seizoen 2021-2022 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 seizoen 2021-2022 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: seizoen 2021-2022
hansken schreef:
Mbaye vooraf gekwetst geraakt. Dekuyper tijdens de wedstrijd uitgevallen. Zo zit je na 1 wedstrijd zonder een spits.

Hopelijk niet te ernstig of we hebben echt een probleem!

Zijn allebei zeer blessure gevoelig, ieder jaar een half seizoen geblesseerd
Stond er vroeger niet op de site onze eerste prioriteit gaat uit naar aanvallend compartiment, ik heb er weinig van gemerkt.
Hopelijk kunnen ze nog iemand binnenhalen zonder contract of het ziet er van in het begin al niet al te best uit.


05 Sep 2021, 8:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Ja, dat is wat ik vorige week al aangaf onder het item "transfers".
Na één match hebben we al geen voorspelers meer!


05 Sep 2021, 9:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Het was een dubbeltje op zijn kant dat deze keer in ons voordeel uitviel maar dat zal niet altijd het geval zijn natuurlijk. Soit, we hebben de punten meegebracht en dat is uiteindelijk het enige dat telt.
Laat ons verder hopen dat de blessure van Dekuyper niet ernstig is en dat hij er volgende week weer kan bij zijn. Als Mbaye ook nog out is, hebben we anders inderdaad een probleem voorin.
Vanachter gaf Verkerken mij wel een solide indruk. Het is vroeg om na één match te oordelen maar hij lijkt mij wel een versterking te zijn.


05 Sep 2021, 10:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: seizoen 2021-2022
wevege schreef:
Ja, dat is wat ik vorige week al aangaf onder het item "transfers".
Na één match hebben we al geen voorspelers meer!

Klopt niet 100 % want we hebben nog Lufulu-Onia, overgekomen vanuit onze beloftenploeg, maar of die al klaar is voor het niveau van Tweede Amateur is maar de vraag.
We hebben 3 (pure) aanvallers in de kern, en daarvan liggen er na één speeldag al 2 in de lappenmand. Dat is op zijn minst alarmerend te noemen. Allez seg, stel je nu eens voor dat Mitch vrijdagavond tegen Carl zegt: "Coach, 't zal niet gaan zondag!"
De versterking in het aanvallend compartiment werd prioritair genoemd. Dan is het vreemd dat we eerst een verdediger en een middenvelder aantrekken. Hopelijk kunnen we deze week nog een aanvaller inlijven. Dat zal dan een vrije speler moeten zijn die bereid is om te spelen volgens een prestatiegericht contract: geen tekengeld en geen 'fix' maandbedragen, zodat hij alleen maar iets kost als je hem werkelijk nodig hebt en opstelt.


05 Sep 2021, 11:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Dag Filip,

je hebt op dat vlak wel gelijk.
Maar die 3° spits is zelfs niet ingevallen toen Dekuyper in de kleedkamer bleef.
Stond die jongen wel op het wedstrijdblad?
Ik vond het dan toch raar dat een voorspeler een gekwetste voorspeler niet vervangt.
Maar Carl is de trainer en hij maakt zijn keuzes en zal daar wel zijn reden voor gehad hebben.
Blij met de 3-punten en hopelijk komt er nog een vrije spits bij want die is zeker nodig.


05 Sep 2021, 12:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: seizoen 2021-2022
wevege schreef:
Dag Filip,

je hebt op dat vlak wel gelijk.
Maar die 3° spits is zelfs niet ingevallen toen Dekuyper in de kleedkamer bleef.
Stond die jongen wel op het wedstrijdblad?
Ik vond het dan toch raar dat een voorspeler een gekwetste voorspeler niet vervangt.
Maar Carl is de trainer en hij maakt zijn keuzes en zal daar wel zijn reden voor gehad hebben.
Blij met de 3-punten en hopelijk komt er nog een vrije spits bij want die is zeker nodig.


Lufulu dat is eentje om eens de laatste 5 a 10 min te brengen, langzaamaan.. maar toch geen volwaardige vervanging voor je spitsen he zeg.

Ook al ben ik echt niet wild van razzi, ik snapte de vervanging wel... want met razzi kwam er snelheid vooraan en snelheid is iets wat we echt missen. Dus begrijpelijk dat hij dat probeerde en het pakt dan nog heel goed uit

Wat wij nog misten liep aan de overkant. Die sonny baik heeft alles wat wij vooraan mankeren. Kracht, snelheid, dreiging, komt goed kaatsen en is op tijd in de zestien.

Mis ik toch wel bij caigneau. Werd bij zijn transfer omschreven als snel...maar dat is dan toch wel wat overdreven. Toonde wel veel verbetenheid gisteren.

Mooie open wedstrijd gisteren die goed op en af ging. Beide ploegen mochten aanspraak maken op meer dan een punt. Voor ons viel het allemaal eens goed. Want met de bal op de paarl bij de 1-1 kon het helemaal anders uitdraaien. Maar op basis van hun enorme inzet, was de overwinning wel verdiend.

Die inzet en het vechten voor elke bal gisteren, deed me wel veel plezier om dat te zien.

Mooie driepunter. Vooraan zitten we wel in de problemen, want we gaan niet elke week dit kunstje kunnen herhalen zonder spitsen.


05 Sep 2021, 14:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: seizoen 2021-2022
wevege schreef:
Dag Filip,

je hebt op dat vlak wel gelijk.
Maar die 3° spits is zelfs niet ingevallen toen Dekuyper in de kleedkamer bleef.
Stond die jongen wel op het wedstrijdblad?
Ik vond het dan toch raar dat een voorspeler een gekwetste voorspeler niet vervangt.
Maar Carl is de trainer en hij maakt zijn keuzes en zal daar wel zijn reden voor gehad hebben.
Blij met de 3-punten en hopelijk komt er nog een vrije spits bij want die is zeker nodig.

Bij competitiematchen mag je slechts 15 spelers op de feuille zetten.
Reserven gisteren waren Van Gerven, De Vriendt, Razzi en Belesi.
Tresignie en Lufulu-Onia stonden dus niet op wedstrijdblad, en konden dus ook niet invallen.


05 Sep 2021, 18:04
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Van wie waren de assisten?


05 Sep 2021, 21:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: seizoen 2021-2022
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Dag Filip,

je hebt op dat vlak wel gelijk.
Maar die 3° spits is zelfs niet ingevallen toen Dekuyper in de kleedkamer bleef.
Stond die jongen wel op het wedstrijdblad?
Ik vond het dan toch raar dat een voorspeler een gekwetste voorspeler niet vervangt.
Maar Carl is de trainer en hij maakt zijn keuzes en zal daar wel zijn reden voor gehad hebben.
Blij met de 3-punten en hopelijk komt er nog een vrije spits bij want die is zeker nodig.

Bij competitiematchen mag je slechts 15 spelers op de feuille zetten.
Reserven gisteren waren Van Gerven, De Vriendt, Razzi en Belesi.
Tresignie en Lufulu-Onia stonden dus niet op wedstrijdblad, en konden dus ook niet invallen.
Eigenlijk wel vreemd dat je maar 15 man op het blad mag zetten, aangezien er dit seizoen 4 keer mag gewisseld worden. Dan moet je al gokken en geen reservekeeper zetten

Verstuurd vanaf mijn U3H met Tapatalk


05 Sep 2021, 21:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Eerst en vooral proficiat Iendracht met deze overwinning. :juij:
Minpunten de uitgevallen spitsen een scenario dat iedereen zag aankomen behalve beterweter PLJ gezien hun blessureverleden van de afgelopen seizoenen.
Het getuigd daarom van onkunde dat je nog een middenvelder aanwerft i.p.v. een spits voor mijn part mochten er nog 2 aanvallers bijkomen gezien de kwetsbaarheid van beiden.
Als je dan ziet wat er bij onze buurtploegen allemaal rondloopt, bij ons is er geen geld voor een trainer of aanvallende versterking erg en vernederend om mee te maken als eendrachtsupporter. :cry:
Hopelijk kunnen ze onze voorzitter met al zijn voetbalwijsheid overtuigen om toch nog een aanvaller binnen te halen. :stom:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Sep 2021, 8:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Twee dingen die mij opvallen na de eerste competitiewedstrijd:

1) Geen spoor van Tresignie - vorig jaar de beste EA-speler
2) Uitspraken in de pers omtrent de evolutie van de Rudy - zal precies niet voor direct zijn dat we die zullen moeten verwachten. Toch wel bizar dat zo iemand wordt aangetrokken dan. Soit, wordt bovendien effectief ook door de T1 als defensieve middenvelder beschouwd...


06 Sep 2021, 12:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: seizoen 2021-2022
Hugo schreef:
Hopelijk kunnen ze onze voorzitter met al zijn voetbalwijsheid overtuigen om toch nog een aanvaller binnen te halen. :stom:


Ik hoop ook op een extra aanvaller, maar nu nog iemand aantrekken is sowieso niet ideaal. Is hoogstwaarschijnlijk een speler zonder ritme waar je de eerste weken/maanden niet kan op rekenen.


06 Sep 2021, 15:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: seizoen 2021-2022
DT schreef:
Twee dingen die mij opvallen na de eerste competitiewedstrijd:

1) Geen spoor van Tresignie - vorig jaar de beste EA-speler
2) Uitspraken in de pers omtrent de evolutie van de Rudy - zal precies niet voor direct zijn dat we die zullen moeten verwachten. Toch wel bizar dat zo iemand wordt aangetrokken dan. Soit, wordt bovendien effectief ook door de T1 als defensieve middenvelder beschouwd...

1) Klopt, maar Maarten is nog zeer jong, en dan is het normaal dat je eens een terugval hebt. Bovendien moet hij op zijn positie concurreren met Jilke.
2) Rudy is nochtans een 10. Op de positie van VM hebben we al Fabris, Belesi, Cobos en Dumortier.


06 Sep 2021, 17:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: seizoen 2021-2022
ryckaert 2 tot 3 maanden out met een gescheurde pees in de hamstring.van gerven 2 tot 3 weken out met scheurtje hamstring.dekuyper moet nog enkele weken wachten met een breukje in zijn kuitbeen.tresignie is ziek.van den eynde zou inzetbaar zijn en lentz is nog onzeker voor zondag. :hmm:


08 Okt 2021, 14:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: seizoen 2021-2022
waly 2 schreef:
ryckaert 2 tot 3 maanden out met een gescheurde pees in de hamstring.van gerven 2 tot 3 weken out met scheurtje hamstring.dekuyper moet nog enkele weken wachten met een breukje in zijn kuitbeen.tresignie is ziek.van den eynde zou inzetbaar zijn en lentz is nog onzeker voor zondag. :hmm:


Tzijn weeral eens leuke tijden...
Pfffft


09 Okt 2021, 0:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst