Eindronde - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eindronde 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde
Had stadsbestuur toen de gronden aan ons verkocht ipv Movianto stonden wij nu misschien waar Antwerp nu staat.


24 Mei 2023, 15:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde
Smetje schreef:
Had stadsbestuur toen de gronden aan ons verkocht ipv Movianto stonden wij nu misschien waar Antwerp nu staat.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Mei 2023, 15:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eindronde
Whisfull thinking.
Kijk eens naar Lebbeke, wat een mooie acomodatie en een goede trainer!


24 Mei 2023, 17:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde
Smetje schreef:
Had stadsbestuur toen de gronden aan ons verkocht ipv Movianto stonden wij nu misschien waar Antwerp nu staat.


:plat: :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mei 2023, 19:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Eindronde
iendrachter schreef:
Dat was in 2de klasse onder FDR dat Ghelamco idd het nieuwe stadion ging zetten in Erembodegem maar het stadsbestuur koos uiteindelijk voor Movianto en meer werkgelegenheid….
We zijn ondertussen bijna 10 jaar later en hebben alleen maar stappen achteruit gezet.
Als je ziet wat Gheysens met Antwerp zowel op als naast het veld verwezenlijkt heeft denk ik niet dat die man interesse in EA heeft.

Misschien zijn interesse omdat er dringend aan renovatie moet gedaan worden aan het stadion of het bouwen van nieuwe tribunes .
Als hij Antwerp overnam was het daar ook een ruïne,en bouwde stap voor stap nieuwe tribunes.
Ik zou er zeker niet kwaad om zijn moest zo iemand overnemen


24 Mei 2023, 19:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde
Bakkie schreef:
Smetje schreef:
Had stadsbestuur toen de gronden aan ons verkocht ipv Movianto stonden wij nu misschien waar Antwerp nu staat.


:plat: :plat:


Toen zat Gheyssens nog niet bij Antwerp. Was het op dat moment niet zijn bedoeling om de investeringen die hij daar gedaan heeft bij ons te doen? Of wou hij enkel stadion zetten en niet investeren in de club?

We zaten op dat moment samen met Antwerp in tweede.


25 Mei 2023, 9:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
Antwerp: Eigenaar van hun stadion + plaats genoeg om uit te breiden
EA: Geen eigenaar van hun stadion + volledig ingesloten tussen woningen

Een overname zal volgens mij enkel slagen als de nieuwe eigenaar een plan in twee verschillende snelheden heeft.

1) Zo snel mogelijk het vertrouwen met de supporters herstellen en zich laten omringen door capabele en betrouwbare mensen zodat we met een minimum aan budget een evenwichtige kern kunnen uitbouwen. Hierbij moet er ook zeer veel aandacht zijn voor de jeugd, want daaruit zullen we moeten kunnen rekruteren voor de eerste ploeg.

2) Op korte termijn naar buiten komen met een volledig toekomstplan voor de club waarbij we vooral aan de infrastructuur denken. Hierbij is één groot vraagstuk dat zo snel mogelijk moet opgelost raken: Blijven we op de plaats waar we nu zitten en blijven we dus gebonden aan het feit dat het stadion eigendom is van de stad en dat uitbreidingsmogelijkheden daar beperkt zijn, of worden er normaals wilde plannen voor een nieuw stadion uit de doeken gedaan?

Wat zouden de mogelijke argumenten kunnen zijn om naar een groter stadion op een andere locatie te gaan? Als je ziet dat veel eersteklassers hun tribunes amper vol krijgen vind ik niet dat wij moeten dromen van een gevulde voetbaltempel met een gesloten ring. Ambiëren wij trouwens nog eerste klasse?

Al denk ik wel dat als wij ooit terug in eerste klasse zouden komen we een soort van RWDM/Union scenario gaan krijgen waarbij de (succes)supporters in grote getale aanwezig zullen zijn.


25 Mei 2023, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde
Zienaa schreef:
Antwerp: Eigenaar van hun stadion + plaats genoeg om uit te breiden
EA: Geen eigenaar van hun stadion + volledig ingesloten tussen woningen

Een overname zal volgens mij enkel slagen als de nieuwe eigenaar een plan in twee verschillende snelheden heeft.

1) Zo snel mogelijk het vertrouwen met de supporters herstellen en zich laten omringen door capabele en betrouwbare mensen zodat we met een minimum aan budget een evenwichtige kern kunnen uitbouwen. Hierbij moet er ook zeer veel aandacht zijn voor de jeugd, want daaruit zullen we moeten kunnen rekruteren voor de eerste ploeg.

2) Op korte termijn naar buiten komen met een volledig toekomstplan voor de club waarbij we vooral aan de infrastructuur denken. Hierbij is één groot vraagstuk dat zo snel mogelijk moet opgelost raken: Blijven we op de plaats waar we nu zitten en blijven we dus gebonden aan het feit dat het stadion eigendom is van de stad en dat uitbreidingsmogelijkheden daar beperkt zijn, of worden er normaals wilde plannen voor een nieuw stadion uit de doeken gedaan?

Wat zouden de mogelijke argumenten kunnen zijn om naar een groter stadion op een andere locatie te gaan? Als je ziet dat veel eersteklassers hun tribunes amper vol krijgen vind ik niet dat wij moeten dromen van een gevulde voetbaltempel met een gesloten ring. Ambiëren wij trouwens nog eerste klasse?

Al denk ik wel dat als wij ooit terug in eerste klasse zouden komen we een soort van RWDM/Union scenario gaan krijgen waarbij de (succes)supporters in grote getale aanwezig zullen zijn.


"Die plaats genoeg" is wel relatief. Zolang Gheyssens geen akkoord heeft met de familie Mintjens, mag hij geen baksteen meer verleggen. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Mei 2023, 11:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde
Smetje schreef:
Bakkie schreef:
Smetje schreef:
Had stadsbestuur toen de gronden aan ons verkocht ipv Movianto stonden wij nu misschien waar Antwerp nu staat.


:plat: :plat:


Toen zat Gheyssens nog niet bij Antwerp. Was het op dat moment niet zijn bedoeling om de investeringen die hij daar gedaan heeft bij ons te doen? Of wou hij enkel stadion zetten en niet investeren in de club?

We zaten op dat moment samen met Antwerp in tweede.


Hij wou enkel het stadion bouwen,er was geen sprake van een overname,ge weet toch hoe het afgelopen is mer FDR,net hetzelfde als met het liegebeest die nu nog de touwtjes in handen heeft.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mei 2023, 11:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eindronde
Ik geloof er geen snars van dat je op de huidige site het stadion niet zou kunnen draaien (zoals de stad beweert). Ik ben ervan overtuigd dat je, als je het veld een kwartslag draait, je een nieuw stadion van 8.000 man kan plaatsen met tribunes aan elke zijde.
De stad heeft onlangs die garageboxen gekocht aan den Ouden Dendermondse steenweg. Als ze die afbreken is er een vrije doorgang naar het vroegere oefenplein. Maak daar de bezoekersparking van.
Kant bredestraat/café's: Spionkop met 3.000 staanplaatsen achter doel. (zoals op KVM)
Aan de overkant: Zittribune achter de goal in 2 delen. Eene helft vr jeugd en familie, andere helft voor de bezoekers. (zoals op KVO)
Kant Landbouwerstraat: Comfortabele zittribune met kantines die uitzicht geven op het veld.
Aan de overkant: Hoofdtribune met skyboxen, VIP, pers, ...

Om dat stadion vervolgens vol te krijgen, daarvoor moeten er nog heel wat andere zaken veranderen natuurlijk :D

_________________
OB17


25 Mei 2023, 11:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eindronde
@ Tokkie
ik was erbij bij het scenario stadion draaien, dit is onmogelijk want dan moet je achteraan enkele huizen een stuk onteigenen vooral de tuinen dan;
Dit is een procedure van +- 10 jaar zonder rekening te houden met beroepsprocedures.

Stop met dromen mannekes een beetje aanpassingen aan wat er nu is, meer zit er niet in.

30/05/2023 is de deadline voor de verplichte 3e bestuurder ( nog 5 dagen dus en lang weekend ), indien dit niet gerealiseerd wordt is het einde verhaal en schrapping stamnummer en club volgens de reglementen.

Niemand die hierover nog praat precies.

Faillissement en ASAP nieuwe VZW met minstens 3 bestuurders is de enige oplossing maar de tijd dringt ook hiervoor.

Al de rest zijn dromen met een roze bril die onmogelijk zijn.


25 Mei 2023, 12:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eindronde
Neutralboy schreef:
@ Tokkie
ik was erbij bij het scenario stadion draaien, dit is onmogelijk want dan moet je achteraan enkele huizen een stuk onteigenen vooral de tuinen dan;
Dit is een procedure van +- 10 jaar zonder rekening te houden met beroepsprocedures.

Stop met dromen mannekes een beetje aanpassingen aan wat er nu is, meer zit er niet in.

30/05/2023 is de deadline voor de verplichte 3e bestuurder ( nog 5 dagen dus en lang weekend ), indien dit niet gerealiseerd wordt is het einde verhaal en schrapping stamnummer en club volgens de reglementen.

Niemand die hierover nog praat precies.

Faillissement en ASAP nieuwe VZW met minstens 3 bestuurders is de enige oplossing maar de tijd dringt ook hiervoor.

Al de rest zijn dromen met een roze bril die onmogelijk zijn.


Amai nog ni, als dat stadion ter sprake komt, laten velen hun wildste fantasieën los, de waarheid is dat je dat plein in geen 100 jaar gedraaid krijgt met zoveel buurtbewoners. Er stond enkele jaren geleden in een verslag zelfs dat een betonnen tribune op de huidige staanplaatsen niet meer is toegestaan.


25 Mei 2023, 13:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde
buiten aalst spelen.. (y)


25 Mei 2023, 13:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde
waly 2 schreef:
buiten aalst spelen.. (y)


Kan, maar ook daar - hoe realistisch is dat?

Een paar jaar geleden zou Erpe-Mere kandidaat zijn geweest dacht ik, maar Erpe-Mere United kreeg zelfs geen toestemming om thuis tegen EA te spelen dit seizoen... Dan lijkt me dat ook weer uitspraken te zijn geweest van enen die zich interessant wilde maken, maar meer niet... Om nog maar van de impact op de toeschouwers te zwijgen... Ik had het zelf ook totaal niet verwacht, maar de sloop van de K heeft EA toch ook een pak volk doen verliezen. Dan zou ik niet willen becijferen wat er nog zou komen op een andere plaats buiten de huidige locatie...

Zoals Neutralboy zegt: vooral hopen dat er op de huidige locatie wat verbetering inzit. Het is alvast positief dat er duidelijkheid is dat er op deze locatie nog iets mogelijk is... Vraag is alleen wat - tijd is ook gepasseerd dat als je iets afbreekt, je zomaar onder dezelfde voorwaarden/afmetingen iets terug kan zetten...


25 Mei 2023, 13:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde
Neutralboy schreef:
@ Tokkie
ik was erbij bij het scenario stadion draaien, dit is onmogelijk want dan moet je achteraan enkele huizen een stuk onteigenen vooral de tuinen dan;
Dit is een procedure van +- 10 jaar zonder rekening te houden met beroepsprocedures.

Stop met dromen mannekes een beetje aanpassingen aan wat er nu is, meer zit er niet in.

30/05/2023 is de deadline voor de verplichte 3e bestuurder ( nog 5 dagen dus en lang weekend ), indien dit niet gerealiseerd wordt is het einde verhaal en schrapping stamnummer en club volgens de reglementen.

Niemand die hierover nog praat precies.

Faillissement en ASAP nieuwe VZW met minstens 3 bestuurders is de enige oplossing maar de tijd dringt ook hiervoor.

Al de rest zijn dromen met een roze bril die onmogelijk zijn.


Als er geen 3e bestuurder is aangeduid, kom je volgens mij in aanleg van schrapping en word je nog niet effectief geschrapt. Er gaat nog wat tijd overgaan voor je effectief wordt geschrapt dus denk niet dat een 3e bestuurder de hoogste prioriteit is van PLJ op dit moment. Of zijn we op dit ogenblik al in aanleg van schrapping?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


25 Mei 2023, 14:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst