Ninove - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Ninove - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Ninove - Eendracht Aalst
Weet niet of dat hier al bevestigd was maar Ninove heeft zojuist meegedeeld op hun Socials dat onze uitgesteld wedstrijd zal doorgaan op 1 November 2023 om 15u


13 Sep 2023, 15:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Dat is juist. Carl heeft dat gezegd in het interview na de match tegen Oudenaarde.


13 Sep 2023, 17:31
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Spelen wij dit seizoen ook uitmatchen op de geplande datum?


14 Sep 2023, 11:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Haydock uit bij KVK Ninove.

_________________
may the FORCE be with you.


10 Okt 2023, 21:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Klopt het dat enkel Ayaz en Mikulic speelgerechtigd waren op 31/8 (van de buitenlanders)?
Hoe zit het met de broertjes Dekuyper? Zijn ze nog gekwetst of spelen ze hun kopke uit? Want Calvin gaan we kunnen gebruiken nu VD Eynde out is. Devriendt zal naar linksback verhuizen zeker?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Okt 2023, 16:35
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Klopt het dat enkel Ayaz en Mikulic speelgerechtigd waren op 31/8 (van de buitenlanders)?
Hoe zit het met de broertjes Dekuyper? Zijn ze nog gekwetst of spelen ze hun kopke uit? Want Calvin gaan we kunnen gebruiken nu VD Eynde out is. Devriendt zal naar linksback verhuizen zeker?

Ja dat zou wel kunnen , kdenk dat angelov ook al vroeg speelgerechtigd was maja diene zal nog gekwets zijn wrs… is diene eigenlijk ondertussen al in belgie ?


27 Okt 2023, 8:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
jMs schreef:
witzwet schreef:
Klopt het dat enkel Ayaz en Mikulic speelgerechtigd waren op 31/8 (van de buitenlanders)?
Hoe zit het met de broertjes Dekuyper? Zijn ze nog gekwetst of spelen ze hun kopke uit? Want Calvin gaan we kunnen gebruiken nu VD Eynde out is. Devriendt zal naar linksback verhuizen zeker?

Ja dat zou wel kunnen , kdenk dat angelov ook al vroeg speelgerechtigd was maja diene zal nog gekwets zijn wrs… is diene eigenlijk ondertussen al in belgie ?


Angelov trainde woensdag niet mee maar zal ook nog gekwetst zijn zeker?
De broers Dekuyper trainen niet mee, geloof niet dat die alle 2 nog gekwetst zullen zijn?
Calvin is hier echt wel veel te vroeg afgeschreven, onbegrijpelijk voor mij dat die met al die gekwetsten zelf niet meer in de kern geraakt.
Je gaat ook meer hebben aan de werkkracht van een Mitch in de spits dan die Moldaviër want dat is een scheet in een fles tot nu toe, geen idee hoe het kan dat iemand die bij Limassol toch redelijk wat matchen gespeeld heeft niet mee kan in de Belgische 4de klasse.
Als het naast het veld zo een soep blijft gaat dat zich de komende weken denk ik ook wel vertalen in de resultaten, te beginnen met de komende 2 matchen tegen tegenstanders die extra gemotiveerd zullen zijn en wij die maar over een halve ploeg kunnen beschikken.
Ook over de stopzetting van de samenwerking met kineplus geen communicatie, enkel goed nieuws.
Geen idee hoe ze hier ooit aan een licentie willen geraken als ze geen geld hebben om de contracten na te komen….
Geld zou geen probleem zijn had ik in het begin gehoord maar als je de lonen van de spelers betaald met geld van de jeugd weet je hoe laat het is zeker?
Als dat gerucht klopt natuurlijk maar zou er niet van verschieten.


27 Okt 2023, 9:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
jMs schreef:
witzwet schreef:
Klopt het dat enkel Ayaz en Mikulic speelgerechtigd waren op 31/8 (van de buitenlanders)?
Hoe zit het met de broertjes Dekuyper? Zijn ze nog gekwetst of spelen ze hun kopke uit? Want Calvin gaan we kunnen gebruiken nu VD Eynde out is. Devriendt zal naar linksback verhuizen zeker?

Ja dat zou wel kunnen , kdenk dat angelov ook al vroeg speelgerechtigd was maja diene zal nog gekwets zijn wrs… is diene eigenlijk ondertussen al in belgie ?


Angelov trainde woensdag niet mee maar zal ook nog gekwetst zijn zeker?
De broers Dekuyper trainen niet mee, geloof niet dat die alle 2 nog gekwetst zullen zijn?
Calvin is hier echt wel veel te vroeg afgeschreven, onbegrijpelijk voor mij dat die met al die gekwetsten zelf niet meer in de kern geraakt.
Je gaat ook meer hebben aan de werkkracht van een Mitch in de spits dan die Moldaviër want dat is een scheet in een fles tot nu toe, geen idee hoe het kan dat iemand die bij Limassol toch redelijk wat matchen gespeeld heeft niet mee kan in de Belgische 4de klasse.
Als het naast het veld zo een soep blijft gaat dat zich de komende weken denk ik ook wel vertalen in de resultaten, te beginnen met de komende 2 matchen tegen tegenstanders die extra gemotiveerd zullen zijn en wij die maar over een halve ploeg kunnen beschikken.
Ook over de stopzetting van de samenwerking met kineplus geen communicatie, enkel goed nieuws.
Geen idee hoe ze hier ooit aan een licentie willen geraken als ze geen geld hebben om de contracten na te komen….
Geld zou geen probleem zijn had ik in het begin gehoord maar als je de lonen van de spelers betaald met geld van de jeugd weet je hoe laat het is zeker?
Als dat gerucht klopt natuurlijk maar zou er niet van verschieten.


Als ik het zo lees hier en in de pers, heb je nu toch een aantal mannen die deftige passes kunnen geven. Als er ook zijn die een voorzet kunnen geven en je kan de ballen op Mitch zijn knikker leggen, dan lijkt het me logisch dat die optie wordt overwogen... maar als ze zelfs niet meetrainen zal de reden wel extra-sportief zijn denk ik...


27 Okt 2023, 11:55
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Wordt er daar wel onderscheid gemaakt in tickets, ik ging deze ochtend langs en vroeg ticket voor Aalst, kreeg gewoon geel ticketje en 10 euro in de doos, zeer professioneel, NOT.maar ja


28 Okt 2023, 17:58
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Zijn er den dag zelf nog tickets te koop?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


28 Okt 2023, 21:21
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Zijn er den dag zelf nog tickets te koop?

Dat denk ik niet, maar weet iemand of er nog tickets in voorverkoop zijn. in principe was gisteren de laatste dag voorverkoop maar of alles weg is...


29 Okt 2023, 10:02
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Timoilsjt schreef:
Zijn er den dag zelf nog tickets te koop?

Dat denk ik niet, maar weet iemand of er nog tickets in voorverkoop zijn. in principe was gisteren de laatste dag voorverkoop maar of alles weg is...


Ik was de enige gisteren, er was niemand voor of achter mij en ik was er om 9u05 en zoals hierboven gezegd, vroeg ticket aalst kreeg gewoon geel ticketje en de 10 euro verdween bij wijze van spreken in de schoendoos.


29 Okt 2023, 18:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Wordt puzzelen voor Regi.
Schelfhout
De Vriendt / Burssens / De Backer / Geenens
Fabris / De Coninck / ? / ?
Straetman / ?

Harrouch-Tourki is een 10, die zal misschien voor Fabris spelen?
Rogghé misschien met Straetman in de spits? Of Mitch terug opvissen?
Wie op linksmidden? De Vriendt misschien, en die Kaleki achteraan zetten?


30 Okt 2023, 11:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Ja wordt zeker puzzelen.
Belesi is ook nog een mogelijkheid


30 Okt 2023, 12:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Wordt puzzelen voor Regi.
Schelfhout
De Vriendt / Burssens / De Backer / Geenens
Fabris / De Coninck / ? / ?
Straetman / ?

Harrouch-Tourki is een 10, die zal misschien voor Fabris spelen?
Rogghé misschien met Straetman in de spits? Of Mitch terug opvissen?
Wie op linksmidden? De Vriendt misschien, en die Kaleki achteraan zetten?

Rogghé is gekwetst. Ayaz was ziek dus is tegen woensdag misschien hersteld..


30 Okt 2023, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 135 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst