Beker van België 2022-2023 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Beker van België 2022-2023 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Beker van België 2022-2023
Derde ronde: thuis tegen Mandel Utd.
Vierde ronde: thuis tegen Gosselies of Wezel.
Vijfde ronde: thuis tegen Westerlo.
Als we telkens doorstoten, natuurlijk! :EA:


09 Aug 2022, 12:33
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
De U18 van Mandel zal wel lukken zeker?

Van een redding van Mandel United is nog steeds geen sprake. Integendeel, er kwamen woensdagmorgen deurwaarders op bezoek. Het faillissement komt nu wel erg dichtbij.

Faycal Nberri, de omstreden sportief manager die Mandel weer op de kaart zou zetten, blijft vieze spelletjes spelen. Geld is er niet en geen enkele speler is aangesloten, maar Nberri eist wel de groep beloften op om zondag in Aalst de bekermatch te gaan spelen. Dat werd hem echter geweigerd door de mensen van de jeugdafdeling en de nieuwe vzw Izegem voetbal. Zij zijn wel bereid om een bus in te leggen en de 16- en 17-jarigen naar Aalst te voeren, maar alleen als ze zelf voor de begeleiding en coaching mogen zorgen. In een achterhoedegevecht probeert men intussen om de club uit de handen van haaien te houden. Niet simpel, want het wemelt van verhalen rond drugstrafieken en witwas- en andere duistere praktijken waarvoor de overnemers in het verleden al veroordeeld werden.

Intussen wordt er ook alles aan gedaan om tegen vrijdag een oplossing te vinden en nieuwe en correcte investeerders vast te leggen. Niet evident, want de tijd dringt. Bij de KBVB dreigt men de licentie kwijt te spelen en woensdagmorgen stonden op de maatschappelijke zetel van de club ook al deurwaarders op de stoep. Die waren gestuurd door de RSZ, waar Mandel nog aanzienlijke achterstallen moet betalen. Als er vrijdag geen oplossing wordt gevonden, dreigt onherroepelijk het faillissement. (kv)


11 Aug 2022, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Sportingcat schreef:
De U18 van Mandel zal wel lukken zeker?

Van een redding van Mandel United is nog steeds geen sprake. Integendeel, er kwamen woensdagmorgen deurwaarders op bezoek. Het faillissement komt nu wel erg dichtbij.

Faycal Nberri, de omstreden sportief manager die Mandel weer op de kaart zou zetten, blijft vieze spelletjes spelen. Geld is er niet en geen enkele speler is aangesloten, maar Nberri eist wel de groep beloften op om zondag in Aalst de bekermatch te gaan spelen. Dat werd hem echter geweigerd door de mensen van de jeugdafdeling en de nieuwe vzw Izegem voetbal. Zij zijn wel bereid om een bus in te leggen en de 16- en 17-jarigen naar Aalst te voeren, maar alleen als ze zelf voor de begeleiding en coaching mogen zorgen. In een achterhoedegevecht probeert men intussen om de club uit de handen van haaien te houden. Niet simpel, want het wemelt van verhalen rond drugstrafieken en witwas- en andere duistere praktijken waarvoor de overnemers in het verleden al veroordeeld werden.

Intussen wordt er ook alles aan gedaan om tegen vrijdag een oplossing te vinden en nieuwe en correcte
investeerders vast te leggen. Niet evident, want de tijd dringt. Bij de KBVB dreigt men de licentie kwijt te spelen en woensdagmorgen stonden op de maatschappelijke zetel van de club ook al deurwaarders op de stoep. Die waren gestuurd door de RSZ, waar Mandel nog aanzienlijke achterstallen moet betalen. Als er vrijdag geen oplossing wordt gevonden, dreigt onherroepelijk het faillissement. (kv)


***
Het persartikel:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220810_94927438

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Aug 2022, 19:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Mandel is gered.

https://www.focus-wtv.be/sport/na-maand ... ited-gered


13 Aug 2022, 22:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Het was ex-voorzitter Paul Seynaeve die de kat de bel aanbond. Hij zocht en vond meerdere lokale investeerders om Mandel weer nieuw leven in te blazen. Nu blijkt dat NB Services na het vertrek van Strive de aandelen in handen had gekregen. Er kon met hen een akkoord worden gesloten. Door een gezamenlijke inbreng worden Bob Callens, Paul Seynaeve, Mario David en Frederick Verhelst opnieuw de enige aandeelhouders in de club. Ze slaagden er ook in om de openstaande schuld van zowat 420.000 euro weg te werken. Met een beperkt budget willen ze nu een nieuw concept voor Mandel United op punt zetten. Frederick Verhelst van Smart Solutions (en ook de man achter de vele nieuwe padelterreinen in de regio) wordt de nieuwe sterke man als hoofdaandeelhouder en voorzitter. Goed nieuws voor de jeugdwerking, de vrouwenploeg, studax, het G-voetbal en de B-ploeg van Mandel, die nu een doorstart kunnen maken onder het motto ‘Oesjeun, goestehn, goazegevn’

Zondag in de beker op Aalst
Zondag moet Mandel voor de Beker van België spelen op Aalst. Dat zal gebeuren onder Stijn Naessens (hoofd van de jeugd) en met overwegend beloften.
Die zouden woensdag ook in actie komen in de eerste competitiematch tegen Olympic Charleroi. Het is de bedoeling om de komende weken een A-kern samen te stellen in functie van het beschikbare budget. Overleven is nu de opdracht, de kans dat Mandel straks degradeert uit eerste nationale is groot. Het is de bedoeling om dan in 2023 vanuit tweede of derde nationale aan een nieuwe ploeg te bouwen.


13 Aug 2022, 22:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Volgende week dus tegen Wezel. Supporters op post!!! :EA:


15 Aug 2022, 22:13
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
filip.dhose schreef:
Volgende week dus tegen Wezel. Supporters op post!!! :EA:


Supporters op post :crazy: onze klootzak van ne voorzitter met nul respect voor de fans heeft uitdrukkelijk gevraagd dat we thuisblijven en daar ga ik mij aan houden. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Aug 2022, 7:51
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Volgende week dus tegen Wezel. Supporters op post!!! :EA:


Supporters op post :crazy: onze klootzak van ne voorzitter met nul respect voor de fans heeft uitdrukkelijk gevraagd dat we thuisblijven en daar ga ik mij aan houden. :fuck:




Zeker doen jongen. :EA:


16 Aug 2022, 16:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Jean schreef:
Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Volgende week dus tegen Wezel. Supporters op post!!! :EA:


Supporters op post :crazy: onze klootzak van ne voorzitter met nul respect voor de fans heeft uitdrukkelijk gevraagd dat we thuisblijven en daar ga ik mij aan houden. :fuck:




Zeker doen jongen. :EA:


:wave:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Aug 2022, 17:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Jean schreef:
Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Volgende week dus tegen Wezel. Supporters op post!!! :EA:


Supporters op post :crazy: onze klootzak van ne voorzitter met nul respect voor de fans heeft uitdrukkelijk gevraagd dat we thuisblijven en daar ga ik mij aan houden. :fuck:




Zeker doen jongen. :EA:


Geniet er nog maar van,het zou wel eens snel kunnen gedaan zijn :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Aug 2022, 20:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
Jean schreef:
Hugo schreef:

Supporters op post :crazy: onze klootzak van ne voorzitter met nul respect voor de fans heeft uitdrukkelijk gevraagd dat we thuisblijven en daar ga ik mij aan houden. :fuck:




Zeker doen jongen. :EA:


Geniet er nog maar van,het zou wel eens snel kunnen gedaan zijn :EA:


Juist daarom ga ik nog een keertje kijken, het kan telkens de laatste keer zijn.


17 Aug 2022, 8:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
ik hoor dat hier al 52 jaar en we bestaan nog. :EA:


17 Aug 2022, 9:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Jean schreef:
Bakkie schreef:
Jean schreef:



Zeker doen jongen. :EA:


Geniet er nog maar van,het zou wel eens snel kunnen gedaan zijn :EA:


Juist daarom ga ik nog een keertje kijken, het kan telkens de laatste keer zijn.


Plj zijn zakken nog wat vullen bedoel je,zodat hij nog wat langer kan met uw kl.. spelen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Aug 2022, 9:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Bakkie schreef:
Jean schreef:
Bakkie schreef:

Geniet er nog maar van,het zou wel eens snel kunnen gedaan zijn :EA:


Juist daarom ga ik nog een keertje kijken, het kan telkens de laatste keer zijn.


Plj zijn zakken nog wat vullen bedoel je,zodat hij nog wat langer kan met uw kl.. spelen.

Met die 10 euro zal hij niet te ver lopen zeker


17 Aug 2022, 11:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2022-2023
Jean schreef:
Bakkie schreef:
Jean schreef:

Juist daarom ga ik nog een keertje kijken, het kan telkens de laatste keer zijn.


Plj zijn zakken nog wat vullen bedoel je,zodat hij nog wat langer kan met uw kl.. spelen.

Met die 10 euro zal hij niet te ver lopen zeker


Euhh, 't is maar 5 euro hé (gedeelde recette). Ah ja, en ik blijf -net zoals de afgelopen 3 seizoenen- ook weg van de Bredestraat. Maar ik zal waarschijnlijk 'genen echten' zijn ;) .


17 Aug 2022, 11:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 98 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst