EA - Mandel United - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - Mandel United 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Mandel United
the_red_ant69 schreef:
11 spelers maar geen echte ploeg op t veld vond ik ... van de "aanwinsten" was Mrsic een verademing om bezig te zien, maar delinkerflank met die albanees en daarvoor die Ayaz ... sorry, maar conditioneel en positioneel allebei (voorlopig) geen 2e amateur belgie waardig.
En de spits, tsja, wat te zeggen over iemand die meer kaarten pakt dan baltoetsen in zijn invalbeurt...vanaf die zijn rood was t over.

2e goal mandel ook, ok, is counter, maar ze staan van hen met 5 in de grote baklijn terwijl er maar 3 van ons terug zijn...

Simo en Ayaz niet 2de amateur waardig ? :plat:


17 Sep 2023, 18:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Mandel United
jMs schreef:
the_red_ant69 schreef:
11 spelers maar geen echte ploeg op t veld vond ik ... van de "aanwinsten" was Mrsic een verademing om bezig te zien, maar delinkerflank met die albanees en daarvoor die Ayaz ... sorry, maar conditioneel en positioneel allebei (voorlopig) geen 2e amateur belgie waardig.
En de spits, tsja, wat te zeggen over iemand die meer kaarten pakt dan baltoetsen in zijn invalbeurt...vanaf die zijn rood was t over.

2e goal mandel ook, ok, is counter, maar ze staan van hen met 5 in de grote baklijn terwijl er maar 3 van ons terug zijn...

Simo en Ayaz niet 2de amateur waardig ? :plat:


Klopt. Die jongens waren best goed. Devriendt vind ik momenteel beter. Maar ze 2de amateur onwaardig noemen is er toch los over na respectievelijk 1 en 2 matchen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Sep 2023, 19:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Mandel United
Ofwel heb ik een andere match gezien maar begin 2de helft waren de batteriekes bij de meeste spelers leeg!!!!
Geen goed werk geleverd tijdens de voorbereiding van onze trainers.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


17 Sep 2023, 19:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: EA - Mandel United
Luister naar jacquets zijn interview hij dacht T1 te zijn en had een ploeg gemaakt maar ineens was een Turk T1 en stelde een andere ploeg op dan dat jaques wou. Bye bye jaques, jari, mitch, calvin,Bob,.....


17 Sep 2023, 21:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Mandel United
Stef De Backer gekwetst
Jari De Vriendt gekwetst (door Jacques Sylar gepost op FB)
Mitch Decuyper gekwest (verleden seizoen steeds de favoriet van Carl ten nadele van andere spelers)
Bob Straetman zat op de bank en is ingevallen, heeft nog niets bewezen volgens mij, is ook recente transfer - clubman ???
Calvin Decuyper, broer van recent overgekomen van Manderl - clubman???


18 Sep 2023, 8:00
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Mandel United
wevege schreef:
Jari De Vriendt gekwetst (door Jacques Sylar gepost op FB)


Klopt niet.
Hij was ook niet gekwetst. Meer zelfs, hij zat in de selectie en zou zelfs beginnen aan de wedstrijd. Tot die Turkse trainer de ploegopstelling zonder enige uitleg wijzigt. Dat zal de nieuwe werkwijze worden bij EA zeker?

Ook op de zandberg is er grote onvrede. Maar geen probleem, Onur heeft een jeugdacademie dus ook onze jeugd kunnen ze makkelijk vervangen. :kots:


18 Sep 2023, 8:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Mandel United
wevege schreef:
Calvin Decuyper, broer van recent overgekomen van Manderl - clubman???


Gekwetst. Zaterdag afgehaakt op training.

Nu ja, er wordt quasi 7 op 7 getraind, er gaan dus nog slachtoffers vallen. Zeker bij de niet-profs.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


18 Sep 2023, 8:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: EA - Mandel United
QUOTE van de originele facebook post :


Tim Ampe
Aalst zonder Jari De Vriendt is zoals café zonder bier #schande
Beantwoorden
15 u
Jarne Vekeman
Tim Ampe klopt... schandalig gewoon!!
Beantwoorden
15 u
Bewerkt
De opmerking die Jacques Szylar beantwoordt, is verwijderd.
Jacques Szylar
Hovhannes C Gevorgyan niet waar

Beantwoorden
11 u
De opmerking die Tim Ampe beantwoordt, is verwijderd.
Tim Ampe
Hovhannes C Gevorgyan heb je het aan Jari zelf gevraagd want anders is het niet dichter dan die van mij?
Beantwoorden
14 u
De opmerking die Tim Ampe beantwoordt, is verwijderd.
Tim Ampe
Hovhannes C Gevorgyan ik heb een vrij correcte bron dus is fake news van zijn blessure

Wevege weet het allemaal, ale datgene dat ze hem en iedereen wijs maken toch.
Jullie worden belogen onder de eigen neus en staan er met plezier op te kijken stop dan met zagen tegen de mensen die wel de realiteit willen inzien aub.


18 Sep 2023, 9:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 717
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA - Mandel United
Ik weet het niet allemaal maar ik heb welk graag correcte informatie en geen vooringenomen negativisme.
Trouwens het was maar 2€ voor een cola en geen 3 zoals tegen Bergen, normale prijs zou 2,50€ moet zijn.
Waar zijn nu de criticasters?


18 Sep 2023, 10:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: EA - Mandel United
wevege schreef:
Ik weet het niet allemaal maar ik heb welk graag correcte informatie en geen vooringenomen negativisme.
Trouwens het was maar 2€ voor een cola en geen 3 zoals tegen Bergen, normale prijs zou 2,50€ moet zijn.
Waar zijn nu de criticasters?


Sorry maar over de bonnetjes van de drank moet eens goed over nagedacht worden, want het trekt op niks.
Een witteken kost 4 euro :crazy: , dus dat zijn 2 bonnetjes van 2 euro. Een pintje kost dan weer 3 euro , dat zijn andere bonnetjes met dezelfde kleur alleen een andere benaming :stom:

Dus als iemand bvb naar de voetbal komt met de zoon of dochter zie je ze nogal rekenen :lol: .
Als je pintjes drinkt moet je voor u eigen bonnetjes van 3 euro kopen en voor u zoon of dochter bonnetjes van 2 euro :lol:


18 Sep 2023, 10:49
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: EA - Mandel United
wevege schreef:
Ik weet het niet allemaal maar ik heb welk graag correcte informatie en geen vooringenomen negativisme.
Trouwens het was maar 2€ voor een cola en geen 3 zoals tegen Bergen, normale prijs zou 2,50€ moet zijn.
Waar zijn nu de criticasters?

4€ voor een witteke vindek er toch ook over, dan ist beter daje nen leffe pakt voor die prijs. Een vat wittekes aansluiten en ook in de grote bekers en 3€ zou perfect zijn. Over die verschil van bonnekes nog maar te zwijgen :D

Ze gingen de drankenkaart nog eens aanpassen weet ik wel


18 Sep 2023, 10:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Mandel United
Nog efkes terugkomen op de match van gisteren. Bij die tweede goal staat Fabris seconden lang te zwaaien met zijn armen ipv tussen te komen. Ge kunt het dan op die wissel steken, maar als Fabris gewoon wat in de weg loopt, valt die goal niet.


18 Sep 2023, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 409
Bericht Re: EA - Mandel United
Een match die je altijd moet winnen gisteren maar door een domme rode kaart en slechte wissel van die trainer verlies je zelf nog. Veel zwakkere ploegen dan Mandel gaan er niet zijn.
Ik heb alle matchen al gezien maar wat mij opvalt is dat veel onze nieuwkomers geen 90 minuten aankunnen, Mrcic voetballend top maar loopt weinig en zat na 70 minuten kapot.
Ayaz vond ik deze keer wel goed, maar na 60 minuten was zijn kaars ook uit.
Die Albanees aan de basis van de 0-1 en verdedigend zwak, aanvallend wel goed.
Race vond ik heel sterk, heeft snelheid,duelkracht en kan uitvoetballen.
Ik mis voorin een type Mbaye die op een verdediging weegt, onze Moldaviër was moeilijk te beoordelen op 3 minuten :stom: .
Veel voorzetten gezien die perfect voor doel kwamen en waar niks mee gedaan werd.
Ik wil die Turken gerust tijd geven maar ze zijn er hier een puinhoop van aan het maken met al hun transfers, Mirallas en nu ook nog Gillet, allemaal veel te duur en niet nodig op dit niveau.
Dan zwijg ik nog over de bekwaamheid van beiden.
En dan gisteren die trainer die uit het niets de ploeg mag opstellen, je ziet wat er van komt.
Nu in de jeugd nog wat Aalsters dna vervangen door hun eigen volk en de ondergang is ingezet.
Dit komt naar mijn mening echt niet goed.


18 Sep 2023, 12:54
Online
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: EA - Mandel United
iendrachter schreef:
Een match die je altijd moet winnen gisteren maar door een domme rode kaart en slechte wissel van die trainer verlies je zelf nog. Veel zwakkere ploegen dan Mandel gaan er niet zijn.
Ik heb alle matchen al gezien maar wat mij opvalt is dat veel onze nieuwkomers geen 90 minuten aankunnen, Mrcic voetballend top maar loopt weinig en zat na 70 minuten kapot.
Ayaz vond ik deze keer wel goed, maar na 60 minuten was zijn kaars ook uit.
Die Albanees aan de basis van de 0-1 en verdedigend zwak, aanvallend wel goed.
Race vond ik heel sterk, heeft snelheid,duelkracht en kan uitvoetballen.
Ik mis voorin een type Mbaye die op een verdediging weegt, onze Moldaviër was moeilijk te beoordelen op 3 minuten :stom: .
Veel voorzetten gezien die perfect voor doel kwamen en waar niks mee gedaan werd.
Ik wil die Turken gerust tijd geven maar ze zijn er hier een puinhoop van aan het maken met al hun transfers, Mirallas en nu ook nog Gillet, allemaal veel te duur en niet nodig op dit niveau.
Dan zwijg ik nog over de bekwaamheid van beiden.
En dan gisteren die trainer die uit het niets de ploeg mag opstellen, je ziet wat er van komt.
Nu in de jeugd nog wat Aalsters dna vervangen door hun eigen volk en de ondergang is ingezet.
Dit komt naar mijn mening echt niet goed.


simpel balletje die falco moet wegwerken maar doet afwijken over de keeper......


18 Sep 2023, 13:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Mandel United
iendrachter schreef:
Een match die je altijd moet winnen gisteren maar door een domme rode kaart en slechte wissel van die trainer verlies je zelf nog. Veel zwakkere ploegen dan Mandel gaan er niet zijn.
Ik heb alle matchen al gezien maar wat mij opvalt is dat veel onze nieuwkomers geen 90 minuten aankunnen, Mrcic voetballend top maar loopt weinig en zat na 70 minuten kapot.
Ayaz vond ik deze keer wel goed, maar na 60 minuten was zijn kaars ook uit.
Die Albanees aan de basis van de 0-1 en verdedigend zwak, aanvallend wel goed.
Race vond ik heel sterk, heeft snelheid,duelkracht en kan uitvoetballen.
Ik mis voorin een type Mbaye die op een verdediging weegt, onze Moldaviër was moeilijk te beoordelen op 3 minuten :stom: .
Veel voorzetten gezien die perfect voor doel kwamen en waar niks mee gedaan werd.
Ik wil die Turken gerust tijd geven maar ze zijn er hier een puinhoop van aan het maken met al hun transfers, Mirallas en nu ook nog Gillet, allemaal veel te duur en niet nodig op dit niveau.
Dan zwijg ik nog over de bekwaamheid van beiden.
En dan gisteren die trainer die uit het niets de ploeg mag opstellen, je ziet wat er van komt.
Nu in de jeugd nog wat Aalsters dna vervangen door hun eigen volk en de ondergang is ingezet.
Dit komt naar mijn mening echt niet goed.

Ik zeg het nog eens: "Ge kunt het dan op die wissel steken, maar als Fabris gewoon wat in de weg loopt, valt die goal niet."
En wat de ondergang betreft, die is al dikwijls ingezet hoor.


18 Sep 2023, 13:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst