EA - Olsa - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 EA - Olsa 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Olsa
Moses Chunga schreef:
waly 2 schreef:
jari en falco gezien?als je over zwak spreekt...

Vooral Falco dan toch. veel respect voor hem, maar tegen Brakel was het vreselijk. Mrsic was idd ook heel zwak, maar andere matchen was hij wel degelijk heel goed.
Tegen Brakel was eigenlijk enkel Burssens, Angelov en misschien ook Ayaz ok. Al de rest was ronduit zwak, ook de keeper trouwens


Maar die speelt ons wel een punt door een gemaakte goal eruit te rammelen. Ik vind het wel zeer jammer dat Falco o.a. door Regi hard wordt aangepakt. Iedereen kan een mindere match hebben. Als ik dan de profs de laatste wedstrijden bezig zie, zie ik geen verschil met iemand die de maandag zijn kabbaske mag oppakken naar het werk, dat mag gerust worden gezegd.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Nov 2023, 17:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Olsa
witzwet schreef:
Moses Chunga schreef:
waly 2 schreef:
jari en falco gezien?als je over zwak spreekt...

Vooral Falco dan toch. veel respect voor hem, maar tegen Brakel was het vreselijk. Mrsic was idd ook heel zwak, maar andere matchen was hij wel degelijk heel goed.
Tegen Brakel was eigenlijk enkel Burssens, Angelov en misschien ook Ayaz ok. Al de rest was ronduit zwak, ook de keeper trouwens


Maar die speelt ons wel een punt door een gemaakte goal eruit te rammelen. Ik vind het wel zeer jammer dat Falco o.a. door Regi hard wordt aangepakt. Iedereen kan een mindere match hebben. Als ik dan de profs de laatste wedstrijden bezig zie, zie ik geen verschil met iemand die de maandag zijn kabbaske mag oppakken eenaar het werk, dat mag gerust worden gezegd.

<
Inderdaad daar op het einde nog een mooie safe van Jordy, en volledig akkoord dat momenteel de huidige profs ons niet naar een hoger niveau tillen!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Nov 2023, 19:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Olsa
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231108_95091775

_________________
may the FORCE be with you.


11 Nov 2023, 11:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Olsa
Amaai, wie in Aalst heeft daar klacht op neergelegd. Zelfs een supporters kan doodeenvoudig op het internet terugvinden dat je 4 wissels in 4 beurten mag doen. Bizarre kronkels daar in de bestuurskamer...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Nov 2023, 13:12
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: EA - Olsa
witzwet schreef:
Amaai, wie in Aalst heeft daar klacht op neergelegd. Zelfs een supporters kan doodeenvoudig op het internet terugvinden dat je 4 wissels in 4 beurten mag doen. Bizarre kronkels daar in de bestuurskamer...


Wss slecht vertaald Nederlands Turks


11 Nov 2023, 15:53
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Olsa
Kalamaki2014 schreef:
witzwet schreef:
Amaai, wie in Aalst heeft daar klacht op neergelegd. Zelfs een supporters kan doodeenvoudig op het internet terugvinden dat je 4 wissels in 4 beurten mag doen. Bizarre kronkels daar in de bestuurskamer...


Wss slecht vertaald Nederlands Turks


Het gaat er op beteren, op FB berichten van ene Tarik Sonmez in het Turks (en daaronder de nederlandse vertaling) waarbij ze het clubrestaurant aanbieden voor hennafeesten en besnijdenissen.


11 Nov 2023, 16:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst