Eendracht Aalst - Gullegem - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Gullegem 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
El Corredor (Light) schreef:
Nu al melken dat er geen volk komt en geen leuke affiches, maar herbeginnen in fucking vierde provinciale zeg zien sommige echt nog zitten.

Dan is het over en definitief uit. Hoe kan je in hemelsnaam daar voorstander van zijn??!!


Ik verkies spelen tegen pakweg Hofstade, Herdersem of Erembodegem dan toch nog boven het exotische f..cking Gullegem!


13 Sep 2022, 18:16
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
luque schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Nu al melken dat er geen volk komt en geen leuke affiches, maar herbeginnen in fucking vierde provinciale zeg zien sommige echt nog zitten.

Dan is het over en definitief uit. Hoe kan je in hemelsnaam daar voorstander van zijn??!!


Ik verkies spelen tegen pakweg Hofstade, Herdersem of Erembodegem dan toch nog boven het exotische f..cking Gullegem!



Veel plezier ermee. Dat fameus project heeft nul kans op slagen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Sep 2022, 18:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
El Corredor (Light) schreef:
Nu al melken dat er geen volk komt en geen leuke affiches, maar herbeginnen in fucking vierde provinciale zeg zien sommige echt nog zitten.

Dan is het over en definitief uit. Hoe kan je in hemelsnaam daar voorstander van zijn??!!


Voorstander niet maar als het dat is of niks?
Hadden we daar 6 jaar geleden herbegonnen zaten we nu mss 2 reeksen lager.
Er gaat niet elk seizoen een stamnummer vrijkomen dat binnen de voorwaarden past.
Mss is EM United wel een optie, hadden eigenlijk toch geen ambitie om over te gaan, hebben geen schulden en waren op zoek naar een locatie voor een stadion.
Ze zijn ginder ook niet vies van een naamsverandering :D .
Geef die mannen maar 6 punten vant seizoen, daarvoor moeten we mss zelf geen moeite doen…


13 Sep 2022, 20:31
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
El Corredor (Light) schreef:
luque schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Nu al melken dat er geen volk komt en geen leuke affiches, maar herbeginnen in fucking vierde provinciale zeg zien sommige echt nog zitten.

Dan is het over en definitief uit. Hoe kan je in hemelsnaam daar voorstander van zijn??!!


Ik verkies spelen tegen pakweg Hofstade, Herdersem of Erembodegem dan toch nog boven het exotische f..cking Gullegem!



Veel plezier ermee. Dat fameus project heeft nul kans op slagen.

Ik vrees Elco dat ge gelijk hebt. Ik ga soms kijken naar Herdersem (3de prov.) en dat is qua niveau en beleving toch nog heel wat niveaus lager dan waar we nu verzeild geraakt zijn.
Het klinkt mooi in theorie en als we in 4de provinciale herbeginnen kom ik af als er nog iets eendracht Aalst aan gekoppeld is, maar ik vraag mij af hoe lang de supporters het daar gaan volhouden (ik incluis). Vooral als de resultaten tegenvallen en je daar elke week in weer en wind, onoverdekt, zonder tribune om sfeer te maken langs een balustrade aan de zijkant van 't plein staat.
We lachten dikwijls met accomodaties van andere ploegen in 2de amateur (en lager als we voor den beker gingen spelen) maar die accomodaties zijn nog steeds luxe-resorts in vergelijking met provinciale pleinen hoor. Ik denk dat velen dat niet goed beseffen.
En voor diegenen die in herstart in 4de de heilige graal zien: ik wil de ploegen die daar met 't water tot aan de lippen staan geen eten geven. Ook daar heb je een sterk financieel plan, en vooral goeie geldschieters nodig.
Je moet bijna ne plastiek, Arijs, ... dan overtuigen om de budgetten die ze nu geven in 2de amateur (ik dacht dat wij nu 60.000Euro sponsoring hadden), ook in 4de provinciale op te hoesten.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Sep 2022, 21:12
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
witteken schreef:

nog zoveel :( , allemaal inkomsten ver in PLJ zijne pocket


Ik ga alleszins nog steeds kijken want ik zie mijn ploeg graag spelen, en als dit ons laatste seizoen wordt als Eendracht Aalst onder stamnummer 90 wil ik dat seizoen nog meegemaakt hebben.
450 supporters tegen gemiddeld 12Euro is 5400Euro.
Elektriciteit, winstpremies, DJ, sandwishkes voor de spelers, arbiters, stewards, ... Hij zal van die 5400Euro niet veel in zijn zakken moeten stoppen, integendeel, hij zal er nog moeten uithalen.

Tevens is al lang gebleken dat inkomsten van supporters weinig uitmaken op uw jaarbudget in deze lage reeksen. Wij zijn financieel één van de ongezondste ploegen en hebben 't meeste supporters.

ik laat onze zonnekoning mijn matchken iendracht met de kameraden niet vergallen. Wel zitten we nu minder in de kantines en meer in de cafés rond 't stadion. Die mensen verdienen ons geld meer dan PLJ.


Sorry maar in mijn ogen is dit uwe middenvinger uitsteken naar de mensen die hun nek uitsteken ;) voor onze zonnekoning maakt het geen reet uit of hij uitkomt in 1A of 4e provinciale,als ge ziet dat sponsors die zelfs al sponsoren van voor uw geboorte dat deze mensen zelfs weg blijven (plastic,Arijs,van Cleemput en de Smaele) dat zegt genoeg zeker om een kleine moeite te doen om hem volledig met zijn rug tegen de muur te zetten en onze makker geen halve euro meer te gunnen.
En of de toekomst nu met stamnummer 90 is of 1250 maakt niets uit,de toekomst voor de Club is het enigste dat van tel is.

Ieder zijn mening, en mocht ge morgen meegaan naar Cercle wil ik met plezier samen een paar pinten drinken en nog wat verder van gedachten wisselen. We blijven Eendracht supporters, maar elk op zijn eigen manier en met zijn eigen overtuiging.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Sep 2022, 21:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:

Ik ga alleszins nog steeds kijken want ik zie mijn ploeg graag spelen, en als dit ons laatste seizoen wordt als Eendracht Aalst onder stamnummer 90 wil ik dat seizoen nog meegemaakt hebben.
450 supporters tegen gemiddeld 12Euro is 5400Euro.
Elektriciteit, winstpremies, DJ, sandwishkes voor de spelers, arbiters, stewards, ... Hij zal van die 5400Euro niet veel in zijn zakken moeten stoppen, integendeel, hij zal er nog moeten uithalen.

Tevens is al lang gebleken dat inkomsten van supporters weinig uitmaken op uw jaarbudget in deze lage reeksen. Wij zijn financieel één van de ongezondste ploegen en hebben 't meeste supporters.

ik laat onze zonnekoning mijn matchken iendracht met de kameraden niet vergallen. Wel zitten we nu minder in de kantines en meer in de cafés rond 't stadion. Die mensen verdienen ons geld meer dan PLJ.


Sorry maar in mijn ogen is dit uwe middenvinger uitsteken naar de mensen die hun nek uitsteken ;) voor onze zonnekoning maakt het geen reet uit of hij uitkomt in 1A of 4e provinciale,als ge ziet dat sponsors die zelfs al sponsoren van voor uw geboorte dat deze mensen zelfs weg blijven (plastic,Arijs,van Cleemput en de Smaele) dat zegt genoeg zeker om een kleine moeite te doen om hem volledig met zijn rug tegen de muur te zetten en onze makker geen halve euro meer te gunnen.
En of de toekomst nu met stamnummer 90 is of 1250 maakt niets uit,de toekomst voor de Club is het enigste dat van tel is.

Ieder zijn mening, en mocht ge morgen meegaan naar Cercle wil ik met plezier samen een paar pinten drinken en nog wat verder van gedachten wisselen. We blijven Eendracht supporters, maar elk op zijn eigen manier en met zijn eigen overtuiging.


Mag niet meer drinken van den dokter :) ik ben ook Eendracht supporter,maar geen plj zakkenvuller :D en zolang jullie dat doen doet onze makker rustig verder.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2022, 21:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
waarom nu al niet herbeginnen in 4e provinciale als het stamnummer en de geschiedenis van eendracht aalst jullie toch niet interesseren? :hmm:


14 Sep 2022, 9:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
waly 2 schreef:
waarom nu al niet herbeginnen in 4e provinciale als het stamnummer en de geschiedenis van eendracht aalst jullie toch niet interesseren? :hmm:


Wat is dan wél de oplossing?
Dat daar verschillende visies over bestaan , versta ik .
Maar we kunnen ook ons ogen toe doen en wachten tot dit vanzelf overgaat, maar ik denk niet dat het dan zal lukken. Ik denk dat er vele niet beseffen in welke shit we zitten . Daar geraak je NIET uit.

Ook ik ben absoluut tegenstander van herstarten in 4e provinciale, omdat dat weinig kans heeft dat we dan ooit geraken waar we willen geraken. Maar herstarten in 2e of 3e amateur , als we t geluk hebben die kans te krijgen door een ander stamnummer over te pakken (misschien tijdelijk) ... dat lijkt me eerlijk gezegd de weg met het minste weerstand om er oiit nog iets van te kunnen maken. Nogmaals... mijn visie he... alle respect voor die van een ander.

Dat stamnummer, daar heeft iedereen duidelijk een mening over. Ik kan dat administratief nummer loslaten en los zien van de identiteit, eigenheid en de geschiedenis van de club. En Ik denk dat de buitenwereld dat ook kan. Als je vandaag vraagt of dender ooit in eerste klasse heeft gespeeld, zal iedereen (behalve dhoze allicht) zeggen :"ja". Als je vraagt of beerschot ooit landskampioen werd , zal ook iedereen ja zeggen. Ook al zijn die laatste tijdelijk hun stamnummer kwijt geraakt. Verder vind ik onze kleuren , logo, fanbase, traditie, reputatie , geschiedenis net zoveel belangrijker dan dat nummer in een boek. Akkoord dat anderen dat anders zien.

De vraag kan ook omgekeerd gesteld worden. Vasthouden aan dat stamnummer: hoe dan? Gaan we allemaal onze spaarboek aanspreken? Verleden heeft aangetoond wat een funding als resultaat geeft. Het was op zijn zachts gezegd niet eens een druppel op een hete plaat. Dus nogmaals: stamnummer behouden? Heel graag, maar hoe? Met 4 miljoen euro schuld? Op dit niveau?


14 Sep 2022, 10:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
stamnummer weg n iendracht weg....dan kun je evengoed naar dender gaan ...of gent of anderlecht dan zit je direkt in 1e klasse....


14 Sep 2022, 10:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
waly 2 schreef:
stamnummer weg n iendracht weg....dan kun je evengoed naar dender gaan ...of gent of anderlecht dan zit je direkt in 1e klasse....

Natuurlijk is dat stamnummer belangrijk. Het is een essentieel onderdeel van onze identiteit, van ons commercieel fonds, de "zulle" in de Geraardsbergse volksmond. Waarom denk je anders dat Beerschot zo veel moeite gedaan heeft om die "13" terug te kopen? Ook OHL heeft stamnummer Stade Leuven teruggekocht, als ik me niet vergis.
Natuurlijk is dat stamnummer belangrijk, want het is datgene (en het ENIGE) wat Eendracht Aalst identificeert bij de voetbalbond. En vanuit dat gegeven is het ook het enige wat ons interessant zou kunnen maken voor een buitenlandse overnemer.


14 Sep 2022, 10:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
waly 2 schreef:
stamnummer weg n iendracht weg....dan kun je evengoed naar dender gaan ...of gent of anderlecht dan zit je direkt in 1e klasse....


Laat het zitten... ik heb ni de indruk dat je t begreep ofwel goed gelezen hebt. Het is je goed recht te denken in termen van nummerplaten, rijksregisternummers, stamnummers en btwnummers... ik niet. Had ik ooit de behoefte gehad om voor een andere club te supporteren dan had ik het al lang gedaan. Als er geen Eendraht Aalst meer is op een bepaalde dag, dan is het ook voor mij afgelopen. Van een andere club wordt Ik nooit supporter. Dat is me na 30 jaar supporter zijn wel duidelijk.


14 Sep 2022, 10:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
op verplaatsing ga ik niet meer en thuis mogen we volgens sommigen niet meer gaan... :hmm:


14 Sep 2022, 11:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
waly 2 schreef:
op verplaatsing ga ik niet meer en thuis mogen we volgens sommigen niet meer gaan... :hmm:

Bij de meeste is het omgekeerd :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Sep 2022, 11:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
stamnummer weg n iendracht weg....dan kun je evengoed naar dender gaan ...of gent of anderlecht dan zit je direkt in 1e klasse....

Natuurlijk is dat stamnummer belangrijk. Het is een essentieel onderdeel van onze identiteit, van ons commercieel fonds, de "zulle" in de Geraardsbergse volksmond. Waarom denk je anders dat Beerschot zo veel moeite gedaan heeft om die "13" terug te kopen? Ook OHL heeft stamnummer Stade Leuven teruggekocht, als ik me niet vergis.
Natuurlijk is dat stamnummer belangrijk, want het is datgene (en het ENIGE) wat Eendracht Aalst identificeert bij de voetbalbond. En vanuit dat gegeven is het ook het enige wat ons interessant zou kunnen maken voor een buitenlandse overnemer.


Een buitenlandse overnemer vinden voor een stamnummer in 4de klasse met meer dan 4 miljoen € schulden die geen eigenaar van stadion of jeugdcomplex is?
Daarvoor gaje minstens in 1B moeten zitten en dat is waar PLJ toch in 2016 binnen de 5 jaar naartoe wou?
Het is een beetje anders gelopen, 6 jaar verder en hij durft het stadion van zijn club niet meer betreden.


14 Sep 2022, 12:50
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gullegem
Mooi discussietje ontketend. Ieder ‘t zijn hè, jongens. Ik denk oprecht dat 4de prov al 10 jaar de enige uitweg is. Maar daarvoor moet EA eerst begraven zijn. We zullen wel zien. Het leven is te kort om het te laten vergallen door al deze problemen. Kga toch nog is het veirken uithangen vanavond! Tot subiet!


14 Sep 2022, 13:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst