteren. Diegem speelde als een ploeg. En bij ons liep het (andermaal) in het honderd.

Keep it simple and stupid... dat zou ons ni misstaan, in tegendeel: tzou nog wa kunnen opleveren.
We zijn hier ni de championsleague aant spelen he


09 Mar 2020, 14:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Diegem - EA
Met het geld dat hier al uitgegeven is aan spelers moet je al lang in 1b spelen.maar nee ze blijven verder desteren...


09 Mar 2020, 15:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - EA
Jean schreef:
hansken schreef:
Enorm ontgoocheld, hier zat meer in! Jilke moet toch altijd zijn plaats hebben in deze ploeg? Ook een zuivere penalty ontnomen, ik keek er recht op en zag duidelijk handsbal. De lijnrechter stond op enkele meters naast mij, tjah dan weet je het wel :hmm:


Er was inderdaad hands, maar wel van Mitu!


Ik was al 200% zeker omdat ik er pal voorstond aan de zijkant, ik stel voor dat je de beelden bekijkt op de website en je mening dan misschien herziet?

BVR had hier bij de degradatie moeten vliegen! Ik blijf erbij dat ge met nen deftigen trainer nu op 1 stond. Heel veel mensen binnen EA willen niet meer met hem samenwerken, het enige dat hem hier houd is zijn goeie relatie met onze voorzitter (n)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Mar 2020, 21:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Diegem - EA
hansken schreef:
Jean schreef:
hansken schreef:
Enorm ontgoocheld, hier zat meer in! Jilke moet toch altijd zijn plaats hebben in deze ploeg? Ook een zuivere penalty ontnomen, ik keek er recht op en zag duidelijk handsbal. De lijnrechter stond op enkele meters naast mij, tjah dan weet je het wel :hmm:


Er was inderdaad hands, maar wel van Mitu!


Ik was al 200% zeker omdat ik er pal voorstond aan de zijkant, ik stel voor dat je de beelden bekijkt op de website en je mening dan misschien herziet?

BVR had hier bij de degradatie moeten vliegen! Ik blijf erbij dat ge met nen deftigen trainer nu op 1 stond. Heel veel mensen binnen EA willen niet meer met hem samenwerken, het enige dat hem hier houd is zijn goeie relatie met onze voorzitter (n)


Op de beelden lijkt mitu via zijn arm te koppen en vandaar handspel.


09 Mar 2020, 22:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - EA
Dat kon ik dan weer niet zien, stond met zen rug naar ons. Je kan wel gelijk hebben als ik het zo bekijk. Lijkt me wel niet echt bewust te zijn. Kreeg ervoor zelfs geel als ik niet mis ben, das er dan toch helemaal over...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Mar 2020, 8:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Diegem - EA
Eendracht Aalst: Onderzoek wees bij aanvaller Mitch Dekuyper uit dat het afgerukte bot in de enkel van een oude blessure is. Er wacht hem dus enkel een revalidatie van drie weken voor de afgescheurde ligamenten. (VLJA)


10 Mar 2020, 11:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Diegem - EA
hansken schreef:
Dat kon ik dan weer niet zien, stond met zen rug naar ons. Je kan wel gelijk hebben als ik het zo bekijk. Lijkt me wel niet echt bewust te zijn. Kreeg ervoor zelfs geel als ik niet mis ben, das er dan toch helemaal over...


Bij het bekijken van de beelden zou een VAR eventueel kunnen zeggen dat het hands is van Mitu. Elke aanvallende hands in het strafschopgebied wordt nu gefloten, denk ik. Die gele kaart is belachelijk, misschien voor protest dan?

Ik stond er in ieder geval ook recht op en het is onmogelijk dat die lijnrechter de handsbal van Mitu zou gezien hebben. De handsbal van de speler van Diegem was wel overduidelijk.

Als achtergrond toch ook effe meegeven: 2 minuten voor die fase was die lijnrechter aan het ruziemaken met Jacques (Szylar) omdat de opwarming aan de zijlijn hem stoorde in zijn werk. Jacques kon er niks aan doen, er was gewoon heel weinig plaats naast de zijlijn... Jacques zei terecht dat hij ook zijn werk goed moet kunnen doen natuurlijk. Ik heb de lijnrechter dan dingen horen roepen als 'ge zit hier ni in eerste klasse hé'. :?
De supporters in de buurt hebben dan ook aan de lijnrechter duidelijk gemaakt wat ze daarvan dachten :-) Misschien heeft dat wel een invloed gehad op de Mitu-fase.

Triestige boel, in ieder geval.


11 Mar 2020, 10:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Diegem - EA
De Jean schreef:
hansken schreef:
Dat kon ik dan weer niet zien, stond met zen rug naar ons. Je kan wel gelijk hebben als ik het zo bekijk. Lijkt me wel niet echt bewust te zijn. Kreeg ervoor zelfs geel als ik niet mis ben, das er dan toch helemaal over...


Bij het bekijken van de beelden zou een VAR eventueel kunnen zeggen dat het hands is van Mitu. Elke aanvallende hands in het strafschopgebied wordt nu gefloten, denk ik. Die gele kaart is belachelijk, misschien voor protest dan?

Ik stond er in ieder geval ook recht op en het is onmogelijk dat die lijnrechter de handsbal van Mitu zou gezien hebben. De handsbal van de speler van Diegem was wel overduidelijk.

Als achtergrond toch ook effe meegeven: 2 minuten voor die fase was die lijnrechter aan het ruziemaken met Jacques (Szylar) omdat de opwarming aan de zijlijn hem stoorde in zijn werk. Jacques kon er niks aan doen, er was gewoon heel weinig plaats naast de zijlijn... Jacques zei terecht dat hij ook zijn werk goed moet kunnen doen natuurlijk. Ik heb de lijnrechter dan dingen horen roepen als 'ge zit hier ni in eerste klasse hé'. :?
De supporters in de buurt hebben dan ook aan de lijnrechter duidelijk gemaakt wat ze daarvan dachten :-) Misschien heeft dat wel een invloed gehad op de Mitu-fase.

Triestige boel, in ieder geval.

--
... Dat is jammer genoeg het niveau waarin we spelen: 4de klasse... het terrein, het scheidrechter- en lijnrechters -niveau.... écht schrijnend !
.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Mar 2020, 12:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Diegem - EA
hoe ge het zoals mitu presteert om naast de bal te koppen op 1 meter van het doel en hands te maken weet ik toch ook niet.....


11 Mar 2020, 12:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Diegem - EA
ge voelt het op uw sokken aankomen: Diegem (en die ref ook wel) gaat ons de titel gekost hebben...

_________________
may the FORCE be with you.


25 Mar 2020, 13:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Diegem - EA
Tenzij er unanimiteit komt (en laat ons zeggen dat ik dat niet meteen zie gebeuren) gaan ze niet zomaar een kampioen uitroepen lijkt mij.

De bond gaat eerst die hete patat doorschuiven naar de clubs zelf met de vraag om zelf met een voorstel te komen.... tegen dat ze dan stelling moeten nemen kan al de helft van de clubs failliet gegaan zijn.
En aangezien je nu al weet dat de clubs onderling er niet gaan uitkomen kan je er nu al van op aan dat het ofwel een simpele annulering van dit seizoen wordt oftewel een gigantische procedureslag zal worden...

PS: in het basket en vooral bij Oostende hebben ze het wel slim gespeeld met de vlucht vooruit, nog voor iedereen goed en wel besefte dat er iets aan de hand was heeft Oostende zichzelf daar tot kampioen uitgeroepen....

_________________
If you never try, you'll never know


25 Mar 2020, 14:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Diegem - EA
Still standing ! schreef:
ge voelt het op uw sokken aankomen: Diegem (en die ref ook wel) gaat ons de titel gekost hebben...

Dat ook ,maar volgens mij in de eerste plaats onzen trainer die een gans seizoen naar een systeem heeft gezocht met iedere week een andere opstelling
Neem daarbij die reeks van 0 op 12 tegen toch wel haalbare tegenstanders en zijn systeem niet door koppigheid wou wijzigen,dat zijn de oorzaken waardoor we waarschijnlijk de titel gaan verliezen


25 Mar 2020, 14:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - EA
Klopt, we (en dan vooral bartjen) hebben het aan onszelf te danken dat we niet eerste staan op deze moment. Kansen genoeg gehad!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mar 2020, 22:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst