oefenwedstrijden - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
Triestige vertoning.
Eerst 20 a 25 minuten was het niet slecht, maar wel zonder één bal tussen de palen. Erna zakte alles in mekaar als een pudding. Veel middenveldspel waar het werkelijk uitkijken was om mekaar ni voor de voeten te lopen. Er valt op die tactiek/veldbezetting werkelijk geen pijl te trekken. Onbestaande, ene chaos. Met vooraan ne luiaard van jewelste die allicht heel veel eurokes krijgt voor een gezonde zondagnamiddagwandeling.

Tegen een ploeg met ietwat talent en drang komen de zwaktes direct naar boven. Namelijk één traag inspiratieloos gebrei zonder ooit de tegenstander te kunnen verrassen.

Lichtpuntje: de tijd dat colpaert op het veld stond had ik de indruk dat het achteraan in orde zit. Ook Burssens deed het goed.

Domme rode kaarten ook. Match kapot op minuut zeventig.

Dekuyper maakte bemoedigende eerste minuten. Was instant 10x nuttiger en aanweziger dan ignazio de wandelaar/sakkeraar. T zal allemaal van hem alleen moeten komen vrees ik, gezien die vervanging van Mitu er ook maar ni doorkomt...

Dat belooft weeral...


30 Aug 2020, 21:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: oefenwedstrijden
Lichtpuntje: we hebben blijkbaar 3 deftige doelmannen. :) 17-jarige Droesbeke als 3de keeper is niet slecht. Het zal ons maar eens gebeuren dat de eerste matchen Figys eens een rode kaart krijgt of ook gekwetst geraakt!
Is er iemand die weet waarom Colpaert telkens maar één helft speelt?
Is er iemand die weet of rode kaarten in vriendschappelijke matchen schorsingen opleveren in beker/competitie?


30 Aug 2020, 22:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: oefenwedstrijden
Triestige vertoning 0 kansen of doelgevaar van ons . Geen verrassing want van wie zou het nog moeten/kunnen komen . Een topscorer enkele jaren na elkaar raakt nu geen bal meer , niet moeilijk want bij ons krijgt hij er ook geen . Ik heb compassie met ignazio, krijgt bakken kritiek gebaseerd op niets de bal komt gewoon niet vooraan !.
Zeer weinig tot geen voetballend vermogen en duelkracht is al jaren de achillespees van deze ploeg en er wordt 0 aan gedaan . Met als klap op de vuurpijl een trainer die met een systeem speelt dat niemand snapt , hijzelf ook niet .
Razzi een platte ramp krijgt nog een extra contract van 2 jaar niet te begrijpen.

Dit alles is geen kritiek meer maar gewoon de bittere realiteit.


30 Aug 2020, 22:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: oefenwedstrijden
Neutralboy schreef:
Triestige vertoning 0 kansen of doelgevaar van ons . Geen verrassing want van wie zou het nog moeten/kunnen komen . Een topscorer enkele jaren na elkaar raakt nu geen bal meer , niet moeilijk want bij ons krijgt hij er ook geen . Ik heb compassie met ignazio, krijgt bakken kritiek gebaseerd op niets de bal komt gewoon niet vooraan !.
Zeer weinig tot geen voetballend vermogen en duelkracht is al jaren de achillespees van deze ploeg en er wordt 0 aan gedaan . Met als klap op de vuurpijl een trainer die met een systeem speelt dat niemand snapt , hijzelf ook niet .
Razzi een platte ramp krijgt nog een extra contract van 2 jaar niet te begrijpen.

Dit alles is geen kritiek meer maar gewoon de bittere realiteit.


ik denk eerder dat voetballend vermogen en creativiteit, en technisch vernuft al jaren het manco zijn...

dat die pizzabakker eens stopt met kreften en gesticuleren en eens een duel wint misschien...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


31 Aug 2020, 9:10
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: oefenwedstrijden
Enfin. Mijn conclusie na een aantal oefenwedstrijden, waarvan ik er één live heb gezien (Izegem).

1. Achteraan klopt het wel. Keeper(s) ok, Colpaert ok, de rest kenden we al en Burssens is goed bezig.
2. De Neve zal altijd De Neve blijven. Als het geheel goed draait, is hij ook (redelijk) goed, maar hij zal er ons zelden doortrekken als het niet draait.
3. Flanken zijn eerder zwak, Wantjes zou moeten doorschuiven, zijn voorzetten zijn een wapen.
4. We hebben een halve spits (De Kuyper die een half seizoen zal spelen en de andere helft geblesseerd.)

In principe is dat veel te weinig om mee te draaien bovenaan, maar de tegenstand zou ook wel eens mager kunnen zijn.

Er komt alvast 100% zeker niks meer bij voor Nieuwjaar. Er is simpelweg geen geld.


31 Aug 2020, 12:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: oefenwedstrijden
Er is geen geld voor versterking wel voor een nieuw stadion in een buurgemeente wat een klucht!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Aug 2020, 19:00
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
En plots is daar MBaye!

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


01 Sep 2020, 18:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: oefenwedstrijden
JohanD schreef:
En plots is daar MBaye!


Dekuyper, Cocchiere, Mbaye voor de voorhoede.

ik ga ervan uit dat Cocchiere het kind van de rekening gaat worden...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Sep 2020, 19:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
El Corredor (Light) schreef:
JohanD schreef:
En plots is daar MBaye!


Dekuyper, Cocchiere, Mbaye voor de voorhoede.

ik ga ervan uit dat Cocchiere het kind van de rekening gaat worden...


Lijkt me ook. Nogal duur voor op de bank vrees ik.
Bracht toch te weinig. Aangezien we de laatste jaren nooit een tegenstander tegen eiden doel plakken, haalt hij maar weinig rendement, en hem echt moe maken doet hij nu ook ni bepaald.


01 Sep 2020, 19:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
Is er eigenlijk al duidelijkheid wanneer wij nog eens een oefenwedstrijd mogen spelen?


20 Mei 2021, 9:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2933
Bericht Re: oefenwedstrijden
Zou vanaf 9 juni zijn voor de amateurclubs, als de versoepelingen kunnen door gaan natuurlijk.


20 Mei 2021, 10:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: oefenwedstrijden
Reeksgenoot Lyra-Lierse heeft eergisteren zijn volledige voorbereiding bekend gemaakt.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Mei 2021, 11:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: oefenwedstrijden
11/08 Eendracht Aalst - Oudenaarde
(bron: website Oudenaarde)


21 Mei 2021, 10:38
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5734
Bericht Re: oefenwedstrijden
zwawi schreef:
11/08 Eendracht Aalst - Oudenaarde
(bron: website Oudenaarde)


zouden ze dat hier al weten? :D


21 Mei 2021, 11:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: oefenwedstrijden
Woensdag 28 juli om 20 uur: TEMPO Overijse – Eendracht Aalst


31 Mei 2021, 12:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst