Merelbeke - E.A. - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Merelbeke - E.A. 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
rataplan schreef:
Er zijn spelers die gewoon geen goesting meer hebben. En dit is niet sedert gisteren of eergisteren he, da's al enkele maanden aan de gang. Kan je het hen kwalijk nemen dat ze liever ergens anders gaan sjotten ? Waarom zouden deze dan plots in de eindronde wel nog de motivatie vinden en de pannen van het dak spelen ? Het dreigt dus volgend jaar nog een jaartje tweede amateur te worden.


Die "verloren" goesting kan dan toch niet enkel en alleen aan de nederlagen liggen, zou ik durven denken. Dus is er achter de schermen iets gebeurd en dan zou ik er me wel iets kunnen bij voorstellen, maar als er niks is - wat de spelers toch lijken uit te schijnen in de pers - is het dan toch ook aan de spelers die wel goesting hebben (en die blijven) en de trainer om de tegenwerkende elementen eruit te zetten?

Als ze geen goesting hebben om te spelen, zal dat op training toch ook zichtbaar moeten zijn?

En misschien nog belangrijker: als ze geen goesting hebben en geen motivatie tonen, moet je aan hun centen zitten (het enige wat helpt in zo'n geval). Want die slechte invloeden, zorgen er toch ook voor dat die anderen ook geen bal verdienen? Paar keer niet selecteren en je zal snel een heropflakkering zien. En waarom niet met beloften spelen: het is niet dat het veel erger kan worden dan nu. Of is het masterplan dat we de eindronde met onze beloften gaan spelen om iedereen te verrassen?


26 Apr 2023, 10:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
elk jaar hetzelfde.de sukkels weten dat ze een reeks hoger niet meekunnen ....


26 Apr 2023, 12:41
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Iemand beelden?


01 Mei 2023, 1:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Waar zat Yagan en ryckaert
Yagan zou ik niet verlengen,prijs kwaliteit onvoldoende ,en ryckaert zou ik ook laten gaan en Burssens houden.
Bob straetman gisteren opnieuw 2 doelpunten bij Ninove .


01 Mei 2023, 9:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Allesweter schreef:
Waar zat Yagan en ryckaert
Yagan zou ik niet verlengen,prijs kwaliteit onvoldoende ,en ryckaert zou ik ook laten gaan en Burssens houden.
Bob straetman gisteren opnieuw 2 doelpunten bij Ninove .


kadadusj naar bergen


01 Mei 2023, 12:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
champagne schreef:
Allesweter schreef:
Waar zat Yagan en ryckaert
Yagan zou ik niet verlengen,prijs kwaliteit onvoldoende ,en ryckaert zou ik ook laten gaan en Burssens houden.
Bob straetman gisteren opnieuw 2 doelpunten bij Ninove .


kadadusj naar bergen

Spijtig goeie speler


01 Mei 2023, 12:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
Allesweter schreef:
champagne schreef:
Allesweter schreef:
Waar zat Yagan en ryckaert
Yagan zou ik niet verlengen,prijs kwaliteit onvoldoende ,en ryckaert zou ik ook laten gaan en Burssens houden.
Bob straetman gisteren opnieuw 2 doelpunten bij Ninove .


kadadusj naar bergen

Spijtig goeie speler


Logische stap zeker gezien Kakudji zijn makelaar speler/topscorer is van Bergen.
Ze promoveren daar van 3de naar 2de amateur en speelden hun promotiematch voor 5000 man, na hun faillissement zijn ze ginder in tegenstelling tot ons terug op de goeie weg.
Kakudji, geen slechte speler maar had er meer van verwacht, sterk in de duels maar vond hem uitvoetballend en in 1 tegen 1 situaties toch dikwijls te simpel uitgespeeld.
Ryckaert heeft nog een contract en Yagan zeker niet verlengen.
Zolang er geen bekwame voorzitter, trainer en structuur komt is het hopeloos en maakt het eigenlijk weinig uit wie er komt en vertrekt.
Als PLJ echt nog iets van dit seizoen had willen maken had er al lang een nieuwe trainer en grasmat moeten zijn.


01 Mei 2023, 13:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
iemand die de match gezien heeft en iets kan zeggen over 't geleverde spel?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Mei 2023, 14:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Merelbeke - E.A.
https://www.facebook.com/eendracht.aals ... 273734843/

_________________
Afbeelding


02 Mei 2023, 16:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst