oefenwedstrijden - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: oefenwedstrijden
Smeirff schreef:
hansken schreef:
Als vervanger van Mitu zullen ze wel rekenen op de jonge Mbola, dat kon je in de voorbije interviews al tussen de lijnen door verstaan. Viel gisteren in minuut 60 in, en was weer zeer goed! Snel, goeie actie, dikke meevaller voor een jongen die gehaald was voor de beloften :crazy:

Gohja, “weer zeer goed.” Laten we beginnen met “het was de eerste keer dat Mbola op niveau was”. Op Wetteren was hij namelijk echt onder niveau. Hopelijk kan die jongen nog wat potten breken met zijn snelheid. Zie hem vooralsnog toch vooral als invaller.

Ik ben niet akkoord. Kristin was op Wetteren ook goed. Als je hem tijd geeft, kan hij op termijn uitgroeien tot een waardige vervanger voor Mitu. Dat is ook exact wat de voorzitter zei op Wetteren. Let op de belangrijke toevoeging "als je hem tijd geeft". Dat geeft toch duidelijk aan dat ons bestuur ook beseft dat er op de rechterflank nog versterking nodig is, zodat we Kristin niet voor de leeuwen gooien. Want inderdaad, ik zie hem ook nog niet als onbetwiste titularis gedurende een gans seizoen. Die gast is 20 jaar, geef hem tijd, zodat hij nu en dan gebracht kan worden, soms eens als basisspeler, soms eens als invaller.


23 Aug 2020, 13:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: oefenwedstrijden
Jean schreef:
hansken schreef:
Als vervanger van Mitu zullen ze wel rekenen op de jonge Mbola, dat kon je in de voorbije interviews al tussen de lijnen door verstaan. Viel gisteren in minuut 60 in, en was weer zeer goed! Snel, goeie actie, dikke meevaller voor een jongen die gehaald was voor de beloften :crazy:


Mbola was hier vorig jaar ook al hoor. Het is Tresignie die gehaald werd voor de beloften maar stilaan een basisplaats aan het afdwingen is.

Tresignie gisteren weer een prima match. Sterk in de combinatie in balbezit, een echte pitbull in balverlies. Ik zie Maarten inderdaad aan de competitie beginnen op die linkerflank. Dumortier ook verrassend goed ingevallen. Durfde net voor de verdediging steeds ballen opvragen, en deed er telkens iets goeds mee.


23 Aug 2020, 13:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
We zijn gewoon verzwakt , het 3de seizoen op rij. Als je ik weet niet hoeveel veldspelers laat gaan en enkel colpaert binnen haalt moeten ze niet afkomen dat we versterkt zijn .
En wat betreft mbola , hebben ze nu echt niks geleerd , ponnet was ook een talent volgens flippo en het bestuur . Groot verschil tussen oefenmatchen en competitie .


25 Aug 2020, 7:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: oefenwedstrijden
witteken schreef:
We zijn gewoon verzwakt , het 3de seizoen op rij. Als je ik weet niet hoeveel veldspelers laat gaan en enkel colpaert binnen haalt moeten ze niet afkomen dat we versterkt zijn .
En wat betreft mbola , hebben ze nu echt niks geleerd , ponnet was ook een talent volgens flippo en het bestuur .


Gaan ze nu echt aanvallend niets bijkopen jawadde dat zou me verbazen, De Kuyper is nog een groot vraagteken en Cocchiere die binnengehaald is als de grote redder bakt er niets van.
Het is inderdaad een feit dat ze momenteel niet gewapend zijn om voor de titel te spelen en laat je zeker niet misleiden door de oefenmatchen, ik verwacht nog versterking! :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Aug 2020, 9:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
Mbola was inderdaad niet slecht ingevallen, maar dat gaat over één oefenmatch. Tresignie liet ook echt al mooie dingen zien.

Ik ben er zeker voorstander van om die gasten een kans te geven. Maar dan wel een goeie kans. Daarmee wil ik zeggen. Die gasten moet je geleidelijk aan kunnen brengen in een goeie ploeg met ervaring errond. Niet meteen een aantal beloftes droppen en veronderstellen dat die een gans seizoen sterkhouder zijn. Met te hoge verwachtingen voor die jonge gasten doe je ze echt gene cadeau.

Mitu werd bedankt met als doel meer efficiëntie vooraan te krijgen. Welnu, dat probleem is nog steeds niet van de baan. Ook niet tijdens de oefenwedstrijden.

Afwachten hoe ze t doen tegen knokke en mandel. Ik vind de tegenstanders in de voorbereiding wel ni slecht gekozen. Positief!!


25 Aug 2020, 10:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: oefenwedstrijden
witteken schreef:
We zijn gewoon verzwakt , het 3de seizoen op rij. Als je ik weet niet hoeveel veldspelers laat gaan en enkel colpaert binnen haalt moeten ze niet afkomen dat we versterkt zijn .
En wat betreft mbola , hebben ze nu echt niks geleerd , ponnet was ook een talent volgens flippo en het bestuur . Groot verschil tussen oefenmatchen en competitie .

Echt versterkt vind ik ons nu ook niet ,op onze doelmannen na.
Volgens mij gaat het weer één seizoen worden van net niet,als men ziet wat sommige ploegen hebben binnen gehaald vrees ik er weer voor
Mbola zeker niet slecht,maar om nu al Mitu te vervangen is toch nog wat vroeg vind ik.
En om Cocchiere te laten renderen hebt ge flanken vandoen die een voorzet kunnen geven,en dan ben ikzeker dat hij er 15 binnen trapt


25 Aug 2020, 14:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: oefenwedstrijden
Ik verwacht ook wel nog versterking voor de flank, maar voor de rest denk ik wel dat we gewapend genoeg zijn om de strijd aan te binden voor de titel. Onze nieuwe doelmannen zijn een goeie versterking is al gebleken en trouwens vorig jaar dachten er ook veel dat we geen rol van betekenis gingen spelen, maar hadden we de competitie kunnen afwerken zag ik ons wel misschien nog kampioen spelen. :wadde: Dus ... afwachten, zoals iemand hier al zei, we spelen in 2de amateur hé ...

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


26 Aug 2020, 0:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
Allesweter schreef:
witteken schreef:
We zijn gewoon verzwakt , het 3de seizoen op rij. Als je ik weet niet hoeveel veldspelers laat gaan en enkel colpaert binnen haalt moeten ze niet afkomen dat we versterkt zijn .
En wat betreft mbola , hebben ze nu echt niks geleerd , ponnet was ook een talent volgens flippo en het bestuur . Groot verschil tussen oefenmatchen en competitie .

Echt versterkt vind ik ons nu ook niet ,op onze doelmannen na.
Volgens mij gaat het weer één seizoen worden van net niet,als men ziet wat sommige ploegen hebben binnen gehaald vrees ik er weer voor
Citeer:
Mbola zeker niet slecht,maar om nu al Mitu te vervangen is toch nog wat vroeg vind ik.

En om Cocchiere te laten renderen hebt ge flanken vandoen die een voorzet kunnen geven,en dan ben ikzeker dat hij er 15 binnen trapt


Zijn wij hier over Messi aan het praten of over Mitu? Ik herinner mij van Cédric het volgende: vriendelijke jongen, speelde met Bornem altijd de pannen van het dak tegen Eendracht Aalst, hielp ons met zijn doelpunt tegen FC Luik de promotie binnen te halen, miste tijdens zijn passage bij ons ettelijke niet te missen kansen, scoorde wel héél weinig en gaf amper assists. Kort samengevat, een aalvlugge winger met nul rendement, noch qua assists noch qua doelpunten. Ja, zo een type speler is inderdaad heel erg moeilijk te vervangen...


26 Aug 2020, 10:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
Amper iets voor mekaar gekregen tegen Knokke.
Bon...flinke reality check
T spel heel de match ondergaan, droge 3-0
Offensief zeer zeer weinig kunnen brengen


26 Aug 2020, 21:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5733
Bericht Re: oefenwedstrijden
Heeft er nog iemand een brood en ne pot choco voor onze flankjes?ochottekes.was dit onze kampioeneploeg? :?


26 Aug 2020, 21:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: oefenwedstrijden
waly 2 schreef:
Heeft er nog iemand een brood en ne pot choco voor onze flankjes?ochottekes.was dit onze kampioeneploeg? :?

Flauwe wedstrijd van ons,dat nog hoger kon zijn met een paar gemiste kansen van Knokke
Flanken veel te licht tegen een betere tegenstrever dan de vorige oefenwedstrijden
Hopelijk gaan we niet te veel gekwetste of geschorste spelers hebben want dan ziet het er niet goed uit
Hopelijk ziet het bestuur het ook dat er zeker nog iets moet bijkomen .


26 Aug 2020, 21:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5733
Bericht Re: oefenwedstrijden
Reactie Bart Van Renterghem

Ook bij coach Van Renterghem gemengde gevoelens. "Tevreden over de eerste helft, ontevreden over - of eerder ontgoocheld in - de manier waarop in de tweede helft de organisatie wat weggevallen is. Ook de karige omschakelingsmogelijkheden werden niet beheerst genoeg benut. Daar hebben we nog wat werk aan. Je kunt natuurlijk ook het gebrek aan ervaring bij sommige van onze spelers niet wegcijferen. Miguel deed zijn stinkende best in de spits, maar zijn kwaliteiten liggen niet hoofdzakelijk op die positie. Met Mitch vooraan heb je een aanspeelpunt die de bal kan bijhouden en de rest kan laten aansluiten. Met Falko valt er heel wat defensieve stabiliteit, duelkracht en kopbalsterkte weg. Als deze wedstrijd ons iets geleerd heeft, is het wel dit: met de huidige kern kun je misschien meedoen voor de prijzen als je wat geluk hebt qua kwetsuren en schorsingen. We beschikken over zeer getalenteerde jongeren, maar je kunt van hen niet verwachten dat ze een gans seizoen lang de rol van sterkhouder op zich nemen. We weten het allemaal, het hoeft niet herhaald te worden: de financiële situatie is moeilijk, maar een tweetal onmiddellijk inzetbare versterkingen, vooral in het offensief compartiment, zouden geen overbodige luxe zijn." (y)


30 Aug 2020, 9:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: oefenwedstrijden
waly 2 schreef:
Reactie Bart Van Renterghem

Ook bij coach Van Renterghem gemengde gevoelens. "Tevreden over de eerste helft, ontevreden over - of eerder ontgoocheld in - de manier waarop in de tweede helft de organisatie wat weggevallen is. Ook de karige omschakelingsmogelijkheden werden niet beheerst genoeg benut. Daar hebben we nog wat werk aan. Je kunt natuurlijk ook het gebrek aan ervaring bij sommige van onze spelers niet wegcijferen. Miguel deed zijn stinkende best in de spits, maar zijn kwaliteiten liggen niet hoofdzakelijk op die positie. Met Mitch vooraan heb je een aanspeelpunt die de bal kan bijhouden en de rest kan laten aansluiten. Met Falko valt er heel wat defensieve stabiliteit, duelkracht en kopbalsterkte weg. Als deze wedstrijd ons iets geleerd heeft, is het wel dit: met de huidige kern kun je misschien meedoen voor de prijzen als je wat geluk hebt qua kwetsuren en schorsingen. We beschikken over zeer getalenteerde jongeren, maar je kunt van hen niet verwachten dat ze een gans seizoen lang de rol van sterkhouder op zich nemen. We weten het allemaal, het hoeft niet herhaald te worden: de financiële situatie is moeilijk, maar een tweetal onmiddellijk inzetbare versterkingen, vooral in het offensief compartiment, zouden geen overbodige luxe zijn." (y)


Ik kan de coach hierin volledig volgen iedere Iendrachter heeft dit ook ondertussen ook al vastgesteld aan onze voorzitter om hieraan iets te doen als je de ambitie van de club wil waarmaken. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Aug 2020, 10:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
Investeerders weigeren , alles alleen willen doen ,maar wel klagen dat er geen geld is .
Als er niets meer bijkomt zijn we met deze voorzitter op een dood punt beland .


30 Aug 2020, 11:35
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: oefenwedstrijden
0-2 gewonnen op Mandel.....qua rode kaarten.

goed bezig. Nul match.


30 Aug 2020, 20:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst