Olsa Brakel - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Olsa Brakel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
Tja, we kunnen nooit veel verwachten...Er is geen geld voor iets degelijks...
- geen geld voor een degelijke trainer....T2 moet dan maar T1 spelen ....
- geen geld voor degelijke versterkingen, tenzij 'koopjes' of vrije spelers, die aan een comeback werken...
- geen geintereseerde sponsors, ...want de schuldenberg is te groot.....
- geen waardig stadion ...
- én... een héle groep gefrustreerde supporters, die thans, een half decennium lang!!
....de potstamperij van 4de klasse, hebben moeten beleven.. zonder waardig perspectief (=titel)...
Mijn hele leven lang genoot ik van het 1ste /2de/ of soms Top-3dekasse voetbal...
Dat was wel wat anders, dan we nu te zien krijgen...
Eendracht is thans ...een echte nachtmerrie geworden voor onze supporters... :cry: :cry:

Oei en ik dacht dat we moesten tevreden zijn dat plj er was en dat we dankzij hem nog naar de voetbal konden gaan :cool:

***
Dat was idd de situatie toen we met één been in het faillissement stonden en plj de enigste was die wou overnemen. Hij kreeg toen het vertrouwen, van redelijk wat supporters.
Ik geef toe daar ook eerst in te geloven. Maar dit krediet is intussen ook gepasseerd.
Het is gebleken dat hij géén bekwaam manager is van een voetbalclub, -dat is duidelijk.
En heeft niét de capaciteiten om een club te leiden, of communicatief om te gaan met supporters; of heeft ook geen kwalitatieve onderhandelingsbekwaamheden met kandidaat-sponsors.
Hij heeft het gewoon niét, en dat is heel jammer voor ons supporters.
Dit mag m.i. niet leiden tot grootschalig uitschelden en vernederen van zijn persoon. Laat ons humaan blijven. Hij is ook 'maar' een mens die niet "bekakt" moet worden. Ook al heeft hij redelijk fouten gemaakt.
Ik blijf er van overtuigd dat ook plj een remonte van EA nastreefde en prof-voetbal ambieerde, met zelf supportersallures... Uiteraard doet een initiatiefnemer ...zo iets...ook "niet voor niets".
Wél héél triest, van zijn sportieve incompetentie...Maar hij heeft het toch geprobeerd bij zijn overname...
Thans is het te ver geëvolueerd, om dit nog recht te trekken.
Tenzij een gulle en bekwame mecenas plots zou opduiken....en overnemen...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Sep 2022, 19:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
Tja, we kunnen nooit veel verwachten...Er is geen geld voor iets degelijks...
- geen geld voor een degelijke trainer....T2 moet dan maar T1 spelen ....
- geen geld voor degelijke versterkingen, tenzij 'koopjes' of vrije spelers, die aan een comeback werken...
- geen geintereseerde sponsors, ...want de schuldenberg is te groot.....
- geen waardig stadion ...
- én... een héle groep gefrustreerde supporters, die thans, een half decennium lang!!
....de potstamperij van 4de klasse, hebben moeten beleven.. zonder waardig perspectief (=titel)...
Mijn hele leven lang genoot ik van het 1ste /2de/ of soms Top-3dekasse voetbal...
Dat was wel wat anders, dan we nu te zien krijgen...
Eendracht is thans ...een echte nachtmerrie geworden voor onze supporters... :cry: :cry:

Oei en ik dacht dat we moesten tevreden zijn dat plj er was en dat we dankzij hem nog naar de voetbal konden gaan :cool:

***
Dat was idd de situatie toen we met één been in het faillissement stonden en plj de enigste was die wou overnemen. Hij kreeg toen het vertrouwen, van redelijk wat supporters.
Ik geef toe daar ook eerst in te geloven. Maar dit krediet is intussen ook gepasseerd.
Het is gebleken dat hij géén bekwaam manager is van een voetbalclub, -dat is duidelijk.
En heeft niét de capaciteiten om een club te leiden, of communicatief om te gaan met supporters; of heeft ook geen kwalitatieve onderhandelingsbekwaamheden met kandidaat-sponsors.
Hij heeft het gewoon niét, en dat is heel jammer voor ons supporters.
Dit mag m.i. niet leiden tot grootschalig uitschelden en vernederen van zijn persoon. Laat ons humaan blijven. Hij is ook 'maar' een mens die niet "bekakt" moet worden. Ook al heeft hij redelijk fouten gemaakt.
Ik blijf er van overtuigd dat ook plj een remonte van EA nastreefde en prof-voetbal ambieerde, met zelf supportersallures... Uiteraard doet een initiatiefnemer ...zo iets...ook "niet voor niets".
Wél héél triest, van zijn sportieve incompetentie...Maar hij heeft het toch geprobeerd bij zijn overname...
Thans is het te ver geëvolueerd, om dit nog recht te trekken.

Tenzij een gulle en bekwame mecenas plots zou opduiken....en overnemen...


Daar is er genoeg voor verwittigd geweest,maar is toen weg gelachen waaronder door u ook ;)
Het is dan ook dankzij deze naïevelingen dat we nu in een uitzichtloze situatie zitten,misschien is er binnenkort helemaal niets meer om naar te gaan kijken :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Sep 2022, 6:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
Oei en ik dacht dat we moesten tevreden zijn dat plj er was en dat we dankzij hem nog naar de voetbal konden gaan :cool:

***
Dat was idd de situatie toen we met één been in het faillissement stonden en plj de enigste was die wou overnemen. Hij kreeg toen het vertrouwen, van redelijk wat supporters.
Ik geef toe daar ook eerst in te geloven. Maar dit krediet is intussen ook gepasseerd.
Het is gebleken dat hij géén bekwaam manager is van een voetbalclub, -dat is duidelijk.
En heeft niét de capaciteiten om een club te leiden, of communicatief om te gaan met supporters; of heeft ook geen kwalitatieve onderhandelingsbekwaamheden met kandidaat-sponsors.
Hij heeft het gewoon niét, en dat is heel jammer voor ons supporters.
Dit mag m.i. niet leiden tot grootschalig uitschelden en vernederen van zijn persoon. Laat ons humaan blijven. Hij is ook 'maar' een mens die niet "bekakt" moet worden. Ook al heeft hij redelijk fouten gemaakt.
Ik blijf er van overtuigd dat ook plj een remonte van EA nastreefde en prof-voetbal ambieerde, met zelf supportersallures... Uiteraard doet een initiatiefnemer ...zo iets...ook "niet voor niets".
Wél héél triest, van zijn sportieve incompetentie...Maar hij heeft het toch geprobeerd bij zijn overname...
Thans is het te ver geëvolueerd, om dit nog recht te trekken.

Tenzij een gulle en bekwame mecenas plots zou opduiken....en overnemen...


Daar is er genoeg voor verwittigd geweest,maar is toen weg gelachen waaronder door u ook ;)
Het is dan ook dankzij deze naïevelingen dat we nu in een uitzichtloze situatie zitten,misschien is er binnenkort helemaal niets meer om naar te gaan kijken :EA:

***
Als fervent supporter, hoef "ik" niet "verwittigd" te worden door een andere supporter.
Als supporters moeten wij gewoon ondergaan wat er boven onze hoofden op bestuursniveau gebeurt.
En wij (noch jij, noch ik) kunnen daar totaal niks aan veranderen.
Uiteraard ....wil ik het volledig ànders met EA, ...dan wat er finaal is geevolueerd.
Net als jij, en alle andere supporters willen wij het allerbeste voor onzen Iendracht.

Ik heb niks 'weggelachen' over de kritiek op onze voorzitter. ...Maar ik had idd. wél (verkeerde) verwachtingen.
Waarvan ik wél hoopte dat het uiteindelijk met het nodige geduld, toch goed zou komen.
Ik geloof nog steeds in de goeie betrachtingen van een "mens", die initiatief neemt bij een overname.
'Competentie' is niet aan iedereen gegeven...Maar PLJ is/was niet alleen verantwoordelijk, sedert de teloor gang toen we uit de de top 4 van eerste klasse tuimelden.
De EA-ziektebedden zijn al véél ouder én uitgebreider...

...En de essentie over onze discussie tussen" optimistische of pessimistisch supporters":
Het falend succes van onze club, ligt NIET aan dié supporters....Bakkie...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Sep 2022, 23:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Bla bla bla...... helaas veel te laat vriend,de supporters hadden veel vroeger moeten ingrijpen,een club zonder supporters is op sterven na dood en uw geliefde club ligt al een tijdje op palleatieve zorgen.
Ik ben er vrij zeker van dat je nog elke thuis wedstrijd PLJ zijn zakken gaat vullen ;)
Zoek anders de discussies die we hadden nog eens op,men vergeet snel precies. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Sep 2022, 6:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst