EA - Oudenaarde | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - Oudenaarde 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht EA - Oudenaarde
Zondag den eersten! Ik denk dat iedereen benieuwd is naar wie zal spelen…

Ik ben gisteren naar Oudenaarde - Oostkamp gaan kijken. Oudenaarde startte zeer sterk en had Oostkamp de eerste 10 minuten volledig in hun zak. Twee spelers vielen op. De tieners Guillaume Cnudde (CAM) en Victor Van Meenen (RB). Verre van de beste spelers op het veld. Na de 1-0 (frommelgoal) kwam Oostkamp beter en beter in het spel, maar Oudenaarde hield alles vanachter zeer strak, parking the bus. Oostkamp onmondig want hun flanken waren niet aanwezig… Beste kansen waren verder voor Oudenaarde die dankzij die jonge gasten zeer snel konden counteren. Mezine en Demets trouwens echt niet sterk genoeg. Snel moe, inspiratieloos. Verprutsten de kansen die Cnudde en Van Meenen ze gaven. Om af te sluiten. Ondanks het goede blok een kopbalgoal van Oostkamp in de laatste minuten. Keeper van Oudenaarde leek ook zeer onzeker. Kwam soms echt niet goed uit. 2 straffe safes.

Zeer benieuwd! Onze spitsen gaan wakker moeten zijn…


31 Aug 2023, 10:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Wie van de nieuwelingen mag eigenlijk al meespelen. Ik zou er niet tevel tegelijk ingooien, want dat gaat niet werken.


31 Aug 2023, 11:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Smeirff schreef:
Zondag den eersten! Ik denk dat iedereen benieuwd is naar wie zal spelen…

Keeper van Oudenaarde leek ook zeer onzeker. Kwam soms echt niet goed uit. 2 straffe safes.

Zeer benieuwd! Onze spitsen gaan wakker moeten zijn…


die keeper speelde verleden seizoen tegen ons een zeer goede match. is die match dat Swinnen op een corner de bal los liet recht voor Mezine zijn voeten. Oudenaarde zal naar jaarlijkse gewoonte zijnen bus hier wel weer in de 16 komen zetten, we kennen ze op die manier wel. ze slagen er wel steeds in om goeie jeugdspelers te doen doorstromen, dat is wel knap.

_________________
may the FORCE be with you.


31 Aug 2023, 11:11
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Moses Chunga schreef:
Wie van de nieuwelingen mag eigenlijk al meespelen. Ik zou er niet tevel tegelijk ingooien, want dat gaat niet werken.

Mikulic , Race , Ayaz waren al zeker speelgerechtigd
Angelov en Nabi hebben pas maandag de documenten kunnen tekenen dus kweet ni of dat zal op tijd zijn voor zondag en dan gisteren pas diene Nicolae , die wel vandaag zou toekomen in Aalst maar die nog niet zal kunnen spelen denkek.


31 Aug 2023, 12:56
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Denislav Angelov zou speelgerechtigd zijn voor zondag. Rahis Nabi nog niet


01 Sep 2023, 11:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Iemand een idee waarom Ayaz er niet bij was?


03 Sep 2023, 18:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Xander schreef:
Iemand een idee waarom Ayaz er niet bij was?


Volgens mij moeten er 2 spelers -21 op het wedstrijdblad staan. Misschien is dit de reden, evenals Schelfhaut geen reservekeeper was?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


03 Sep 2023, 18:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Xander schreef:
Iemand een idee waarom Ayaz er niet bij was?

Te zwak op training misschien? ;)
Toch mooi dat het geraamte van vorig seizoen op het plein stond: Burssens, De Coninck, Fabris, De Vriendt, Falko, VDEynde + Rogghé ingevallen.
Verder de 4 nieuwe Vlamingen De Backer, Straetman, Calvin en Jelle (ook ingevallen).
Dit versterkt met 3 buitenlanders: Mikulic, Angelov en Race (ingevallen).
D'er zit muziek in! :EA:
Ik denk wel dat die Milinceanu altijd speelt als hij speelgerechtigd en fit is.
Volgende week zondag bekervoetbal.
Eerstvolgende match is de woensdag nadien op SVZ Waregem B.


03 Sep 2023, 18:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Goei match maar wat de carl de laatste 20 minuten deed van vervangingen allo kroket. We speelde met geen ene spits nimeer en gans die ploeg door elkaar, dan zeg je gewoon tegen de tegenstander ‘ allez kom maar op ‘wij gaan alleen verdedigen.

Zeer raar waarom diene Ayaz niet in de kern zat. En ook gene mitch ? Ik ben gene fan van mitch maar als ge u 2 spitsen deraf pakt kunt ge em er toch eens opzetten om te werken van voor en balletje bij te houden.

Nicolae diep in de spits en bob en angelovke op links en rechts en we gaan een goei offensief hebben en dan heb je nog diene ayaz dat je eens kan roteren.

Ook Race azo ne beer van ne speler en starte op de bank… ? De backer en burssens waren wel goed.

Nu nog wachten op onze 10


03 Sep 2023, 19:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 409
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Xander schreef:
Iemand een idee waarom Ayaz er niet bij was?


Zou nog niet wedstrijdfit zijn heb ik gehoord.
Schelfhout er niet bij doordat er twee -21 spelers in de kern moeten zitten.
Waarom ben je die dan gaan halen vraag ik mij af, daar is toch niet over nagedacht?
Er zouden nog transfers komen maar dan gaan er toch enkele jongens moeten vertrekken?
Verdiende overwinning vandaag, zwakke 1ste helft maar sterke 2de helft.
Onze keeper heeft weinig tot geen werk gehad.
Angelov goeie match en mooie goal, is niet groot maar staat wel stevig op zijn poten.
De verdediging is echt wel versterkt met De Backer, zeer sterk duo met Burssens.
Ik hoop dat Nicolae de targetspits is die we nog ontbreken.
Ik mis ook nog een speler met wat creativiteit die alleen iets kan forceren.
Mitch opnieuw geblesseerd.


03 Sep 2023, 19:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: EA - Oudenaarde
jMs schreef:
Goei match maar wat de carl de laatste 20 minuten deed van vervangingen allo kroket. We speelde met geen ene spits nimeer en gans die ploeg door elkaar, dan zeg je gewoon tegen de tegenstander ‘ allez kom maar op ‘wij gaan alleen verdedigen.

Zeer raar waarom diene Ayaz niet in de kern zat. En ook gene mitch ? Ik ben gene fan van mitch maar als ge u 2 spitsen deraf pakt kunt ge em er toch eens opzetten om te werken van voor en balletje bij te houden.

Nicolae diep in de spits en bob en angelovke op links en rechts en we gaan een goei offensief hebben en dan heb je nog diene ayaz dat je eens kan roteren.

Ook Race azo ne beer van ne speler en starte op de bank… ? De backer en burssens waren wel goed.

Nu nog wachten op onze 10

Mitch was blijkbaar licht gekwetst.
Race had vorige match tegen Mons krampen na een uur. Blijkbaar nog niet 100 % fit. Als je als trainer dan ziet dat De Backer en Burssens op training heel goed zijn ... Ja, er is concurrentie centraal in de verdediging, en dat is een goede zaak, vind ik.
2 spitsen er af? Hij heeft Rogghé er toch opgebracht?


03 Sep 2023, 19:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - Oudenaarde
Knappe prestatie met een sterk vernieuwd elftal.
Mikulic kwam bij het weinige werk dat hij had wel zelfverzekerd over. Als de transfers door het nieuwe bestuur allemaal het niveau van Angelov gaan halen...
Enorm sterke match van hem en zeker niet vies om te werken voor het team. :EA:
Er stond vandaag een ploeg het veld. Ondanks de vreemde wissels de laatste 20 minuten toch knap werk van de trainer. (y)


03 Sep 2023, 19:34
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Oudenaarde
13/09 Zulte 2
17/09 Mandel (thuis)
20/09 Ninove
23/09 Oostkamp
1/10 Merelbeke (thuis)

Nog een zwaar programma in de maand september, hopelijk kan carl iedereen wedstrijdfit doen geraken en sommige niet teveel te doen belasten


03 Sep 2023, 19:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: EA - Oudenaarde
iendrachter schreef:
Schelfhout er niet bij doordat er twee -21 spelers in de kern moeten zitten.
Waarom ben je die dan gaan halen vraag ik mij af, daar is toch niet over nagedacht?
Er zouden nog transfers komen maar dan gaan er toch enkele jongens moeten vertrekken?


Kwaliteit is altijd welkom, maar rekening houdend met het feit dat er maar 4 op de bank mogen en er 2 -21 moeten zijn, zouden die extra transfers al -21 spelers moeten zijn.

Want wie moeten we nu nog laten vertrekken? Plots te bruusk alles veranderen, kan ook negatief uitslaan. En we moeten toch onze Vlaamse basis behouden in deze reeks.

Een Belesi en Lufulu kan je nog laten gaan. Wat mij betreft een Mitch Dekuyper ook (harde werker, maar kwalitatief toch al getoond dat deze reeks zijn limiet is). Maar verder? Broertjes Geenens, De Backer, Burssens, Fabris, Jilke, Arne, Calvin en Straetman zou ik toch zeker houden.


03 Sep 2023, 20:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: RE: Re: EA - Oudenaarde
Smetje schreef:
iendrachter schreef:
Schelfhout er niet bij doordat er twee -21 spelers in de kern moeten zitten.
Waarom ben je die dan gaan halen vraag ik mij af, daar is toch niet over nagedacht?
Er zouden nog transfers komen maar dan gaan er toch enkele jongens moeten vertrekken?


Kwaliteit is altijd welkom, maar rekening houdend met het feit dat er maar 4 op de bank mogen en er 2 -21 moeten zijn, zouden die extra transfers al -21 spelers moeten zijn.

Want wie moeten we nu nog laten vertrekken? Plots te bruusk alles veranderen, kan ook negatief uitslaan. En we moeten toch onze Vlaamse basis behouden in deze reeks.

Een Belesi en Lufulu kan je nog laten gaan. Wat mij betreft een Mitch Dekuyper ook (harde werker, maar kwalitatief toch al getoond dat deze reeks zijn limiet is). Maar verder? Broertjes Geenens, De Backer, Burssens, Fabris, Jilke, Arne, Calvin en Straetman zou ik toch zeker houden.

Ik zou nu efkes stoppen met transfers. De kern is ruim genoeg en gevoelig versterkt.
Indien we met Nieuwjaar niet op kop staan, kunnen er nog altijd wintertransfers gedaan worden.
100 % mee akkoord, en niet alleen dit seizoen en in deze reeks. Altijd!


03 Sep 2023, 20:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst