Eindronde - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eindronde 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eindronde
Tokkie schreef:
Ik geloof er geen snars van dat je op de huidige site het stadion niet zou kunnen draaien (zoals de stad beweert). Ik ben ervan overtuigd dat je, als je het veld een kwartslag draait, je een nieuw stadion van 8.000 man kan plaatsen met tribunes aan elke zijde.
De stad heeft onlangs die garageboxen gekocht aan den Ouden Dendermondse steenweg. Als ze die afbreken is er een vrije doorgang naar het vroegere oefenplein. Maak daar de bezoekersparking van.
Kant bredestraat/café's: Spionkop met 3.000 staanplaatsen achter doel. (zoals op KVM)
Aan de overkant: Zittribune achter de goal in 2 delen. Eene helft vr jeugd en familie, andere helft voor de bezoekers. (zoals op KVO)
Kant Landbouwerstraat: Comfortabele zittribune met kantines die uitzicht geven op het veld.
Aan de overkant: Hoofdtribune met skyboxen, VIP, pers, ...

Om dat stadion vervolgens vol te krijgen, daarvoor moeten er nog heel wat andere zaken veranderen natuurlijk :D


Dag Tokkie, ik volg U 100%
Ik heb zelf trouwens een schetsmatig plan uitgetekend en het kan perfect.
Maar achter uw beide goalen zet je dan geen megatribunes. Die zullen moeten staan langs de Landbouwerstraat (=nieuwe hoofdtribune) en zijde Leopoldlaan (nieuwe kaai met indoorseats er bovenop).
Als je natuurlijk 2 megalomane tribunes wenst te bouwen achter de goalen geloof ik Neutralboy, maar met gewone tribunes is draaien perfect mogelijk.
Ik zou heel graga de plannen van het nieuwe stadion zien met een gedraaid plein, waarvan de stad zegt dat het niet uitvoerbaar is omdat ze tuinen zouden moeten onteigenen...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Mei 2023, 14:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
Maar wij hebben toch geen stadion met vier tribunes nodig?

Ik zou aan de kant van de oefenterreinen een volledig nieuwe tribune zetten met alle mogelijke accommodaties in, of en hoeveel staanplaatsen er komen valt dan nog te bezien.Uiterst rechts maak je het bezoekersvak zodat ze langs de garageboxen weg kunnen. Onze huidige hoofddtribune kan dan volledig gerenoveerd of gesloopt en heropgebouwd worden.


25 Mei 2023, 14:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde
Onze incompetente voorzitter wil de club van de hand doen... tot daar het goede nieuws... al het andere is slecht nieuws: onzekerheid over kern, over overnemers, zijn ze er echt? Wie? Wat met volgend seizoen? Wat met die miljoenenschuld? Toch geen detail denk ik dan? Het feit dat onze voorzitter altijd het tegenovergestelde doet van wat hij belooft...

En hier worden volop stadions gedraaid alsof het niets is.

Ik denk dat er te veel zijn die denken dat als we de problemen compleet negeren ze ook vanzelf zullen weggaan.

Stap voor stap: wachten op een hopelijk betere ploeg die wil overnemen en dan zien... zoniet zal het faillissement worden


25 Mei 2023, 15:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eindronde
elfahem schreef:
Neutralboy schreef:
@ Tokkie
ik was erbij bij het scenario stadion draaien, dit is onmogelijk want dan moet je achteraan enkele huizen een stuk onteigenen vooral de tuinen dan;
Dit is een procedure van +- 10 jaar zonder rekening te houden met beroepsprocedures.

Stop met dromen mannekes een beetje aanpassingen aan wat er nu is, meer zit er niet in.

30/05/2023 is de deadline voor de verplichte 3e bestuurder ( nog 5 dagen dus en lang weekend ), indien dit niet gerealiseerd wordt is het einde verhaal en schrapping stamnummer en club volgens de reglementen.

Niemand die hierover nog praat precies.

Faillissement en ASAP nieuwe VZW met minstens 3 bestuurders is de enige oplossing maar de tijd dringt ook hiervoor.

Al de rest zijn dromen met een roze bril die onmogelijk zijn.


Als er geen 3e bestuurder is aangeduid, kom je volgens mij in aanleg van schrapping en word je nog niet effectief geschrapt. Er gaat nog wat tijd overgaan voor je effectief wordt geschrapt dus denk niet dat een 3e bestuurder de hoogste prioriteit is van PLJ op dit moment. Of zijn we op dit ogenblik al in aanleg van schrapping?


3.2 BESTUUR
Artikel B3.34
Elke club heeft een bestuur, dat minsten drie verantwoordelijke bestuursleden telt. In afwijking
hiervan telt het bestuur van een club van het profvoetbal minstens vijf verantwoordelijke
bestuursleden.
Als een club niet langer beschikt over het voorziene minimaal aantal verantwoordelijke
bestuursleden, wordt haar een periode van één maand verleend om haar situatie te
regulariseren.
Indien de betrokken club de termijn niet respecteert, worden geen scheidsrechterskosten meer
terugbetaald tot de dag van de regularisatie.
Indien de club drie maanden na de betekening van de inbreuk door de KBVB de situatie niet
regulariseert, kan de KBVB elke andere passende sanctie nemen, die kan gaan tot een
schrapping van de club.

https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... _Clubs.pdf


25 Mei 2023, 16:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde
Neutralboy schreef:
@ Tokkie
ik was erbij bij het scenario stadion draaien, dit is onmogelijk want dan moet je achteraan enkele huizen een stuk onteigenen vooral de tuinen dan;
Dit is een procedure van +- 10 jaar zonder rekening te houden met beroepsprocedures.

Stop met dromen mannekes een beetje aanpassingen aan wat er nu is, meer zit er niet in.

30/05/2023 is de deadline voor de verplichte 3e bestuurder ( nog 5 dagen dus en lang weekend ), indien dit niet gerealiseerd wordt is het einde verhaal en schrapping stamnummer en club volgens de reglementen.

Niemand die hierover nog praat precies.

Faillissement en ASAP nieuwe VZW met minstens 3 bestuurders is de enige oplossing maar de tijd dringt ook hiervoor.

Al de rest zijn dromen met een roze bril die onmogelijk zijn.
alles wat niet nieuw is langs de E40 financiert zichzelf ook niet.
En alles wat gefinancierd moet worden is onhaalbaar zowel voor club als stad...

Dus Eendracht zal uit zijn as moeten herrijzen zonder dat een stadion (en dus interesse van vastgoedmagnaten) een hefboom kan zijn

Moeilijker moeten we dat niet maken

_________________
If you never try, you'll never know


25 Mei 2023, 23:11
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eindronde
Zienaa schreef:
Maar wij hebben toch geen stadion met vier tribunes nodig?

Ik zou aan de kant van de oefenterreinen een volledig nieuwe tribune zetten met alle mogelijke accommodaties in, of en hoeveel staanplaatsen er komen valt dan nog te bezien.Uiterst rechts maak je het bezoekersvak zodat ze langs de garageboxen weg kunnen. Onze huidige hoofddtribune kan dan volledig gerenoveerd of gesloopt en heropgebouwd worden.


Dat is een andere discussie natuurlijk hoeveel tribunes je wilt en hoeveel staan/zitplaatsen. Maar een stadion met langs alle 4 de zijden ene tribune, ook al is ze maar beperkt i ngrootte, is sfeervoller dan met slechts 2 tribunes.
Zoals andere hier terecht schrijven, wat zitten wij over tribunes en een stadion bezig als we niet eens een bestuur hebben...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Mei 2023, 13:32
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 166
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Eindronde
Jongens wordt eens wakker, niks 3de bestuurder. Niks stadion. Alleen failissement zal volgen


27 Mei 2023, 10:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Eindronde
Kalamaki2014 schreef:
Jongens wordt eens wakker, niks 3de bestuurder. Niks stadion. Alleen failissement zal volgen


Hij wou toch de verkoop snel afronden dus een 3de bestuurder is in dat geval zelf niet nodig.
Pas na 3 maanden zou er een schrapping als sanctie zijn dus dat is nog 2 maand.
Zal geen faillissement worden maar verkoop aan binnenlandse of buitenlandse investeerder.
Of dat goed of slecht is laat ik in het midden, ik dacht dat we na FDR het slechtste op bestuurlijk gebied gehad hadden maar blijkbaar niet, slechter doen is nu wel onmogelijk, en dat geld ook voor het sportieve natuurlijk.
En over dat stadion, uiteraard moet er een nieuw komen maar zolang we op dit niveau blijven en de Europatribune en kleine staantribune worden afgebroken zie ik niet direct een probleem.
In de K en zittribune is er (tijdelijk) voldoende plaats, zeker nu Lokeren uit de reeks is en er ver geen bezoekers meer zullen zijn, die kunnen dan eventueel beneden in de zittribune zitten.


28 Mei 2023, 9:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eindronde
Juist wat iendrachter beweert.
Met een faillissement heeft PLJ ook niets hé, als hij kan verkopen voor zelfs een klein bedrag heeft hij nog iets, anders NIETS.
Benieuwd wanneer we iets zullen horen over die verkoop.
Als je 3 maand rekent vanaf de supportersvergadering dan kom je uit in augusuts.
Als PLJ zijn woord houdt en zegt tegen het eind van de competitie dan moet er over een week of 2 duidelijkheid zijn want dan is de eindronde gedaan.
We zullen zien en moeten afwachten.


28 Mei 2023, 10:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde
wevege schreef:
Juist wat iendrachter beweert.
Met een faillissement heeft PLJ ook niets hé, als hij kan verkopen voor zelfs een klein bedrag heeft hij nog iets, anders NIETS.
Benieuwd wanneer we iets zullen horen over die verkoop.
Als je 3 maand rekent vanaf de supportersvergadering dan kom je uit in augusuts.
Als PLJ zijn woord houdt en zegt tegen het eind van de competitie dan moet er over een week of 2 duidelijkheid zijn want dan is de eindronde gedaan.
We zullen zien en moeten afwachten.

Ik dacht dat de competitie al een tijdje gedaan was voor ons.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Mei 2023, 20:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Eindronde
De finale Antwerp B tegen Cercle B in de eindronde, van competitievervalsing gesproken.
Laat Cercle maar winnen dan zijn we daar volgend seizoen toch al vanaf.
Best dat we terug in dezelfde reeks gaan uitkomen.


28 Mei 2023, 21:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eindronde
Bakkie schreef:
wevege schreef:
Juist wat iendrachter beweert.
Met een faillissement heeft PLJ ook niets hé, als hij kan verkopen voor zelfs een klein bedrag heeft hij nog iets, anders NIETS.
Benieuwd wanneer we iets zullen horen over die verkoop.
Als je 3 maand rekent vanaf de supportersvergadering dan kom je uit in augusuts.
Als PLJ zijn woord houdt en zegt tegen het eind van de competitie dan moet er over een week of 2 duidelijkheid zijn want dan is de eindronde gedaan.
We zullen zien en moeten afwachten.

Ik dacht dat de competitie al een tijdje gedaan was voor ons.

Een seizoen eindigt steeds (officieel) op 30/06.


29 Mei 2023, 1:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eindronde
iendrachter schreef:
De finale Antwerp B tegen Cercle B in de eindronde, van competitievervalsing gesproken.
Laat Cercle maar winnen dan zijn we daar volgend seizoen toch al vanaf.
Best dat we terug in dezelfde reeks gaan uitkomen.

Antwerp B wint: Cercle B zit weer in onze reeks en Lebbeke blijft in de B-reeks.
Cercle B wint: Antwerp B gaat naar de B-reeks en Lebbeke komt bij ons terecht.


29 Mei 2023, 1:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde
filip.dhose schreef:
Bakkie schreef:
wevege schreef:
Juist wat iendrachter beweert.
Met een faillissement heeft PLJ ook niets hé, als hij kan verkopen voor zelfs een klein bedrag heeft hij nog iets, anders NIETS.
Benieuwd wanneer we iets zullen horen over die verkoop.
Als je 3 maand rekent vanaf de supportersvergadering dan kom je uit in augusuts.
Als PLJ zijn woord houdt en zegt tegen het eind van de competitie dan moet er over een week of 2 duidelijkheid zijn want dan is de eindronde gedaan.
We zullen zien en moeten afwachten.

Ik dacht dat de competitie al een tijdje gedaan was voor ons.

Een seizoen eindigt steeds (officieel) op 30/06.


Uwe vriend PLJ zijn seizoen is hier al enkele jaren voorbij en eindelijk begin je het ook in te zien :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Mei 2023, 7:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eindronde
Bakkie schreef:
filip.dhose schreef:
Bakkie schreef:
Ik dacht dat de competitie al een tijdje gedaan was voor ons.

Een seizoen eindigt steeds (officieel) op 30/06.


Uwe vriend PLJ zijn seizoen is hier al enkele jaren voorbij en eindelijk begin je het ook in te zien :D

Patrick Le Juste is mijn "vriend" niet. Het enige wat je rationeel en objectief moet vaststellen, is dat hij een paar jaar geleden Eendracht Aalst van het faillissement gered heeft. Zonder PLJ was er al enkele jaren geen EA meer, en daar moet je - of je nu vriend of vijand bent - respect voor opbrengen.. Wie dat ontkent, is ziende blind. Of hij de doodstrijd misschien verlengd heeft, dat is een andere discussie. Maar als hij een overnemer vindt, dan kun je slechts één ding concluderen: hij nam de club over in vierde klasse, en hij laat hem over in vierde klasse.


29 Mei 2023, 10:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst