EA - Torhout 26/11 om 15u - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA - Torhout 26/11 om 15u 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
De enige reden om te denken dat ze er alles gaan aan doen om die licentie te halen, is dat ze (we) anders hun (onze) eigen ruiten uitgooien. Maar laat dat laatste nu precies in onze (hun?) genen zitten...


27 Nov 2023, 15:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:

Aja en waar heb ik dit dan geschreven. :zzz:
Ik neem alvast een grote zak chips en wacht op een reactie.

Es anne zak chips al op? 't was uwe kameraad die dat schreef!!


Ik kan begrijpen dat je het soms wat moeilijk hebt met de waarheid dat mijn kameraad schrijft,het is soms een beetje teveel e man,altijd die miserie te moeten lezen ne mens zou ver minder in den Dender springen.


Graleik kaad in den Denjer zenne Bakkie - drinkt gewoein en extra pintjen om dees misere te vergeten.. :D :EA:


27 Nov 2023, 18:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
Moses Chunga schreef:
mamananeto schreef:
Bakkie schreef:

Aja en waar heb ik dit dan geschreven. :zzz:
Ik neem alvast een grote zak chips en wacht op een reactie.


Helaba Moses ...IK heb dat geschreven he beste vriend.. :cool:
Bakkie zit er ( voor deze keer ) eens voor niks tussen... :D
En " hoe dienen dat eigenlijk weet " awel da's tamelijk eenvoudig als ge nog maar een klein beetje u verstand gebruikt en iets van boekhouding kent... :lol:
Het komt er eigenlijk simpelweg op neer dat - wanneer ze in de bestuurskamer ( of gisteren weggestoken in de AFGEKEURDE Europa tribune blijkbaar :fuck: ) gewoon voortdoen wat ze nu al enkele maanden aan het doen zijn - EA die licentie NOOIT krijgt.
But for the dreamers : just keep on dreaming ! :D

Ik weet werkelijk niks van boekhouden, maar ik ken wel iemand die goed weet wat het is om een licentie te halen op ons niveau. Volgens hem zal het....... niet simpel zijn. "Om het zacht uit te drukken" Maar het woord nooit heb ik niet gehoord.

En toch is het relatief gemakkelijk om die licentie te behalen: in orde zijn met betalingen aan KBVB en Voetbal Vlaanderen + geen schulden hebben (of goedgekeurde afbetalingsplannen) bij overheidsinstanties (bv. BTW en RSZ).
Schulden aan privéondernemingen of zelfstandigen, daar wordt geen rekening mee gehouden.


27 Nov 2023, 19:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3872
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
Alle lonen moeten ook betaald zijn . En wil men wat geloofwaardig overkomen en mensen over de streep trekken, doet men er goed aan om correct te zijn.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Nov 2023, 19:25
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
mamananeto schreef:
jMs schreef:
Slechte eerste helft. De 4 spelers voor in moeten elke week spelen in die opstelling , zeg ik al vanaf het begin.

Ayaz Link , Bob Rechts en dan Angelov en Milli als spitsen. Beter kunnen we niet hebben.
Jari eerste helft heeft niks maar dan ook niks goeds gedaan en jilke evenmin op zijn back.. wel raar van de trainer dat hij dat niet averechts gedaan heeft , jari op den back en jilke rij opschuiven.

Prince en Race daar nog bij en niemand stopt ons


Toch wel hoor : de licentiecomissie... :D

en 't ergste is dat deze ludieke opmerking nog wel eens waar zou kunnen zijn ook.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Nov 2023, 19:55
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
Still standing ! schreef:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231124_95270293

iemand die weet waarom die nieuwe speler (zie artikel van Wim Redant) niet gespeeld heeft ? dienen Arne De Coninck, middenvelder vermoed ik ? :D

gespleten persoonlijkheid peis ik :D

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Nov 2023, 19:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: EA - Torhout 26/11 om 15u
Milinceanu in het Nieuwsblad : " “Problemen bij Aalst? Daar ben ik niet van op de hoogte”, klonk het stomverbaasd. “Als buitenlander volg ik de media niet en weet dus niet waar het over gaat. Ik spreek ook enkel voor mezelf, maar sedert mijn aankomst in Aalst werd ik correct betaald en behandeld.”

Da's dan al iets nietwaar en dan is em al beter af dan de goedgelovige hoteluitbaters of brouwers etc... ( sorry Michelleken ... :lol: )
Maar vermits je er gif mag op innemen dat die kerel en andere Mrsicen hier niet voor peanuts komt sjotten hoop ik uit de grond van mijn hart dat onze Turkse vriendjes intussen weten dat je in België ook RSZ dient te dokken op een loon..
Dat envelopken onder tafel gaat hier niet lukken vrees ik... :D


27 Nov 2023, 21:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst