Eindronde ‘22 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 Eindronde ‘22 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1769
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde ‘22
Cisse Severeyns ... ik had het juist een plaats kunnen geven ... en nu dit ...

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


04 Mei 2022, 10:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde ‘22
Jean schreef:

Cappellen heeft ons trouwens al een nen dikke kloot afgetrokken, Dries Mertens zal het zich ook nog herinneren.


Klopt, al was dat vooral ons geklungel in de laatste 5 min...


04 Mei 2022, 10:49
Online
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Eindronde ‘22
elfahem schreef:
Cisse Severeyns ... ik had het juist een plaats kunnen geven ... en nu dit ...

Zijn nederige houding indachtig na zijn goal bewijst anderzijds wel dat hij er ook mee inzat..

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Mei 2022, 16:10
Online
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Eindronde ‘22
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:

We spelen enkel tegen Lokeren als wij, Lokeren en Lyra winnen.

Waarom zouden we niet tegen Lokeren spelen als Lyra verliest? Eerst zien dat we zelf door zijn natuurlijk ;-)


Als Lyra verliest en wij winnen zijn er maar twee ploegen met licentie meer over en stopt het eerste gedeelte van de eindronde.

Hey Jean, begrijp ik hey nu goed dat je zegt dat er zoweizo 2 ploegen met licentie moeten overgaan naar de 3 de ronde? Dus als Lyra verliest dat de 2 de ronde gewoon niet gespeeld Irst?
In dat verhaal vind ik het NOG vreemder dat ze in de eerste ronde dan wel ploegen zonder licentie toelaten... Maar in uw theorie snap ik nu wel waarom in de Waalse reeks er geen eindronde was met ploegen zonder licentie.
Stel dat er daar 2 ploegen met licentie waren, wat zou den bond dan uit hun mouw geschut hebben? Poule met 4 waarvan 2 geen licentie en risico dat 2 ploegen zonder licentie door geraken?
Heel het systeem hangt met haken en ogen aan elkaar, zoveel is zeker.
Maar als ik het dus goed begrijp: Lyra eruit en wij winnen geeft rechtstreekse kwalificatie voor halve finale met 4 ploegen, en slaan we dus 1 ronde over.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Mei 2022, 16:16
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eindronde ‘22
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
Waarom zouden we niet tegen Lokeren spelen als Lyra verliest? Eerst zien dat we zelf door zijn natuurlijk ;-)


Als Lyra verliest en wij winnen zijn er maar twee ploegen met licentie meer over en stopt het eerste gedeelte van de eindronde.

Hey Jean, begrijp ik hey nu goed dat je zegt dat er zoweizo 2 ploegen met licentie moeten overgaan naar de 3 de ronde? Dus als Lyra verliest dat de 2 de ronde gewoon niet gespeeld Irst?
In dat verhaal vind ik het NOG vreemder dat ze in de eerste ronde dan wel ploegen zonder licentie toelaten... Maar in uw theorie snap ik nu wel waarom in de Waalse reeks er geen eindronde was met ploegen zonder licentie.
Stel dat er daar 2 ploegen met licentie waren, wat zou den bond dan uit hun mouw geschut hebben? Poule met 4 waarvan 2 geen licentie en risico dat 2 ploegen zonder licentie door geraken?
Heel het systeem hangt met haken en ogen aan elkaar, zoveel is zeker.
Maar als ik het dus goed begrijp: Lyra eruit en wij winnen geeft rechtstreekse kwalificatie voor halve finale met 4 ploegen, en slaan we dus 1 ronde over.


Zo is dat.

Om het nog absurder te maken: als zowel wij als Lyra verliezen spelen de vier verliezers van zondag nog tegen elkaar. (Wij tegen de verliezer van Brakel-Merelbeke en Lyra tegen de verliezer van Belisia-Lokeren)).Als wij dan winnen spelen we woensdag 18 mei tegen de andere winnaar.


04 Mei 2022, 19:29
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eindronde ‘22
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:

Als Lyra verliest en wij winnen zijn er maar twee ploegen met licentie meer over en stopt het eerste gedeelte van de eindronde.

Hey Jean, begrijp ik hey nu goed dat je zegt dat er zoweizo 2 ploegen met licentie moeten overgaan naar de 3 de ronde? Dus als Lyra verliest dat de 2 de ronde gewoon niet gespeeld Irst?
In dat verhaal vind ik het NOG vreemder dat ze in de eerste ronde dan wel ploegen zonder licentie toelaten... Maar in uw theorie snap ik nu wel waarom in de Waalse reeks er geen eindronde was met ploegen zonder licentie.
Stel dat er daar 2 ploegen met licentie waren, wat zou den bond dan uit hun mouw geschut hebben? Poule met 4 waarvan 2 geen licentie en risico dat 2 ploegen zonder licentie door geraken?
Heel het systeem hangt met haken en ogen aan elkaar, zoveel is zeker.
Maar als ik het dus goed begrijp: Lyra eruit en wij winnen geeft rechtstreekse kwalificatie voor halve finale met 4 ploegen, en slaan we dus 1 ronde over.


Zo is dat.

Om het nog absurder te maken: als zowel wij als Lyra verliezen spelen de vier verliezers van zondag nog tegen elkaar. (Wij tegen de verliezer van Brakel-Merelbeke en Lyra tegen de verliezer van Belisia-Lokeren)).Als wij dan winnen spelen we woensdag 18 mei tegen de andere winnaar.


Dat laatste scenario zou inderdaad ongelofelijk typisch Belgisch zijn.

Leg dat maar eens uit aan jan met de pet in sportweekend of in het journaal


07 Mei 2022, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde ‘22
.... een écht "comedy capers" scenario: die eindronde...Die kolder bestaat enkel bij KBVB...
Begrijpelijk, dat er maar éigenlijk maar één goeie optie was, bij het begin van het seizoen:
Dat was: Resoluut gaan voor de titel én de licentie.
Want de lotterie die in de A-reeks de 2de tot kampioen maakt, en in de B reeks niét, na opzegging en vervolgens toch 'bedenking' voor de licentie-aanvraag, zegt ook al genoeg over de leefbaarheid van een club in 1ste amateur...
....EA is zelden voor geluk geboren geweest.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mei 2022, 20:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Eindronde ‘22
pattaboem schreef:
.... een écht "comedy capers" scenario: die eindronde...Die kolder bestaat enkel bij KBVB...
Begrijpelijk, dat er maar éigenlijk maar één goeie optie was, bij het begin van het seizoen:
Dat was: Resoluut gaan voor de titel én de licentie.
Want de lotterie die in de A-reeks de 2de tot kampioen maakt, en in de B reeks niét, na opzegging en vervolgens toch 'bedenking' voor de licentie-aanvraag, zegt ook al genoeg over de leefbaarheid van een club in 1ste amateur...
....EA is zelden voor geluk geboren geweest.

België is het land van het surrealisme, en sommigen zijn daar nog fier op ook.
Het klopt wat je zegt: in de loop van zijn geschiedenis heeft den Iendracht vooral malchance gekend: Blavier, affaire-Cercle, faillissement, de Kapellen-match met Dries Mertens, en ik zou de 2de plaats in het seizoen 2021-2022 daar durven naast zetten. Want is het toch een regelrecht schandaal dat de 2de van reeks A rechtstreeks mag promoveren! Dat is toch flagrante discriminatie van de 2de van de B-reeks! Het enige rechtvaardige ware geweest dat Ninove ook deelnam aan de eindronde voor niet 1 maar 2 stijgers.


07 Mei 2022, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde ‘22
Ondertussen promoveren ook Lebbeke & EM United (vroegere Bambrugge) naar 2e Amateur... Als we nu ni overgaan begint het genant te worden :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Mei 2022, 22:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Eindronde ‘22
hansken schreef:
Ondertussen promoveren ook Lebbeke & EM United (vroegere Bambrugge) naar 2e Amateur... Als we nu ni overgaan begint het genant te worden :hmm:

Ja zeer gênant, het grote eendracht tegen Bambrugge begot.
En Lebbeke met al onze afdankertjes Tom de Cock, Niels Martin, Wannes Van Tricht Ken van Damme ge moet het maar doen.
En straks Dender ook nog naar 1B en spel is compleet


08 Mei 2022, 9:38
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eindronde ‘22
hansken schreef:
Ondertussen promoveren ook Lebbeke & EM United (vroegere Bambrugge) naar 2e Amateur... Als we nu ni overgaan begint het genant te worden :hmm:


Ik tel al heel wat ploegen met regionale binding die je niet kan scheiden in 2e nationale: Westhoek – Gullegem – Harelbeke – WaregemU21 – Oostkamp – CercleU21? – Mandel? – Petegem – Dikkelvenne – Oudenaarde – Merelbeke – Brakel – Gent – Zelzate – Erpe Mere.

Vraagteken bij CercleU21 omdat ze eigenlijk recht hebben op een plaatsje in 1e nationale, maar ze willen dit plaatsje niet waardoor AntwerpU21 het krijgt. Vraagteken bij Mandel door geruchten over faillisement.

Dat zijn al 15 op 18 ploegen: Torhout en Wetteren kunnen er nog bijkomen. Dan zie ik nog resterend(e) plaatsje(s) voor Lebbeke-Aalst-Lokeren…


08 Mei 2022, 9:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde ‘22
We gaan door, naar de volgende eindrondewedstrijd; na penalties 5-4...tegen Cappelen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mei 2022, 17:47
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eindronde ‘22
pattaboem schreef:
We gaan door, naar de volgende eindrondewedstrijd; na penalties 5-4...tegen Cappelen.


En lokeren ligt er uit na penalty´s


08 Mei 2022, 17:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde ‘22
Deze verlengingen, penalties, en cursus "hoe gooi ik mijn eigen ruiten in" werd u aangeboden door knoeier van dienst Carl De Geyseleer.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mei 2022, 18:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Eindronde ‘22
El Corredor (Light) schreef:
Deze verlengingen, penalties, en cursus "hoe gooi ik mijn eigen ruiten in" werd u aangeboden door knoeier van dienst Carl De Geyseleer.

Hadden we er uit gelegen mocht onzen trainer het op zijnen buik hebben geschreven.
Door zijn vervangingen haalt hij volledig ons overwicht uit de ploeg.
Een Mbaye die wat minder is houd noch steeds 3 verdedigers aan de praat en creëerd nog altijd kansen.
Haalt hem er wekelijks af terwijl De kuyper er werkelijks niks van bakt.
Mbaye was allerminst tevreden met zijn wekelijkse vervanging.
Hebben wedstrijd volledig onder controle en dan doet hij zo een domme vervanging.
Inde eerste helft moeten we zeker 2 0 voor staan na toch een drie tal open kansen.
Nu Belisia wat zeker te doen is zonder stomme stoten van onzen trainer.


08 Mei 2022, 19:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Timoilsjt en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst