Wetteren - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Wetteren - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Wetteren - EA
Triestig dat we tegen ploegen als Wetteren niet meer kunnen winnen.
Nochtans een prima 1ste helft gespeeld waarin we denk ik zeker 10 kansen krijgen en Wetteren 2 keer aan de goal komt en je moet gaan rusten met een 2-0 achterstand.
Beste man van de 1ste helft was voor mij George en die werd dan gewisseld, als dat niet door een blessure was is dit onbegrijpelijk, in het begin van het seizoen hem altijd laten staan als hij er niks van bakt en nu dat hij goed in de match zit hem wisselen :crazy: .
Ik had Dekuyper dan eerder gewisseld maar dat kan blijkbaar niet (ondanks dat hij met een blessure speelt).
Ook Burssens terug op de 6 zetten was geen goed idee, ik ben geen fan van Belesi maar als je hem niet laat spelen als Fabris er niet bij is laat hem dan vertrekken met nieuwjaar, net als Razzi trouwens.
2de helft was veel minder, voor Wetteren moest het niet meer en wij kwamen er voetballend niet meer uit.
Na de 2-1 denk je dat er toch nog iets in zit maar dan gaat Swinnen terug in de fout en is het over en uit.
Ik geloof in de kwaliteiten van onze keeper maar hij is te zelfzeker, als je wil meespelen voor de titel gaat er minstens een ervaren keeper en verdedigende middenvelder moeten bijkomen.


18 Dec 2022, 18:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Wetteren - EA
iendrachter schreef:
Triestig dat we tegen ploegen als Wetteren niet meer kunnen winnen.
Nochtans een prima 1ste helft gespeeld waarin we denk ik zeker 10 kansen krijgen en Wetteren 2 keer aan de goal komt en je moet gaan rusten met een 2-0 achterstand.
Beste man van de 1ste helft was voor mij George en die werd dan gewisseld, als dat niet door een blessure was is dit onbegrijpelijk, in het begin van het seizoen hem altijd laten staan als hij er niks van bakt en nu dat hij goed in de match zit hem wisselen :crazy: .
Ik had Dekuyper dan eerder gewisseld maar dat kan blijkbaar niet (ondanks dat hij met een blessure speelt).
Ook Burssens terug op de 6 zetten was geen goed idee, ik ben geen fan van Belesi maar als je hem niet laat spelen als Fabris er niet bij is laat hem dan vertrekken met nieuwjaar, net als Razzi trouwens.
2de helft was veel minder, voor Wetteren moest het niet meer en wij kwamen er voetballend niet meer uit.
Na de 2-1 denk je dat er toch nog iets in zit maar dan gaat Swinnen terug in de fout en is het over en uit.
Ik geloof in de kwaliteiten van onze keeper maar hij is te zelfzeker, als je wil meespelen voor de titel gaat er minstens een ervaren keeper en verdedigende middenvelder moeten bijkomen.

Laatste drie wedstrijden 1 goal gemaakt en 8 tegen dan weet je het wel zeker.
Op drie weken tijd verkwanselen we het terug helemaal.
En de Wissel van George begrijp ik ook helemaal niet, je staat 2 nul achter en hij zat nochtans goed in de wedstrijd.
Is de laatste weken niet de eerste rare wissel van onze trainer.
En op versterking zullen we maar niet rekenen zeker


18 Dec 2022, 20:26
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Wetteren - EA
je bent eigenlijk verplicht om een nieuwe keeper te halen in de winterstop.

3 weken op rij gaat hij zwaar in de fout, en altijd wedstrijdbepalend. Thuis tegen Oudenaarde werd dit met de mantel der liefde nog bedekt, nu mag/moet er wel ingegrepen worden.

ook heb je niemand die Fabris deftig kan vervangen.

en als je 15 kansen krijgt vandaag en je maakt maar 1 goal, dan is alleen de keeper het probleem niet uiteraard.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Dec 2022, 21:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Wetteren - EA
Indien Carl eens bij de beloften gaat kijken er lopen er twee rond waaronder een zekere VDS die bij verschillende trainers aangevinkt staan!!!!!
Talentvolle jonge spelers en binnenkort zijn ze weg omdat ze geen kansen krijgen!!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


19 Dec 2022, 11:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Wetteren - EA
El Corredor (Light) schreef:
je bent eigenlijk verplicht om een nieuwe keeper te halen in de winterstop.

3 weken op rij gaat hij zwaar in de fout, en altijd wedstrijdbepalend. Thuis tegen Oudenaarde werd dit met de mantel der liefde nog bedekt, nu mag/moet er wel ingegrepen worden.

ook heb je niemand die Fabris deftig kan vervangen.

en als je 15 kansen krijgt vandaag en je maakt maar 1 goal, dan is alleen de keeper het probleem niet uiteraard.

Chris espezo nunes is nog vrij,stond vorig seizoen bij kampioen Hoogstraten in doel.


19 Dec 2022, 16:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Wetteren - EA
Allesweter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
je bent eigenlijk verplicht om een nieuwe keeper te halen in de winterstop.

3 weken op rij gaat hij zwaar in de fout, en altijd wedstrijdbepalend. Thuis tegen Oudenaarde werd dit met de mantel der liefde nog bedekt, nu mag/moet er wel ingegrepen worden.

ook heb je niemand die Fabris deftig kan vervangen.

en als je 15 kansen krijgt vandaag en je maakt maar 1 goal, dan is alleen de keeper het probleem niet uiteraard.

Chris espezo nunes is nog vrij,stond vorig seizoen bij kampioen Hoogstraten in doel.

Ondanks de flaters die hij al begaan heeft - en op die manier punten gekost - zou ik de weinige budgetten die er zijn niet aan een nieuwe keeper spenderen.

Hadden onze spitsen hun kansen iets beter afgewerkt, 't was zonder problemen 3-6, en dan waren de missers van Swinnen enkel een kleine smet op de overwinning.

We missen duidelijk een leidersfiguur op 't midden door het uitvallen van Fabris. Als je dan toch geld uitgeeft, zoek dan nog ne goeie middenvelder type Fabris.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Dec 2022, 11:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Wetteren - EA
Klopt, trap er 1 of 2 eerst in doel en de match is gedaan. Wat niet wegneemt dat onze doelman al twee keer serieus de mist in gaat.


20 Dec 2022, 14:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Wetteren - EA
tympanum2 schreef:
Klopt, trap er 1 of 2 eerst in doel en de match is gedaan. Wat niet wegneemt dat onze doelman al twee keer serieus de mist in gaat.


Na het bekijken van de beelden is die 3de goal toch een duidelijke fout van Mitu (geeft het zelf ook toe in het interview), hij duwt toch wel opvallend Kakudji tegen de keeper.
Maar die 2de ziet hij er ook niet goed uit, blijft dan nog wat liggen om het op een fout te doen lijken (net als tegen Oudenaarde).
Wie mij bij Wetteren ook opviel was nr 14 Salah Dib, Geenens had het er heel moeilijk mee.
Zou PLJ na nieuwjaar nog verder doen? Of gaan zijn ogen eindelijk open gaan dat het hopeloos is?
Topmatch 8 januari, 500 man van Lokeren en 300 van ons :D


22 Dec 2022, 22:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst