Jong Cercle - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Jong Cercle - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
DT schreef:
Allesweter schreef:
Hugo schreef:

Het zou me niet verbazen dat de Georges met de jaarwisseling weer weg is, geen probleem zeker als klasbak Dekuyper terug op zijn topniveau speelt! :lol:

Denk dat Mbaye eerder weg zou zijn met de jaarwisseling dan Georges ,was al sprake dat hij in juni moest vertrekken maar door de vele kritiek daarop toch is moge blijven
Carl is al aan het goed praten dat Dekuyper zaterdag kan starten en Mbaye of Panneel terug het slachtoffer zijn.


Waarschijnlijk... Maar het dient wel gezegd: als Panneel dan toch het vertrouwen krijgt om in de basis te starten, helpt het natuurlijk zijn zaak ook niet, als er geen kentering zichtbaar is, integendeel. Ik zie nog nauwelijks matchen wegens tijdsgebrek maar ik hoor van velen dat ze Panneel allemaal beter vinden als invaller dan als hij mag starten... Wel dat was bij Sint-Niklaas en Dikkelvenne wel helemaal anders... Als je dan al zo weinig kansen krijgt (terecht of onterecht), moet je het uw trainer wel moeilijker maken toch... Als hij er gisteren twee maakt en je wint met 0-3, mag Dekuyper nog twee nieuwe polsen hebben, dan is er geen reden om hem te brengen. Nu sta je met 3 op 9 zonder Dekuyper, dus wordt het de trainer ook niet moeilijk gemaakt hé... Nogmaals: of de ingrepen en de startopstellingen correct zijn, daar spreek ik me niet over uit, maar het feit dat er niemand in slaagt om een dikke voldoende te halen, is natuurlijk wel koren op de molen om toch opnieuw te gaan vervangen. Als je op een veld als dat van Brugge tegen een beloftenploeg geen 4-3-3 durft spelen, ga je het natuurlijk nergens nog doen...


ik mag er toch van uit gaan dat iemand als Panneel een volwaardige kans krijgt als titularis? Ttz, een aantal matchen na elkaar om zich te bewijzen ipv 1 match? Als je ziet dat sommige houthakkers week in week uit als een slappe vod mogen ronddweilen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Sep 2022, 20:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Als trainer geef je toch ook zo geen kritiek op u spelers in de pers, het zijn altijd dezelfde spelers die de boter gegeten hebben, hou zulke dingen toch voor in de kleedkamer.
Volgens mij hadden we gisteren in een 4-3-3 met Mbaye 90 minuten op het plein en Carl in de tribune niet verloren.
Is al vele jaren zo dat spelers hier nooit op hun beste positie uitgespeeld worden, ik las vorige week nog een artikel over Tresignie die ook zei dat hij hier op de flank moest spelen terwijl hij een centrale middenvelder is.
Dat deze kern te plat is om kampioen te spelen akkoord maar ze kunnen toch beter dan dit.
Alleen is de situatie met de trainer al even erg aan het worden als met de voorzitter…..


15 Sep 2022, 20:20
Duivelke

Lid geworden op: 29 Aug 2019, 13:59
Berichten: 25
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Mbaye moest er nu wel af na een gele kaart dat perfect rood had kunnen zijn, in de tweede helft ging dit sowieso gecompenseerd worden met een tweede geel.


16 Sep 2022, 3:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
Als je iedereen moet vervangen die in een eerste helft geel krijgt...en wie weet, we waren misschien beter met tien. Dat onze Mourinho dat nog niet geprobeerd heeft! Het wordt opnieuw een heel lang seizoen.


16 Sep 2022, 9:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Jong Cercle - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Als je iedereen moet vervangen die in een eerste helft geel krijgt...en wie weet, we waren misschien beter met tien. Dat onze Mourinho dat nog niet geprobeerd heeft! Het wordt opnieuw een heel lang seizoen.

Inderdaad ... 34 speeldagen! :lol:


19 Sep 2022, 21:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst