Eendracht Aalst - Londerzeel | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
 Eendracht Aalst - Londerzeel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Eendracht Aalst - Londerzeel
Alweer een opsteker: winst met 3-1
Belisia speelt gelijk, en EA neemt de derde plaats in de rangschikking.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Mar 2022, 19:37
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Al bij al makkelijke overwinning tegen een bijzonder matig Londerzeel.


13 Mar 2022, 19:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Ruim verdiende overwinning, degelijke wedstrijd.

Heel goede invalbeurt van Panneel die ik eens zou laten starten in de plaats van Dekuyper.

Verkerken zie ik wel liever centraal vanachter dan op het midden, vond hem een beetje "zwemmen" vandaag.

Voorts ook nog een knap staaltje gezien van de verdere professionalisering van onze club.

voor de wedstrijd aangeschoven voor bonnetjes.

Redelijk lange rij, dus ik wacht 10 minuutjes. Bleek dat er geen bonnetjes waren, maar je een kaart moest kopen en moest opladen. Ik vraag een kaart, maar die moest ik blijkbaar op het secretariaat gaan halen.

Ik heb het zo gelaten... :hmm:

Tijdens de rust, moest je blijkbaar eerst gaan afrekenen aan 1 kassa, en vervolgens met je bonnetje achter je bestelling gaan.

Ik had compassie met de dame achter den toog!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Mar 2022, 19:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
El Corredor (Light) schreef:
Ruim verdiende overwinning, degelijke wedstrijd.

Heel goede invalbeurt van Panneel die ik eens zou laten starten in de plaats van Dekuyper.

Verkerken zie ik wel liever centraal vanachter dan op het midden, vond hem een beetje "zwemmen" vandaag.

Voorts ook nog een knap staaltje gezien van de verdere professionalisering van onze club.

voor de wedstrijd aangeschoven voor bonnetjes.

Redelijk lange rij, dus ik wacht 10 minuutjes. Bleek dat er geen bonnetjes waren, maar je een kaart moest kopen en moest opladen. Ik vraag een kaart, maar die moest ik blijkbaar op het secretariaat gaan halen.

Ik heb het zo gelaten... :hmm:

Tijdens de rust, moest je blijkbaar eerst gaan afrekenen aan 1 kassa, en vervolgens met je bonnetje achter je bestelling gaan.

Ik had compassie met de dame achter den toog!

Panneel moet altijd starten, hopelijk weer geen aanwinst die zich altijd moet bewijzen met inval beurten door onze trainer die het precies niet begrepen heeft op nieuwe spelers
Verder volwassen wedstrijd en verdiende wist


13 Mar 2022, 20:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Oververdiende overwinning, score moest altijd hoger zijn eigenlijk.
Londerzeel was zwak maar moest wel enkele sterkhouders missen met Dellevoet, Daeseleire,Van Der Veken en hun keeper.
Een zeer sterke Mbaye bij ons,moet altijd spelen samen met Panneel voorin.
Ons veld is een platte ramp maar desondanks hebben ze wel mooi voetbal gebracht.


13 Mar 2022, 21:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Een goeie wedstrijd gisteren! Oververdiend gewonnen met bij momenten, zeker in het begin, verzorgd voetbal. Zeer sterke Mbaye. Ook de coninck andermaal top. Panneel sterk ingevallen. Nog van dat!


14 Mar 2022, 9:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Dat zal wel zijn een meer dan verdiende overwinning, hun doelman heeft nog een paar schitterende reddingen gedaan of de score kon nog opgelopen zijn.
Man van de match Mbaye maar wat een invalbeurt van Panneel diene gast kan wel een aardig potje voetballen, beiden moeten toch met hun snelheid en techniek in de aanvalslinie een sterk duo kunnen vormen.
Dekuyper daarentegen aan werkkracht ontbreekt het die jongen niet maar heeft me toch weer niet kunnen overtuigen.
Hopelijk kunnen ze nu eens een reeksje neerzetten, hoop doet leven! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Mar 2022, 10:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Allesweter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Ruim verdiende overwinning, degelijke wedstrijd.

Heel goede invalbeurt van Panneel die ik eens zou laten starten in de plaats van Dekuyper.

Verkerken zie ik wel liever centraal vanachter dan op het midden, vond hem een beetje "zwemmen" vandaag.

Voorts ook nog een knap staaltje gezien van de verdere professionalisering van onze club.

voor de wedstrijd aangeschoven voor bonnetjes.

Redelijk lange rij, dus ik wacht 10 minuutjes. Bleek dat er geen bonnetjes waren, maar je een kaart moest kopen en moest opladen. Ik vraag een kaart, maar die moest ik blijkbaar op het secretariaat gaan halen.

Ik heb het zo gelaten... :hmm:

Tijdens de rust, moest je blijkbaar eerst gaan afrekenen aan 1 kassa, en vervolgens met je bonnetje achter je bestelling gaan.

Ik had compassie met de dame achter den toog!

Panneel moet altijd starten, hopelijk weer geen aanwinst die zich altijd moet bewijzen met inval beurten door onze trainer die het precies niet begrepen heeft op nieuwe spelers
Verder volwassen wedstrijd en verdiende wist


Startte na zijn overgang van Dikkelvenne alle wedstrijden waarvoor hij speelgerechtigd was in de basis en zat enkel vorige week op de bank na ziekte? Dan snap ik de cursieve commentaar niet goed. Als je dan 3 punten gaat halen op de ongenaakbare leider, lijkt het me enigzins logisch dat je dan de ploeg gewoon laat staan... Panneel zal wel snel terug basisspeler zijn hoor...


14 Mar 2022, 15:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Zeer Juist DT


14 Mar 2022, 16:40
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Bris ondertussen zijn derde goal van het seizoen. Dat zijn er amper twee minder dan onze spits Mitch…


15 Mar 2022, 11:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
Smeirff schreef:
Bris ondertussen zijn derde goal van het seizoen. Dat zijn er amper twee minder dan onze spits Mitch…

Dit klopt niet:
VDEynde 9
De Coninck 6
Mbaye 5
Dekuyper en Cobos-Copado 4
Verkerken 3
Razzi en Panneel 2
Geenens, Wantens, Burssens, Belesi, Tresignie en Caignau 1
eigendoelpunt 1
TOTAAL: 42
Onze spitsen scoren inderdaad veel te weinig. Daartegenover staat dat we opkomende middenvelders hebben die wél vlot de weg naar het doel vinden. Van Den Eynde had in de voorbije 3 seizoenen slechts 4 goals gemaakt. De Coninck in de voorbije 5 seizoenen zelfs maar 2!!!


16 Mar 2022, 19:55
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Eendracht Aalst - Londerzeel
filip.dhose schreef:
Smeirff schreef:
Bris ondertussen zijn derde goal van het seizoen. Dat zijn er amper twee minder dan onze spits Mitch…

Dit klopt niet:
VDEynde 9
De Coninck 6
Mbaye 5
Dekuyper en Cobos-Copado 4
Verkerken 3
Razzi en Panneel 2
Geenens, Wantens, Burssens, Belesi, Tresignie en Caignau 1
eigendoelpunt 1
TOTAAL: 42
Onze spitsen scoren inderdaad veel te weinig. Daartegenover staat dat we opkomende middenvelders hebben die wél vlot de weg naar het doel vinden. Van Den Eynde had in de voorbije 3 seizoenen slechts 4 goals gemaakt. De Coninck in de voorbije 5 seizoenen zelfs maar 2!!!


Ik reken alle officiële matchen, dus ook de beker. Mitch scoorde tegen Oudenaarde, dus 5 goals.


17 Mar 2022, 11:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst