Baarchem-Iendracht - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Baarchem-Iendracht 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Baarchem-Iendracht
Allesweter schreef:
waly 2 schreef:
nog maar 10 punten van de 1e.het kan nog. :lol:

Ook al verdienen we vandaag van niet te verliezen tegen een zwak Londerzeel,als we onze kanse afwerken.
Wat iedereen wist dat er nog een scorende spits moest bijkomen behalve het bestuur,dan hadden we zeker al 4 a 5 punten meer.
Wat Mbaye van werkmoet verzetten om toch maar tot een kans te komen,is het normaal dat hij niet meer fris is voor de goal.
Wat ik vandaag ook schandalig vond ,was dat caignou zich een ganse wedstrijd moest opwarmen tegen zijn ex ploeg zonder te mogen invallen.
Gisteren op uitnodiging van Romero ,verre familie ,eens naar Ninove gaan kijken’we mogen content zijn om in de B reeks te zitten want dit was van een ander niveau als ons.
Mij na de match ook nog eens belachelijk gemaakt door te zeggen dat de Schutter normaal gezien bij ons speelde dit seizoen,kreeg ik als antwoord dat hij niet speelde voor een pakje chips.
De reden volgens ons bestuur was dat hij maanden zou vandoen hebben om speelklaar te geraken en maar 2 keer kon komen trainen.
Speelt al vanaf de 2 e wedstrijd mee,en traint evenveel als de andere spelers.
Het is erg dat een ploeg als Ninove ons nu gewoon belachelijk kan maken,het is ver gekomen.


Ik was zaterdagavond ook in Ninove. Ze hebben misschien niet de accommodatie voor 1ste amateur, doch op sportief vlak echter loopt het als een trein. Een sterke verdediging, enorm veel voetballend vermogen op het middenveld en spelers met enorm veel snelheid. Deschutter was geblesseerd, maar dan hebben ze dit toch keurig opgevangen. Het kan niet anders dat er op bestuurlijk vlak prima werk wordt geleverd, bewijs daarvan : het sportieve is daar dik in orde, een ferme ploeg, ongetwijfeld gekneed door een sportieve staf die verstand van zaken heeft.

_________________
WOEF


01 Nov 2021, 14:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst