EA - Oudenaarde - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Als Carl zo een uitspraken blijft doen vermoed ik dat er snel een andere trainer kan zijn.

Carl heeft liever een spits als Mitch die hard werkt en loopt, maar veel andere kwaliteiten die een spits nodig heeft veel minder heeft.


04 Sep 2023, 13:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Zeer domme uitspraak van een gefrustreerde trainer waar het nieuwe bestuur zeker niet zal kunnen mee lachen
Ziet volgens mij de bui al hangen
Nu hij er kwaliteit bij krijgt zou hij liever met de spelers verder doen waar hij al 4 jaar mee aan het knoeien is in 2 e amateur
Als de nieuwe spelers van de zelfde kwaliteit zijn als de 2 van gisteren mag hij zeker niet klagen


04 Sep 2023, 13:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Is Regi niet vrij?


04 Sep 2023, 13:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Naar wat ik hoorde was de Regi gisteren zelfs aanwezig...


04 Sep 2023, 13:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Petroe69 schreef:
Naar wat ik hoorde was de Regi gisteren zelfs aanwezig...

niet gezien.


04 Sep 2023, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Petroe69 schreef:
Naar wat ik hoorde was de Regi gisteren zelfs aanwezig...

We kunnen momenteel genen beteren hebben.


04 Sep 2023, 13:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Moses Chunga schreef:
Petroe69 schreef:
Naar wat ik hoorde was de Regi gisteren zelfs aanwezig...

We kunnen momenteel genen beteren hebben.


en ik lees dat hij geen 'nee' zou zeggen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230505_92356880.

_________________
may the FORCE be with you.


04 Sep 2023, 13:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: EA - Oudenaarde
:lol:
Still standing ! schreef:
Moses Chunga schreef:
Petroe69 schreef:
Naar wat ik hoorde was de Regi gisteren zelfs aanwezig...

We kunnen momenteel genen beteren hebben.


en ik lees dat hij geen 'nee' zou zeggen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230505_92356880.


04 Sep 2023, 14:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Inderdaad zeer vreemd interview. In het begin van de voorbereiding klagen over spelers die er niet zijn en na 6 nieuwkomers waarvan 1 de vervanger is voor Swinnen, is hij bang als er een vlieger land. :wadde:
Angelov heeft 75 minuten hard gewerkt maar doet volgens hem zijn verdedigende taken niet. :crazy:
Regi zou de gedroomde coach zijn voor deze taak al is het te hopen dat Carl bij de club mag blijven in een andere rol.


04 Sep 2023, 14:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Oudenaarde
De Carl moet nogal met stress zitten de laatste tijd. Er landen +/- 250 vliegtuigen per dag op Zaventem.


04 Sep 2023, 14:22
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Met alle respect maar carl hoort daar niet meer bij ! Heeft veel gedaan voor de club dat is denkek het enigste waarom hij daar nog mag blijven… maar als ze kunnen gaan ze hem snel buiten gooien.

Ook de club overnemen en de trainer direct ontslaan durven ze niet doen.

Hij neemt de oude belgische spelers een beetje in bescherming wat wel mooi is maar diene Angelov is gewoon een betere speler dan bv een mitch. Diene Nicolae ga naar mijn gevoel zeker spelen en als diene ayaz wedstrijdfit is tja…
Als Angelov en Bob zo blijven spelen en onze Nicolae komt daar bij en onze nieuwe 10 dat onderweg is tja Dan gaat Jilke of Arne er van tussen vallen. Want dan heb je ook nog onze Race die ook in het middenveld kan spelen…

Defensief zal belgisch zijn maar offensief zullen buitenlanders zijn dus mix mix


04 Sep 2023, 15:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Josken11 schreef:
Inderdaad zeer vreemd interview. In het begin van de voorbereiding klagen over spelers die er niet zijn en na 6 nieuwkomers waarvan 1 de vervanger is voor Swinnen, is hij bang als er een vlieger land. :wadde:
Angelov heeft 75 minuten hard gewerkt maar doet volgens hem zijn verdedigende taken niet. :crazy:
Regi zou de gedroomde coach zijn voor deze taak al is het te hopen dat Carl bij de club mag blijven in een andere rol.

Was vorig jaar met Mbaye en Paneel het zelfde, zocht altijd een uitvlucht om ze op de bank te zetten, maar geloof me dit jaar gaat hij zich dit niet meer kunnen permitteren


04 Sep 2023, 15:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Als de trainer een beetje zelfkennis heeft moet hij toch ook beseffen dat hij het nog heel lang volgehouden heeft. Misschien mag hij nog wel de sandwichkes smeren, of ticketjes verkopen, wie weet.


04 Sep 2023, 16:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Los van de resultaten in de terugronde kan ik die woorden van gisteren wel plaatsen van Carl. De voorbije jaren kreeg hij maar met mondjesmaat materiaal en vaak heel laat, waardoor hij het dikwijls wel met veel "jong" materiaal moest rooien... Nu vallen de versterkingen als rijpe appelen van de bomen bij wijze van spreken en zit je duidelijk met twee snelheden: de mannen die ondanks hun gebreken wel jaarlijks de eindronde konden halen en dat vooral op basis van groepssfeer hebben gedaan, moet je nu zelf 1 voor 1 beginnen slachtofferen omdat ze zelf ook moeten concurreren met mannen die misschien out of hun league zijn... Ik praat het dan zeker niet goed, maar ik begrijp wel de eerste reactie...

En je kan het ook anders bekijken: ik zou ook wel in het zadel willen blijven zitten als je plots "topmateriaal" krijgt (allez, op basis van een match dan voorlopig). Den boel proberen draaiende te houden met niks en dan moeten vertrekken als de sky the limit blijkt, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen persoonlijk...

En je wil toch erkentelijk blijven voor bepaalde spelers die u wel iets hebben gegeven. Een Jilke bijvoorbeeld, twee keer man van het seizoen, maar heeft er precies ook alle schijn van als ik het hier zo lees dat hij of Arne het volgende kind van de rekening wordt...

Tot slot - als ik de pers mag geloven was de tweede helft gisteren Champions League precies. Was het niveau dan zoveel hoger dan pakweg de thuismatch tegen Petegem vorig jaar toen zelfs de trainer van Petegem verklaarde dat onze ploeg los de titel ging binnenhalen... Toen zaten we ook al iets verder in het seizoen, nu was het Oudenaarde op speeldag 1 terwijl die hun 3de match in 7 dagen afwerkten... We zijn in 2019 ook nog eens super fantastisch gestart tegen Pepingen-Halle... Kwestie van de tinten "wit" een beetje met elkaar te kunnen vergelijken...


04 Sep 2023, 18:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Oudenaarde
DT schreef:
Los van de resultaten in de terugronde kan ik die woorden van gisteren wel plaatsen van Carl. De voorbije jaren kreeg hij maar met mondjesmaat materiaal en vaak heel laat, waardoor hij het dikwijls wel met veel "jong" materiaal moest rooien... Nu vallen de versterkingen als rijpe appelen van de bomen bij wijze van spreken en zit je duidelijk met twee snelheden: de mannen die ondanks hun gebreken wel jaarlijks de eindronde konden halen en dat vooral op basis van groepssfeer hebben gedaan, moet je nu zelf 1 voor 1 beginnen slachtofferen omdat ze zelf ook moeten concurreren met mannen die misschien out of hun league zijn... Ik praat het dan zeker niet goed, maar ik begrijp wel de eerste reactie...

En je kan het ook anders bekijken: ik zou ook wel in het zadel willen blijven zitten als je plots "topmateriaal" krijgt (allez, op basis van een match dan voorlopig). Den boel proberen draaiende te houden met niks en dan moeten vertrekken als de sky the limit blijkt, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen persoonlijk...

En je wil toch erkentelijk blijven voor bepaalde spelers die u wel iets hebben gegeven. Een Jilke bijvoorbeeld, twee keer man van het seizoen, maar heeft er precies ook alle schijn van als ik het hier zo lees dat hij of Arne het volgende kind van de rekening wordt...

Tot slot - als ik de pers mag geloven was de tweede helft gisteren Champions League precies. Was het niveau dan zoveel hoger dan pakweg de thuismatch tegen Petegem vorig jaar toen zelfs de trainer van Petegem verklaarde dat onze ploeg los de titel ging binnenhalen... Toen zaten we ook al iets verder in het seizoen, nu was het Oudenaarde op speeldag 1 terwijl die hun 3de match in 7 dagen afwerkten... We zijn in 2019 ook nog eens super fantastisch gestart tegen Pepingen-Halle... Kwestie van de tinten "wit" een beetje met elkaar te kunnen vergelijken...


Ik heb niets tegen Carl, integendeel, maar ik vind dat toch van weinig metier getuigen.


04 Sep 2023, 18:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst