Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30) 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
DML schreef:
.Er zijn anderen manieren om die kerels weg te krijgen maar we weten dat het dan over en uit is! Is het al heel lang eigenlijk maar een liefde laat je niet los.


Je laat ze ook niet lijden!
Onbegrijpelijk dat er geen reactie komt van de supportersclubs.


18 Nov 2023, 11:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
fromfathertoson schreef:
DML schreef:
.Er zijn anderen manieren om die kerels weg te krijgen maar we weten dat het dan over en uit is! Is het al heel lang eigenlijk maar een liefde laat je niet los.


Je laat ze ook niet lijden!
Onbegrijpelijk dat er geen reactie komt van de supportersclubs.

Dus iedereen gaat morgen naar Wetteren en doet alsof er deze week niets gebeurd is? :?


18 Nov 2023, 12:17
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Josken11 schreef:
fromfathertoson schreef:
DML schreef:
.Er zijn anderen manieren om die kerels weg te krijgen maar we weten dat het dan over en uit is! Is het al heel lang eigenlijk maar een liefde laat je niet los.


Je laat ze ook niet lijden!
Onbegrijpelijk dat er geen reactie komt van de supportersclubs.

Dus iedereen gaat morgen naar Wetteren en doet alsof er deze week niets gebeurd is? :?


Daar vrees ik voor, onbegrijpelijk


18 Nov 2023, 13:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
fromfathertoson schreef:
Josken11 schreef:
fromfathertoson schreef:

Je laat ze ook niet lijden!
Onbegrijpelijk dat er geen reactie komt van de supportersclubs.

Dus iedereen gaat morgen naar Wetteren en doet alsof er deze week niets gebeurd is? :?


Daar vrees ik voor, onbegrijpelijk


Dat kan ik mij dus ECHT niet voorstellen hoor..
Er wordt door den Dozje bvb dikwijls gezeikt over risicowedstrijden die er de facto geen zijn, maar deze match is er volgens mij dus zeker wel een….


18 Nov 2023, 13:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 447
Leeftijd: 33
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
mamananeto schreef:
fromfathertoson schreef:
Josken11 schreef:
Dus iedereen gaat morgen naar Wetteren en doet alsof er deze week niets gebeurd is? :?


Daar vrees ik voor, onbegrijpelijk


Dat kan ik mij dus ECHT niet voorstellen hoor..
Er wordt door den Dozje bvb dikwijls gezeikt over risicowedstrijden die er de facto geen zijn, maar deze match is er volgens mij dus zeker wel een….

Iets opgevangen wat ze van plan zijn? Opmerkelijk toch dat er vanuit de supportersclubs geen nieuws komt...


18 Nov 2023, 14:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
op sportief vlak: alle ploegen vlak onder ons (t/m de 7de plaats) spelen vanavond, de meesten tegen elkaar. Wordt interessant dus.

Wetteren scoort vlot (vooral die Brouckaert), vlotter dan wij. heeft de beste aanval vd reeks samen met twee andere clubs maar pakt ook redelijk wat tegengoals. kan tricky worden, met oa ne Mitu (blijft een van mijn favo's) hebben ze ook snelheid en een actie in huis. maar als je titelkandidaat bent moet je daar voor de drie punten gaan he. Hopelijk kan Arne spelen. Wetteren wint ook best zelf, want onder hen spelen Toeroet en Essevee B tegen elkaar.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Nov 2023, 14:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Josken11 schreef:
mamananeto schreef:
fromfathertoson schreef:

Daar vrees ik voor, onbegrijpelijk


Dat kan ik mij dus ECHT niet voorstellen hoor..
Er wordt door den Dozje bvb dikwijls gezeikt over risicowedstrijden die er de facto geen zijn, maar deze match is er volgens mij dus zeker wel een….

Iets opgevangen wat ze van plan zijn? Opmerkelijk toch dat er vanuit de supportersclubs geen nieuws komt...


Neen - ik heb niets opgevangen - ik woon trouwens te ver weg daarvoor, maar ik kan het me dus inderdaad echt niet voorstellen dat de doorsnee EA supporter ( in deze zelfs de gematigde) dit gaat laten passeren..
En wat de supportersclubs betreft is het nog simpeler : indien die niets ondernemen zouden die zich gewoon totaal ongeloofwaardig en belachelijk maken !


18 Nov 2023, 14:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Wat betreft het ondernemen van actie of al dan niet aanwezig zijn: ik denk dat er twee grote kampen zijn binnen de supporters:

- diegene die alles in het werk stellen om te bewijzen hoe rot deze Turkse overname is en alles in het werk stellen om ze zo slecht mogelijk te portretteren, terecht gesterkt en versterkt door de niet-betaalde facturen, niet betaalde zandbergwerknemers, niet betaalde leveranciers en hotels, slechte communicatie, het onder de loep nemen van alle mogelijke mededelingen die ze uitsturen en die zo belachelijk mogelijk maken, misnoegde spelers contacteren die weten dat hun C4 dichter is dan hun selectie, ... gretig opgepikt door de pers.

- diegenen die de kat uit de boom kijken: gesterkt door alweer lezen dat maandag de zandberg toch opnieuw aan de slag gaat (dus lang heeft hun protest niet geduurd/er zijn dus blijkbaar al oplossingen gevonden na TWEE dagen?), een trainer die beweert dat de financiële verplichtingen naar de eerste ploeg zijn nagekomen, geloven in het verhaal dat er echt wel zijn die deze overname willen doen mislukken, geloven dat er zoveel lijken zijn dat men de bomen door het bos niet ziet maar weldegelijk met goede intenties de club willen runnen en ze het voordeel van de twijfel blijven geven, gesterkt voelen in de aanvallende houding naar zij 'die de boel kwaadwillige willen verzieken', geloven dat ook deze storm wel zal gaan liggen, die zien dat de spelers zelf goesting hebben, ...

Wat ik het ergste vind? Dat mensen al persoonlijk worden aangevallen omdat ze nog naar de match gaan. Die op forum worden aangevallen als er toch iets positief wordt gepost. Het is ver gekomen. Wat is het volgende? Zoals bij stakingspikketten iedereen staan verwijten die toch naar zijn werk gaat?

Alle respect voor diegene die het verhaal als één grote leugen zien. Er zijn inderdaad bewijzen genoeg. Maar aub, laat iedereen de keuze om zijn match mee te pikken. Kunnen verdorie de laatste zijn. Word dit een risicomatch? NEEN. Ik ga ervan uit dat voor zij die eendracht aalst al dood wanen, nu of binnenkort, gewoon thuis blijven en gaan wandelen met hun lief.

Het antwoord of dit verhaal door de beugel kan en welk kamp er zal aan het langste eind trekken? LICENTIE. Dat is de objectieve evaluator. En dat zal beslissen of dit bestuur hier weldegelijk toekomst heeft of niet. Tegen dan kunnen ze achterstallige betalingen al lang in orde hebben of juist groter hebben gemaakt. Tegen dan weten we alweer of dit een grote luchtbel was of niet. En...beste medesupporters, is het hier dan al ooit anders geweest de laatste 30 jaar als dit verhaal ontploft? Nope...

We zullen zien, zei de blinde.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Nov 2023, 15:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
witzwet schreef:
Wat betreft het ondernemen van actie of al dan niet aanwezig zijn: ik denk dat er twee grote kampen zijn binnen de supporters:

- diegene die alles in het werk stellen om te bewijzen hoe rot deze Turkse overname is en alles in het werk stellen om ze zo slecht mogelijk te portretteren, terecht gesterkt en versterkt door de niet-betaalde facturen, niet betaalde zandbergwerknemers, niet betaalde leveranciers en hotels, slechte communicatie, het onder de loep nemen van alle mogelijke mededelingen die ze uitsturen en die zo belachelijk mogelijk maken, misnoegde spelers contacteren die weten dat hun C4 dichter is dan hun selectie, ... gretig opgepikt door de pers.

- diegenen die de kat uit de boom kijken: gesterkt door alweer lezen dat maandag de zandberg toch opnieuw aan de slag gaat (dus lang heeft hun protest niet geduurd/er zijn dus blijkbaar al oplossingen gevonden na TWEE dagen?), een trainer die beweert dat de financiële verplichtingen naar de eerste ploeg zijn nagekomen, geloven in het verhaal dat er echt wel zijn die deze overname willen doen mislukken, geloven dat er zoveel lijken zijn dat men de bomen door het bos niet ziet maar weldegelijk met goede intenties de club willen runnen en ze het voordeel van de twijfel blijven geven, gesterkt voelen in de aanvallende houding naar zij 'die de boel kwaadwillige willen verzieken', geloven dat ook deze storm wel zal gaan liggen, die zien dat de spelers zelf goesting hebben, ...

Wat ik het ergste vind? Dat mensen al persoonlijk worden aangevallen omdat ze nog naar de match gaan. Die op forum worden aangevallen als er toch iets positief wordt gepost. Het is ver gekomen. Wat is het volgende? Zoals bij stakingspikketten iedereen staan verwijten die toch naar zijn werk gaat?

Alle respect voor diegene die het verhaal als één grote leugen zien. Er zijn inderdaad bewijzen genoeg. Maar aub, laat iedereen de keuze om zijn match mee te pikken. Kunnen verdorie de laatste zijn. Word dit een risicomatch? NEEN. Ik ga ervan uit dat voor zij die eendracht aalst al dood wanen, nu of binnenkort, gewoon thuis blijven en gaan wandelen met hun lief.

Het antwoord of dit verhaal door de beugel kan en welk kamp er zal aan het langste eind trekken? LICENTIE. Dat is de objectieve evaluator. En dat zal beslissen of dit bestuur hier weldegelijk toekomst heeft of niet. Tegen dan kunnen ze achterstallige betalingen al lang in orde hebben of juist groter hebben gemaakt. Tegen dan weten we alweer of dit een grote luchtbel was of niet. En...beste medesupporters, is het hier dan al ooit anders geweest de laatste 30 jaar als dit verhaal ontploft? Nope...

We zullen zien, zei de blinde.

Ik ben eigenlijk wel akkoord met deze analyse. Ik heb het onlangs verwoord als "in onze eigen knieën schieten". Dat is wat we altijd al gedaan hebben, misschien al sinds Blavier. Iedereeen hé. Bestu(u)r(en) op kop, maar ook stad en eigen supporters. Er moet hier iets in het water zitten!


18 Nov 2023, 16:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
[/quote] Ik ben eigenlijk wel akkoord met deze analyse. Ik heb het onlangs verwoord als "in onze eigen knieën schieten". Dat is wat we altijd al gedaan hebben, misschien al sinds Blavier. Iedereeen hé. Bestu(u)r(en) op kop, maar ook stad en eigen supporters. Er moet hier iets in het water zitten![/quote]

Safir ! :D

idem hier. ik ga op mijn gemakje, pintje in de hand, blijven kijken. vanop nen afstand op een forum wa zitten memmen dat er 'iets' moet gebeuren... :hmm: totaal onnodig. was meteen duidelijk bij die overname dat we (= de supps) redelijk rap na Nieuwjaar gaan weten hoe de vork in de steel zit. er zijn namelijk facturen die voor Nieuwjaar moeten betaald zijn of ge krijgt uw licentie niet. en als ge die niet hebt, gaat ge rapper onder gaan dan den Titanic die tegen de Kilimanjaro botst. redelijk simpel. geen staketselbestijgingen, brandstapelverbrandingen of rituele maagden-offers nodig daarvoor. dus ik blijf voor 'mijnen' EA suporteren in de wetenschap dat het van de laatste keren kan zijn (voor mij na 40 jaar trouw op post geweest te zijn, aan een of andere vorm van doorstart ga ik niet mee gaan) of dat als de club op een of andere -op deze moment eerder onwaarschijnlijk- scenario wél op een goed spoor zou geraken ik dan tenminste niet afhaakte op een moeilijk moment. de rest doet wa dattem wilt, maar dat geldt dus voor mij ook. :nieje:

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 18 Nov 2023, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Nov 2023, 16:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Still standing ! schreef:
Ik ben eigenlijk wel akkoord met deze analyse. Ik heb het onlangs verwoord als "in onze eigen knieën schieten". Dat is wat we altijd al gedaan hebben, misschien al sinds Blavier. Iedereeen hé. Bestu(u)r(en) op kop, maar ook stad en eigen supporters. Er moet hier iets in het water zitten![/quote]

Safir ! :D

idem hier. ik ga op mijn gemakje, pintje in de hand, blijven kijken. vanop nen afstand op een forum wa zitten memmen dat er 'iets' moet gebeuren... :hmm: totaal onnodig. was meteen duidelijk bij die overname dat we (= de supps) redelijk rap na Nieuwjaar gaan weten hoe de vork in de steel zit. er zijn namelijk facturen die voor Nieuwjaar moeten betaald zijn of ge krijgt uw licentie niet. en als ge die niet hebt, gaat ge rapper onder gaan dan den Titanic die tegen de Kilimanjaro botst. redelijk simpel. geen staketselbestijgingen, brandstapelverbrandingen of rituele maagden-offers nodig daarvoor. dus ik blijf voor 'mijnen' EA suporteren in de wetenschap dat het van de laatste keren kan zijn (voor mij na 40 jaar trouw op post geweest te zijn, aan een of andere vorm van doorstart ga ik niet mee gaan) of dat als de club op een of andere -op deze moment eerder onwaarschijnlijk scenario- wél op een goed spoor zou geraken ik dan tenminste niet afhaakte op een moeilijk moment. de rest doet wa dattem wilt, maar dat geldt dus voor mij ook. :nieje:[/quote]


Ieder zijn ding he mannekes - dus Still en Witzwet : ge moet doen en geloven wat ge niet laten kunt.. ;)
Maar ik zit duidelijk niet op jullie lijn en ik ben de enige niet hier denk ik....
Ik ben supporter van mijn 8 jaar, ben er nu 57 en maakte dus zowel glorie als hel mee. :EA:
MAAR : Zo goor en van de pot gerukt als dit heb ik het op EA toch nog niet meegemaakt zenne !
Je jeugdspelers in de kou zetten in November ? (n)
Geen enkele vorm van communicatie naar eender wie ? (n)
Die achterlijke pogingen om sponsors te werven.. (n)
In een totaal onbegrijpelijk soort Nederlands onzin, dreig en wartaal uitkramen op de officiële website ?? (n) (n)

Maar zoals gezegd - ga gerust uw matchke meepakken he !
Die op de Titanic speelden inderdaad ook nog toen ze in't water lagen.. :D


18 Nov 2023, 16:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
mamananeto schreef:
Maar zoals gezegd - ga gerust uw matchke meepakken he !
Die op de Titanic speelden inderdaad ook nog toen ze in't water lagen.. :D


will do. is ook zo erg niet: der zit hier bij ons in da water nl Safir in.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Nov 2023, 17:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Still standing ! schreef:
mamananeto schreef:
Maar zoals gezegd - ga gerust uw matchke meepakken he !
Die op de Titanic speelden inderdaad ook nog toen ze in't water lagen.. :D


will do. is ook zo erg niet: der zit hier bij ons in da water nl Safir in.


Still standing ! schreef:

er zou inderdaad moeten ingegrepen worden tegen bepaalde figuren (het zijn er eigenlijk maar héél weinig, iedereen weet wie bedoelt wordt) die er echt over gaan in 'hun gelijk' willen halen.


:zzz:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Nov 2023, 20:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Still standing ! schreef:
mamananeto schreef:
Maar zoals gezegd - ga gerust uw matchke meepakken he !
Die op de Titanic speelden inderdaad ook nog toen ze in't water lagen.. :D


will do. is ook zo erg niet: der zit hier bij ons in da water nl Safir in.


Daar kan ik u dan wel weer perfect in volgen Still :D :juij:
Santé!


18 Nov 2023, 21:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Wetteren - EA (zondag 19/11 om 14u30)
Ola, ninof heeft op zen kas gehad. Kon niet blijven duren want, met alle respect, zòòoò goed zijn die helemaal niet hè.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Nov 2023, 23:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst