KM Torhout - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KM Torhout - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Vandaag oververdiende overwinning tegen Torhout.

5 x op de lat zeg, een thuisdoelman die top was, al ging hij wel in de fout bij de 1-2.

Het is wel bidden dat er met Burssens en Swinnen niets gebeurd, of we hebben achteraan wel een probleem.

Ryckaert viel slecht in, en wat die George Michael al een paar weken op de mat tovert :wow: . Echt triestig.

De match keert met de invalbeurt van Mbaye.

Had vandaag de indruk dat het protest nu ook doorgetrokken werd op verplaatsing.

Triestige opkomst, zowel van ons als van Torhout.


Heb de match niet gezien maar toch onbegrijpelijk dat Mbaye terug op de bank start.
George lijkt mij ook wat onaantastbaar, trainer die zelf zegt dat hij nog niet klaar is voor 90 minuten maar hem wel laat staan tot krampen toe zoals op Brakel.
Frustrerend voor jongens die op de bank of zelf niet in de selectie zitten.
Dat er weinig volk was zal vooral te maken hebben met de verkiezing van gisteren.


Op Cercle was er ook weinig volk en toen was er geen prinsenverkiezing. Ik heb de indruk dat er veel supporters gewoon in hun totaliteit afhaken, zowel thuis als uit.


Op Cercle was er een 180 man, voor een weekavond op verplaatsing tegen een beloftenploeg in 4de klasse is dat toch niet slecht, we spelen thuis maar voor een 400.
Er gaat overal sowieso al minder volk naar het voetbal, hier heb je dan nog een voorzitter die er om vraagt dus lijkt me redelijk logisch.
Nu de derby tegen Erpe-Mere, ze kunnen met meer als ons zijn :D .


10 Okt 2022, 12:37
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Zowel bij zijn bal op de lat iets voor het doelpunt, als bij het doelpunt reageert hij sneller dan zen tegenstander. En doet hij wat hij moet doen. Ge kunt zo alle keren kreften als em iet misdoet, gisteren was het op het einde wel goed.[/quote]
Gisteren was het wel goed. Wie beweert van niet heeft een andere match gezien denk ik.
ook zeer sterke match van Bursens


10 Okt 2022, 12:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
maximke schreef:
Zowel bij zijn bal op de lat iets voor het doelpunt, als bij het doelpunt reageert hij sneller dan zen tegenstander. En doet hij wat hij moet doen. Ge kunt zo alle keren kreften als em iet misdoet, gisteren was het op het einde wel goed.

Gisteren was het wel goed. Wie beweert van niet heeft een andere match gezien denk ik.
ook zeer sterke match van Bursens[/quote]


een match duurt 90 minuten, en geen 20 minuten. zijn eerste 65 minuten trok gewoon op niks.

maar geen probleem, tis nen topspits. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Okt 2022, 12:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning kon 1-5 maar ook 2-1 zijn geworden.
Eindelijk eens een doelman die punten pakt.
Vervangingen trokken weer op geen kloten ook al viel het deze keer goed uit.
Met de inbreng van Mbaye verandert de wedstrijd,en krijgen we zeker nog 5 kansen.
Sterke wedstrijd opnieuw van Burssens,op dit moment onze beste verdediger.


10 Okt 2022, 13:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Allesweter schreef:
Verdiende overwinning kon 1-5 maar ook 2-1 zijn geworden.
Eindelijk eens een doelman die punten pakt.
Vervangingen trokken weer op geen kloten ook al viel het deze keer goed uit.
Met de inbreng van Mbaye verandert de wedstrijd,en krijgen we zeker nog 5 kansen.
Sterke wedstrijd opnieuw van Burssens,op dit moment onze beste verdediger.

Dus toch 1 goeie wissel? Al had Mbayé moeten starten ipv invallen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Okt 2022, 16:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:

Heb de match niet gezien maar toch onbegrijpelijk dat Mbaye terug op de bank start.
George lijkt mij ook wat onaantastbaar, trainer die zelf zegt dat hij nog niet klaar is voor 90 minuten maar hem wel laat staan tot krampen toe zoals op Brakel.
Frustrerend voor jongens die op de bank of zelf niet in de selectie zitten.
Dat er weinig volk was zal vooral te maken hebben met de verkiezing van gisteren.


Op Cercle was er ook weinig volk en toen was er geen prinsenverkiezing. Ik heb de indruk dat er veel supporters gewoon in hun totaliteit afhaken, zowel thuis als uit.


Op Cercle was er een 180 man, voor een weekavond op verplaatsing tegen een beloftenploeg in 4de klasse is dat toch niet slecht, we spelen thuis maar voor een 400.
Er gaat overal sowieso al minder volk naar het voetbal, hier heb je dan nog een voorzitter die er om vraagt dus lijkt me redelijk logisch.
Nu de derby tegen Erpe-Mere, ze kunnen met meer als ons zijn :D .


Uw vergelijking gaat niet volledig op, zijnde 180 op 400. Vorig jaar was er 800 man, waarvan er zelfs bij een midweekmatch meer dan 180man mee op verplaatsing ging. Boycot betreft enkel thuismatchen dus je hebt 180 op 800. Ik heb daarom sterk de indruk dat heel wat supporters ook de uitmatchen boycotten.
En dat begrijp ik niet goed want Iendracht Maakt Macht heeft gesteld de ploeg te blijven steunen (=op verplaatsing aanwezig te zijn) en thuismatchen niet meer te komen (om geen geld naar de voorzitter te zien gaan).

Verder merk ik meer en meer dat de supporters steeds minder begrip voor elkaars keuze kunnen opbrengen. De boycotters gebruiken steeds hardere woorden (naïevelingen, dommeriken, ...) naar de supporters die wel nog gaan. Gevolg: ipv ze te overtuigen om mee te doen aan de boycot jaag je ze op die manier juist het stadion in en zoeken ze extra 'naïevelingen' om mee te gaan, als protest. En die 'naïevelingen' trachten dan nog sfeer te maken om de boycot te doen vergeten.
En waar je bij de eerste thuismatch nog op iets van begrip kon rekenen voor de boycotters smelt dat begrip match per match verder weg bij de supporters die wel nog elke thuismatch gaan kijken. Er zijn 2 aparte groepen aan 't ontstaan, spijtige evolutie.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Okt 2022, 16:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Allesweter schreef:
Verdiende overwinning kon 1-5 maar ook 2-1 zijn geworden.
Eindelijk eens een doelman die punten pakt.
Vervangingen trokken weer op geen kloten ook al viel het deze keer goed uit.
Met de inbreng van Mbaye verandert de wedstrijd,en krijgen we zeker nog 5 kansen.
Sterke wedstrijd opnieuw van Burssens,op dit moment onze beste verdediger.

Dus toch 1 goeie wissel? Al had Mbayé moeten starten ipv invallen.

Jilke werd gewisseld voor Mbaye er waren zeker andere voor te wisselen ,maar horen bij Onze trainer zijn vriendjes


10 Okt 2022, 17:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:

Verder merk ik meer en meer dat de supporters steeds minder begrip voor elkaars keuze kunnen opbrengen. De boycotters gebruiken steeds hardere woorden (naïevelingen, dommeriken, ...) naar de supporters die wel nog gaan. Gevolg: ipv ze te overtuigen om mee te doen aan de boycot jaag je ze op die manier juist het stadion in en zoeken ze extra 'naïevelingen' om mee te gaan, als protest. En die 'naïevelingen' trachten dan nog sfeer te maken om de boycot te doen vergeten.
En waar je bij de eerste thuismatch nog op iets van begrip kon rekenen voor de boycotters smelt dat begrip match per match verder weg bij de supporters die wel nog elke thuismatch gaan kijken. Er zijn 2 aparte groepen aan 't ontstaan, spijtige evolutie.

Als uwe voorzitter schrijft 'ALS HET HEN NIET AANSTAAT DAT ZE DAN THUISBLIJVEN' en dit was niet zijn eerste keer ;) hou zou jij ze dan noemen die dat het nu nog niet doorhebben,je moet nu niet de schuld leggen bij de boycotters ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Okt 2022, 18:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:

Op Cercle was er ook weinig volk en toen was er geen prinsenverkiezing. Ik heb de indruk dat er veel supporters gewoon in hun totaliteit afhaken, zowel thuis als uit.


Op Cercle was er een 180 man, voor een weekavond op verplaatsing tegen een beloftenploeg in 4de klasse is dat toch niet slecht, we spelen thuis maar voor een 400.
Er gaat overal sowieso al minder volk naar het voetbal, hier heb je dan nog een voorzitter die er om vraagt dus lijkt me redelijk logisch.
Nu de derby tegen Erpe-Mere, ze kunnen met meer als ons zijn :D .


Uw vergelijking gaat niet volledig op, zijnde 180 op 400. Vorig jaar was er 800 man, waarvan er zelfs bij een midweekmatch meer dan 180man mee op verplaatsing ging. Boycot betreft enkel thuismatchen dus je hebt 180 op 800. Ik heb daarom sterk de indruk dat heel wat supporters ook de uitmatchen boycotten.
En dat begrijp ik niet goed want Iendracht Maakt Macht heeft gesteld de ploeg te blijven steunen (=op verplaatsing aanwezig te zijn) en thuismatchen niet meer te komen (om geen geld naar de voorzitter te zien gaan).

Verder merk ik meer en meer dat de supporters steeds minder begrip voor elkaars keuze kunnen opbrengen. De boycotters gebruiken steeds hardere woorden (naïevelingen, dommeriken, ...) naar de supporters die wel nog gaan. Gevolg: ipv ze te overtuigen om mee te doen aan de boycot jaag je ze op die manier juist het stadion in en zoeken ze extra 'naïevelingen' om mee te gaan, als protest. En die 'naïevelingen' trachten dan nog sfeer te maken om de boycot te doen vergeten.
En waar je bij de eerste thuismatch nog op iets van begrip kon rekenen voor de boycotters smelt dat begrip match per match verder weg bij de supporters die wel nog elke thuismatch gaan kijken. Er zijn 2 aparte groepen aan 't ontstaan, spijtige evolutie.


Uwen uitleg klopt niet vrees ik;
De boycotters waren elke uitwedstrijd al aanwezig, ook gisteren. Er waren 3 "volle" bussen en enkele met de auto . Hoeveel volk denk jij dat er nog geinteresseerd is om het zoveelste jaar op rij naar de bachende kuppen te rijden ? A reeks was ook daar een serieuze vergissing, geen enkele ploeg die aanspreekt. In de B-reeks had je lyra, racing mechelen ,beerschot B, Berchem ( altijd leuk ).
Verder zijn er mensen die momenteel meer aan energie moeten betalen dan aan hun eigen huis.

Wat bedoel je met verwijten van naievelingen, Ik heb daar gisteren niks van gehoord??
Sfeer maken doe je zelf en gisteren was het goed weer, een drankstand achter de goal , dag na de kiezing, ..;
Verder zijn er ook een 30 tal stadionverboden waardoor sfeermakers ook niet talrijk meer zijn.
Maar de harde realiteit is dat er nog zeer weinig geinteresseerd zijn in het zoveelste jaar 4klasse, dat heeft niets met boycotten te maken.


10 Okt 2022, 18:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:

Op Cercle was er een 180 man, voor een weekavond op verplaatsing tegen een beloftenploeg in 4de klasse is dat toch niet slecht, we spelen thuis maar voor een 400.
Er gaat overal sowieso al minder volk naar het voetbal, hier heb je dan nog een voorzitter die er om vraagt dus lijkt me redelijk logisch.
Nu de derby tegen Erpe-Mere, ze kunnen met meer als ons zijn :D .


Uw vergelijking gaat niet volledig op, zijnde 180 op 400. Vorig jaar was er 800 man, waarvan er zelfs bij een midweekmatch meer dan 180man mee op verplaatsing ging. Boycot betreft enkel thuismatchen dus je hebt 180 op 800. Ik heb daarom sterk de indruk dat heel wat supporters ook de uitmatchen boycotten.
En dat begrijp ik niet goed want Iendracht Maakt Macht heeft gesteld de ploeg te blijven steunen (=op verplaatsing aanwezig te zijn) en thuismatchen niet meer te komen (om geen geld naar de voorzitter te zien gaan).

Verder merk ik meer en meer dat de supporters steeds minder begrip voor elkaars keuze kunnen opbrengen. De boycotters gebruiken steeds hardere woorden (naïevelingen, dommeriken, ...) naar de supporters die wel nog gaan. Gevolg: ipv ze te overtuigen om mee te doen aan de boycot jaag je ze op die manier juist het stadion in en zoeken ze extra 'naïevelingen' om mee te gaan, als protest. En die 'naïevelingen' trachten dan nog sfeer te maken om de boycot te doen vergeten.
En waar je bij de eerste thuismatch nog op iets van begrip kon rekenen voor de boycotters smelt dat begrip match per match verder weg bij de supporters die wel nog elke thuismatch gaan kijken. Er zijn 2 aparte groepen aan 't ontstaan, spijtige evolutie.


Uwen uitleg klopt niet vrees ik;
De boycotters waren elke uitwedstrijd al aanwezig, ook gisteren. Er waren 3 "volle" bussen en enkele met de auto . Hoeveel volk denk jij dat er nog geinteresseerd is om het zoveelste jaar op rij naar de bachende kuppen te rijden ? A reeks was ook daar een serieuze vergissing, geen enkele ploeg die aanspreekt. In de B-reeks had je lyra, racing mechelen ,beerschot B, Berchem ( altijd leuk ).
Verder zijn er mensen die momenteel meer aan energie moeten betalen dan aan hun eigen huis.

Wat bedoel je met verwijten van naievelingen, Ik heb daar gisteren niks van gehoord??
Sfeer maken doe je zelf en gisteren was het goed weer, een drankstand achter de goal , dag na de kiezing, ..;
Verder zijn er ook een 30 tal stadionverboden waardoor sfeermakers ook niet talrijk meer zijn.
Neutralboy schreef:
Maar de harde realiteit is dat er nog zeer weinig geinteresseerd zijn in het zoveelste jaar 4klasse, dat heeft niets met boycotten te makMaar de harde realiteit is dat er nog zeer weinig geinteresseerd zijn in het zoveelste jaar 4klasse, dat heeft niets met boycotten te maken.


Zo is dat. Mensen blijven niet jaar na jaar op een zondag naar alle hoeken van t land rijden naar provinciale pleintjes om daar aan den draad te staan zien naar een ploeg die er jaar na jaar niet in slaagt om uit een reeks te geraken waar het het overgrote deel van de ploegen niet eens iets kan schelen of ze promoveren of niet. Dat met een hopeloze bestuurlijke situatie... jarenlang zot genoeg geweest... ik kom graag nog eens zien, liefst nog op verplaatsing, maar de tijd dat ik daar andere afspraken voor verleg ofzo dat is toch voorbij hoor. Tmag ergens over gaan om het aan mezelf nog verkocht te krijgen.


10 Okt 2022, 22:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
maximke schreef:
Zowel bij zijn bal op de lat iets voor het doelpunt, als bij het doelpunt reageert hij sneller dan zen tegenstander. En doet hij wat hij moet doen. Ge kunt zo alle keren kreften als em iet misdoet, gisteren was het op het einde wel goed.

Gisteren was het wel goed. Wie beweert van niet heeft een andere match gezien denk ik.
ook zeer sterke match van Bursens



een match duurt 90 minuten, en geen 20 minuten. zijn eerste 65 minuten trok gewoon op niks.

maar geen probleem, tis nen topspits. :D[/quote]
Niemand heeft hier ooit beweerd dat Dekuyper een topspits is. Maar ja, altijd wit-zwart zeker, hé?
Als het geen topspits is, dan moet je het maar meteen een potstamper vinden, en omgekeerd.
Bestaat er dan niks daartussen? Natuurlijk wel, Mitch is een nuttige spits die heel goed beseft dat hij niet beschikt over bepaalde kwaliteiten, maar die dat tracht te compenseren door andere kwaliteiten. Zelfkennis alleen al vind ik een onontbeerlijke kwaliteit bij een voetballer (bij elke sportbeoefenaar, trouwens).
Ook niet vergeten dat hij in het stilgelegde seizoen 2019-2020 12 competitiegoals maakte in 24 matchen.


10 Okt 2022, 22:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Dekuyper is gewoon een degelijke spits voor deze reeks, niet meer of minder.
Laat hem doen wat hij goed kan en dat is de bal bijhouden voorin, doorkoppen en opduiken voor doel als er flankvoorzetten komen, aan zijn ingesteldheid zal het nooit liggen.
Ik denk dat hij sinds Carl trainer geworden is de frisheid voor doel ontbreekt doordat hij telkens diep moet terugzakken naar het middenveld.
En nog een feit is dat hij veel meer krediet krijgt dan andere spelers, dat ziet toch iedereen?
Die uitleg van de opdrachten niet uitvoeren slaat nergens op want dan moest hij George ook wisselen na de 1-0, had dit Mbaye geweest het was wat anders geweest.
Elke trainer heeft natuurlijk zijn favorieten en om naar te kijken zie ik liever een Mbaye en Panneel dan een George en Dekuyper, wat niet wil zeggen dat dit daarom het sterkste duo is.
Maar Mbaye moet er toch altijd in staan, ongeacht je met 1, 2 of 3 spitsen speelt.


11 Okt 2022, 12:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Dekuyper is gewoon een degelijke spits voor deze reeks, niet meer of minder.
Laat hem doen wat hij goed kan en dat is de bal bijhouden voorin, doorkoppen en opduiken voor doel als er flankvoorzetten komen, aan zijn ingesteldheid zal het nooit liggen.
Ik denk dat hij sinds Carl trainer geworden is de frisheid voor doel ontbreekt doordat hij telkens diep moet terugzakken naar het middenveld.
En nog een feit is dat hij veel meer krediet krijgt dan andere spelers, dat ziet toch iedereen?
Die uitleg van de opdrachten niet uitvoeren slaat nergens op want dan moest hij George ook wisselen na de 1-0, had dit Mbaye geweest het was wat anders geweest.
Elke trainer heeft natuurlijk zijn favorieten en om naar te kijken zie ik liever een Mbaye en Panneel dan een George en Dekuyper, wat niet wil zeggen dat dit daarom het sterkste duo is.
Maar Mbaye moet er toch altijd in staan, ongeacht je met 1, 2 of 3 spitsen speelt.

Ik zou je met permissie willen corrigeren: een FITTE Mbaye moet er altijd in staan. Daar ben ik 100 % mee akkoord.


11 Okt 2022, 20:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst