Diegem - EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Diegem - EA 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - EA
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
Still standing ! schreef:
ge voelt het op uw sokken aankomen: Diegem (en die ref ook wel) gaat ons de titel gekost hebben...

Dat ook ,maar volgens mij in de eerste plaats onzen trainer die een gans seizoen naar een systeem heeft gezocht met iedere week een andere opstelling
Neem daarbij die reeks van 0 op 12 tegen toch wel haalbare tegenstanders en zijn systeem niet door koppigheid wou wijzigen,dat zijn de oorzaken waardoor we waarschijnlijk de titel gaan verliezen


Grootste fout is toch van PLJ die hem na vorig seizoen nog een kans gegeven heeft, en dan na de 0/12 tegen gehuchten waar ik nog nooit van hoorde mocht BVR lekker zijn zin blijven doen.
En in de komende weken mag je zijn contractverlenging verwachten, al zijn lievelingen hun contract is ondertussen verlengd, dan weet je hoe laat het is.
Over het verdere verloop van de competitie lijkt het idee van Yves Van Borm mij zo slecht nog niet, vanaf wanneer het terug mogelijk is de competitie hervatten en per jaar bekijken.
Afsluiten in oktober/november en nieuwe seizoen starten in februari en 1 transferperiode.



Lijkt me wel heel moeilijk realiseerbaar want dat moet door UEFA, ed. bekeken worden, wegens impact op transferperiodes, enz.


26 Mar 2020, 14:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Diegem - EA
DT schreef:
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
Dat ook ,maar volgens mij in de eerste plaats onzen trainer die een gans seizoen naar een systeem heeft gezocht met iedere week een andere opstelling
Neem daarbij die reeks van 0 op 12 tegen toch wel haalbare tegenstanders en zijn systeem niet door koppigheid wou wijzigen,dat zijn de oorzaken waardoor we waarschijnlijk de titel gaan verliezen


Grootste fout is toch van PLJ die hem na vorig seizoen nog een kans gegeven heeft, en dan na de 0/12 tegen gehuchten waar ik nog nooit van hoorde mocht BVR lekker zijn zin blijven doen.
En in de komende weken mag je zijn contractverlenging verwachten, al zijn lievelingen hun contract is ondertussen verlengd, dan weet je hoe laat het is.
Over het verdere verloop van de competitie lijkt het idee van Yves Van Borm mij zo slecht nog niet, vanaf wanneer het terug mogelijk is de competitie hervatten en per jaar bekijken.
Afsluiten in oktober/november en nieuwe seizoen starten in februari en 1 transferperiode.



Lijkt me wel heel moeilijk realiseerbaar want dat moet door UEFA, ed. bekeken worden, wegens impact op transferperiodes, enz.


Competitie zal stilgezet worden en normaal gezien blijven we in 2e amateur tenzij er meer dan 16 ploegen in 1A zouden terechtkomen en Lokeren noch Roeselare een licentie krijgen...


26 Mar 2020, 15:51
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Diegem - EA
https://kw.be/sport/voetbal/wat-met-de- ... 29311.html

Maar de meest plausibele optie is misschien wel die waar een eindrangschikking wordt gemaakt op basis van de al behaalde resultaten dit seizoen. "Navraag bij clubs leert dat heel wat onder hen daarvoor gewonnen zijn. We rekenen het klassement om naar een eindrangschikking en bepalen aan de hand daarvan wie mag stijgen of moet degraderen."

Als dat betekent dat resultaat heenmatch gelijk is aan resultaat terugmatch krijg je volgend eindklassement

1 Tienen 44 + 9 = 53
2 Bocholt 42 + 9 = 51
3 Aalst 40 + 9 = 49
4 Cappellen 35 + 7 = 42

Tienen zou dan promoveren als kampioen (als zij licentie hebben voor 1e amateur)


26 Mar 2020, 18:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst