Beker van België 2022-2023 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Beker van België 2022-2023 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
Eigenlijk zouden ze eens een foto van de K tegen Gullegem en een foto van de K in de eindronde naast elkaar moeten zetten met daaronder die uitspraak van ‘een kleine groep boycot de wedstrijden ‘


Ze weten waarom ze hun "statement" alleen op de site zetten en niet op social media.


21 Sep 2022, 19:09
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Davy schreef:
Bakkie schreef:
Eigenlijk zouden ze eens een foto van de K tegen Gullegem en een foto van de K in de eindronde naast elkaar moeten zetten met daaronder die uitspraak van ‘een kleine groep boycot de wedstrijden ‘


Ze weten waarom ze hun "statement" alleen op de site zetten en niet op social media.


Het staat op TV Oost dus perfect te delen op social media


21 Sep 2022, 19:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
Eigenlijk zouden ze eens een foto van de K tegen Gullegem en een foto van de K in de eindronde naast elkaar moeten zetten met daaronder die uitspraak van ‘een kleine groep boycot de wedstrijden ‘


Helemaal mee eens!

En akkoord, een eindrondematch geeft altijd meer volk dat er anders niet is. Maar het verschil is (naar verluid, ik ben dit seizoen thuis nog niet geweest) nog steeds enorm!

En zoals hierboven aangegeven, ze weten maar al te goed waarom ze dit "statement" enkel maar op de officiële site zetten. Dat dit nu naar buiten word gebracht, is in mijn ogen enkel maar een afleidingsmaneuvre om het feit dat PLJ zijn duistere zaakjes stillaan naar buiten beginnen te komen. Het is ondertussen 10dagen geleden gebeurd. Nogal laat toch?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


21 Sep 2022, 22:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Er zijn nog maar een 250 tickets verkocht, houden zo.

Na wat er vandaag verschenen is in Antwerpse media wil ik niet meewerken aan het financieren van fraude.
Waar rook is, is vuur.

Boeken toe en beginnen aan een nieuw verhaal.


21 Sep 2022, 22:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Een zeer kleine groep...het aantal toeschouwers tegen Gullegem deed pijn aan de ogen. Dieptepunt. Probeert Plj nu sympathie te winnen met dat raar verhaal? Het wordt stilaan zielig. Alles rond de club wordt stilaan zielig...


21 Sep 2022, 23:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Neutralboy schreef:
Er zijn nog maar een 250 tickets verkocht, houden zo.

Na wat er vandaag verschenen is in Antwerpse media wil ik niet meewerken aan het financieren van fraude.
Waar rook is, is vuur.

Boeken toe en beginnen aan een nieuw verhaal.

Da zijn er nog 200 teveel,wie het nu nog niet snapt moet dringend een dokter raadplegen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Sep 2022, 6:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
fromfathertoson schreef:
Het zou mij verbazen mocht iemand MV muilpeer gegeven hebben uit onvrede met het beleid zonder bijkomende reden. Dat is nooit de oplossing, akkoord, maar het zal wel meer dan dat alleen zijn geweest.

Intussen komt er meer en meer aan het licht van PLJ’s duistere praktijken. Ik vraag mij af in hoeverre sommige hem nog verder gaan blijven verdedigen.

Er zou zondag geen kat in de tribune moeten staan!


Was inderdaad geen muilpeer... maar een kopstoot in de WC 's van 't restaurant...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2022, 10:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:
Er zijn nog maar een 250 tickets verkocht, houden zo.

Na wat er vandaag verschenen is in Antwerpse media wil ik niet meewerken aan het financieren van fraude.
Waar rook is, is vuur.

Boeken toe en beginnen aan een nieuw verhaal.

Da zijn er nog 200 teveel,wie het nu nog niet snapt moet dringend een dokter raadplegen.

ik snap het al jaren,de dokters gaan veel te doen hebben :lol: :lol:


22 Sep 2022, 10:43
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Timoilsjt schreef:
fromfathertoson schreef:
Het zou mij verbazen mocht iemand MV muilpeer gegeven hebben uit onvrede met het beleid zonder bijkomende reden. Dat is nooit de oplossing, akkoord, maar het zal wel meer dan dat alleen zijn geweest.

Intussen komt er meer en meer aan het licht van PLJ’s duistere praktijken. Ik vraag mij af in hoeverre sommige hem nog verder gaan blijven verdedigen.

Er zou zondag geen kat in de tribune moeten staan!


Was inderdaad geen muilpeer... maar een kopstoot in de WC 's van 't restaurant...

Wetende dat extreme acties ALTIJD even extreme reacties uitlokken, was die kopstoot geen slimme zet. Een volgehouden actie die geen reacties uitlokt (wegblijven zondermeer bv) zou veel efficiënter zijn.


22 Sep 2022, 15:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Moses Chunga schreef:
Timoilsjt schreef:
fromfathertoson schreef:
Het zou mij verbazen mocht iemand MV muilpeer gegeven hebben uit onvrede met het beleid zonder bijkomende reden. Dat is nooit de oplossing, akkoord, maar het zal wel meer dan dat alleen zijn geweest.

Intussen komt er meer en meer aan het licht van PLJ’s duistere praktijken. Ik vraag mij af in hoeverre sommige hem nog verder gaan blijven verdedigen.

Er zou zondag geen kat in de tribune moeten staan!


Was inderdaad geen muilpeer... maar een kopstoot in de WC 's van 't restaurant...

Wetende dat extreme acties ALTIJD even extreme reacties uitlokken, was die kopstoot geen slimme zet. Een volgehouden actie die geen reacties uitlokt (wegblijven zondermeer bv) zou veel efficiënter zijn.

Kopstoot staat volledig los van de supporters actie.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Sep 2022, 18:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Eendracht Aalst trekt tegen “een kleine groep supporters” naar het gerecht. Voorzitter Patrick Le Juste ligt al langer onder vuur, maar “de persoonlijke aanvallen vallen niet meer onder gewoon protest”, oordeelt manager Marc Vael. Vlaggen met Exit PLJ en Stop het wanbeleid zijn voor hen de druppel, maar het clubbestuur heeft het ook over een “fysieke aanval” tegenover een van de medewerkers. Vanavond is er een onderhoud tussen de politie en de vertegenwoordigers van de supportersclubs.

Het botert al lang niet meer tussen de fans van Eendracht Aalst en voorzitter Patrick Le Juste, maar het conflict dreigt nu te escaleren. “De supporters gaan altijd maar verder en driester in hun acties”, zegt Eendracht-manager Marc Vael. “Wij hebben maar één mogelijkheid, en dat is ons houden aan de wet en het gerecht en de voetbalbond hun werk laten doen.”

Het statement van de club luidt als volgt: “SC Eendracht Aalst en haar bestuursleden worden de laatste weken op verschillende vlakken belaagd met verkeerde en valselijke informatie, inclusief fysieke aanvallen, met de bedoeling de club financieel zware schade te berokkenen en naar het faillissement te duwen. Een zeer kleine groep van supporters, die blijkbaar hun ongenoegen wenst te uiten, is hiervoor verantwoordelijk. Ondertussen werden door de club de nodige stappen gezet naar de KBVB, de politie en het gerecht. De club hoopt dat de volgende wedstrijden op een serene manier kunnen verlopen.”
Kopstoot

Over welke fysieke aanvallen het gaat, daarover spreekt Vael zich niet uit. Het zou gaan om een kopstoot van één supporter in de wc van het clubrestaurant die gevonden zou hebben dat hij “uitgedaagd werd door bepaalde uitspraken”, maar dat is niet bevestigd. Daarnaast zijn de vlaggen die inmiddels ook in het stadion verboden zijn op straffe van een stadionverbod, een doorn in het oog van het bestuur. Daarop staat onder meer Exit PLJ(Patrick Le Juste, red.) en Stop het wanbeleid.

“Deze persoonlijke aanvallen vallen niet meer onder gewoon protest”, zegt Vael. “Ze zijn zeer persoonsgericht en niet tegen het beleid, maar hebben tot doel de carrière van één persoon te vernietigen. Ze spelen op de man en niet op de bal, waardoor de club stappen onderneemt. We hebben dit lang getolereerd en een vergadering belegd met de groep van supportersclubs om tegemoet te komen aan hun vragen over de abonnementen, en geluisterd naar hun wensen over de gezinskortingen. Maar fysieke aanvallen zijn ernstige feiten”, zegt Vael. “Het is aan de politie en de KBVB om dit te onderzoeken, want het is een overtreding van het intern reglement.” En over de vlaggen: “Dit zijn zaken die de grens overschrijden van wat vrije meningsuiting is.”
Schulden

De lokale politie heeft inmiddels de supporterskoepel Eendracht Maakt Macht gecontacteerd en zit vanavond met hen samen. “Wij wachten dit af”, zegt Kevin Heireman van Eendracht Maakt Macht. “Wij betreuren dat de club zulke stappen onderneemt terwijl wij enorm lang gevraagd hebben naar een vergadering met Patrick Le Juste bij. Dat is echter nooit gebeurd. Het valt te betreuren dat bepaalde supporters geviseerd worden: wij hebben geen idee tegen wie dat gaat zijn.”

“Als je ziet dat de schulden van de club tot 4,3 miljoen euro zijn opgelopen en de jeugd geen kledij heeft om in te spelen, waarom zou er dan niet van wanbeleid mogen gesproken worden?”, klinkt het. In verband met de fysieke aanval zegt Heireman dat dat “een geïsoleerd feit was van één fan” dat niets met het supportersprotest te maken heeft.”


22 Sep 2022, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
We gaan naar Vladimir toestanden,onze vriend vergeet dat hij met Oilsjteneers bezig is ;) aleja ter loopt ook ene van geraardsbergen rond :D ik vrees dat hij nog niet beseft waar hij aan begonnen is.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Sep 2022, 19:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
We gaan naar Vladimir toestanden,onze vriend vergeet dat hij met Oilsjteneers bezig is ;) aleja ter loopt ook ene van geraardsbergen rond :D ik vrees dat hij nog niet beseft waar hij aan begonnen is.


Asget mo wétj :D


22 Sep 2022, 19:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Spandoeken zoals "exit PLJ" die ver aan de vrije meningsuiting voorbij gaan? Alé, kom zeg...Wat ne zever.
Het is klein bier in vergelijking van wat Peter Garré mocht meemaken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Sep 2022, 19:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
witzwet schreef:
Spandoeken zoals "exit PLJ" die ver aan de vrije meningsuiting voorbij gaan? Alé, kom zeg...Wat ne zever.
Het is klein bier in vergelijking van wat Peter Garré mocht meemaken.


Haha dat die zichtzelf nog serieus kunnen nemen.
"Stop het wanbeleid" hahahah zo wreed, zeker tegen het verdrag van de mensenrechten zoiets..


22 Sep 2022, 19:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst