Merelbeke - E.A. | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Merelbeke - E.A. 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2964
Bericht Merelbeke - E.A.
Combiregeling op Merelbeke, wie komt op dat 'geniale' idee? :wadde:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Apr 2023, 9:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Timoilsjt schreef:
Combiregeling op Merelbeke, wie komt op dat 'geniale' idee? :wadde:


Ik denk dat het enkel en alleen te maken heeft met het feit dat het de eerste match is in hun nieuwe stadion op het Merelbeekse grondgebied en dat ze nog geen ervaring hebben hoe dit aan te pakken (aangezien ze de laatste jaren in De Pinte speelden). Als EA dan uw eerste tegenstander is die je moet ontvangen, zullen ze daar in een kramp geschoten zijn...


19 Apr 2023, 9:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Combiregeling voor hoeveel man? 200,300 in totaal?
Arm voetbal.


19 Apr 2023, 10:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Wie heeft dit beslist?
Rijp voor t gesticht. :crazy: :crazy:

Och ja, als ze de mensen kunnen kloten doen ze dat graag natuurlijk.

Mij alleszins niet gelaten. Ik kijk sowieso niet graag naar FC De Kampioenen


19 Apr 2023, 10:49
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 238
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Beste aan het verhaal: Ge staat daar gewoon naast de kant. Zelfs bij Eendracht Nieuwerkerken staat ge onder een afdak en enkele trapjes hoger. Man man man.


19 Apr 2023, 11:01
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Moet zijn dat ze de inkomsten niet nodig hebben zeker.
Mij niet gezien alleszins, ik zal dan enkel Oudenaarde nog doen.
Triestige beslissing alleszins


19 Apr 2023, 12:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Na 7 weken toch de moed gehad om nog eens te gaan kijken.
Als Carl maar een klein beetje eergevoel heeft dient hij toch direct zijn ontslag in.
Dit was echt om te Wenen tegen de 3 e laatste.
Met zulke cijfers de laatste 18 wedstrijden is het een mirakel dat we er in blijven.
Dit is echt het dieptepunt in 30 jaar komen kijken.
En dat hij nog durft te praten over de eindronde te winnen .


23 Apr 2023, 18:41
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
om het met de woorden van Steven Van Gucht te zeggen: de cijfers zijn niet goed... :cry:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Apr 2023, 22:31
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 399
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Petrik vindt de cijfers héél goed!!


24 Apr 2023, 8:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
met wie er blijft en wat je al bij gekocht hebt val je er volgend jaar wel uit.


24 Apr 2023, 11:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
waly 2 schreef:
met wie er blijft en wat je al bij gekocht hebt val je er volgend jaar wel uit.


Sowieso moeilijk te voorspellen - als je in de heenronde pakweg na Sparta Petegem een balans moest opmaken, kon de ploeg makkelijk meedraaien een reeks hoger. Zie maar wat Bert Dhont achteraf te vertellen had. Als je nu kijkt naar de resultaten, ben je effectief een degradatiekandidaat maar dat strookt evenmin met de kwaliteit van de kern... Het kan niet dat niemand plots nog kan voetballen hé. En het is niet dat die goeie reeks voor de winter enkel door geluk tot stand is gekomen...

Wat er is gebeurd om in deze situatie verzeild te zijn geraakt, daar heb ik geen verklaring voor maar er zal wel iets moeten gebeuren wat een kentering veroorzaakt. Mentaal lijkt de ploeg helemaal aan de grond te zitten want bij de minste tegenslag stuikt de boel volledig in elkaar. Als dat niet snel opgelost geraakt, kan je in de eindronde niks doen waar mentale kracht het verschil betekent tussen meedoen en winnen.


24 Apr 2023, 16:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 547
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Er zijn spelers die gewoon geen goesting meer hebben. En dit is niet sedert gisteren of eergisteren he, da's al enkele maanden aan de gang. Kan je het hen kwalijk nemen dat ze liever ergens anders gaan sjotten ? Waarom zouden deze dan plots in de eindronde wel nog de motivatie vinden en de pannen van het dak spelen ? Het dreigt dus volgend jaar nog een jaartje tweede amateur te worden.

_________________
WOEF


24 Apr 2023, 21:01
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 238
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Even ter info. Ben ik de enige die Lufulu absoluut geen lichtpuntje vind? 1 baltoets per 5 minuten (!) en de passes zijn dan ook op 1 hand te tellen. Gooi daarbovenop een 1 op 1 kans die verkwanseld wordt… Sorry, hoe kan je dan een goede match gespeeld hebben?


25 Apr 2023, 21:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Smeirff schreef:
Even ter info. Ben ik de enige die Lufulu absoluut geen lichtpuntje vind? 1 baltoets per 5 minuten (!) en de passes zijn dan ook op 1 hand te tellen. Gooi daarbovenop een 1 op 1 kans die verkwanseld wordt… Sorry, hoe kan je dan een goede match gespeeld hebben?


Je bent niet de enige. Als dat al en goeien is… ja dan zijn we snel uitgepraat. Ik stel mij zeer ernstig vragen over hoe onze trainer de spelers inschat. En dat is al heel lang het geval. Maar ja op de duur ligt de lat bij ons zodanig laag (gewoon niet te veel kosten) dat je r gemakkelijk kan over stappen hé.


25 Apr 2023, 21:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Davy schreef:
Smeirff schreef:
Even ter info. Ben ik de enige die Lufulu absoluut geen lichtpuntje vind? 1 baltoets per 5 minuten (!) en de passes zijn dan ook op 1 hand te tellen. Gooi daarbovenop een 1 op 1 kans die verkwanseld wordt… Sorry, hoe kan je dan een goede match gespeeld hebben?


Je bent niet de enige. Als dat al en goeien is… ja dan zijn we snel uitgepraat. Ik stel mij zeer ernstig vragen over hoe onze trainer de spelers inschat. En dat is al heel lang het geval. Maar ja op de duur ligt de lat bij ons zodanig laag (gewoon niet te veel kosten) dat je r gemakkelijk kan over stappen hé.

Was voor mij ook serieus verschieten als Lufulu het enige lichtpuntje was.
Kon zondag geen enkel lichtpunt zien bij onze spelers.
Maar ja ,zal waarschijnlijk zijn om een vertrekkende voorspeler gratis te vervangen voor Lufulu.
Alle spelers spelen zonder vertrouwen en daar is maar een man voor verantwoordelijk.


25 Apr 2023, 21:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst