SK Pepingen-Halle - EA - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 SK Pepingen-Halle - EA 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
tympanum2 schreef:
Allé vooruit, nog een paar meter dieper...
Zouden we niet beter zonder trainer spelen? Kan onmogelijk slechter zijn dan nu.

Goei idee! Misschien gaan onze spelers dan terug plezier beleven aan het spelletje ipv als angsthazen vast op hun positie te blijven plakken uit schrik dat den trainer ze anders uit de kern gaat gooien.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Okt 2020, 11:08
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Ik heb zonet de beelden gezien en ge moet nu wel zeggen dat ze daar vooraan toch miljaarde veel vandoen hebben. Dat kopballeke van Mbayé is er het toppunt van.
In zo'n samenvatting zie je wel niet hoe het spelverloop was, dus daar spreek ik mij niet over uit.


08 Okt 2020, 14:23
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Verdiend verloren. Ongelofelijk hoe weinig we echt voetballen. ‘t Is precies cafevoetbal. Keeper - Verdediger - Lange bal - bal kwijt. Zeer jammer. TDC had nooit ontslagen moeten worden.


08 Okt 2020, 15:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Ze gingen alleen maar spelers aantrekken die fier en trots waren om voor den iendracht te spelen!!!!!
Awel het is stilaan het moment en btw Tom De Cock had men nooit mogen ontslaan voor deze schoolmeester :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Okt 2020, 16:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Ook geen greintje zelfkritiek he bij die man.
De vermoeidheid, de bal die niet voor ons rolt.... ja man.
Ziet die dat nu zelf niet?

Potteke stamp.

De beste speler op het veld (met kop en schouders) was nota bene een speler die vanaf minuut 5 aan het manken was. Die konden we ook al ni aan banden leggen.

Er zit nul creativiteit in die ploeg
Werkelijk genenen die eens ne speler kan uitkappen, niet via de flanken niet naar binnen, niets.

Op het midden lopen ze mekaar voor de voeten, ook al omdat onze aanvallende middenvelder die ook diep kan spelen tegenwoordig ook al de bal bij de keeper komt ophalen

Nauwelijks blijven ze overeind in duels. Ook geen afspeelpunten, ene chaos. Ongelofelijk veel balverlies na slechte of blinde passing

En ondertussen wordt Tresignie (een speler waar ik echt in geloof maar die je geleidelijk moet brengen) nu alopgebrand door hem alles te laten spelen tot krampen toe terwijl je wél een werkmier met 7 longen als jilke die echt bijdraagt gewoon thuislaat.

En dan dieje razzi ook. Lopen.. da kan em goe... maar t is hier del genen atletiek he zeg

Wat een puinhoop heeft die man ervan gemaakt zeg!!


08 Okt 2020, 16:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Gaan ze nu echt weer wachten tot het te laat is om BVR buiten te smijten.
Zelfs nen blinden ziet dat de spelersgroep er niet meer achter staat.
Ons eerst laten degraderen,dan alles verkloten om te stijgen ,en nu zijn we juist bezig en het is weeral om zeep.
Ik ben er zeker van ,met nen deftige trainer spelen we mee vooraan,want de meeste spelers spelen onder hun niveau en met schrik om iets verkeerd te doen .
Maar ale ,hij heeft al wat ideeën om tegen Charleroi te spelen voor de beker,dat beloofd.


08 Okt 2020, 17:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
We hebben geen superkern, maar ik ben er van overtuigd dat we met een deftige trainer kampioen kunnen spelen. Ongelooflijk dat BVR hier nog altijd niet buitenligt. Had na de degradatie al moeten vliegen. En had hier zelfs nooit moeten komen. Hadden ze Tom De Cock gehouden, speelden we nu nog in eerste amateur of misschien zelfs in 1B als we onze licentie konden halen.


08 Okt 2020, 19:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Er zit weinig dynamiek en snelheid in dit elftal.

Achteraan heb je met Colpaert en Burssens twee centrale verdedigers die geen initiatief nemen, of het moet zijn een lange bal. Colpaert speelt te ver achter zijn verdediging, een compleet verkeerde transfer die jongen. Dat is gewoon wachten tot hij op het randje speelt van het fysiek mogelijke en zich opnieuw ernstig blesseert.

Een middenveld met Razzi, De Neve, Fabris, Tresignie is gewoon te weinig.

De Neve en Fabris, zijn twee houten latten waar geen voetbal, snelheid van uit gaat, en die ook geen idee hebben. Tresignie laat ik buiten beschouwing want ben ervan overtuigd dat die jongen er wel komt.

Ik ben geen Razzi fan, maar ging er gisteren tenminste voor, en gaf bijvoorbeeld Geenens tenminste af en toe nog een optie.

in dit team zit ook gewoon niets van creativiteit en snelheid. Maar we gingen meer scoren zeker zonder Mitu, aldus PLJ. 1 goal na 2 duels tegen Houtvenne en Pepingen FFS.

De Kuyper is geen 10, en met Cocchiere diep in het punt, tja. Conclusie: Mbaye, De Coninck, Van Den Eynde moeten altijd spelen.

De kwaliteit aan de bal was gisteren gewoon ondermaats, zeker bij jongens die normaal beter moeten kunnen zoals een Wantens bijvoorbeeld. Die speelde ook een draak van een match.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Okt 2020, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
El Corredor (Light) schreef:
Er zit weinig dynamiek en snelheid in dit elftal.

Achteraan heb je met Colpaert en Burssens twee centrale verdedigers die geen initiatief nemen, of het moet zijn een lange bal. Colpaert speelt te ver achter zijn verdediging, een compleet verkeerde transfer die jongen. Dat is gewoon wachten tot hij op het randje speelt van het fysiek mogelijke en zich opnieuw ernstig blesseert.

Een middenveld met Razzi, De Neve, Fabris, Tresignie is gewoon te weinig.

De Neve en Fabris, zijn twee houten latten waar geen voetbal, snelheid van uit gaat, en die ook geen idee hebben. Tresignie laat ik buiten beschouwing want ben ervan overtuigd dat die jongen er wel komt.

Ik ben geen Razzi fan, maar ging er gisteren tenminste voor, en gaf bijvoorbeeld Geenens tenminste af en toe nog een optie.

in dit team zit ook gewoon niets van creativiteit en snelheid. Maar we gingen meer scoren zeker zonder Mitu, aldus PLJ. 1 goal na 2 duels tegen Houtvenne en Pepingen FFS.

De Kuyper is geen 10, en met Cocchiere diep in het punt, tja. Conclusie: Mbaye, De Coninck, Van Den Eynde moeten altijd spelen.

De kwaliteit aan de bal was gisteren gewoon ondermaats, zeker bij jongens die normaal beter moeten kunnen zoals een Wantens bijvoorbeeld. Die speelde ook een draak van een match.


Ik leid daar uit af dat jij dus ook de voetbaltechnische kwaliteiten van Fabris nog niet hebt gevonden ;-)


08 Okt 2020, 20:04
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Er zit weinig dynamiek en snelheid in dit elftal.

Achteraan heb je met Colpaert en Burssens twee centrale verdedigers die geen initiatief nemen, of het moet zijn een lange bal. Colpaert speelt te ver achter zijn verdediging, een compleet verkeerde transfer die jongen. Dat is gewoon wachten tot hij op het randje speelt van het fysiek mogelijke en zich opnieuw ernstig blesseert.

Een middenveld met Razzi, De Neve, Fabris, Tresignie is gewoon te weinig.

De Neve en Fabris, zijn twee houten latten waar geen voetbal, snelheid van uit gaat, en die ook geen idee hebben. Tresignie laat ik buiten beschouwing want ben ervan overtuigd dat die jongen er wel komt.

Ik ben geen Razzi fan, maar ging er gisteren tenminste voor, en gaf bijvoorbeeld Geenens tenminste af en toe nog een optie.

in dit team zit ook gewoon niets van creativiteit en snelheid. Maar we gingen meer scoren zeker zonder Mitu, aldus PLJ. 1 goal na 2 duels tegen Houtvenne en Pepingen FFS.

De Kuyper is geen 10, en met Cocchiere diep in het punt, tja. Conclusie: Mbaye, De Coninck, Van Den Eynde moeten altijd spelen.

De kwaliteit aan de bal was gisteren gewoon ondermaats, zeker bij jongens die normaal beter moeten kunnen zoals een Wantens bijvoorbeeld. Die speelde ook een draak van een match.


Ik leid daar uit af dat jij dus ook de voetbaltechnische kwaliteiten van Fabris nog niet hebt gevonden ;-)

Laten we stellen dat in de eerste plaats BVR de voetbaltechnische kwaliteiten van zijn spelers nog niet heeft gevonden... :stom:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Okt 2020, 19:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: SK Pepingen-Halle - EA
Het valt mij wel op dat BVR hier (terecht) veel kritiek te slikken krijgt, maar dat de spelers veelal buiten schot blijven.
Sorry, maar als je verliest van Houtvenne en Pepingen mag je als speler en als team ook eens in de spiegel kijken. Ofwel zitten er te weinig persoonlijkheden in de ploeg, die tijdens de match hun kloten vegen aan de opdrachten van de trainer omdat die op geen fluit trekken en dan onderling zelf naar oplossingen zoeken. En da's dan erg. Ofwel kunnen ze het bescheiden niveau niet aan. Wat eigenlijk nog erger is.
In elk geval zou ik mij als speler, en eens op het veld, van deze trainer zijn 'visie' niet te veel meer aantrekken, en al zeker als je binnen de groep voelt dat hij geen draagvlak meer heeft. Toon godverdomme eens wat ballen zeg!


11 Okt 2020, 12:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst