SPARTA PETEGEM_EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 SPARTA PETEGEM_EA 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht SPARTA PETEGEM_EA
Ondanks de situatie laten we onze supportersclubs niet in de steek:

Nen Oilsjteneir is dikkes nen dweize mensj. We houden van onze tradities en gewoonten. Wanneer het bestuur er niet in slaagt om een carnavalsmatch op poten te zetten, dan doen we het zelf.
#AalAjoin #AalCarnavalist
#awaydaysea

05.02.2023 Petegem Away


29 Jan 2023, 2:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Aanwezig! :EA:

#exitplj

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Jan 2023, 11:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Laat ons zeggen dat de spelers , trainer en PLJ elkaar nodig hebben om al 4-5 jaar hetzelfde spelletje te spelen. Hier lopen nog altijd 7 spelers rond die medeverantwoordelijk zijn voor de degradatie uit eerste amateur, wanneer valt die euro .

Rot in alle gelederen , totale boycot voor de toekomst van eendracht Aalst is nodig.


29 Jan 2023, 18:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Neutralboy schreef:
Ondanks de situatie laten we onze supportersclubs niet in de steek:

Nen Oilsjteneir is dikkes nen dweize mensj. We houden van onze tradities en gewoonten. Wanneer het bestuur er niet in slaagt om een carnavalsmatch op poten te zetten, dan doen we het zelf.
#AalAjoin #AalCarnavalist
#awaydaysea

05.02.2023 Petegem Away


't Idee van een beloftenmatch als carnavalsmatch te plaatsen is totaal van de wereld maar het idee om nu op Petegem een alternatieve carnavalsmatch te gaan spelen 2 weken voor carnaval is niet veel beter.
Dat heeft voor mij niets met carnaval en een échte carnavalsmatch te maken maar bon, ieder zijn gedacht hierover. Enfin, hopelijk ben ik één van de weinigen die er zo over denkt en slaagt jullie initiatief want anders zal PLJ nekeer goed lachen peis ik.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Jan 2023, 10:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Ondanks de situatie laten we onze supportersclubs niet in de steek:

Nen Oilsjteneir is dikkes nen dweize mensj. We houden van onze tradities en gewoonten. Wanneer het bestuur er niet in slaagt om een carnavalsmatch op poten te zetten, dan doen we het zelf.
#AalAjoin #AalCarnavalist
#awaydaysea

05.02.2023 Petegem Away


't Idee van een beloftenmatch als carnavalsmatch te plaatsen is totaal van de wereld maar het idee om nu op Petegem een alternatieve carnavalsmatch te gaan spelen 2 weken voor carnaval is niet veel beter.
Dat heeft voor mij niets met carnaval en een échte carnavalsmatch te maken maar bon, ieder zijn gedacht hierover. Enfin, hopelijk ben ik één van de weinigen die er zo over denkt en slaagt jullie initiatief want anders zal PLJ nekeer goed lachen peis ik.


Het is gewoon een knipoog naar wat er gaande is en om wat volk mee te krijgen.
Aangezien niemand op carnavalszondag zal aanwezig zijn in Zelzate wouden we van deze verplaatsings nog iets leuk proberen maken voor iedereen.

Altijd welkom om zelf enig initiatief/idee naar voor te brengen om het uberhaupt nog een beetje plezant te houden.
We staan stilaan bij het moment waarbij het niemand nog een fck interesseert wat er gebeurt, de laatste mag het licht uitdoen.


30 Jan 2023, 10:48
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Ondanks de situatie laten we onze supportersclubs niet in de steek:

Nen Oilsjteneir is dikkes nen dweize mensj. We houden van onze tradities en gewoonten. Wanneer het bestuur er niet in slaagt om een carnavalsmatch op poten te zetten, dan doen we het zelf.
#AalAjoin #AalCarnavalist
#awaydaysea

05.02.2023 Petegem Away


't Idee van een beloftenmatch als carnavalsmatch te plaatsen is totaal van de wereld maar het idee om nu op Petegem een alternatieve carnavalsmatch te gaan spelen 2 weken voor carnaval is niet veel beter.
Dat heeft voor mij niets met carnaval en een échte carnavalsmatch te maken maar bon, ieder zijn gedacht hierover. Enfin, hopelijk ben ik één van de weinigen die er zo over denkt en slaagt jullie initiatief want anders zal PLJ nekeer goed lachen peis ik.


Het is gewoon een knipoog naar wat er gaande is en om wat volk mee te krijgen.
Aangezien niemand op carnavalszondag zal aanwezig zijn in Zelzate wouden we van deze verplaatsings nog iets leuk proberen maken voor iedereen.

Altijd welkom om zelf enig initiatief/idee naar voor te brengen om het uberhaupt nog een beetje plezant te houden.
We staan stilaan bij het moment waarbij het niemand nog een fck interesseert wat er gebeurt, de laatste mag het licht uitdoen.


ik vrees dat we helaas dichter en dichter bij dit punt aan 't komen zijn.
En 't zal er niet op beteren met wat je tegenwoordig allemaal hoort:
- Mbaye zou mogen vertrekken
- voorzitter zit in 't gevang of zou er recent in gezeten hebben
- geen sponsors meer, geen restaurant om te gaan eten
- geen bestuursleden meer op de matchen (Sorry, Marc tel ik niet mee, dat is ene pion van het bestuur die het gezaag moet opvangen)
- bestuur zou een eind voor Nieuwjaar hebben samen gezeten met de spelers en hen een voorstel gedaan dat de spelers zouden verworpen hebben > link met de dalende prestaties sindsdien?

Wat van al 't bovenstaande waar is of niet weet niemand 100% zeker maar dat het niet loopt zoals het zou moeten weet iedereen.

Idee om een supportersvergadering samen te roepen om alles eens uit de doeken te doen en verschillende pistes op tafel te leggen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Jan 2023, 11:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:

't Idee van een beloftenmatch als carnavalsmatch te plaatsen is totaal van de wereld maar het idee om nu op Petegem een alternatieve carnavalsmatch te gaan spelen 2 weken voor carnaval is niet veel beter.
Dat heeft voor mij niets met carnaval en een échte carnavalsmatch te maken maar bon, ieder zijn gedacht hierover. Enfin, hopelijk ben ik één van de weinigen die er zo over denkt en slaagt jullie initiatief want anders zal PLJ nekeer goed lachen peis ik.


Het is gewoon een knipoog naar wat er gaande is en om wat volk mee te krijgen.
Aangezien niemand op carnavalszondag zal aanwezig zijn in Zelzate wouden we van deze verplaatsings nog iets leuk proberen maken voor iedereen.

Altijd welkom om zelf enig initiatief/idee naar voor te brengen om het uberhaupt nog een beetje plezant te houden.
We staan stilaan bij het moment waarbij het niemand nog een fck interesseert wat er gebeurt, de laatste mag het licht uitdoen.


ik vrees dat we helaas dichter en dichter bij dit punt aan 't komen zijn.
En 't zal er niet op beteren met wat je tegenwoordig allemaal hoort:
- Mbaye zou mogen vertrekken
- voorzitter zit in 't gevang of zou er recent in gezeten hebben
- geen sponsors meer, geen restaurant om te gaan eten
- geen bestuursleden meer op de matchen (Sorry, Marc tel ik niet mee, dat is ene pion van het bestuur die het gezaag moet opvangen)
- bestuur zou een eind voor Nieuwjaar hebben samen gezeten met de spelers en hen een voorstel gedaan dat de spelers zouden verworpen hebben > link met de dalende prestaties sindsdien?

Wat van al 't bovenstaande waar is of niet weet niemand 100% zeker maar dat het niet loopt zoals het zou moeten weet iedereen.

Idee om een supportersvergadering samen te roepen om alles eens uit de doeken te doen en verschillende pistes op tafel te leggen.


Als Mbaye vertrekt zal hij worden vervangen maar we weten allemaal dat dit door een goedkoper en zwakker alternatief zal zijn.
Welke goeie speler die ook andere opties heeft wil nog voor EA komen spelen?
Voor het volk en ambiance moet je hier niet meer zijn, geen bekwame trainer, rampzalig slecht veld en achterstallige betalingen(ik zeg niet dat ze niet betaald worden).
Ik vind ook dat er nog eens een supportersvergadering mag komen en dat mogelijke investeerders hierop aanwezig zouden moeten zijn, alleen weet ik dat de opkomst voor zulke vergaderingen de laatste keren toch spijtig genoeg zeer laag was.
Al was het volgend jaar 4de provenciale (liever hoger natuurlijk) maar werkelijk alles is beter dan dit…..


30 Jan 2023, 13:54
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 218
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Het ophemelen van Mbaye moet eens stoppen. Ik vind hem, naar mijn mening, een ronduit verschrikkelijk jaar spelen. 4 goals op 20 matchen, alstublieft. En ik tel er de bekercampagne bij. Salu, Der!


30 Jan 2023, 16:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 905
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Smeirff schreef:
Het ophemelen van Mbaye moet eens stoppen. Ik vind hem, naar mijn mening, een ronduit verschrikkelijk jaar spelen. 4 goals op 20 matchen, alstublieft. En ik tel er de bekercampagne bij. Salu, Der!

tja voor nen deftige spits moe je geld hebben hee.???


30 Jan 2023, 18:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Smeirff schreef:
Het ophemelen van Mbaye moet eens stoppen. Ik vind hem, naar mijn mening, een ronduit verschrikkelijk jaar spelen. 4 goals op 20 matchen, alstublieft. En ik tel er de bekercampagne bij. Salu, Der!

Vind je dan dekuyper of panneel beter? Aan mbaye beleef je soms nog eens plezier door een splijtende actie (helaas niet altijd met een goal als orgelpunt).
Een beetje zoals Mitu, naar rendement misschien niet wat je verwacht maar in deze triestige periode kan je U aan een speler als Mbaye wel nog verwarmen.
Ik vrees als ze hem laten gaan dat we geen betere/efficiënter spits in de plaats zullen krijgen want er is simpelweg geen budget voor échte versterking.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Jan 2023, 20:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Smeirff schreef:
Het ophemelen van Mbaye moet eens stoppen. Ik vind hem, naar mijn mening, een ronduit verschrikkelijk jaar spelen. 4 goals op 20 matchen, alstublieft. En ik tel er de bekercampagne bij. Salu, Der!

5 goals op 16 matchen en maar de helft gespeeld lijkt mij zo verschrikkelijk nog niet.
Ieder zijn mening maar ik vind Mbaye een zeer goede spits voor dit niveau.
Paneel en Mbaye moeten altijd starten in deze ploeg.
Gaan er geen 20 maken maar niemand in deze kern.
Yagan technisch zeer sterk maar wat levert het op?
En dan speelt die soms nog op de flank en De Vriendt centraal opt midden :stom: .
Trainer is serieus de pedalen kwijt maar ik vergeef het hem, heeft een hart voor de club en doet alles met de beste bedoelingen maar de realiteit is dat hij trainer is omdat het de goedkoopste oplossing is.
En uiteindelijk zou een top 5 plaats een logisch resultaat zijn met deze kern.
Al vraag ik mij wel af van welke ploeg wij in de huidige vorm nog gaan winnen?


30 Jan 2023, 21:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Ondanks de situatie laten we onze supportersclubs niet in de steek:

Nen Oilsjteneir is dikkes nen dweize mensj. We houden van onze tradities en gewoonten. Wanneer het bestuur er niet in slaagt om een carnavalsmatch op poten te zetten, dan doen we het zelf.
#AalAjoin #AalCarnavalist
#awaydaysea

05.02.2023 Petegem Away


't Idee van een beloftenmatch als carnavalsmatch te plaatsen is totaal van de wereld maar het idee om nu op Petegem een alternatieve carnavalsmatch te gaan spelen 2 weken voor carnaval is niet veel beter.
Dat heeft voor mij niets met carnaval en een échte carnavalsmatch te maken maar bon, ieder zijn gedacht hierover. Enfin, hopelijk ben ik één van de weinigen die er zo over denkt en slaagt jullie initiatief want anders zal PLJ nekeer goed lachen peis ik.


PLJ zal groen lachen denk ik want de bus(sen) lopen stilaan vol en iedereen doet enthousiast verkleed mee.
WEIR ( elke supporter) zijn EA en niemand anders :EA:


31 Jan 2023, 22:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2933
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Mbaye is voor dit niveau toch echt wel goed. Als je natuurlijk geen moment zeker bent van je plek...en je speelt maar de helft van de tijd, tja, dan ga je ook geen hoge toppen scheren. Met dank aan de trainer.
Ik zeg niet dat Mbaye de superspits is, maar gaat er een vervanger komen?? Zal wat zijn.


01 Feb 2023, 11:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
tympanum2 schreef:
Mbaye is voor dit niveau toch echt wel goed. Als je natuurlijk geen moment zeker bent van je plek...en je speelt maar de helft van de tijd, tja, dan ga je ook geen hoge toppen scheren. Met dank aan de trainer.
Ik zeg niet dat Mbaye de superspits is, maar gaat er een vervanger komen?? Zal wat zijn.


Juist, het is ook niet toevallig dat 2 ploegen van een reeks hoger hem wilden.
De bezoekende trainers zijn telkens blij als ze Mbaye op de bank of niet in de kern zien zitten.
Een tijdje geleden vroeg een scout, ik dacht van Oudenaarde, aan mij waarom die niet speelde?
Nu de deal Romero-Mbaye afgesprongen is zal het moeilijk worden om Der nog gemotiveerd te krijgen vrees ik, maar dat is ook niet direct nodig, de eindronde is maar binnen enkele maanden :D .
Sinds de komst van PLJ is het onmogelijk om eens een klepper voor dit niveau binnen te halen, elk jaar hetzelfde verhaal.
Tarfi en Sonny Baik waren in het verleden ook opties, hoe zou het toch komen dat die spelers telkens voor een andere club kiezen…..


01 Feb 2023, 13:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Mbaye is voor dit niveau toch echt wel goed. Als je natuurlijk geen moment zeker bent van je plek...en je speelt maar de helft van de tijd, tja, dan ga je ook geen hoge toppen scheren. Met dank aan de trainer.
Ik zeg niet dat Mbaye de superspits is, maar gaat er een vervanger komen?? Zal wat zijn.


Juist, het is ook niet toevallig dat 2 ploegen van een reeks hoger hem wilden.
De bezoekende trainers zijn telkens blij als ze Mbaye op de bank of niet in de kern zien zitten.
Een tijdje geleden vroeg een scout, ik dacht van Oudenaarde, aan mij waarom die niet speelde?
Nu de deal Romero-Mbaye afgesprongen is zal het moeilijk worden om Der nog gemotiveerd te krijgen vrees ik, maar dat is ook niet direct nodig, de eindronde is maar binnen enkele maanden :D .
Sinds de komst van PLJ is het onmogelijk om eens een klepper voor dit niveau binnen te halen, elk jaar hetzelfde verhaal.
Tarfi en Sonny Baik waren in het verleden ook opties, hoe zou het toch komen dat die spelers telkens voor een andere club kiezen…..


Correct al is intussen gebleken dat Baik zelf een speciaal dossier is geworden. Rupel-Boom heeft hemel en aarde bewogen om die aangesloten te krijgen afgelopen zomer maar beschikte niet over (de juiste) verblijfspapieren en heeft dus nooit kunnen spelen voor de Steenbakkers. En kiezen voor Boom is tot op heden toch ook geen meevaller: als je Brice Verkerken nu zou spreken, had hij wellicht toch eerder hier willen zitten dan daar elke week te verliezen.

Ik vrees dat het jaar waarin SVDB de sportieve lijnen heeft uitgetekend en we op papier (en in de financiën) "namen" hebben aangetrokken, nog altijd in het hoofd van PLJ moet spoken waar we ondanks de namen (en drie trainers, zonder Carl nog te noemen) kansloos degradeerden. Toen zijn Lievens, Annys, Sterckx, Dekuyper, De Neve onder meer gehaald bovenop de relatief ruime kern die er al was met op het einde van de zomer ook nog Ponnet en Bounou (en in de winter de Gentse connectie die via BVR was binnengekomen met Ryckaert en Burssens ondermeer)... wat vooral zorgde voor veel paarden maar geen resultaten...


Laatst gewijzigd door DT op 01 Feb 2023, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Feb 2023, 15:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst