Eendracht Aalst - Racing Harelbeke | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Eendracht Aalst - Racing Harelbeke 
Auteur Bericht
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 96
Bericht Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Eerste partij die we ingaan als leider.

Met Mikulic terug fit ben ik benieuwd wie we tussen de palen mogen verwachten.
Met Van Den Eynde die er uit ligt en de recuperatie van Fabris lijkt onze coach nog even gespaard te worden van gevoelige keuzes tussen gerespecteerde vaste waarden en onze nieuwkomers.


22 Okt 2023, 12:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Het enige nadeel aan de komst van de Regi is dat Ayaz geen basisspeler meer is .
Er is maar enen die een man voorbij kan en die zet je op de bank, en na 85 minuten mag hij erop komen op rechts.


22 Okt 2023, 19:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Straf toch.. Het is 19.25 en op de official website van EA reppen ze met geen letter over de wedstrijd.
Zelfs het resultaat niet begot... :lol:
Zag dus elders op het net dat het een vlotte 1-1 werd ?
1-1 !!! Dat kan toch niet want wij gaan met al onze profs in vierde klasse toch vlot kampioen spelen , We hebben zelfs al prachtige t-shirts !!! :lol: :lol: :lol:
Bon serieus effekes : Kan iemand die er bij was vandaag eens posten hoe onze all-stars aan die 1-1 komen ?
En misschien ook of er een van de " spoken" ( lees bestuur- voorzitter(s)- sportief/commercieel directeur ) te bespeuren was aan de Bredestraat ?


22 Okt 2023, 19:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 715
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Tulin heb ik in de kantine zien passeren en Mirallas stond zelfs op het terrein bij de opwarming.
Geen beste wedstrijd vandaag wel mooi doelpunt van Mrsic..
Tegentreffer van Harelbeke na vrije trap. Denk dat verdediging en doelman niet vrijuit gaan. Misschien kan je dat zien als er beelden zijn.
Op FB van Eendracht Aalst is er wel verslag van de match ook met einduitslag.
Op de website van de club komt er steeds een verslag maar na de wedstrijd.


22 Okt 2023, 19:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
wevege schreef:
Tulin heb ik in de kantine zien passeren en Mirallas stond zelfs op het terrein bij de opwarming.
Geen beste wedstrijd vandaag wel mooi doelpunt van Mrsic..
Tegentreffer van Harelbeke na vrije trap. Denk dat verdediging en doelman niet vrijuit gaan. Misschien kan je dat zien als er beelden zijn.
Op FB van Eendracht Aalst is er wel verslag van de match ook met einduitslag.
Op de website van de club komt er steeds een verslag maar na de wedstrijd.

Verslag staat er al op: https://eendracht-aalst.be/seizoen/weds ... harelbeke/


22 Okt 2023, 20:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 409
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Meer dan een punt verdienden we vandaag niet, al hadden we altijd een penalty moeten krijgen voor hands.
Ik mis in deze ploeg een goede targetspits en offensieve flankspeler met een actie die de achterlijn haalt en een goede voorzet kan geven.
Dat die Moldaviër samen met Mirallas bij Limassol gespeeld heeft is echt moeilijk te geloven als je die jongen ziet spelen, bakt er werkelijk niks van, dan kan je nog beter Dekuyper in de ploeg zetten.
Raar dat Regi die 80 minuten laat staan.
Prince die nu geblesseerd uitvalt, Race die maanden zal out zijn met pubalgie en Van Den Eynde ook nog enkele weken en dan nog Angelov waar ze nog niks van weten zijn toch 4 basisspelers die je moet missen.
Van alle nieuwkomers zijn voor mij de 2 transfers die Mirallas gedaan heeft momenteel de zwakste.
Als iedereen fit is kan je een sterke ploeg opstellen die de titel moet kunnen halen maar dat fit zijn en blijven zal het grootste probleem zijn.
Ik vond Harelbeke wel een sterke tegenstander die onder zijn waarde in de rangschikking staat.
Die nr 22 en 30 zijn wat wij ontbreken in onze ploeg vandaag om het verschil te maken.


22 Okt 2023, 21:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 715
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Ja die 30 was heel goed, was overal.
Zeer sterke fysiek en kon een man voorbij.


22 Okt 2023, 21:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
wevege schreef:
Ja die 30 was heel goed, was overal.
Zeer sterke fysiek en kon een man voorbij.


Ah leuk om zien dat Kyeremeh weer aan de oppervlakte verschijnt (allez, als ik het wedstrijdblad en de commentaren hier naast elkaar leg...)


23 Okt 2023, 7:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Was idd beste man op het veld.

Eerste 10-15 min Harelbeke baas.

Voorts beetje hetzelfde van de vorige weken. Het is duidelijk nog geen ploeg maar wel kwaliteit genoeg aanwezig.

Het lijkt nochtans simpel. We moeten de bal bij Mrsic kunnen brengen en dan moeten de mensen rond zich beginnen vrijlopen.

Edit : En na een aantal toch wel eerder zwakke matchen kwam Jilke er deze keer wel beter uit vond ik. Fabris daarentegen...


Laatst gewijzigd door kheiremans op 25 Okt 2023, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Okt 2023, 14:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
statistisch bekeken zit de verdediging meer dan snor maar scoren we wat weinig. Tuurlijk, met Angelov out hebben we pech. Of we Mitch nog gaan zien is me niet duidelijk. Rogghé misschien toch wat meer speelminuten geven ?

_________________
may the FORCE be with you.


25 Okt 2023, 14:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
kheiremans schreef:
Fabris daarentegen...

Dat klopt, maar komt net terug uit blessure. Hij heeft altijd een inloopperiode nodig. Ik herinner mij vorig seizoen een vreselijke match van hem op Brakel. daarna ging het steeds beter. Hij pakt natuurlijk veel te veel kaarten, maar Fabris is een heerlijke smeerlap die ik graag zie spelen.


26 Okt 2023, 9:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
kheiremans schreef:
Was idd beste man op het veld.

Eerste 10-15 min Harelbeke baas.

Voorts beetje hetzelfde van de vorige weken. Het is duidelijk nog geen ploeg maar wel kwaliteit genoeg aanwezig.

Het lijkt nochtans simpel. We moeten de bal bij Mrsic kunnen brengen en dan moeten de mensen rond zich beginnen vrijlopen.

Edit : En na een aantal toch wel eerder zwakke matchen kwam Jilke er deze keer wel beter uit vond ik. Fabris daarentegen...


Jilke is gewoon de zwakke schakel centraal op t middenveld , wint geen enkel duel en is gewoon niet sterk genoeg op die positie.

En ook nog u enige speler die een man voorbij kan 85 minuten op de bank zetten om hem dan voor 5 minuten op rechts te zetten :crazy: , is de carl terug misschien ?

Hopelijk is er nog budget met nieuwjaar voor een spits en een sterke centrale middenvelder. En hopelijk ook verder de opkuis van overbodige spelers.


26 Okt 2023, 9:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
witteken schreef:
kheiremans schreef:
Was idd beste man op het veld.

Eerste 10-15 min Harelbeke baas.

Voorts beetje hetzelfde van de vorige weken. Het is duidelijk nog geen ploeg maar wel kwaliteit genoeg aanwezig.

Het lijkt nochtans simpel. We moeten de bal bij Mrsic kunnen brengen en dan moeten de mensen rond zich beginnen vrijlopen.

Edit : En na een aantal toch wel eerder zwakke matchen kwam Jilke er deze keer wel beter uit vond ik. Fabris daarentegen...


Jilke is gewoon de zwakke schakel centraal op t middenveld , wint geen enkel duel en is gewoon niet sterk genoeg op die positie.

En ook nog u enige speler die een man voorbij kan 85 minuten op de bank zetten om hem dan voor 5 minuten op rechts te zetten :crazy: , is de carl terug misschien ?

Hopelijk is er nog budget met nieuwjaar voor een spits en een sterke centrale middenvelder. En hopelijk ook verder de opkuis van overbodige spelers.


man man man wat je hier soms leest.

net zoals die JMS van een paar weken terug, voor hem moesten Burssens, De Vriendt, VDE en Jilke eruit wegens genoeg bewezen dat ze het niet kunnen...

ik denk dat Regi wel beter weet.

met nieuwjaar nog ne centrale middenvelder, ge kunt er dan winkel mee houden...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Okt 2023, 10:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
El Corredor (Light) schreef:
witteken schreef:
kheiremans schreef:
Was idd beste man op het veld.

Eerste 10-15 min Harelbeke baas.

Voorts beetje hetzelfde van de vorige weken. Het is duidelijk nog geen ploeg maar wel kwaliteit genoeg aanwezig.

Het lijkt nochtans simpel. We moeten de bal bij Mrsic kunnen brengen en dan moeten de mensen rond zich beginnen vrijlopen.

Edit : En na een aantal toch wel eerder zwakke matchen kwam Jilke er deze keer wel beter uit vond ik. Fabris daarentegen...


Jilke is gewoon de zwakke schakel centraal op t middenveld , wint geen enkel duel en is gewoon niet sterk genoeg op die positie.

En ook nog u enige speler die een man voorbij kan 85 minuten op de bank zetten om hem dan voor 5 minuten op rechts te zetten :crazy: , is de carl terug misschien ?

Hopelijk is er nog budget met nieuwjaar voor een spits en een sterke centrale middenvelder. En hopelijk ook verder de opkuis van overbodige spelers.


man man man wat je hier soms leest.

net zoals die JMS van een paar weken terug, voor hem moesten Burssens, De Vriendt, VDE en Jilke eruit wegens genoeg bewezen dat ze het niet kunnen...

ik denk dat Regi wel beter weet.

met nieuwjaar nog ne centrale middenvelder, ge kunt er dan winkel mee houden...


Burssens moest er voor mij niet uit want hoe hij bezig was mocht hij zeker in de kern blijven over die andere sukkels heb je wel gelijk :lol: als iedereen wedstrijdfit is wil ik wel eens zien wie dat er nog overblijft van VDE , Jilke en devriendt :lol:

Jilke zieje op elke plaats spelen om hem toch niet op de bank te zetten maar eigenlijk is het ne grote sukkel.
Je wacht 85minuten om ayaz er niet op te zetten in de plaats van devriendt… hele match kon hij zijne man ni voorbij altijd goeie samenspel met jilke ze maar nooit geen gevaar.. ayaz kan nen man voorbij en is eigenlijk den enigste van heel de ploeg.. en dan zet je hem op rechts :lol: ook voor met zijn gezicht te lachen…

Regi had gewoon een ei in zijn broek.. alst 1-1 gewoon azay derop desnoods met 2 spitsen neje


26 Okt 2023, 11:40
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 187
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Maja jilke man vant seizoen :plat: :plat: :plat:


26 Okt 2023, 11:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst