Ninove - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Ninove - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Het zat er eraan te komen he..

Hopelijk vallen die blessures van Jilke en Fabris allemaal goed mee.. ik ben geen fan van hun maar een blessure wenst je niemand toe en ze zijn beter dan die andere die er dan nog allemaal overblijven.. en ik denk dat diene prince of Arne nog niet direct terug zal zijn ??

Milli is idd de minste die we aangekocht hebben samen met mikulic die om elke scheet blesseert.

Zondag alleen maar beter zeker ? Angelovke misschien terug in de spits zetten als hij in vorm is..


01 Nov 2023, 20:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Werkelijk niks klaargemaakt vandaag, verdiende overwinning voor Ninove dat veel gretiger was.
Gespeeld zoals zondag om niet te verliezen maar dat viel tegen vandaag.
Laatste 3 matchen waren toch echt niet goed genoeg voor een ploeg die voor de titel wil spelen.
Je kan dan zeggen veel geblesseerden en enkele spelers niet speelgerechtigd maar dan nog moet je meer brengen dan dit, verliezen kan gebeuren maar de manier waarop….
We spelen natuurlijk al enkele matchen met 10 man met die Nicolae in de ploeg, die jongen raakt geen bal en als hij hem toch raakt is het een assist voor de tegenstander, hopelijk kunnen ze die verpatsen met nieuwjaar maar laat die aub geen seconde meer spelen.
Raar dat Regi die gewoon laat staan.


Is echt niets raars aan hoor in de context van een overname door Turkse voetbalmakelaars.. :crazy:


01 Nov 2023, 21:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Voor elke ploeg die tegen ons speelt is dat voor hun de match van het jaar.
Dus elke ploeg speelt zo 2 matchen tegen ons en wij moeten 34 cupmatchen spelen.
Dat we niet over de tegenstanders gaan heen walsen is normaal, zeker niet zoals vandaag met 3 spelers die nog niet speelgerechtigd waren en een hele boel gekwetsten.
Ik wil de resultaten van onze tegenstanders eens zien als ze een halve ploeg moeten missen.
Hopelijk volgende week beter en indien nodig kan de kern met nieuwjaar aangepast worden
Spijtig dat sommigen hier enkel op het forum komen om te jammeren of er hun plezier in hebben als onze ploeg verliest.


01 Nov 2023, 22:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
iendrachter schreef:
Werkelijk niks klaargemaakt vandaag, verdiende overwinning voor Ninove dat veel gretiger was.
Gespeeld zoals zondag om niet te verliezen maar dat viel tegen vandaag.
Laatste 3 matchen waren toch echt niet goed genoeg voor een ploeg die voor de titel wil spelen.
Je kan dan zeggen veel geblesseerden en enkele spelers niet speelgerechtigd maar dan nog moet je meer brengen dan dit, verliezen kan gebeuren maar de manier waarop….
We spelen natuurlijk al enkele matchen met 10 man met die Nicolae in de ploeg, die jongen raakt geen bal en als hij hem toch raakt is het een assist voor de tegenstander, hopelijk kunnen ze die verpatsen met nieuwjaar maar laat die aub geen seconde meer spelen.
Raar dat Regi die gewoon laat staan.


Is echt niets raars aan hoor in de context van een overname door Turkse voetbalmakelaars.. :crazy:

Zever. De Vriendt krijgt al wekenlang de voorkeur op Ayaz.


02 Nov 2023, 1:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
wevege schreef:

Spijtig dat sommigen hier enkel op het forum komen om te jammeren of er hun plezier in hebben als onze ploeg verliest.

Volledig akkoord, maar is altijd zo geweest. Als er verloren wordt, barst het forum van de berichten en worden alle verdronken koeien uit de gracht gehaald. Wordt er gewonnen, dan is het muisstil.

Voor de rest vind ik wel dat Regi wel heel bang het Ninoofse tweeluik heeft afgewerkt. Dat kan niet altijd goed aflopen, al stond er tegen Ninove geen waardige ploeg op het veld en was het hopen op even veel geluk dan tegen Voorde


02 Nov 2023, 10:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Josken11 schreef:
mamananeto schreef:
iendrachter schreef:
Werkelijk niks klaargemaakt vandaag, verdiende overwinning voor Ninove dat veel gretiger was.
Gespeeld zoals zondag om niet te verliezen maar dat viel tegen vandaag.
Laatste 3 matchen waren toch echt niet goed genoeg voor een ploeg die voor de titel wil spelen.
Je kan dan zeggen veel geblesseerden en enkele spelers niet speelgerechtigd maar dan nog moet je meer brengen dan dit, verliezen kan gebeuren maar de manier waarop….
We spelen natuurlijk al enkele matchen met 10 man met die Nicolae in de ploeg, die jongen raakt geen bal en als hij hem toch raakt is het een assist voor de tegenstander, hopelijk kunnen ze die verpatsen met nieuwjaar maar laat die aub geen seconde meer spelen.
Raar dat Regi die gewoon laat staan.


Is echt niets raars aan hoor in de context van een overname door Turkse voetbalmakelaars.. :crazy:

Zever. De Vriendt krijgt al wekenlang de voorkeur op Ayaz.


En toch... Ik zie gewoon geen andere reden waarom die Moldaviër anders zou mogen blijven staan want die kerel raakt nu al weken na mekaar geen enkele bal nog correct. :crazy:


02 Nov 2023, 10:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Terechte nederlaag, als je geen kans creëert kan je niet winnen. Jonge gast en de Moldaviër kunnen duidelijk het niveau niet aan. Ik hoop dat Milinceanu snel naar de bank verhuist als Angelov terug fit is.

Met of zonder Mrsic en je ziet een heel ander Eendracht Aalst.

Positief ook het vele volk langs onze kant en goede ambiance.

Negatieve is wat mij betreft dat we nog steeds spelen zonder hoofdsponsor en vooral de alarmerende geluiden o.a. van de Zandberg.... Dit blijft niet duren, vrees ik.


02 Nov 2023, 11:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Terechte nederlaag, als je geen kans creëert kan je niet winnen. Jonge gast en de Moldaviër kunnen duidelijk het niveau niet aan. Ik hoop dat Milinceanu snel naar de bank verhuist als Angelov terug fit is.

Met of zonder Mrsic en je ziet een heel ander Eendracht Aalst.

Positief ook het vele volk langs onze kant en goede ambiance.

Negatieve is wat mij betreft dat we nog steeds spelen zonder hoofdsponsor en vooral de alarmerende geluiden o.a. van de Zandberg.... Dit blijft niet duren, vrees ik.

T' is allemaal gebakken lucht...
geen sponsers
geen restaurant
geen max peeters meer
enorm veel gekwetsten...hoe zou dat komen ?


02 Nov 2023, 11:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
wevege schreef:

Spijtig dat sommigen hier enkel op het forum komen om te jammeren of er hun plezier in hebben als onze ploeg verliest.

Volledig akkoord, maar is altijd zo geweest. Als er verloren wordt, barst het forum van de berichten en worden alle verdronken koeien uit de gracht gehaald. Wordt er gewonnen, dan is het muisstil.

Voor de rest vind ik wel dat Regi wel heel bang het Ninoofse tweeluik heeft afgewerkt. Dat kan niet altijd goed aflopen, al stond er tegen Ninove geen waardige ploeg op het veld en was het hopen op even veel geluk dan tegen Voorde


met wat er gisteren voorhanden was aan spelers, kan je volgens mij niet echt veel anders zetten. :wadde:

ik heb vooral de drive gemist bij de spelers. :hmm:

Ik zag een goede De Vriendt, en een Angelov die er wel invloog en nog iets wou van maken bij zijn invalbeurt.

Als die Angelov fit is, moet die Moldaviër wel op de bank, want die raakt nog geen Niveabal voor de moment.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Nov 2023, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
wevege schreef:
Voor elke ploeg die tegen ons speelt is dat voor hun de match van het jaar.
Dus elke ploeg speelt zo 2 matchen tegen ons en wij moeten 34 cupmatchen spelen.
Dat we niet over de tegenstanders gaan heen walsen is normaal, zeker niet zoals vandaag met 3 spelers die nog niet speelgerechtigd waren en een hele boel gekwetsten.
Ik wil de resultaten van onze tegenstanders eens zien als ze een halve ploeg moeten missen.
Hopelijk volgende week beter en indien nodig kan de kern met nieuwjaar aangepast worden
Spijtig dat sommigen hier enkel op het forum komen om te jammeren of er hun plezier in hebben als onze ploeg verliest


Beste Wevege,
First of all : Niemand op dit forum komt hier enkel om te jammeren en al zeker niemand is er gelukkig mee als de ploeg verliest...
Maar de naïviteit neemt hier bij sommigen nu toch wel echt groteske vormen aan hoor..
Wanneer ik dan lees dat jij hier boven letterlijk schrijft " Hopelijk volgende week beter en indien nodig kan de kern met nieuwjaar aangepast worden" :? :?
Hallo zeg ? Jij doet eigenlijk zoals iemand die in een prachtig huis woont, maar totaal niet door heeft dat het huis geen enkele fundering heeft en dus los op instorten staat..
En geloof me : Als supporter sinds de jaren 70 hoop ik dus echt dat ik me vergis , maar ik draai jammer genoeg reeds te lang in de (zaken)wereld mee om niet aan alles te zien dat er een klein mirakel gaat moeten gebeuren om deze door die Turken en/of Lejuste opgezette structuur te laten functioneren.. :cry: :cry:


02 Nov 2023, 11:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
(y) Inderdaad, niets aan toe te voegen.
Jammeren is zagen over zaken die geen steek houden, de realiteit benoemen is geen jammeren.
Brood en spelen werkte ook bij de romeinen al voor een groot deel van de bevolking…
Wie een beetje nadenkt weet zelf ook wel dat dit allemaal op losse schroeven staat tot het tegendeel bewezen wordt.


02 Nov 2023, 12:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
champagne schreef:
Jeroen schreef:
Terechte nederlaag, als je geen kans creëert kan je niet winnen. Jonge gast en de Moldaviër kunnen duidelijk het niveau niet aan. Ik hoop dat Milinceanu snel naar de bank verhuist als Angelov terug fit is.

Met of zonder Mrsic en je ziet een heel ander Eendracht Aalst.

Positief ook het vele volk langs onze kant en goede ambiance.

Negatieve is wat mij betreft dat we nog steeds spelen zonder hoofdsponsor en vooral de alarmerende geluiden o.a. van de Zandberg.... Dit blijft niet duren, vrees ik.

T' is allemaal gebakken lucht...
geen sponsers
geen restaurant
geen max peeters meer
enorm veel gekwetsten...hoe zou dat komen ?

Is Max Peeters er niet meer, nog niets van gelezen


02 Nov 2023, 12:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Allesweter schreef:
champagne schreef:
Jeroen schreef:
Terechte nederlaag, als je geen kans creëert kan je niet winnen. Jonge gast en de Moldaviër kunnen duidelijk het niveau niet aan. Ik hoop dat Milinceanu snel naar de bank verhuist als Angelov terug fit is.

Met of zonder Mrsic en je ziet een heel ander Eendracht Aalst.

Positief ook het vele volk langs onze kant en goede ambiance.

Negatieve is wat mij betreft dat we nog steeds spelen zonder hoofdsponsor en vooral de alarmerende geluiden o.a. van de Zandberg.... Dit blijft niet duren, vrees ik.

T' is allemaal gebakken lucht...
geen sponsers
geen restaurant
geen max peeters meer
enorm veel gekwetsten...hoe zou dat komen ?

Is Max Peeters er niet meer, nog niets van gelezen

Ik zie die toch niet meer rondlopen op eendracht aalst.


02 Nov 2023, 12:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Moses Chunga schreef:
wevege schreef:

Spijtig dat sommigen hier enkel op het forum komen om te jammeren of er hun plezier in hebben als onze ploeg verliest.

Volledig akkoord, maar is altijd zo geweest. Als er verloren wordt, barst het forum van de berichten en worden alle verdronken koeien uit de gracht gehaald. Wordt er gewonnen, dan is het muisstil.

Voor de rest vind ik wel dat Regi wel heel bang het Ninoofse tweeluik heeft afgewerkt. Dat kan niet altijd goed aflopen, al stond er tegen Ninove geen waardige ploeg op het veld en was het hopen op even veel geluk dan tegen Voorde


met wat er gisteren voorhanden was aan spelers, kan je volgens mij niet echt veel anders zetten. :wadde:

ik heb vooral de drive gemist bij de spelers. :hmm:

Ik zag een goede De Vriendt, en een Angelov die er wel invloog en nog iets wou van maken bij zijn invalbeurt.

Als die Angelov fit is, moet die Moldaviër wel op de bank, want die raakt nog geen Niveabal voor de moment.


Zal wel moeten spelen op den duur? Heel uw middenveld is geblesseerd! Met alle respect, maar de twee jeugdspelers die men tegen Ninove voor de leeuwen moest gooien zijn ook niets in vergelijking met Fabris, De Coninck, Prince, VD Eynde, Calvin Dekuyper. Dat is heel uw middenveld en allemaal geblesseerd. Je kan misschien nog opteren voor Belesi. Dat wel, maar dat je middenveld met haken en ogen aan elkaar hangt is nu wel duidelijk.
Tegen Ninove speelden we niet met 10, maar met 9. Nogmaals, met alle respect voor Tursonov en Kaleki. Jongens die normaal niet eens in de A-kern zitten.

Wat het extra sportieve betreft, zoals altijd, we zullen wel zien waar het schip strandt: op de bodem of aan de veilige haven. Voorlopig blijf ik mijn ploeg trouw en heb ik eindelijk weer wat plezier om te komen kijken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2023, 16:22
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Ninove - Eendracht Aalst
Prince is sowieso nog zeker 2 a 3 weken out en dan weer wat met de groep meetrainen.. dus tegen wnnr diene terug is zijn we eind november dus we zullen het moeten doen met Fabris als die zijn blessure niet te erg is ...

Wat diene Max Peeters betreft , diene zijne instragram zegt toch nog altijd dat hij meewerkt aan het "project Eendracht Aalst' dus ik denk dat diene daar nog ergens zit


02 Nov 2023, 19:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst