Zelzate - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
 Zelzate - EA 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Zelzate - EA
Misschien de perfecte moment om Zelzate te treffen nu ze 1/6 halen. Blijkbaar had Dikkelvenne zelfs moeten winnen vorige zondag.

Chance voor ons dat hun nieuw stadion nog niet af is zodat we tenminste enkele treden tribune en een dak boven ons hoofd hebben. Anders was het een Oostkampke of Merelbekeke doen. Hopelijk veel volk en nu al benieuwd naar de opstelling! (En of ze betaald zijn)


10 Okt 2023, 20:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Zelzate - EA
https://www.kantine11.be/stefaan-luca-k ... 3fU-CcXCKY

_________________
may the FORCE be with you.


13 Okt 2023, 10:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Zelzate - EA
De voorzitter van Zelzate maakt zich sterk dat er 500 tickets zullen verkocht worden zondag, waarvan 300 EA supporters.
Dat wil dus zegegn dat Zelzate 200 man lokt terwijl ze op kop staan en tegen de tweede spelen. Met wat zijn die eigenlijk bezig?


13 Okt 2023, 13:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Zelzate - EA
Da's met al die buitenlanders eh die daar spelen, dat trekt geen volk volgens onze slimmeriken van Voetbal Vlaanderen en politiekers...


13 Okt 2023, 15:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Zelzate - EA
Iemand die dit kan plaatsen ?
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231013 ... rce=google

_________________
may the FORCE be with you.


13 Okt 2023, 18:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Zelzate - EA
Wat een strontregeling is dit alweer??

Geen combi maar wel gesloten loketten...

Maar wel slechts 300 tickets naar EA sturen, om 18u30 deze avond was alles al weg. Verschillende mensen die al opgeschreven staan voor de bus hebben geen ticket kunnen kopen... (n)

Hopelijk is er morgen nog mogelijkheid om in Zelzate tickets te kopen voor de thuisvakken, op deze manier creëren ze een probleem dat ze eigenlijk willen vermijden :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


13 Okt 2023, 19:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Zelzate - EA
Still standing ! schreef:


Leider KVV Zelzate wil opmars van eerste achtervolger Eendracht Aalst fnuiken: “We staan op basis van onze prestaties niet boven onze waarde”
Voorzitter Stefaan Luca (rechts) blikt vooruit op de wedstrijd tegen Eendracht Aalst, waarin KVV Zelzate de geschorste Hervé Kage moet missen: “Dat is een aderlating omdat hij onze ploeg met zijn ervaring en maturiteit een serieuze meerwaarde bezorgt.”

Voorzitter Stefaan Luca (rechts) blikt vooruit op de wedstrijd tegen Eendracht Aalst, waarin KVV Zelzate de geschorste Hervé Kage moet missen: “Dat is een aderlating omdat hij onze ploeg met zijn ervaring en maturiteit een serieuze meerwaarde bezorgt.” — © Marc Van Hecke

Zondag staan met KVV Zelzate en Eendracht Aalst de nummers één en twee uit de tweede afdeling A tegenover elkaar. De Ajuinen hebben één punt minder, maar moeten nog een inhaalwedstrijd tegen KVK Ninove afwerken. De kanaalploeg is op en naast het veld klaar om de ambitieuze ex-eersteklasser te ontvangen. Voorzitter Stefaan Luca kijkt met vertrouwen naar de topper vooruit.


“We zijn klaar om de grote aanhang van Eendracht Aalst te ontvangen”, zegt voorzitter Stefaan Luca. “Ik verwacht dat de zwart-witten met 300 à 400 supporters naar de Patronagestraat zullen afzakken. Dat is een niet-alledaagse toeloop van bezoekende supporters, maar we zijn niet aan ons proefstuk toe. We hebben in de voorbije jaren ook al tweemaal de aanhang van KSC Lokeren-Temse over de vloer gehad. We zullen zondag hetzelfde draaiboek hanteren als voor de duels met de Waaslanders. We hebben goede contacten met de verantwoordelijken van Eendracht Aalst die mee zullen helpen om alles in goede banen te leiden.”
Hervé Kage is geschorst en zal niet kunnen aantreden tegen Eendracht Aalst.

Hervé Kage is geschorst en zal niet kunnen aantreden tegen Eendracht Aalst. — © Marc Van Hecke

Bij Zelzate kan coach Birger Van De Velde geen beroep doen op Hervé Kage, die wegens drie gele kaarten geschorst is. “Dat is een aderlating omdat hij onze ploeg met zijn ervaring en maturiteit een serieuze meerwaarde bezorgt”, vervolgt Luca. “We hoeven echter niet te jammeren om de afwezigheid van één of meerdere spelers. We hebben voldoende kwaliteit om het iedere reeksgenoot moeilijk te maken. Aalst zit met drie opeenvolgende overwinningen in een uitstekende flow. Ik denk dat coach Regi Van Acker er de juiste man op de juiste plaats is. Dit betekent niet dat wij als underdog aan de aftrap komen. We verloren in zeven wedstrijden slechts één keer en staan niet toevallig aan de leiding. We kwamen vorig weekend na een zeer intense wedstrijd niet verder dan een 1-1-gelijkspel bij KSC Dikkelvenne. We leken lange tijd op weg naar een felbevochten 0-1-zege, maar incasseerden in de slotminuut nog de gelijkmaker. Die tegentreffer kwam hard aan, maar we hebben ook al eens twee punten op een diefje behaald. We wonnen op de tweede speeldag met 1-0 van Jong Cercle via een strafschopdoelpunt in de slotfase. Dat was een zeer gevleide zege, want we raakten vooral in de eerste helft bijna geen bal tegen de jonge Bruggelingen.”
Veel verrassingen

De leidersplaats van KVV Zelzate is voor velen een verrassing, maar Luca relativeert die stelling. “Het is veelzeggend voor de waardeverhoudingen in onze reeks dat men met 14 op 21 de rangschikking aanvoert. Het niveau is ten opzichte van vorig seizoen fors gestegen. Iedereen kan van iedereen winnen, waardoor er dit seizoen nog veel verrassingen zullen te zien zijn. Ik ben niet verrast over het puntentotaal van mijn ploeg. We staan op basis van onze prestaties niet boven onze waarde. We hebben ons huiswerk in het tussenseizoen goed gedaan en veel jonge spelers die veel progressie kunnen maken. Gino Pauwels levert uitstekend werk en kan zich nu volop op zijn taken als sportief directeur focussen. Het gaat allemaal snel voor Zelzate, maar we zien de toekomst hoopvol tegemoet,” besluit Luca.


13 Okt 2023, 20:32
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: Zelzate - EA
Chance da ze (deels) betaald zijn. ‘t Is alleszins money time met Zelzate, Harelbeke, Voorde en Ninove op komst.


14 Okt 2023, 22:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Zelzate - EA
1e wedstrijd die ik dit jaar zag, en op basis van deze wedstrijd stel ik vast dat we een oersterke verdediging hebben. Met een 2e doelman, die eigenlijk een eerste keeper ook kan zijn.

Die Prince is wel ne klasbak, altijd aanspeelbaar, snel, krachtig, messcherp. Amai.

die linksback zou ik best ook wel nie tegenkomen als het buiten donker is.

wie me heel erg tegenviel was die Mrsic, weinig aanspeelbaar, statisch, en geen werker. Die Milinceanu idem dito, kan geen bal vasthouden, technisch matig.

Dan liet die Ayaz op 15 minuten meer zien eigenlijk.

Maar in principe mag je de champagne al koud zetten denk ik, met deze ploeg en trainer (kostprijs indachtig) MOET je gewoon overgaan....

Maar gezien de planning, is dat eigenlijk een must. :cool: :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Okt 2023, 22:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Zelzate - EA
El Corredor (Light) schreef:
1e wedstrijd die ik dit jaar zag, en op basis van deze wedstrijd stel ik vast dat we een oersterke verdediging hebben. Met een 2e doelman, die eigenlijk een eerste keeper ook kan zijn.

Die Prince is wel ne klasbak, altijd aanspeelbaar, snel, krachtig, messcherp. Amai.

die linksback zou ik best ook wel nie tegenkomen als het buiten donker is.

wie me heel erg tegenviel was die Mrsic, weinig aanspeelbaar, statisch, en geen werker. Die Milinceanu idem dito, kan geen bal vasthouden, technisch matig.

Dan liet die Ayaz op 15 minuten meer zien eigenlijk.

Maar in principe mag je de champagne al koud zetten denk ik, met deze ploeg en trainer (kostprijs indachtig) MOET je gewoon overgaan....

Maar gezien de planning, is dat eigenlijk een must. :cool: :D

Klopt mrsic had vandaag een mindere dag maar is over alle wedstrijden die hij al speelde een van onze beste spelers
Prince klasbak en dat we achteraan sterk Staanweet ondertussen iedereen denk ik , en dan was onze beste verdediger Race er nog niet bij
Vooraan word Angelov gemist vind ik .
Dit seizoen gaan we er zeker niet ver af zijn,als je ziet wie er allemaal nog gekwetst is of gewoon niet geselecteerd.


15 Okt 2023, 22:10
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: Zelzate - EA
Mrsic is inderdaad normaal onze beteren. Hij is nochtans (deels) betaald.


16 Okt 2023, 14:56
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Zelzate - EA
Smeirff schreef:
Mrsic is inderdaad normaal onze beteren. Hij is nochtans (deels) betaald.



Ge moetj ni vroagen wa da goat geiven assem kompletj betoldj, go zèn


16 Okt 2023, 18:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst