Eendracht Aalst - Racing Harelbeke - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Eendracht Aalst - Racing Harelbeke 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
vooral die spits valt tegen .


26 Okt 2023, 11:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
jMs schreef:
Maja jilke man vant seizoen :plat: :plat: :plat:

Jilke man van t seizoen wilt toch zeggen dat de meeste supporters het anders zien dan U, en hem wel naar waarde schatten.
Jilke is ne werker die zich 90 minuten kapot loopt en continu werkt. Zulke spelers heb je nodig in uw ploeg.
Net zoals ge ne fabris vandoen hebt als smeerlapke.

Dat neemt niet weg dat je met 11 jilke s geen kampioen zult spelen maar met 11 keer ayaz of mrsic ook niet.

Voor mij is er 1 positie onvoldoende afgedekt, en dat is die van spits. Dus als ze met nieuwjaar nog budget hebben koopt dan ne spits, en bij voorkeur enen me een actie in de benen die eens ne man voorbij kan. Want als Angelov uitvalt sta je van voor te zwak om mee te doen voor de titel.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Okt 2023, 12:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Da psychiatrisch centrum in Oilsjt gaat genen dag te vroeg kommen

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


26 Okt 2023, 12:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
Nu de kinés opgestapt zijn wegens niet betaald en geen communicatie met het bestuur zal er wel budget zijn zeker ? :D


26 Okt 2023, 13:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
elfahem schreef:
Da psychiatrisch centrum in Oilsjt gaat genen dag te vroeg kommen


wa bedoelt ge ? gans Oilsjt is een psychiatrisch centrum :D

_________________
may the FORCE be with you.


26 Okt 2023, 13:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
jMs schreef:
El Corredor (Light) schreef:
witteken schreef:

Jilke is gewoon de zwakke schakel centraal op t middenveld , wint geen enkel duel en is gewoon niet sterk genoeg op die positie.

En ook nog u enige speler die een man voorbij kan 85 minuten op de bank zetten om hem dan voor 5 minuten op rechts te zetten :crazy: , is de carl terug misschien ?

Hopelijk is er nog budget met nieuwjaar voor een spits en een sterke centrale middenvelder. En hopelijk ook verder de opkuis van overbodige spelers.


man man man wat je hier soms leest.

net zoals die JMS van een paar weken terug, voor hem moesten Burssens, De Vriendt, VDE en Jilke eruit wegens genoeg bewezen dat ze het niet kunnen...

ik denk dat Regi wel beter weet.

met nieuwjaar nog ne centrale middenvelder, ge kunt er dan winkel mee houden...


Burssens moest er voor mij niet uit want hoe hij bezig was mocht hij zeker in de kern blijven over die andere sukkels heb je wel gelijk :lol: als iedereen wedstrijdfit is wil ik wel eens zien wie dat er nog overblijft van VDE , Jilke en devriendt :lol:

Jilke zieje op elke plaats spelen om hem toch niet op de bank te zetten maar eigenlijk is het ne grote sukkel.
Je wacht 85minuten om ayaz er niet op te zetten in de plaats van devriendt… hele match kon hij zijne man ni voorbij altijd goeie samenspel met jilke ze maar nooit geen gevaar.. ayaz kan nen man voorbij en is eigenlijk den enigste van heel de ploeg.. en dan zet je hem op rechts :lol: ook voor met zijn gezicht te lachen…

Regi had gewoon een ei in zijn broek.. alst 1-1 gewoon azay derop desnoods met 2 spitsen neje


"sukkel" Jari Devriendt scoorde de 0-1 vandaag, en bezorgde EA de periodetitel. :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Okt 2023, 19:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Harelbeke
El Corredor (Light) schreef:
jMs schreef:
El Corredor (Light) schreef:

man man man wat je hier soms leest.

net zoals die JMS van een paar weken terug, voor hem moesten Burssens, De Vriendt, VDE en Jilke eruit wegens genoeg bewezen dat ze het niet kunnen...

ik denk dat Regi wel beter weet.

met nieuwjaar nog ne centrale middenvelder, ge kunt er dan winkel mee houden...


Burssens moest er voor mij niet uit want hoe hij bezig was mocht hij zeker in de kern blijven over die andere sukkels heb je wel gelijk :lol: als iedereen wedstrijdfit is wil ik wel eens zien wie dat er nog overblijft van VDE , Jilke en devriendt :lol:

Jilke zieje op elke plaats spelen om hem toch niet op de bank te zetten maar eigenlijk is het ne grote sukkel.
Je wacht 85minuten om ayaz er niet op te zetten in de plaats van devriendt… hele match kon hij zijne man ni voorbij altijd goeie samenspel met jilke ze maar nooit geen gevaar.. ayaz kan nen man voorbij en is eigenlijk den enigste van heel de ploeg.. en dan zet je hem op rechts :lol: ook voor met zijn gezicht te lachen…

Regi had gewoon een ei in zijn broek.. alst 1-1 gewoon azay derop desnoods met 2 spitsen neje


"sukkel" Jari Devriendt scoorde de 0-1 vandaag, en bezorgde EA de periodetitel. :EA:

Wat een progressie heeft Jari al gemaakt. Was op Zelzate ook al man van de match. Een genot om hem bezig te zien. :EA:


30 Okt 2023, 11:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst