Jong Cercle - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Jong Cercle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Jong Cercle - Eendracht Aalst
Jah. Pijn aan de ogen bij momenten. Of waren die van Cercle uitzonderlijk goed? Peinst nie zeeeeker


15 Sep 2022, 9:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
De A reeks was toch veel beter en gemakkelijker volgens het bestuur ?
Ook veel derby's met massa volk in deze reeks e :lol: :crazy:


15 Sep 2022, 9:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
De A reeks was toch veel beter en gemakkelijker volgens het bestuur ?
Ook veel derby's met massa volk in deze reeks e :lol: :crazy:


Nu tegen Heirnis verliezen en ge moogt al een kruis maken over uw seizoen :plat: onze Crucke zijne coupong zal waarschijnlijk dan al geknipt worden en het gaat nen dure zijn :D spijtig ver onze makker zijne portemonnee :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Sep 2022, 10:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
In de eerste helft 45 achter een blijkbaar ongrijpbare bal aanlopen... redelijk affrontelijk. Niet dat cercle b zo sterk was , zat toch ook veel afval in t spel , maar ons jongens hebben daar weinig mee gedaan , te traag te stereotiep... fabris nog maar een schim van de speler van vorig jaar, viel echt op. De rest ook te plat .
Soit gisteren 10 minuten voetbal gezien (begin 2e helft) en dat was het.
Allicht het slechtste ooit wat er ooit was te zien in jan breydel.

Och we waren er eens mee buiten zeker...


15 Sep 2022, 11:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/on ... r~a0a03a48

bij deze neem ik onze Carl ook nie meer serieus...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Sep 2022, 12:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Dit is het slechtste wat ik ooit al gezien heb.
En dan in het artikel op HLN van onzen trainer dat nu iedereen kan zien dat we Dekuyper missen dan weet je wel genoeg zeker.
Mbaye is weer de boosdoener want hij volgde volgens hem zijn bevelen niet op en werd daarom gewisseld.
Als je schrik hebt krijg je slaag, met 2 verdedig ingestelde middenvelders starten Fabris en Belesi.
Carl is volledig het noorden kwijt ,en probeert er zich altijd maar uit te lullen.
En onze nieuwe aanwinst George wat een platte ramp.
Het gaat van kwaad naar erger en nu op Gent terug op ons kloten.
Maar Carl zit sterk in het zadel met al zijn jobkes buiten zijn trainerschap dat ontslagen niet aan de orde zal zijn.
Arm iendracht


15 Sep 2022, 12:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning voor de scholieren van Cercle.
Cercle was voetballend beter al kregen ze ook weinig kansen.
Van Den Eynde en De Coninck op de flanken is hun beste plaats niet, Fabris en Belesi samen in de ploeg is 0,0 creativiteit.
Nu zegt Carl dat we Yagan missen en we geen andere nr 10 hebben maar dat is toch Van Den Eynde zijn beste positie?!
Mbaye werd met de rust gewisseld en dan kan je eigenlijk al naar huis vertrekken want zonder hem komt er zeker geen gevaar, al had hij wel altijd moeten scoren op die bal die de keeper lost.
We hebben geen killer, geen creativiteit en krijgen makkelijk een goal binnen maar spelen wel voor de titel zeker :lol: .
Uiteraard zie je als supporter u ploeg liever winnen maar in de situatie die we nu zitten maakt het mij echt niet meer uit.
Nu zaterdag op Gent zal het op een goal niet aankomen denk ik.


15 Sep 2022, 12:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ondermaats-eendracht-aalst-met-de-billen-bloot-tegen-beloften-van-cercle-brugge-we-missen-een-killer~a0a03a48

bij deze neem ik onze Carl ook nie meer serieus...


alle weken staat hij daar met zijn excuses
weeral eens de schuld van de ref, lees ik? redelijk van de pot gerukt toch. ik teken onmiddellijk om elke week een ref van dat niveau te hebben.
krijgt met zijn bende middelmaat gewoon niets gereed, dat is de harde realiteit, carl.
en als er al enen is die wat gevaar creëert dan is het steevast ene die blijkbaar de instructies van onze Carl Den Tuuveneir ni opvolgt. stop er gewoon mee, 't is lachwekkend aan 't worden

die George ook... kunnen ze nu werkelijk niemand beter vinden dan dat? wat was dat voor een platte ramp zeg.


15 Sep 2022, 12:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Een schitterende prestatie op topclub lebbeke tijdens 1 oefenmatch was genoeg om een contract te krijgen.
Ik citeer Carl: " Iedereen was meteen overtuigd van zijn kwaliteit, als zo iemand zich aanbiedt moet je meteen toeslaan" :lol:



Davy schreef:
El Corredor (Light) schreef:
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ondermaats-eendracht-aalst-met-de-billen-bloot-tegen-beloften-van-cercle-brugge-we-missen-een-killer~a0a03a48

bij deze neem ik onze Carl ook nie meer serieus...


alle weken staat hij daar met zijn excuses
weeral eens de schuld van de ref, lees ik? redelijk van de pot gerukt toch. ik teken onmiddellijk om elke week een ref van dat niveau te hebben.
krijgt met zijn bende middelmaat gewoon niets gereed, dat is de harde realiteit, carl.
en als er al enen is die wat gevaar creëert dan is het steevast ene die blijkbaar de instructies van onze Carl Den Tuuveneir ni opvolgt. stop er gewoon mee, 't is lachwekkend aan 't worden

die George ook... kunnen ze nu werkelijk niemand beter vinden dan dat? wat was dat voor een platte ramp zeg.


15 Sep 2022, 13:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Een schitterende prestatie op topclub lebbeke tijdens 1 oefenmatch was genoeg om een contract te krijgen.
Ik citeer Carl: " Iedereen was meteen overtuigd van zijn kwaliteit, als zo iemand zich aanbiedt moet je meteen toeslaan" :lol:



Davy schreef:
El Corredor (Light) schreef:
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ondermaats-eendracht-aalst-met-de-billen-bloot-tegen-beloften-van-cercle-brugge-we-missen-een-killer~a0a03a48

bij deze neem ik onze Carl ook nie meer serieus...


alle weken staat hij daar met zijn excuses
weeral eens de schuld van de ref, lees ik? redelijk van de pot gerukt toch. ik teken onmiddellijk om elke week een ref van dat niveau te hebben.
krijgt met zijn bende middelmaat gewoon niets gereed, dat is de harde realiteit, carl.
en als er al enen is die wat gevaar creëert dan is het steevast ene die blijkbaar de instructies van onze Carl Den Tuuveneir ni opvolgt. stop er gewoon mee, 't is lachwekkend aan 't worden

die George ook... kunnen ze nu werkelijk niemand beter vinden dan dat? wat was dat voor een platte ramp zeg.


Het zou me niet verbazen dat de Georges met de jaarwisseling weer weg is, geen probleem zeker als klasbak Dekuyper terug op zijn topniveau speelt! :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Sep 2022, 13:25
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Verloren avondje gisteren. Al de rest is gezegd.

En Carl, 't wordt tijd dat ge nekeer naar ne psychiater gaat, want ge zijt er grat af kameroot :stom:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Sep 2022, 13:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Vraag me af welke reden er daar altijd achter zit om werkelijk iedere keer op diezelfde nagel te kloppen wat Dekuyper en Mbaye betreft.

Dat hij anders Dekuyper centraal vanachter zet, hij gaat daar evenveel goals maken dan vooraan.

Iedere keer is Mbaye (en nu ook George) de gebeten hond.

Of staat CDG op de payroll van Dekuyper NV misschien? Ne mens zou het op den duur gaan denken...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Sep 2022, 15:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Vind het wel jammer dat nieuwe spelers hier direct met de grond worden gelijk gemaakt. Is ook wat typisch aan "ons". Die Dylan George is nu eenmaal een speler die vorig seizoen door blessures niet aan spelen toe kwam. Dat is nu eenmaal het profiel dat het huidige en doodzieke eendracht aalst kan aantrekken, meer niet. Het waren goede spelers in een recent verleden, er zit zeker iets in, maar moeten door blessures vanop 0 herbeginnen. Dus, welkom in Aalst. Op Brakel was die wel goed, zeker de 2de helft.

Ben Yagan, mijn beste mede-supporters is het zelfde laken en broek, hoor. Blessures na elkaar en een nieuwe start zoeken bij ... eendracht aalst. Van Yagan weten we ondertussen dat hij al 2 maand geblesseerd is.
We moeten dus niet kreften over de transfers, want die zijn gewoon altijd zeer plat. Er is geen budget, anders had ge zeker Verkercken een verbeterd contract gegeven.

Wat betreft Carl, dat is gewoon nen troeten, een excuustruus. Enkel Decuyper staat als eerste op zijn blad en kan niks misdoen (ik peis dat hem er verliefd op is). De rest mag hem geen foutje permitteren of wordt eraf gezwierd. Het overkwam Fabris op Brakel, Mbaye op Cercle. En...hij wisselde hem zelfs tegen Wezel waardoor ge alle aanval wegnam. We missen die in geen 100 jaar, want buiten lopen, lopen, lopen en druk zetten kan Decuyper ook niks: hij heeft geen snelheid, kan nog geen cornervlag voorbij, wint geen luchtduels en maakt amper een goal.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Sep 2022, 17:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
Een schitterende prestatie op topclub lebbeke tijdens 1 oefenmatch was genoeg om een contract te krijgen.
Ik citeer Carl: " Iedereen was meteen overtuigd van zijn kwaliteit, als zo iemand zich aanbiedt moet je meteen toeslaan" :lol:



Davy schreef:

alle weken staat hij daar met zijn excuses
weeral eens de schuld van de ref, lees ik? redelijk van de pot gerukt toch. ik teken onmiddellijk om elke week een ref van dat niveau te hebben.
krijgt met zijn bende middelmaat gewoon niets gereed, dat is de harde realiteit, carl.
en als er al enen is die wat gevaar creëert dan is het steevast ene die blijkbaar de instructies van onze Carl Den Tuuveneir ni opvolgt. stop er gewoon mee, 't is lachwekkend aan 't worden

die George ook... kunnen ze nu werkelijk niemand beter vinden dan dat? wat was dat voor een platte ramp zeg.


Het zou me niet verbazen dat de Georges met de jaarwisseling weer weg is, geen probleem zeker als klasbak Dekuyper terug op zijn topniveau speelt! :lol:

Denk dat Mbaye eerder weg zou zijn met de jaarwisseling dan Georges ,was al sprake dat hij in juni moest vertrekken maar door de vele kritiek daarop toch is moge blijven
Carl is al aan het goed praten dat Dekuyper zaterdag kan starten en Mbaye of Panneel terug het slachtoffer zijn.


15 Sep 2022, 17:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Allesweter schreef:
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
Een schitterende prestatie op topclub lebbeke tijdens 1 oefenmatch was genoeg om een contract te krijgen.
Ik citeer Carl: " Iedereen was meteen overtuigd van zijn kwaliteit, als zo iemand zich aanbiedt moet je meteen toeslaan" :lol:





Het zou me niet verbazen dat de Georges met de jaarwisseling weer weg is, geen probleem zeker als klasbak Dekuyper terug op zijn topniveau speelt! :lol:

Denk dat Mbaye eerder weg zou zijn met de jaarwisseling dan Georges ,was al sprake dat hij in juni moest vertrekken maar door de vele kritiek daarop toch is moge blijven
Carl is al aan het goed praten dat Dekuyper zaterdag kan starten en Mbaye of Panneel terug het slachtoffer zijn.


Waarschijnlijk... Maar het dient wel gezegd: als Panneel dan toch het vertrouwen krijgt om in de basis te starten, helpt het natuurlijk zijn zaak ook niet, als er geen kentering zichtbaar is, integendeel. Ik zie nog nauwelijks matchen wegens tijdsgebrek maar ik hoor van velen dat ze Panneel allemaal beter vinden als invaller dan als hij mag starten... Wel dat was bij Sint-Niklaas en Dikkelvenne wel helemaal anders... Als je dan al zo weinig kansen krijgt (terecht of onterecht), moet je het uw trainer wel moeilijker maken toch... Als hij er gisteren twee maakt en je wint met 0-3, mag Dekuyper nog twee nieuwe polsen hebben, dan is er geen reden om hem te brengen. Nu sta je met 3 op 9 zonder Dekuyper, dus wordt het de trainer ook niet moeilijk gemaakt hé... Nogmaals: of de ingrepen en de startopstellingen correct zijn, daar spreek ik me niet over uit, maar het feit dat er niemand in slaagt om een dikke voldoende te halen, is natuurlijk wel koren op de molen om toch opnieuw te gaan vervangen. Als je op een veld als dat van Brugge tegen een beloftenploeg geen 4-3-3 durft spelen, ga je het natuurlijk nergens nog doen...


15 Sep 2022, 18:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst