Cercle - EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Cercle - EA 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Cercle - EA
Josken11 schreef:
Ook alle betalingen ivm de eerste ploeg zouden reeds in orde zijn. Dan toch een sprankeltje hoop dat het goed komt met dit bestuur?


Dan toch niet allemaal en al zeker niet volledig!

Ondertussen komt de brouwer uit Brussel gezien ze er hier geen meer vinden en is op de zanberg alles cash te betalen … ‘t bakje is kapot :plat:

Wie denkt dat dit nog goed komt moet dringend of zijn bronnen checken of eens alles op een rijtje zetten


14 Nov 2023, 16:50
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cercle - EA
Inderdaad bij de lokale bedrijven stapelen de schulden op. Tegen nieuwjaar is de ballon doorprikt, Maximilien zijn 100 dagen zitten er ook ver op…. veel woorden, geen daden.


14 Nov 2023, 23:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Cercle - EA
OK. Als ik het goed begrijp, is de ondergang definitief ingezet...


15 Nov 2023, 10:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Cercle - EA
nog eens......


15 Nov 2023, 10:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Cercle - EA
waly 2 schreef:
nog eens......

Maar deze keer is het echt


15 Nov 2023, 11:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cercle - EA
Moses Chunga schreef:
waly 2 schreef:
nog eens......

Maar deze keer is het echt


en waarom zou het dan deze "voor echt" moeten zijn? Waar baseer je je dan op?

Er doen altijd zoveel geruchten, roddels de ronde, en heel veel blijkt gewoon niet te kloppen.

Ik heb het zo een beetje gehad met telkens die verhalen.

Als ne speler of ne (jeugd)trainer niet betaald is de laatste maanden. Dan is het vrij simpel, dan stopt ge met prestaties leveren. Is ne leverancier niet betaald, simpel ge doet een aangetekend schrijven en ge stelt EA in gebreke.

En anders, stopt met zagen, en doet voort.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Nov 2023, 11:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cercle - EA
El Corredor (Light) schreef:
Moses Chunga schreef:
waly 2 schreef:
nog eens......

Maar deze keer is het echt


en waarom zou het dan deze "voor echt" moeten zijn? Waar baseer je je dan op?

Er doen altijd zoveel geruchten, roddels de ronde, en heel veel blijkt gewoon niet te kloppen.

Ik heb het zo een beetje gehad met telkens die verhalen.

Als ne speler of ne (jeugd)trainer niet betaald is de laatste maanden. Dan is het vrij simpel, dan stopt ge met prestaties leveren. Is ne leverancier niet betaald, simpel ge doet een aangetekend schrijven en ge stelt EA in gebreke.

En anders, stopt met zagen, en doet voort.

hoezeer ik uw bericht ergens wel kan verstaan, die laatste zin is dubbel zo belachelijk dan hetgeen waar jij hier tegen ten strijde strekt.
We zijn 2023, wie vandaag wilt wachten op een rechtbank die reageert of een aangetekend schrijven die nooit opgehaald wordt kan beter terug een faxtoetstel installeren en volhouden dat het internet een rage is die wel zal overwaaien.

Hoeveel meer moet er eigenlijk op Eendracht Aalst gebeuren er er eens eene wakker schiet zeg ? Dat voordeel van de twijfel is toch al lang geen voordeel van de twijfel meer ?

ik overweeg om bij de volgende thuismatch nog eens langs komen en bij de aanwezigen rond te gaan om mij wat geld te lenen (je moet me toch ook het voordeel van de twijfel gunnen ? ).
Vandaag maandag nooit meer moeten gaan werken :banana:
Die aangetekende zending mag je dan trouwens naar Turkije sturen of een ander paradijs ;-)

_________________
If you never try, you'll never know


15 Nov 2023, 19:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cercle - EA
Dat aangetekend schrijven doe je dan wel naar de Rechtbank van Koophandel, beste Bram. ;)

Wees gerust, ze zullen snel opgeroepen worden voor een handelsonderzoek.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Nov 2023, 19:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Cercle - EA
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Moses Chunga schreef:
Maar deze keer is het echt


en waarom zou het dan deze "voor echt" moeten zijn? Waar baseer je je dan op?

Er doen altijd zoveel geruchten, roddels de ronde, en heel veel blijkt gewoon niet te kloppen.

Ik heb het zo een beetje gehad met telkens die verhalen.

Als ne speler of ne (jeugd)trainer niet betaald is de laatste maanden. Dan is het vrij simpel, dan stopt ge met prestaties leveren. Is ne leverancier niet betaald, simpel ge doet een aangetekend schrijven en ge stelt EA in gebreke.

En anders, stopt met zagen, en doet voort.

hoezeer ik uw bericht ergens wel kan verstaan, die laatste zin is dubbel zo belachelijk dan hetgeen waar jij hier tegen ten strijde strekt.
We zijn 2023, wie vandaag wilt wachten op een rechtbank die reageert of een aangetekend schrijven die nooit opgehaald wordt kan beter terug een faxtoetstel installeren en volhouden dat het internet een rage is die wel zal overwaaien.

Hoeveel meer moet er eigenlijk op Eendracht Aalst gebeuren er er eens eene wakker schiet zeg ? Dat voordeel van de twijfel is toch al lang geen voordeel van de twijfel meer ?

ik overweeg om bij de volgende thuismatch nog eens langs komen en bij de aanwezigen rond te gaan om mij wat geld te lenen (je moet me toch ook het voordeel van de twijfel gunnen ? ).
Vandaag maandag nooit meer moeten gaan werken :banana:
Die aangetekende zending mag je dan trouwens naar Turkije sturen of een ander paradijs ;-)

:worship: :worship:


15 Nov 2023, 19:50
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Cercle - EA
En intussen staat de jeud letterlijk ik de kou, de gas is afgesloten op de zandberg.


15 Nov 2023, 20:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Cercle - EA
Den brouwer uit schaarbeek brengt dat ook mee ;)


15 Nov 2023, 20:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 409
Bericht Re: Cercle - EA
Stad is eigenaar van stadion en zandberg, volgens wat ik gehoord heb is er zelf geen contract met die Turken dat ze die accommodatie mogen gebruiken zoals dat er met PLJ wel was, dan kan het toch zo moeilijk niet zijn om in te grijpen?
Of wil den Dozje zijn gat niet verbranden met de verkiezingen in aantocht?
Een grote klucht gans die overname, zou er effectief een bedrag betaald zijn aan PLJ vraag ik mij af?
Wie gaat er nu eerst 600.000€? leggen om nadien niemand meer te betalen en op een faillissement af te stevenen?


15 Nov 2023, 21:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Cercle - EA
Alles is betaald...met geld dat daar niet voor voorzien was...die Turken hebben zich de EA-manier al snel aangeleerd. Wanneer wordt die ballon doorprikt?


16 Nov 2023, 11:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Cercle - EA
[quote="fromfathertoson"]En intussen staat de jeud letterlijk ik de kou, de gas is afgesloten op de zandberg.[/quote

Indien dit effectief zo is dan moet de stad toch onmiddellijk ingrijpen ? De jeugd van EA kan dus niet meer douchen ? Zeg dan als stadsbestuur per direct dat er niet meer geshot kan worden he ! :fuck:


16 Nov 2023, 12:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 409
Bericht Re: Cercle - EA
mamananeto schreef:
fromfathertoson schreef:
En intussen staat de jeud letterlijk ik de kou, de gas is afgesloten op de zandberg.[/quote

Indien dit effectief zo is dan moet de stad toch onmiddellijk ingrijpen ? De jeugd van EA kan dus niet meer douchen ? Zeg dan als stadsbestuur per direct dat er niet meer geshot kan worden he ! :fuck:


Er zijn meer douches die daar niet werken dan wel, zijn kleedkamers waar er 1 douche werkt.
Daar nu nog koud ipv warm water bij zal nog het minste zijn.
Situatie is ginder al jaren erbarmelijk en dat is niet de fout van de Turken.
Nu voor de verkiezingen de ideale moment voor een artikel in de krant dat ze dit gaan aanpakken om vervolgens alles zo te laten.
Volgens mij wachten ze tot het instort.


16 Nov 2023, 13:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 142 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst