Eendracht Aalst - EM United - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - EM United 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 394
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Enfin, er was blijkbaar redelijk veel volk. Vergeleken met vorige thuismatch toch.


17 Okt 2022, 10:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Moses Chunga schreef:
Enfin, er was blijkbaar redelijk veel volk. Vergeleken met vorige thuismatch toch.

Was ook den derby van de denderstreek e :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2022, 10:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Moses Chunga schreef:
Enfin, er was blijkbaar redelijk veel volk. Vergeleken met vorige thuismatch toch.


zaterdag was er inderdaad toch vrij veel volk vond ik. :EA:

tegen Zelzate op die woensdag dan was het wel ver het dieptepunt denk ik. :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Okt 2022, 10:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Bakkie schreef:
elfahem schreef:
Boycot, boycot. En wat is het alternatief waarvoor wordt gestreden? Ik hoor van alles: 4e provinciale, stamnummer kopen, investeerders die gereed staan... maar niks concreet. Van de boycotzijde is het toch ook maar magertjes. Ge kunt de mensen niet vragen om te kiezen tussen appelen en peren als er geen peren zijn.


Ale jong en uwe makker waar ge wekelijks naar de voetbal mee gaat weet maar al te goed dat er peren te verkrijgen zijn.
Het enigste wat de supps moeten doen is de peren aanvullen ;)
Boycot magertjes :plat: al eens vergeleken wat toeschouwers betreft toen we in 4e nationale speelden(Troch,Arnold.....) toen was het zelfs enkele keren uitverkocht en de K was er toen nog,dus zo magertjes is de boycot niet echt toch? Ne mens vergeet snel. :hmm:


Als ik zeg magertjes dan bedoel ik daarmee het project van de boycotters, niet het aantal boycotters. Tot op vandaag weet ik niet waar de boycot voor staat, enkel dat die tegen Lejuste is. Is er uberhaupt een alternatief project? Waar werd dit meegedeeld? Wat is het budget daarvoor? Wie zijn de investeerders? Waar kan ik het business plan inkijken? Wie wordt de voorzitter? Waar wordt er gespeeld? Er wordt opgeroepen tot een boycot maar tegen wat? Of beter voor wat? Er zijn supporters die zelfs niet weten dat er een boycot gaande is.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


17 Okt 2022, 11:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
elfahem schreef:
Bakkie schreef:
elfahem schreef:
Boycot, boycot. En wat is het alternatief waarvoor wordt gestreden? Ik hoor van alles: 4e provinciale, stamnummer kopen, investeerders die gereed staan... maar niks concreet. Van de boycotzijde is het toch ook maar magertjes. Ge kunt de mensen niet vragen om te kiezen tussen appelen en peren als er geen peren zijn.


Ale jong en uwe makker waar ge wekelijks naar de voetbal mee gaat weet maar al te goed dat er peren te verkrijgen zijn.
Het enigste wat de supps moeten doen is de peren aanvullen ;)
Boycot magertjes :plat: al eens vergeleken wat toeschouwers betreft toen we in 4e nationale speelden(Troch,Arnold.....) toen was het zelfs enkele keren uitverkocht en de K was er toen nog,dus zo magertjes is de boycot niet echt toch? Ne mens vergeet snel. :hmm:


Als ik zeg magertjes dan bedoel ik daarmee het project van de boycotters, niet het aantal boycotters. Tot op vandaag weet ik niet waar de boycot voor staat, enkel dat die tegen Lejuste is. Is er uberhaupt een alternatief project? Waar werd dit meegedeeld? Wat is het budget daarvoor? Wie zijn de investeerders? Waar kan ik het business plan inkijken? Wie wordt de voorzitter? Waar wordt er gespeeld? Er wordt opgeroepen tot een boycot maar tegen wat? Of beter voor wat? Er zijn supporters die zelfs niet weten dat er een boycot gaande is.


Wat de reden van de boycot was heeft hier zelfs op forum gestaan en het heeft in alle kranten gestaan,zelfs op tv oost ;)
Laten we rustig afwachten tot plj er zelf de stekker uit trekt en dan zal alles duidelijk worden,indertijd met fdr waren er ook maar een tiental mensen die het zich aantrokken,wel das nu juist hetzelfde ;) voor verdere vragen heb je een supporters verantwoordelijke :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2022, 11:48
Duivelke

Lid geworden op: 29 Aug 2019, 13:59
Berichten: 25
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Saaie wedstrijd, maar verdiende overwinning
In het clubrestaurant was het feest tot 5u 's ochtends, zaterdagavondwedstrijden :wave:


17 Okt 2022, 12:19
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 394
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
El Corredor (Light) schreef:
Moses Chunga schreef:
Enfin, er was blijkbaar redelijk veel volk. Vergeleken met vorige thuismatch toch.


zaterdag was er inderdaad toch vrij veel volk vond ik. :EA:

tegen Zelzate op die woensdag dan was het wel ver het dieptepunt denk ik. :wow:

Alvast het dieptepunt sinds ik in 1983 de eerste keer met mijn vader mee mocht gaan. "Gojje isj mee nor 'n iendracht?" Hij had dat misschien beter nooit voorgesteld....


17 Okt 2022, 14:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Sponsje teire schreef:
Saaie wedstrijd, maar verdiende overwinning
In het clubrestaurant was het feest tot 5u 's ochtends, zaterdagavondwedstrijden :wave:


De electriciteit rekening :wave: :juij:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2022, 14:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Ik heb hier den indruk dat die dat de boycot niet begrijpen meer last hebben met de mensen die thuisblijven dan omgekeerd.

Van in het begin is iedereen vrij van keuze om zelf te bepalen of hij nog gaat of niet.
Dat er dan geen sfeer is is niet de schuld van diegene die thuisblijven maar van diegene die binnengaan.

Zeggen dat je niet weet waarover de boycot juist gaat dan leef je op een andere planeet denk ik.
Er zijn genoeg artikels verschenen waarom mensen beslissen om thuis niet binnen te gaan.

Niet te vergeten dat er vooraf meerdere keren gevraagd werd om een onderhoud te hebben met EMM en PLJ maar deze stuurde keer op keer zijn kat, enkel via gerechterlijke weg laat hij zich gelden ( verbieden van spandoeken, spreekkoren, uitdelen van burgerrechterlijke stadionverboden,...).

Waar zit PLJ trouwens, iemand een idee ?

Feest in het restaurant ? Het orkest van de titanic zal je bedoelen
Men slaagt er zelfs niet meer in om een business lunch te organiseren bij een derby .

Vraag eens aan de jeugd waar hun kleding blijft ,....
Vraag eens aan de brouwer waarom men donderdag geen levering gebracht heeft en het leeggoed liet staan,...
Vraag eens aan de sfeermakers waarom de ze nog zouden komen als PLJ zelf een klacht indient tegen deze,...


17 Okt 2022, 16:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
Neutralboy schreef:
Ik heb hier den indruk dat die dat de boycot niet begrijpen meer last hebben met de mensen die thuisblijven dan omgekeerd.

Van in het begin is iedereen vrij van keuze om zelf te bepalen of hij nog gaat of niet.
Dat er dan geen sfeer is is niet de schuld van diegene die thuisblijven maar van diegene die binnengaan.

Zeggen dat je niet weet waarover de boycot juist gaat dan leef je op een andere planeet denk ik.
Er zijn genoeg artikels verschenen waarom mensen beslissen om thuis niet binnen te gaan.

Niet te vergeten dat er vooraf meerdere keren gevraagd werd om een onderhoud te hebben met EMM en PLJ maar deze stuurde keer op keer zijn kat, enkel via gerechterlijke weg laat hij zich gelden ( verbieden van spandoeken, spreekkoren, uitdelen van burgerrechterlijke stadionverboden,...).

Waar zit PLJ trouwens, iemand een idee ?

Feest in het restaurant ? Het orkest van de titanic zal je bedoelen
Men slaagt er zelfs niet meer in om een business lunch te organiseren bij een derby .

Vraag eens aan de jeugd waar hun kleding blijft ,....
Vraag eens aan de brouwer waarom men donderdag geen levering gebracht heeft en het leeggoed liet staan,...
Vraag eens aan de sfeermakers waarom de ze nog zouden komen als PLJ zelf een klacht indient tegen deze,...


(y) :EA:


17 Okt 2022, 17:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
edit

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Okt 2022, 20:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Eendracht Aalst - EM United
elfahem schreef:
Bakkie schreef:
elfahem schreef:
Boycot, boycot. En wat is het alternatief waarvoor wordt gestreden? Ik hoor van alles: 4e provinciale, stamnummer kopen, investeerders die gereed staan... maar niks concreet. Van de boycotzijde is het toch ook maar magertjes. Ge kunt de mensen niet vragen om te kiezen tussen appelen en peren als er geen peren zijn.


Ale jong en uwe makker waar ge wekelijks naar de voetbal mee gaat weet maar al te goed dat er peren te verkrijgen zijn.
Het enigste wat de supps moeten doen is de peren aanvullen ;)
Boycot magertjes :plat: al eens vergeleken wat toeschouwers betreft toen we in 4e nationale speelden(Troch,Arnold.....) toen was het zelfs enkele keren uitverkocht en de K was er toen nog,dus zo magertjes is de boycot niet echt toch? Ne mens vergeet snel. :hmm:


Als ik zeg magertjes dan bedoel ik daarmee het project van de boycotters, niet het aantal boycotters. Tot op vandaag weet ik niet waar de boycot voor staat, enkel dat die tegen Lejuste is. Is er uberhaupt een alternatief project? Waar werd dit meegedeeld? Wat is het budget daarvoor? Wie zijn de investeerders? Waar kan ik het business plan inkijken? Wie wordt de voorzitter? Waar wordt er gespeeld? Er wordt opgeroepen tot een boycot maar tegen wat? Of beter voor wat? Er zijn supporters die zelfs niet weten dat er een boycot gaande is.


Terechte vragen! Op vandaag is er gewoon niets van toekomst, niet met PLJ, maar ook niet zonder hem.

Er is geen enkele investeerder(groep) die een schuld van meer dan 4 miljoen euro wilt overpakken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Okt 2022, 21:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst