Eendracht Aalst - Gullegem - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Gullegem 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Er is wel een verschil tussen een faillissement en een vereffening.
Vereffening betekent mogelijkheid tot BEHOUD van stamnummer.

Het behouden van het stamnummer moet inderdaad het doel zijn maar is het minst realistische.
Een andere mogelijkheid is aanvaarden dat we op dit niveau gezakt zijn en dan bedoel ik niet alleen sportief en er u bij neerleggen.

Sommigen willen zich er niet zomaar bij neerleggen en proberen alles uit de kast te halen om nog maar eens opnieuw te beginnen .
Wel ik ben met veel plezier daar 1 van want deze toestanden achter de schermen zijn te beschamend voor onze club.

Met alle respect voor ieders mening.
In het begin was niemand overtuigd maar de aantallen van zaterdag bewijzen dat er meer en meer beginnen inzien dat het anders moet.

Alles of niks de toekomst zal het uitwijzen.


14 Sep 2022, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Smeirff schreef:
Mooi discussietje ontketend. Ieder ‘t zijn hè, jongens. Ik denk oprecht dat 4de prov al 10 jaar de enige uitweg is. Maar daarvoor moet EA eerst begraven zijn. We zullen wel zien. Het leven is te kort om het te laten vergallen door al deze problemen. Kga toch nog is het veirken uithangen vanavond! Tot subiet!


Deze discussie is al aan de gang sedert onze vriend hier zijn eerste stappen zette in het Stadion ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Sep 2022, 15:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Momenteel zitten wij op ramkoers om deze mooie club compleet naar de haaien te helpen!!!
Sportief draait het niet, supporters blijven weg omdat men ze zogezegd niet nodig heeft, sponsors haken af en toch blijft het schip dezelfde koers varen.
Beseft men in de bestuurskamer eigenlijk wel goed wat er aan het gebeuren is?
Beseft PLJ wel, dat indien de club ten onder gaat, dat voor de rest van zijn leven deze mislukking hem zal aangewreven worden.
Kapitein het is tijd om van koers te veranderen ofwel gooi je de handdoek en laat je bekwame mensen deze mooie club leiden.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Sep 2022, 9:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:

Sorry maar in mijn ogen is dit uwe middenvinger uitsteken naar de mensen die hun nek uitsteken ;) voor onze zonnekoning maakt het geen reet uit of hij uitkomt in 1A of 4e provinciale,als ge ziet dat sponsors die zelfs al sponsoren van voor uw geboorte dat deze mensen zelfs weg blijven (plastic,Arijs,van Cleemput en de Smaele) dat zegt genoeg zeker om een kleine moeite te doen om hem volledig met zijn rug tegen de muur te zetten en onze makker geen halve euro meer te gunnen.
En of de toekomst nu met stamnummer 90 is of 1250 maakt niets uit,de toekomst voor de Club is het enigste dat van tel is.

Ieder zijn mening, en mocht ge morgen meegaan naar Cercle wil ik met plezier samen een paar pinten drinken en nog wat verder van gedachten wisselen. We blijven Eendracht supporters, maar elk op zijn eigen manier en met zijn eigen overtuiging.


Mag niet meer drinken van den dokter :) ik ben ook Eendracht supporter,maar geen plj zakkenvuller :D en zolang jullie dat doen doet onze makker rustig verder.


Best nen anderen dokter zoeken dan ;) .

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2022, 13:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Neutralboy schreef:
Er is wel een verschil tussen een faillissement en een vereffening.
Vereffening betekent mogelijkheid tot BEHOUD van stamnummer.

Het behouden van het stamnummer moet inderdaad het doel zijn maar is het minst realistische.
Een andere mogelijkheid is aanvaarden dat we op dit niveau gezakt zijn en dan bedoel ik niet alleen sportief en er u bij neerleggen.

Sommigen willen zich er niet zomaar bij neerleggen en proberen alles uit de kast te halen om nog maar eens opnieuw te beginnen .
Wel ik ben met veel plezier daar 1 van want deze toestanden achter de schermen zijn te beschamend voor onze club.

Met alle respect voor ieders mening.
In het begin was niemand overtuigd maar de aantallen van zaterdag bewijzen dat er meer en meer beginnen inzien dat het anders moet.

Alles of niks de toekomst zal het uitwijzen.


Ik kan fout zijn, en de vorige is ook al 20 jaar geleden maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat een vereffening met behoud van stamnummer geen tweemaal kan.


15 Sep 2022, 18:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst