EA - Mandel United - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - Mandel United 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Mandel United
Ook ex-speler Lars Wantens moeide zich en had het toch ook over de gepasseerde Calvin Decuyper en Devriendt. Als ik toen keek naar de 'vind-ik-leuk' had zowel Calvin als Mitch een 'hartje' gepost.
Maar mensen die naar de training gingen zagen wel hoe Calvin zich beperkte tot lopen en vroeger naar binnen ging. Dus ja...niet voluit op training en daardoor de plaats kwijt? Of toch gewoon opzij gezet om een Mrsic en Roumpoulakou (ja, hallo) te kunnen spelen?

Allemaal zeer, zeer vreemd. Maar het is zeker dat de opstelling van bovenaf werd gedicteerd! Szylar geeft dit duidelijk weer in zijn interview.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Sep 2023, 16:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Mandel United
Ik hoop dat de nieuwe trainer zijn eigen keuzes mag maken en geen inmenging toelaat.

Een Mirallas mag zoiets toch ook niet toestaan.


18 Sep 2023, 16:58
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: EA - Mandel United
Smetje schreef:
Ik hoop dat de nieuwe trainer zijn eigen keuzes mag maken en geen inmenging toelaat.

Een Mirallas mag zoiets toch ook niet toestaan.


They will collect their pay and shut up


18 Sep 2023, 17:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Mandel United
iendrachter schreef:
Een match die je altijd moet winnen gisteren maar door een domme rode kaart en slechte wissel van die trainer verlies je zelf nog. Veel zwakkere ploegen dan Mandel gaan er niet zijn.
Ik heb alle matchen al gezien maar wat mij opvalt is dat veel onze nieuwkomers geen 90 minuten aankunnen, Mrcic voetballend top maar loopt weinig en zat na 70 minuten kapot.
Ayaz vond ik deze keer wel goed, maar na 60 minuten was zijn kaars ook uit.
Die Albanees aan de basis van de 0-1 en verdedigend zwak, aanvallend wel goed.
Race vond ik heel sterk, heeft snelheid,duelkracht en kan uitvoetballen.
Ik mis voorin een type Mbaye die op een verdediging weegt, onze Moldaviƫr was moeilijk te beoordelen op 3 minuten :stom: .
Veel voorzetten gezien die perfect voor doel kwamen en waar niks mee gedaan werd.
Ik wil die Turken gerust tijd geven maar ze zijn er hier een puinhoop van aan het maken met al hun transfers, Mirallas en nu ook nog Gillet, allemaal veel te duur en niet nodig op dit niveau.
Dan zwijg ik nog over de bekwaamheid van beiden.
En dan gisteren die trainer die uit het niets de ploeg mag opstellen, je ziet wat er van komt.
Nu in de jeugd nog wat Aalsters dna vervangen door hun eigen volk en de ondergang is ingezet.
Dit komt naar mijn mening echt niet goed.


Hebben we hier mogelijks een kandidaat opvolger Alexandre Lecompte vraag ik me af :D ?


18 Sep 2023, 18:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 432
Bericht Re: EA - Mandel United
DT schreef:
iendrachter schreef:
Een match die je altijd moet winnen gisteren maar door een domme rode kaart en slechte wissel van die trainer verlies je zelf nog. Veel zwakkere ploegen dan Mandel gaan er niet zijn.
Ik heb alle matchen al gezien maar wat mij opvalt is dat veel onze nieuwkomers geen 90 minuten aankunnen, Mrcic voetballend top maar loopt weinig en zat na 70 minuten kapot.
Ayaz vond ik deze keer wel goed, maar na 60 minuten was zijn kaars ook uit.
Die Albanees aan de basis van de 0-1 en verdedigend zwak, aanvallend wel goed.
Race vond ik heel sterk, heeft snelheid,duelkracht en kan uitvoetballen.
Ik mis voorin een type Mbaye die op een verdediging weegt, onze Moldaviƫr was moeilijk te beoordelen op 3 minuten :stom: .
Veel voorzetten gezien die perfect voor doel kwamen en waar niks mee gedaan werd.
Ik wil die Turken gerust tijd geven maar ze zijn er hier een puinhoop van aan het maken met al hun transfers, Mirallas en nu ook nog Gillet, allemaal veel te duur en niet nodig op dit niveau.
Dan zwijg ik nog over de bekwaamheid van beiden.
En dan gisteren die trainer die uit het niets de ploeg mag opstellen, je ziet wat er van komt.
Nu in de jeugd nog wat Aalsters dna vervangen door hun eigen volk en de ondergang is ingezet.
Dit komt naar mijn mening echt niet goed.


Hebben we hier mogelijks een kandidaat opvolger Alexandre Lecompte vraag ik me af :D ?

:fuck:


19 Sep 2023, 6:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 156 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst