EA - Merelbeke | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Merelbeke 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht EA - Merelbeke
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221108_96127269

ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Binst zal er enen binnenleggen, de traditie van ex-spelers volgende. :D

_________________
may the FORCE be with you.


09 Nov 2022, 13:34
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Merelbeke
Er zijn geen gemakkelijke wedstrijden in deze anti-voetbal reeks. Lievens speelt daar ook, wat een sukkelaar was dat bij ons...


09 Nov 2022, 18:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Merelbeke
Moses Chunga schreef:
Er zijn geen gemakkelijke wedstrijden in deze anti-voetbal reeks. Lievens speelt daar ook, wat een sukkelaar was dat bij ons...


Of wat een sukkelaar heeft de club ervan gemaakt? Toen die hier neerstreek van de beloften van AA Gent zat daar zeker iets in...

Zijn tweede passage daarentegen was inderdaad heel teleurstellend... was zelfs aangetrokken om onze nieuwe 6 te worden, meen ik me nog te herinneren...


09 Nov 2022, 18:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: EA - Merelbeke
Binst is een topper voor deze reeks, zal er wel 1 of meer maken tegen ons.
Zijn half seizoen hier een reeks hoger was niet echt gelukkig maar mag van mij altijd terugkomen.
Was dat seizoen dat er na nieuwjaar 6 of 7 nieuwe spelers bijkwamen, TDC na enkele matchen buiten moest en Van Borm en BVR er ons gingen inhouden :D .
BVR zijn kenmerk was ook om spelers niet op hun beste positie te zetten en met 3 achterin te spelen.
Als je ziet dat Merelbeke op Cercle gaan winnen is en gelijkgespeeld heeft tegen Lokeren lijkt mij dat een sterke ploeg te zijn.
En op onzen akker is de best voetballende ploeg in het nadeel…..


09 Nov 2022, 21:51
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Merelbeke
Verdiende overwinning na een sterke tweede helft op een zo goed als onbespeelbaar veld. Bijzonder sterke match van Kakudji.

Spijtig dat het extra sportief zo aan het verlopen is, want we hebben momenteel een heel sterke ploeg.


13 Nov 2022, 0:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - Merelbeke
Moses Chunga schreef:
Verdiende overwinning na een sterke tweede helft op een zo goed als onbespeelbaar veld. Bijzonder sterke match van Kakudji.

Spijtig dat het extra sportief zo aan het verlopen is, want we hebben momenteel een heel sterke ploeg.


voor mij moet dien boycot absoluut niet. En sommigen hun reacties hier zijn echt zum kotsen. Ik ga er in elk geval niet voor laten om naar den Iendracht te gaan. Jammer voor de spelers wel.

_________________
may the FORCE be with you.


13 Nov 2022, 1:07
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA - Merelbeke
Ook een dikke pluim aan de jeugd supporters. Zelden zo een enthousiaste ajoinendans gehoord!!


13 Nov 2022, 1:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Merelbeke
Still standing ! schreef:
Moses Chunga schreef:
Verdiende overwinning na een sterke tweede helft op een zo goed als onbespeelbaar veld. Bijzonder sterke match van Kakudji.

Spijtig dat het extra sportief zo aan het verlopen is, want we hebben momenteel een heel sterke ploeg.


voor mij moet dien boycot absoluut niet. En sommigen hun reacties hier zijn echt zum kotsen. Ik ga er in elk geval niet voor laten om naar den Iendracht te gaan. Jammer voor de spelers wel.


Als het hun niet aanstaat moeten ze maar buiten blijven. :D er liggen meer mensen wakker van de boycot,dan de boycotters zelf,sfeer zoals op Harelbeke zal niet meer te zien zijn op de Bredestraat,maar hij kan alle weken de jeugd uitnodigen om zijn zit tribune gevuld te krijgen :plat:
Maar we staan eerste en alles loopt op wieltjes :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Nov 2022, 8:46
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Merelbeke
Bijzonder knappe overwinning, Swinnen heeft geen bal moeten pakken. Mooie actie van George bij onze goal. Compagnie van Fabris zorgde voor toffe sfeer.

Gezien de omstandigheden toch mooie opkomst. En al 8 matchen niet verloren.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Nov 2022, 11:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: EA - Merelbeke
Verdiende overwinning tegen een ploeg die hun kwam ingraven en speelde voor een punt.
Ik weet niet welke match ze in Merelbeke gezien hebben maar een punt verdienden ze niet.
Score had hoger moeten oplopen de 2de helft, spijtig dat Panneel niet meer minuten kreeg want Dekuyper zat toch niet echt goed in de match vond ik.
Voor de rest speelde iedereen een sterke match.
Dat onze keeper 1 vrije trap moest pakken op een ganse match zegt genoeg.
De titel pakken en in vereffening gaan, spelen we dan niet in dezelfde reeks volgend seizoen :D ?


13 Nov 2022, 11:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA - Merelbeke
Spijtig dat zoveel supporters gemanipuleerd worden door degene die er alles aan doet om na faillissement te kunnen overnemen.


13 Nov 2022, 11:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: EA - Merelbeke
Jean schreef:
Spijtig dat zoveel supporters gemanipuleerd worden door degene die er alles aan doet om na faillissement te kunnen overnemen.


Welke toekomst heeft deze club dan nog met PLJ volgens jou?
Er wordt niemand gemanipuleerd, cijfers liegen niet….


13 Nov 2022, 12:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Merelbeke
Jean schreef:
Spijtig dat zoveel supporters gemanipuleerd worden door degene die er alles aan doet om na faillissement te kunnen overnemen.


Zeg Jean, het overgrote deel (zo niet allemaal) van de thuisblijvers zijn volwassen mensen die hun keuzes zélf maken zelle. Trouwens, hoe zou die manipulatie dan in zijn werk gaan volgens jou? Bodyguards aan huis bij diegenen die wél nog willen gaan? :crazy:

Niemand heeft mij verplicht niet meer af te zakken bij thuismatchen. Die keuze heb ik twee seizoenen geleden volledig zelf genomen. Dat uw voorzitter daar bovenop voor aanvang van het seizoen de wat kritische supporters expliciet vraagt thuis te blijven als bepaalde zaken hen niet aanstaan, sterkt mijn overtuiging hierin nog dat tikkeltje meer :D


13 Nov 2022, 12:53
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Merelbeke
luque schreef:
Jean schreef:
Spijtig dat zoveel supporters gemanipuleerd worden door degene die er alles aan doet om na faillissement te kunnen overnemen.


Zeg Jean, het overgrote deel (zo niet allemaal) van de thuisblijvers zijn volwassen mensen die hun keuzes zélf maken zelle. Trouwens, hoe zou die manipulatie dan in zijn werk gaan volgens jou? Bodyguards aan huis bij diegenen die wél nog willen gaan? :crazy:

Niemand heeft mij verplicht niet meer af te zakken bij thuismatchen. Die keuze heb ik twee seizoenen geleden volledig zelf genomen. Dat uw voorzitter daar bovenop voor aanvang van het seizoen de wat kritische supporters expliciet vraagt thuis te blijven als bepaalde zaken hen niet aanstaan, sterkt mijn overtuiging hierin nog dat tikkeltje meer :D


Helemaal akkoord, een voorzitter die zijn gedane beloftes niet nakomt en hiervoor terechte kritiek kreeg, heeft nog de arrogantie om allerlei dreigementen te uiten naar deze groep fans toe.
“Blijf maar thuis als het je niet aan staat”, een pijnlijk en respectloos statement van een voorzitter Eendracht Aalst onwaardig.
De reden waarom ik mij ondanks de mooie resultaten voorlopig niet richting PC-stadion begeef.
Apropos hoever staat het nu met de stadionplannen?

Proficiat Iendracht goe bezig! (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


13 Nov 2022, 15:14
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - Merelbeke
Moses Chunga schreef:
Ook een dikke pluim aan de jeugd supporters. Zelden zo een enthousiaste ajoinendans gehoord!!

Inderdaad, den 'Ajoinen' was ene paar keer top!!! Laat de jeugd nog maar komen, dan is er sfeer.

Gezien de resultaten en de 1ste plaats in de stand hadden we al een heel sfeervol seizoen kunnen hebben. Spijtig voor de supporters die wel nog komen dat de sfeer op een laag pitje zit door die boycot. Hoewel, er is in 't verleden al gebleken dat onze spelers onder druk (met veel volk en sfeer) niet goed presteren, dus misschien is den boycot juist wél goed... 't Is maar hoe je het bekijkt ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


14 Nov 2022, 10:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst